Paras tapa iskeä nainen

gallubo

Kertokaas mitkä ovat teillä olleet parhaimmat tavat iskeä nainen? Ihan sellaiset jutut, jotka ovat toimineet. Oli nyt kyse yhden illan tai loppuelämän jutuista.



:)~

10

1612

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

      Suomalaisen naisen kohdalla suosittelen halkoa, kloroformia tai tyrmäystippoja. Ihan vain sen vuoksi, ettei tarvitse kuunella sen jonninjoutavia juttuja ;D

    • homo3

      heh,no menes jätkä baarissa naiselle sanoo että "minua sanotaan lekuriksi kun mulla tulee syvä viilto;)" varmaa pillua!! :D

    • parketti-man

      Tanssiravintolassa toimii, että osaa tanssia hyvin. Läheisyyttä, rytmin huumaa ja kivat lepertelyt. Onnistumisprosenttia nostaa jos naisen oma mies ei osaa tanssia.

      • parketti-man

        Tanssitaito ei ole tae hyvästä seksistä, ei naisillakaan, vaikka toisin väität. Itseasiassa en pystyisi väittämään sellaista mitä en tiedä varmaksi.
        Onnistumisprosenttia nostaa se että naisen oma mies ei osaa tanssia, se on käytännössä todettua asiaa, joka tietenkään ei päde jokaisen kohdalla. Siksihän se vain nostaa onnistumisprosenttia, ei takaa mitään. Jotenkin vain useat naiset ovat haltioissaan kun pääsevät nauttimaan tanssin pyörteistä hyvän tanssittajan mukana. Sen tuoma hyvänolontunne ja ehkä myös vieraan miehen kosketus tuovat sellaisen latauksen, että kiusauksenpoikanen nostaa päätään ja pesää irtoo loppujenlopuksi aika helposti riippumatta siitä onko sinne tultu "vain" tanssimaan, joka lienee aika harvinaista. Nämäkin ovat vain oman kokemuksen tuloksena syntyneitä havaintoja, mitään yleistystä ei voi tehdä, eivätkä mitenkään ole ehdotonta faktaa. Sinun tapasi on varmaankin paras, vähintäänkin sinulle. Ehkä niitä parhaita tapoja on useita, vähän niinkuin jokaisen oman mielen mukaan. Sormukset nimettömässä saavat miehen mielenkiinnon heräämään, minun kohdallani - jos yhden illan seuraa etsin - juuri mainitsemasi asian vuoksi, sekä siksi, että harvemmin jäävät roikkumaan perään. Se on sitten eri asia jos sormukset on laitettu vain miehen mielenkiinnon herättämisen vuoksi, siinä miehelle voi tulla ikävä yllätys kun ovikello joku päivä soi. Oli sormuksia tai ei, ulkonäkö ja seksikkäästi pukeutuminen ei takaa hyvää seksiä, omien kokemuksieni mukaan ennemminkin pettymyksiä seksitaidoissa. Vaan nepä ovat kuitenkin niin yksilöllisiä, kahdenkeskinen kemia siinä on erittäin merkittävässä roolissa. Mielestäni seksisuhteeseen kuuluu jonkinlainen mieltymyksen tunne toiseen ihmiseen oli kyse sitten yhdenillan suhteesta tai vähän pidemmästä.


      • parketti-man

        Hei, mehän ollaan samoilla linjoilla. Näinhän se käy, molemmilla samat periaatteet.
        En sanonut panevani paljaalla. Yhden yön suhteen jälkeen ne varatut eivät useinkaan tule soittelemaan ovikelloa seurustelusuhteen toivossa. Sitä pidän erinomaisena asiana, sillä yhdenyön juttu on vain yhdenyön juttu, ei seurustelusuhde. Joskus voi käydä niin, että sormukset on rekvisiittaa, ja ovikello voi soida - ja edelleenkin haluaisin pitää kiinni yhdenyön periaatteesta, siksi ovikellon soitto voi olla ikävä yllätys.
        Se että jos panee paljaalla aviossa olevaa ja rouva tulee raskaaksi, taitaa suomen lain mukaan mennä niin että aviomies on jokatapauksessa isä, halusi hän tai oikea isä sitten niin tai ei. Minulla ei tosin ole kokemusta ko. asiasta joten varmaksi en tiedä.


      • Suojavarmenne
        parketti-man kirjoitti:

        Hei, mehän ollaan samoilla linjoilla. Näinhän se käy, molemmilla samat periaatteet.
        En sanonut panevani paljaalla. Yhden yön suhteen jälkeen ne varatut eivät useinkaan tule soittelemaan ovikelloa seurustelusuhteen toivossa. Sitä pidän erinomaisena asiana, sillä yhdenyön juttu on vain yhdenyön juttu, ei seurustelusuhde. Joskus voi käydä niin, että sormukset on rekvisiittaa, ja ovikello voi soida - ja edelleenkin haluaisin pitää kiinni yhdenyön periaatteesta, siksi ovikellon soitto voi olla ikävä yllätys.
        Se että jos panee paljaalla aviossa olevaa ja rouva tulee raskaaksi, taitaa suomen lain mukaan mennä niin että aviomies on jokatapauksessa isä, halusi hän tai oikea isä sitten niin tai ei. Minulla ei tosin ole kokemusta ko. asiasta joten varmaksi en tiedä.

        Ei tietenkään ole lapsen isä, jos kyseinen aviomies ei tunnusta kyseistä lasta omakseen. Asiahan voidaan todentaa isyystestillä. Jos kyseinen aviomies sen jälkeen laittaa avioeron vireille, niin kenenkä luokse se raskaaksi tullut tuleva ex-vaimo tulee? Sinun, koska sinä olet lapsen isä. Eli elatusvastuita sä et pääse pakoilee, jos satut jonkun varatun naisen panemaan paksuksi.


      • TigerHardWood
        Suojavarmenne kirjoitti:

        Ei tietenkään ole lapsen isä, jos kyseinen aviomies ei tunnusta kyseistä lasta omakseen. Asiahan voidaan todentaa isyystestillä. Jos kyseinen aviomies sen jälkeen laittaa avioeron vireille, niin kenenkä luokse se raskaaksi tullut tuleva ex-vaimo tulee? Sinun, koska sinä olet lapsen isä. Eli elatusvastuita sä et pääse pakoilee, jos satut jonkun varatun naisen panemaan paksuksi.

        Itse hoidan kyseisen homman niin, että muija ei tiedä musta muuta kuin etunimen. Ei puhelinnumeroita, osoitteita tai muuta.


      • Treffit uusiksi
        TigerHardWood kirjoitti:

        Itse hoidan kyseisen homman niin, että muija ei tiedä musta muuta kuin etunimen. Ei puhelinnumeroita, osoitteita tai muuta.

        Tuskin kotiäiti voi viedä toista miestä kotiinsa, joten eiköhän nainen saa sun nimen & osoitteen, kun käytte teillä panemassa. Ja tietty nainen klipsasee kuvan sinusta kännykällä. Voi sitten laitta etsintäkuulutuksen nettiin sun kuvallasi.


    • xcvsfd

      Silmänisku, hymyily, päällekäyvä flirttailu, perseestä kiinni ja kotiin on toiminut muutaman kerran.
      Puhuminen, ystävällisyys, kohteliaisuus yms. on ainakin baarissa ihan turhaa ajanhukkaa, naiset pitävät sinua vain pelkkänä pellenä.

    • xcvbnm,

      Flirttailu, ihan mun mielestä vaikka siihe asti et menoks tai ei kiinnosta.. Ja sen yleensä nainen tai naisen kaverit sanoo suoraan:D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1798
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1502
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      854
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      738
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      711
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      686
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe