Olen siis aloittelemassa geelikynsien tekoa, ja tilasin universal nailsin aloituspaketin. Mukana tuli helppo geeli, ultr bond alusgeeli ja valkoinen uv-geeli.
En saa kynsiä pysymään , joten jos joku ystävällisesti osaisi kertoa minulle, että mitä teen väärin.
-hoidan kynsinauhat
-karhennan tipin liimapintaa ja omaa kynttä, poistan kiillon.Liimaan tipin,hyvin ettei jää ilmakuplia ym.
-sitten hion tipin rajan piiloon
.laitan ohuenkerroksen alusgeeliä,kovetan
-laitan kerroksen helppogeeliä, kovetan
-Teen valkoisella rajauksen,kovetan
-muotoilen kynnen,hion, poistan kiillon(tässä vaiheessa voi ilmeisesti laittaa koristeitakin)
-laitan vielä ohuelti helppo geeliä, joten kiilto palautuu.
Silti en saa kynsiä pysymään? : (
Mitä teen väärin?
7
390
Vastaukset
ja laitan myös omalle kynnelle primerin!
- Eikynsinauhoille!!!
Kuinkas paljon näistä geeleistä valuu sun kynsinauhoille?
- tietäjä
Laitatko geeliä tarpeeksi ja kovetat uunissa tarpeeksi pitkään? Kuulostaa muuten siltä että tekisit kaiken oikein, voihan vika olla mahdollisesti geelien laadussakin.
- -----
Et puhdista kynneltä likaa missään välissä? Kynsi voi myös olla liian ohut, itse laitoin ennen 1 kerroksen rakennegeeliä ja kynnet pysyivät huonosti, nyt laitan 2 ja kestää.
- aloittelija itsekin
Mulle tulee mieleen
- käsien pesu tehty?
- kynnen käsittely alkoholilla (Scrubfresh, Cleaner, mitä näillä on niminä, mutta siis isopropyylillä) ennen primeriä?
- primerin kuivuminen kunnolla?
- geeli ei saa osua ihoon mistään kohtaan
- ethän pyyhi päällimmäistä geelikerrosta pois missään välissä kesken kerrosten laiton?
- UV-valoaikaa voi kokeilla pidentää tai lyhentää hieman, sekin saattaa auttaa
Mä teen ilman tippejä, mutta hion kynnen pintaa hieman, pyyhin Scrubfreshillä, laitan primerin, annan kuivua useamman minuutin, laitan geeliä, 3 min valoa, laitan geeliä, 3 min valoa, laitan geeliä, 3 min valoa ja pyyhin Scrubfreshillä. Geeli lähtee liikkeelle heti, jos välissä on rasvaa, hiomatonta kynttä tai se on reunasta kiinni ihossa.- OneFiveTen
Koulutuksessa neuvottiin, että jos kynnen pyyhkii cleanserillä rakennekerrosten välissä, pitää kynnen pintaa hieman karhentaa. Jos taas ei pyyhi (siihen jää se tahmainen pinta), voi laittaa toisen geelikerroksen.
- egreh
Viimenen geelis puuttuu :D Viimeistely/Kiilto geeli pitää olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584