Saunalahti on saanut heletin hyvän idean, IP osoitteet on ryhmittäin. Ei siis omista itsenäistä IP-osoitetta vaan tuhat voi omistaa saman IP-osoitteen mitä minä. Sitten kun muutama todellinen häirikkö saa viestintäeston, se tarkoittaa myös noiden 999 toisten kärsivän myös tuon yhden törtön estosta.
Olisi muutam valittu sana sanottavana sille.
Runontajalla ei ole asiaa part III
6
69
Vastaukset 6
Nii, kannattais miettii mitä netissä häröilee. Ihan hyvä vaan tollanen.
Joo tiedän... Onneksi en ole enää Nopsan varassa.
- Palstan väki
Kokeiles tätä ilmaista softaa:
Spotflux
http://www.spotflux.com/
Se piilottaa nettisurffaajan oikean ip-osoitteen :DJos kyse on tuosta mitä alla olevassa viestissäni kerroin "Hyllytys..." ei softat auta.
Tosin itselläni on Soneran. Pitää kysyä Soneralta, odottelen kuitenkin ylläpidon vastausta. Satuin sieltä kysymään ensin.
"Hyllytys keskustelupalstalta voi johtua siitä, että joku toinen on rikkonut sääntöjä ja käyttänyt samaa IP-osoitetta. Kysymyksessä on väliaikainen esto.
tai jos sinulla on käytössäsi Saunalahden mobiililaajakaista
Saunalahden mobiililaajakaistoissa on siirrytty järjestelmään, jossa saman IP-osoitteen alla voi olla useita eri käyttäjiä. Jos tällainen IP-osoite on joutunut yleisille spämmäyksen estolistoille tai keskusteluihin on asetettu kirjoitusesto asiattoman käytöksen vuoksi, vaikuttaa se kaikkiin, jotka ovat saman IP-osoitteen takana. Kysymyksessä on IP-osoitteiden osalta muutos, johon Suomi24 ei voi valitettavasti vaikuttaa. "
Sanoi S24 ylläpito. Ensi vuonna menee tämä kahden vuoden liittymä umpeen, joten katsotaan silloin vaihtaako vai en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522