Juoruillaanko sinusta töissä?

juoruaita

Juoruiletko sinä? Kärsitkö vai nautitko juoruilusta? Mikä saisi juoruilun loppumaan?

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttötyttö.

Mikä on epäsuoran ja suoran kiusaamisen ero?

Kiusaaminen jaetaan tavallisesti epäsuoraan ja suoraan kiusaamiseen. Suoralle kiusaamiselle on luonteenomaista suorat hyökkäykset, kuten potkiminen, lyöminen, uhrin tavaroiden vieminen, uhkailu ja nimittely. Epäsuorassa kiusaamisessa on kyse juorujen levittämisestä, valehtelusta, toisen selän takana puhumisesta ja toisen tietoisesta poissulkemisesta ryhmästä. Epäsuoraa kiusaamista kutsutaan joskus myös relationaaliseksi tai sosiaaliseksi aggressioksi, jossa kiusaaminen kohdistuu toisen kaverisuhteiden pilaamiseen. Ajan myötä uhri eristetään ja suljetaan pois yhteisöstä.

• Sanon mielipiteitäni, jos se on juoruamista niin varmaan sitten juoruan. En tiedä juorutaanko minusta töissä. Ei paljon kiinnosta, jos joku juoruaa.

Jos ihminen ei itse ota selvää toisesta ihmisestä, niin mun puolesta saakin elää omissa uskoissaan.. Maailmas on hyvin paljon selkäänpuukotusta ja paskapuhetta, että jos ei elä tässä maailmassa ja sitä tiiä, niin en sille kyllä voi mitään. :( Ei ole mun menetykseni.

Ite oon liiankin rehellinen ja se närkästyttää monia. Joskus voisin kyllä miettiä enemmänkin miten asiani sanon tosin :P

• Todennäköisesti on juoruttu. Ainakin monesti on tullut hiljaisuus, kun olen astunut ovesta sisään. Ei mua kiinnosta jos joku puhuu omaa keskenkasvuisuuttaan muille minusta, jos ei mulle uskalla avautua ongelmastaan mua kohtaan. Omapa on häpeensä ja saa kestää asiansa kanssa.

En ole koskaan tykännyt seläntaakse puhumisesta ja juoruilusta. Tulee vaivaantunut olo, kun tietää tyypit joista juorutaan. Ja sit vielä näkee sen teatterin jota sille kohteelle sen jälkeen vedetään.

No ei ainakaan itse kannata mennä mukaan. Silläkään uhalla, että muut ottaa siitä nokkiinsa. Sotkekoon itse välinsä muihin, jos haluaa vehtailuillaan.

• Juoruillaanko sinusta töissä?
      - En tiedä, toivottavasti ei.

Juoruiletko sinä?
      - Ei oo oikein vara...

Kärsitkö vai nautitko juoruilusta?
      - Jaa...riippuu vähän siitä kuka juoruaa ja mitä juoruaa ja kenestä juoruaa.

Mikä saisi juoruilun loppumaan?
      - Pieni henkilökohtainen puhuttelu, jossa käydään vähän läpi niitä juorulujen mahdollisia seurauksia juorulun eri osapuolten näkökulmista. Toi on mun mielestä aika tehokas tapa, jos pääsee torppaamaan het kättelyssä. Se juoruilu voi olla joidenkin mielestä ihan kivaa, kunnes joku vetää ittensä niiden seurauksena jojoon tai muuta vastaavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8606
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2941
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1302
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      958
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      842
    Aihe