Runontajalla ei ole asiaa part III

Saunalahti on saanut heletin hyvän idean, IP osoitteet on ryhmittäin. Ei siis omista itsenäistä IP-osoitetta vaan tuhat voi omistaa saman IP-osoitteen mitä minä. Sitten kun muutama todellinen häirikkö saa viestintäeston, se tarkoittaa myös noiden 999 toisten kärsivän myös tuon yhden törtön estosta.

Olisi muutam valittu sana sanottavana sille.

6

69

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii, kannattais miettii mitä netissä häröilee. Ihan hyvä vaan tollanen.

• Joo tiedän... Onneksi en ole enää Nopsan varassa.

• Toi vaiva on ollut siis jo pitkään.

• Palstan väki
      • Jos kyse on tuosta mitä alla olevassa viestissäni kerroin "Hyllytys..." ei softat auta.
        Tosin itselläni on Soneran. Pitää kysyä Soneralta, odottelen kuitenkin ylläpidon vastausta. Satuin sieltä kysymään ensin.

• "Hyllytys keskustelupalstalta voi johtua siitä, että joku toinen on rikkonut sääntöjä ja käyttänyt samaa IP-osoitetta. Kysymyksessä on väliaikainen esto.

tai jos sinulla on käytössäsi Saunalahden mobiililaajakaista

Saunalahden mobiililaajakaistoissa on siirrytty järjestelmään, jossa saman IP-osoitteen alla voi olla useita eri käyttäjiä. Jos tällainen IP-osoite on joutunut yleisille spämmäyksen estolistoille tai keskusteluihin on asetettu kirjoitusesto asiattoman käytöksen vuoksi, vaikuttaa se kaikkiin, jotka ovat saman IP-osoitteen takana. Kysymyksessä on IP-osoitteiden osalta muutos, johon Suomi24 ei voi valitettavasti vaikuttaa. "

Sanoi S24 ylläpito. Ensi vuonna menee tämä kahden vuoden liittymä umpeen, joten katsotaan silloin vaihtaako vai en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe