Mitä teen väärin?

Olen siis aloittelemassa geelikynsien tekoa, ja tilasin universal nailsin aloituspaketin. Mukana tuli helppo geeli, ultr bond alusgeeli ja valkoinen uv-geeli.

En saa kynsiä pysymään , joten jos joku ystävällisesti osaisi kertoa minulle, että mitä teen väärin.

-hoidan kynsinauhat
-karhennan tipin liimapintaa ja omaa kynttä, poistan kiillon.Liimaan tipin,hyvin ettei jää ilmakuplia ym.
-sitten hion tipin rajan piiloon
.laitan ohuenkerroksen alusgeeliä,kovetan
-laitan kerroksen helppogeeliä, kovetan
-Teen valkoisella rajauksen,kovetan
-muotoilen kynnen,hion, poistan kiillon(tässä vaiheessa voi ilmeisesti laittaa koristeitakin)
-laitan vielä ohuelti helppo geeliä, joten kiilto palautuu.

Silti en saa kynsiä pysymään? : (

7

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja laitan myös omalle kynnelle primerin!

• Eikynsinauhoille!!!

Kuinkas paljon näistä geeleistä valuu sun kynsinauhoille?

• tietäjä

Laitatko geeliä tarpeeksi ja kovetat uunissa tarpeeksi pitkään? Kuulostaa muuten siltä että tekisit kaiken oikein, voihan vika olla mahdollisesti geelien laadussakin.

• -----

Et puhdista kynneltä likaa missään välissä? Kynsi voi myös olla liian ohut, itse laitoin ennen 1 kerroksen rakennegeeliä ja kynnet pysyivät huonosti, nyt laitan 2 ja kestää.

• aloittelija itsekin

Mulle tulee mieleen
      - käsien pesu tehty?
      - kynnen käsittely alkoholilla (Scrubfresh, Cleaner, mitä näillä on niminä, mutta siis isopropyylillä) ennen primeriä?
      - primerin kuivuminen kunnolla?
      - geeli ei saa osua ihoon mistään kohtaan

- ethän pyyhi päällimmäistä geelikerrosta pois missään välissä kesken kerrosten laiton?

- UV-valoaikaa voi kokeilla pidentää tai lyhentää hieman, sekin saattaa auttaa

Mä teen ilman tippejä, mutta hion kynnen pintaa hieman, pyyhin Scrubfreshillä, laitan primerin, annan kuivua useamman minuutin, laitan geeliä, 3 min valoa, laitan geeliä, 3 min valoa, laitan geeliä, 3 min valoa ja pyyhin Scrubfreshillä. Geeli lähtee liikkeelle heti, jos välissä on rasvaa, hiomatonta kynttä tai se on reunasta kiinni ihossa.

• OneFiveTen

Koulutuksessa neuvottiin, että jos kynnen pyyhkii cleanserillä rakennekerrosten välissä, pitää kynnen pintaa hieman karhentaa. Jos taas ei pyyhi (siihen jää se tahmainen pinta), voi laittaa toisen geelikerroksen.

• egreh

Viimenen geelis puuttuu :D Viimeistely/Kiilto geeli pitää olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      84
      4760
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3892
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2601
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1735
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1637
    8. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      16
      1544
    9. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1531
    10. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1349
    Aihe