Mitä teen väärin?

Olen siis aloittelemassa geelikynsien tekoa, ja tilasin universal nailsin aloituspaketin. Mukana tuli helppo geeli, ultr bond alusgeeli ja valkoinen uv-geeli.

En saa kynsiä pysymään , joten jos joku ystävällisesti osaisi kertoa minulle, että mitä teen väärin.

-hoidan kynsinauhat
-karhennan tipin liimapintaa ja omaa kynttä, poistan kiillon.Liimaan tipin,hyvin ettei jää ilmakuplia ym.
-sitten hion tipin rajan piiloon
.laitan ohuenkerroksen alusgeeliä,kovetan
-laitan kerroksen helppogeeliä, kovetan
-Teen valkoisella rajauksen,kovetan
-muotoilen kynnen,hion, poistan kiillon(tässä vaiheessa voi ilmeisesti laittaa koristeitakin)
-laitan vielä ohuelti helppo geeliä, joten kiilto palautuu.

Silti en saa kynsiä pysymään? : (

7

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja laitan myös omalle kynnelle primerin!

• Eikynsinauhoille!!!

Kuinkas paljon näistä geeleistä valuu sun kynsinauhoille?

• tietäjä

Laitatko geeliä tarpeeksi ja kovetat uunissa tarpeeksi pitkään? Kuulostaa muuten siltä että tekisit kaiken oikein, voihan vika olla mahdollisesti geelien laadussakin.

• -----

Et puhdista kynneltä likaa missään välissä? Kynsi voi myös olla liian ohut, itse laitoin ennen 1 kerroksen rakennegeeliä ja kynnet pysyivät huonosti, nyt laitan 2 ja kestää.

• aloittelija itsekin

Mulle tulee mieleen
      - käsien pesu tehty?
      - kynnen käsittely alkoholilla (Scrubfresh, Cleaner, mitä näillä on niminä, mutta siis isopropyylillä) ennen primeriä?
      - primerin kuivuminen kunnolla?
      - geeli ei saa osua ihoon mistään kohtaan

- ethän pyyhi päällimmäistä geelikerrosta pois missään välissä kesken kerrosten laiton?

- UV-valoaikaa voi kokeilla pidentää tai lyhentää hieman, sekin saattaa auttaa

Mä teen ilman tippejä, mutta hion kynnen pintaa hieman, pyyhin Scrubfreshillä, laitan primerin, annan kuivua useamman minuutin, laitan geeliä, 3 min valoa, laitan geeliä, 3 min valoa, laitan geeliä, 3 min valoa ja pyyhin Scrubfreshillä. Geeli lähtee liikkeelle heti, jos välissä on rasvaa, hiomatonta kynttä tai se on reunasta kiinni ihossa.

• OneFiveTen

Koulutuksessa neuvottiin, että jos kynnen pyyhkii cleanserillä rakennekerrosten välissä, pitää kynnen pintaa hieman karhentaa. Jos taas ei pyyhi (siihen jää se tahmainen pinta), voi laittaa toisen geelikerroksen.

• egreh

Viimenen geelis puuttuu :D Viimeistely/Kiilto geeli pitää olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe