Vaikea löytää vaatteita!

Pfäääh

Heips vaan. Ongelma tulee tässä: olen geneettisyyden vuoksi pienikokoinen. Pituus on noin 169 ja paino siinä 49-52 välillä, useimmiten noin 50,5. Pienikokoisuus kulkee suvussa, isä oli nuorena aivan samanlainen. Mitään syömishäiriötä ei todellakaan siis ole. Tuppaa vain vaatekaupoissa ärsyttämään, kun mikään vaate ei oikein istu. Rintaliivejä on hirveän vaikea löytää, ja nykyinen vähän "säkkimäinen" muoti, eli siis kapeat hihat ja muualta leveä tyyli, näyttää paidoissa minun päälläni aivan hirveeltä. Monta kertaa on käynyt niin ettei ole voinut vaatetta ostaa, koska se saa näyttämään tikulta, jolla on säkki päällä. Minulla myös olkapäät kääntyvät hieman sisäänpäin, mikä tehostaa luisevaa vaikutelmaa. Minkälainen tyyli olisi paras? Ja mistä voisin löytää sopivia rintsikoita, koko noin 60 A.

5

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säkkituolinen

      Olen aivan samaa mieltä tuosta säkkimäisestä (loistava ilmaisu :D) muodista. Mutta hei, ei se näytä hyvältä kenenkään päällä.

    • pilupali

      Mulla sama homma. Pituutta 165 ja painoa noin 42-44 kg. Vaatteet roikkuu päällä. Ja tosiaan ei mitään sairautta taistalla vaan ihan luonnostani olen tämmöinen.

      Ja kaikki ehdottaa aina lasten ostastoa, mutta eipä se todellakaan auta, kun nekin on älyttömän leveitä jos pituus riittää.

      • itsekin ompelija :)

        Suosittelen kääntymäänn ompelijan puoleen :) saaa istuvat vaatteet. Kun on pienikokoinen niin ei maksaa niinn paljoa :) Vähän enemmän kun kaupan vaatteet muttaa saa erilaista ja istuvaa.


    • girll_

      Mulla on sama ongelma olen 153/50, tosi hankala löytää vaatteita koska ei näin pienelle ja hoikalle ihan heti meinaa löytyä yleensä xs on mun kokoa mutta joskus sekin voi olla liian iso riippuu tietysti mallista ja housuista koko on 25 ja ei meinaa aina löytyä niin pieniä housuja. Joudun usein ostamaan vaatteeni lasten puolelta koska siellä on mulle sopivan kokoisia 160cm jotka ei ole liian isoja ja kengätkin joudun sieltä ostamaan koska naisten puolella ei ole tarpeeksi pieniä kenkiä, kengän kokoni on 36 joten aika hankalaa välillä on löytää oikeen kokosia vaatteita..

    • asd576789

      Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

      Dresses, Evening Dresses ,2013

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

      girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe