Nainen jolla paljon miesystäviä

idiootti2

Mitäs mieltä olette? Onko tavottelemisen arvoisia? Miehiä en tähän nyt laske, koska mielestäni mies runsaine tyttöystävineen on homo. Eikä sotketa tähän nyt YT-miehiä, koska ei he vapaa aikaansa vietä naisten kans keskustellen ja shopaten tai muissa harrastuksissa. Mutta naisethan on yleensä heteroita vaikka miesystäviä paljon olisikin. Lesbot ei käsittääkseni tykkää miehistä vaikka nämä olisi aseksuaaleja. Eli ei edes kaveri mielessä. Mutta itsehän nyt olen ihastunut naiseen jolla on paljon miespuolisia ystäviä. Parin kaverin suhdetta olen nähnyt ja nämä ovat joutuneet petetyiksi, kun jonkun kaverin kans pääsi vaan tapahtumaan näin. Tämä on monesti aika erikoinen ryhmä, koska nämä naiset myös puhuvat hyvin mies/äijämäisesti. Panemisesta ja ryyppäilystä ja muuten vaan paljon kirosanoja sisältävää puhetta. No tämä ei ihastus ei nyt näin räikeä tapaus ole. Enhän hänees muuten olisikaan ihastunut.

Tämä åieni ihastus siis alkoi kun tämä nainen kerran kysyi johonkin illan viettoon, mut mullahan oli lauantaina töitä joten jouduin kieltäytymään.
Taidan vaan ihastuksissani kadottaa aina hetkellisesti järjen. Näin ajattelen tätä asiaa kun käytän edes vähän järkeä. Tai tälläsiä kysymyksiä herää.
-Miksi pitäisi tämän luulla tämän naisen ihastuneen minuun vaan sen takia että tämä juttulee minulle hymyillen ihan niinkun kaikille muillekkin?
-Moneskohan mies minä vasta olin, jota tämä nainen kysyi illan viettoon?
-Mitenhän kestäisin tälläistä parisuhteessa, jossa nainen on illan vietossa kavereiden kans(tod.näk miespuolisten). Haluaisin suhteeseen molemmille omaa aikaa, mutten todellakaan alentua vahtimaan ketään.

Nonii, mielipiteitä naisista joilla on paljon miespuolisia ystäviä?

10

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Jos kyseessä ei selkeästi ole kaverimies, en kysele huvikseen ulos. Selkeä kaverimiestitteli on ilmoitettu miehelle.
      - Et sä pelkästä hymyilystä voikaan mitään päätellä. Go for it. Miks pitää olla niin varmaa, miksei voi vaan tapahtua? Ite oon ainakin niin ujo, että tahallaan vähän vetelen joka suuntaan, ettei musta näkis mitään ihastumisia esim. Asiat kyl tapahtuu jos se niin on tarkotettu :P
      - Mun mielestä sillä ei oo merkitystä, monesko mies olet? Pelkäätkö itte antavas liian nopeesti ja päätyväs kertakäyttöön? Vai miksi se on ongelma?
      - Miksi sun pitäis naista vahtia? Mä ainakin olen sellainen, jos jostain ihmisestä tarpeeksi pidän, niin kyllä oon sit sen kanssa? Ihan sama mitä muut miehet yrittää, elleivät sitten raiskaa. Niitäkin on nähty.

Tuun yksinkertaisesti miesten kanssa paremmin toimeen. Toki on mulla muutama pidempiaikainen tyttöystävä myös. Mut harvemmin enää alan yhtäkkii kaveeraamaan naisten kans. Liikaa selkäänpuukotusta, valehtelua ja miesten varastelua ihan vaan siks, että toiselle tulis paha mieli.

• idiootti2

:) nainen jolta saa vastauksia perusteluineen. kiitos siitä. oon vaan ite sitä koulukuntaa, joka ei kaveraa naisten kans vaan on niiden kans parisuhteessa. tietty töissä juttelen ja ja kadulla vastaantullessa jotain kevyttä, mutten koskaan mihinkään lefaa yms kahdenkeskeiseen juttuun kysy. no joskus oon menny pariin harrastukseen, muttei se vaan oo mulle niin luontevaa. tämäkin on seurustelukumppanin kans tietty eriasia.

"Liikaa selkäänpuukotusta, valehtelua ja miesten varastelua ihan vaan siks, että toiselle tulis paha mieli." aijai. rankalta kuulostaa naisten elämä. ton mä oon kuullu ennenki eräältä naiselta. tuli vasta nyt mieleen ku luin ton. naisten keskinäinen oleilu vaikuttaa yleensä ulkopuolisen silmissä niin rennolta ja mukavalta.

se että monesko olen kiinostaa sen takia että en vaan haluais olla jonkun epätoivosen viimeinen oljenkorsi. en nyt mikään neitsytvitun peräänkuuluttaja ole.

"Miksi sun pitäis naista vahtia? " siinäpä se. ei miksikään. jos pitäisi niin mustasukkaisuuden takia tietty. mutta en halua naista josta joutuisi olemaan mustis esim sen takia että viettää viikonloppuiltaa "miesten kesken".

"Asiat kyl tapahtuu jos se niin on tarkotettu :P " no :P ::P nyt sinnekki :) miten ne on sulle tapahtunu?

• idiootti2 kirjoitti:

:) nainen jolta saa vastauksia perusteluineen. kiitos siitä. oon vaan ite sitä koulukuntaa, joka ei kaveraa naisten kans vaan on niiden kans parisuhteessa. tietty töissä juttelen ja ja kadulla vastaantullessa jotain kevyttä, mutten koskaan mihinkään lefaa yms kahdenkeskeiseen juttuun kysy. no joskus oon menny pariin harrastukseen, muttei se vaan oo mulle niin luontevaa. tämäkin on seurustelukumppanin kans tietty eriasia.

"Liikaa selkäänpuukotusta, valehtelua ja miesten varastelua ihan vaan siks, että toiselle tulis paha mieli." aijai. rankalta kuulostaa naisten elämä. ton mä oon kuullu ennenki eräältä naiselta. tuli vasta nyt mieleen ku luin ton. naisten keskinäinen oleilu vaikuttaa yleensä ulkopuolisen silmissä niin rennolta ja mukavalta.

se että monesko olen kiinostaa sen takia että en vaan haluais olla jonkun epätoivosen viimeinen oljenkorsi. en nyt mikään neitsytvitun peräänkuuluttaja ole.

"Miksi sun pitäis naista vahtia? " siinäpä se. ei miksikään. jos pitäisi niin mustasukkaisuuden takia tietty. mutta en halua naista josta joutuisi olemaan mustis esim sen takia että viettää viikonloppuiltaa "miesten kesken".

"Asiat kyl tapahtuu jos se niin on tarkotettu :P " no :P ::P nyt sinnekki :) miten ne on sulle tapahtunu?

Jos viettää vkl-iltaa miesten kesken, mikäs se oma poikaystävä on? xD Androgyyni vai?

Joo no tietty rajansa kaikella, mikä on kaverien kanssakäymistä ja mikä sitten jotain muuta. Ite voin miesten kans mielestäni käydä yhdellä/ryyppäämässä tai kahvilla/shellillä/tebbel/st:llä... Sen tarkottamatta mitään. Leffa on vähän ?? Hmm.. No, en tiiä. Riippuu millanen kaveri.

Ymmärrän, ettei halua epätoivoisen viimeiseksi oljenkorreksi. Mut sit kyllä pitää itseltäänkin kysyä, miksi ajattelee yleensäkään olevansa sellainen tai miksi se on yleensäkään mahdollista ;) Jos haistat epätoivosen naisen, niin miksi ite sille antaudut sitten? :PPP Ootko itse epätoivonen sillon? ;D

No, mä oon läpällä miettinyt monia asioita mitä vois tapahtua. Sit ne hetken päästä on tapahtunutkin. :D Jos oot kuullut sellasesta elokuvasta kun the secret, niin se kertoo.

• No, mulla on paljon naiskavereita,enkä ole homo. Miehen ja nainsen välinen ystävyys on hieno juttu, eikä sellaista kannata pilata seksuaalisella jännitteellä, vaikka kiusaus saattaaki olla suuri joissain tilanteissa, jos muuten synkkaa. Tällaisissa kaverisuhteissa on kuitenkin aina jokin syy, miksi se ei voi kehittyä parisuhteeksi. Omat kamunaiseni ovat joko varattuja tai sitten vähemmän kiinnostavia kumppaniksi. Taäkein syy on varmaan seksuaalisen mielenkiinnon puute. Tosin sekin voi olla yksipuolista, kuten tuli sinkkuunuttuani huomattua.

• Totuuden T0rvi

Nainen jolla on paljon mies kavereita yleensä omaa huonot sosiaaliset taidot koska ei tule toimeen muiden naisten kanssa ja nämä miehet on joko panomiehiä ja tai sitten runkkukavereita. Molemmilla on käytännön hyöty naiselle runkkukaverit palvelee eunukkina ja panomies kaverit tyhjentävät kassinsa arvostettuun kaveriinsa.

• säälimuna

Jokainen mies tietää, että tuollaisessa porukassa vähintään puolet miehistä flirttailee tyttöystäväsi kanssa ja yrittää saada seksiä. Eli jos naisella on 10 kaveria, 5 heistä yrittää aktiivisesti saada seksiä.

• Varo vaan

Jos naisella on paljon miespuolisia kavereita, niin voit olla varma että heistä löytyy ainakin 2 seuraavaa tyyppiä;

1. Kaverimiehet, jotka roikkuvat naisen seurassa näytellen kaveria, vaikka ovatkin ihastuneita naiseen. Nämä ovat yleensä hyvin vittumaisia sinua kohtaan, varsinkin naisen selän takana, koska haluavat ajaa kilpailijan pois.

2. Naisen entiset panot. Joillakin naisilla on tapana kerätä entisiä seksiseikkailuitaan kaveripiiriinsä. Eivät edes tajua sitä, että uusi miesystävä ei varmaan halua, että naisen entinen pano pyörii aktiivisesti porukoissa. Nämä eivät yleensä ole niin agressiivisia kuin ryhmä 1, koska yleensä saavat tarpeeksi naista muutenkin.

3. Oikeat miespuoliset kaverit. Entiset luokkakaverit, isoveljen kaverit yms yms. Yleensä vähemmistö koko mieslaumasta. Osa on kuulunut, tai tulee kuulumaan ryhmään 1 tai 2.

• mietis vielä

Hyvä listaus, mutta korjaus 2-kohtaan... entiset panot voi olla myös nykyisiä harvakseltaan paneskeltavia. Ihan vaan kavereiden kesken.

Sitten lisäisin sen että jos nämä viettävät iltaa yhdessä ja siihen kuuluu alkoholi, niin mistä tahansa noista ryhmistä voi tulla panoja. Estot lähtee, ei se järvi soutamalla kulu ja muit klisheitä..

Ai mistä tiedän - siitä kun olen kuulunut jokaiseen noista kolmesta ryhmästä - ja täyttänyt myös nämä itse listaamaani kohdat. Et ehkä kannattaa harkita vielä jos naisella on pääasiassa miespuolisia ystäviä. Harvan pää kestää aisankannattajuutta.

• "Miehiä en tähän nyt laske, koska mielestäni mies runsaine tyttöystävineen on homo."

Eli sinusta nainen on vain panopatja. Naisen kanssa ei voi keskustella, harrastaa tai olla mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita paitsi paneminen? Jos noin, niin nimimerkkisi on aikalailla kohdallaan...

• idiootti2

"no joskus oon menny pariin harrastukseen, muttei se vaan oo mulle niin luontevaa. tämäkin on seurustelukumppanin kans tietty eriasia."

eli minusta nainen on vaan panopatja? tuon tekstin perusteella vai millä? no jos haluat oikein ylikärjistää. no olkoon nainen pelkkä panopatja, jos nainen itse sitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4471
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2214
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      219
      1862
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1660
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      187
      1513
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1298
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1291
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe