musiikin teon aloitava

musiikia korvileni

Mistä löytäisin suht koht helpon musiikin teko ohjelman joka toimis viel macissa ja olis ilmainen. Löytyykö selainen

5

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GarageBand

Päivää!!!

En suosittele ollenkaan ilmaisia ohjelmia ne ovat todella toivottomia josta ei saa mitään irti.

Mutta kun kerran olet kiinnostunut niin suosittelisin sulle tota "Garagebandia" minkä voi ihan ostaa app storesta ja ladata suoraan macciin. Se on todella halpa mutta sillä pääset hyvin alkuun ja saat tuntumaa. Sitten voi pikku hiljaa siirtyä eteenpäin mut joo jos oisin sä kyllä ton hommaisin ja äkkiä! :)

GarageBand
      11,73 €

http://itunes.apple.com/us/app/garageband/id408980954?mt=12&ign-mpt=uo=4

• GarageBand

Sit viel jos haluut ihan kunnolla alkaa niin hanki "Ableton Live" Älä hanki mitään FL-studiota ite vedin sillä pari vuotta mutta ei sillä oikeestaan saa oikeen hyvää tulemaan tai ainakaan niin ammattimaista. Ableton liveä käyttää mm. SKRILLEX, Armin van buuren, Deadmau5...

Voin todella suositella sitä! Ite käytän sitä ja todella tyytyväinen.
      Itse siis teen Dubstep,electroa toimii tosi hyvin NI massiven kanssa ja muiden Native Instruments tuotteiden kanssa.

Mutta hinta on jo aika korkea ( Pelkkä ohjelma )

Ableton Live
      352 € (Download version) Boxin kanssa 100€ kalliimpi

Ableton Live Suite
      549 € (Download version) Boxin kanssa 200€ kalliimpi

http://www.ableton.com/

• Houseexpertti

Itse suosittelen fl studioo, sitäkin käyttää mm. skrillex, avicii, feed me, basshunter jne.. Ja fl studio 10 produ vieläpä ilmanen :)

• Ableton
        Houseexpertti kirjoitti:

Itse suosittelen fl studioo, sitäkin käyttää mm. skrillex, avicii, feed me, basshunter jne.. Ja fl studio 10 produ vieläpä ilmanen :)

Skrillex käyttää ableton liveä ihan interviewissä se itsekkin sanonut. Googlaileppa vähän tarkemmin

• mulla ainakin on sen

eikös toi GarageBand ole jo valmiina macissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe