Tere.
Elikkäs ongelmana on se, että oikea suupieleni roikkuu. Viime aikoina se on ruvennut haittaamaan suuremmissa määrin, kun olen kiinnittänyt siihen enemmän huomiota. Suupieli on vanhoista valokuvista päätellen roikkunut jo kauemman aikaa. Oikea suupieli on n. puolisen senttiä alempana kuin vasen, joka saa myös suun näyttämään hiukan vinolta. Haluaisin kovasti eroon tästä poikkeamasta.
Oon netistä koittanu kattoa vastauksia ongelmaan, mutta suht laihoin lopputuloksin. Usein hakutuloksissa tulee vastaan jotain aivoperäisiä ongelmia, mutta siihen en usko, koska vaiva on ollut mulla jo kauan.
Kattoin kanssa noita kasvojen lihaksia, niin tuossa suun yläpuolella on lihas nimeltä suunpielen kohottajalihas (musculus levator anguli oris). Voisiko siinä olla jotain häikkää? Tämä tuli vaan mieleeni siitä, kun koitin nostella ylähuulta ensin vasemmalla puolella (onnistui), mutta oikealta puolelta en saa nostettua huulta ylös ilman, että vasen nousee samalla.
Oikean puolen poskenkin liikkeet ovat jotenkin paljon kankeammat, kuin vasemman. Poski tuntuu jonkunverran paksummalta oikealla puolella. Vasenta puolta voi väännellä oikeastaan miten tahtoo, oikea tuntuu vähän rajoitetulta.
Myös muita vaihtoehtoja on käyny mielessä, eli olisko hermostoperäinen vika mahdollinen? Tai leuan asento virheellinen?
Mimmosen lääkärin kanssa näistä asioista vois mennä puhumaan? Onko nää pelkästään plastiikkatohtoreitten alaa? Ne tahtoo velottaa vaan niin kauheesti, että olis kiva käydä ainakin ensin näyttämässä jollekin halvemmalle lekurille.
Toisen suupielen roikkuminen ja syy siihen
4
1258
Vastaukset
- Plastiikakiruri hyvä
Kokemuksesta voin kertoa, että suupieleen ei auta botoxit eikä mikään muu kuin täyteaine (jota laittavat kosmetologit tai plastiikkakirurgit (suosittelen) ja maksaa noin 400€. Sitä ruiskutetaan suupielen alapuolelle. Tämä kyllä pysyy siellä vuoden verran, joten mielestäni ei kyllä ole suuri hinta vuodessa, että tuntee olonsa miellyttävämmäksi ja itsevarmemmaksi, koska jos naama näyttää kiukkuiselta, niin olokin helposti tulee sen mukaiseksi.
Minä ainakin olen ollut tyytyväinen täyteaineeseen. - Madam :)
Toimii. Minulle laitettiin molemmille puolille. Masentunut ilme on tipotiessään !
- Btx ja restylane
Jos kyseessä halvaus ei taytteet ja botoxit auta, jos ei kyllä pitäisi auttaa jos osaa hoitaa oikeaa aluetta.
- Attitude joo
Monella keski-ikäisellä muijalla roikkuu suupielet koska piti nuorempana olla angstinen aina murjottava kova mimmi. Se ilme kuulkaas jää naamaan. Onnittelut valinnastanne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047