Smiley!(=

(=

Minkä paksuisen korun pitää smileyyn tilata? Minulla ei vielä ole tätä korua, ja kaipaisin myös hieman ohjeita!(=
1. Siis minkä paksuinen tappi tai muu koru pitäisi laittaa?
2. Käykö koruksi tappi, rengas ja barbell?
3. Hinta (noin)
KIITOS JOS VASTAAATTE, SUURI APU(=

15

3534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (:

1. Yleensä laitetaan 1.2mm koru, halkaisijaa (jos rengas) ei voi tästä sanoa, koska lävistäessä ammattilainen osaa katsoa oikean kokoisen korun sinulle. Sama korun pituuden (jos tappi) kanssa.
      2. Koruksi käy rengas, hevosenkenkä ja barbelli.
      3. Meinasitko lävistyksen hintaa? liikkeestä riippuen n. 35-50 euroa.

• (=

Kiitos kun vastasit!(=siitä oli apua(=

• Tytt.

1. Yleensä tosiaan laitetaan tuo 1,2mm rengas. Ite halusin 1,6mm renkaan, mulla ainakin pysyi paremmin paikoillaan ja näyttikin paremmalta. Halkaisija mun korussa oli 6mm eli vissiin pienin 1,6mm rengas mitä löytyy. Tähän vaikuttaa se, kuin ylhäällä se lävistettävä kohta on.

2. Tappi ja barbell on sama asia. Curved barbell sitten taas on tämä kaareva, "banaani"tappi.:) Mutta joo, kaikki käy. Tosin jos sulla on se jänne, mihin koru laitetaan tosi ylhäällä, niin eihän tuo tappi mihinkään näy.

3. Ja hinnat tosiaan sen n. 35-50e, kuten edellinen mainitsikin.

• (=

Mutta laitetaanko koru siihen jänteeseen vai hieman sen ylä puolelle?(=(=

• Tytt.

No siis.. Jos venytät ylähuulta niin siihen tulee se "lärpäke". Mielellään se laitetaan niin ylös kuin mahdollista, ihan vaan pysyvyyden kannalta. Eihän nyt ikinä jännettä itsessään aleta lävistää, poikkihan se menee.:) Mutta helpoin sitä kohtaa on kuvastaa, kun sanoo että jänne..:D

• (=

Okei!(=Ihan tyhmäää kun kaverit pelotteleee halvaantumisella, mutta sitä riskiä ei oikeasti tuossa edes ole!(=

• Tytt.

Ei voi muuta sanoa, kun että sulla on aika tietämättömiä kavereita.. Aika marginaalista, että mistään lävistyksestä voisi halvaantua. Varsinkaan smileystä. Jos vielä moista väittävät, niin pyydä mustaa valkoisella. Jos kerran kivenkovaa haluavat halvaantumisella pelotella niin kai heillä sitten on tutkimustietoa asiasta.

Taitavat vaan olla kateellisia, kun itse eivät uskalla.:)

• (=

Olet kyllä oikeassa! Pitääkin kertoa asia heille että miten on närhen munat!(= Onko smileyssä sitä yhtä ainoaa kohtaa mihin lävistys pitäisi tehdä?(=

• (=

Kiitos!(=

• äke

mulla on smiley, tosiaan itetehty ja tykkään kyllä. Tosin otin kyllä selvää asioista jne. Ennen kun rupesin itteeni neulalla tökkimään. :)

• gggghd.

Ei siitä halvaannu jos tekee oikeeseen kohtaan ja ei muutenkaa :-D mulla oli salaa itetehty smiley ja tein sen 1.6 lävistysneulalla mut pistin siihe 1.2 mm circulal barbellin
      xd sit no se ehti olla 3kuukautta ja sit porukat huomas oon 13v :d

• Minävain..

Heissan! Itekkii oon tämmöstä suunnitellu, ja ikääkin ois käydä lävistäjällä teetättämässä ilman porukoiden lupaa (koska nehän ei mittää semmosia antais..) mutta niin, kasvaako se miten nopeesti ulos? Ja miltä se uloskasvanu näyttää D:

• mirkku 99

mulla kasvo viikossa syitä : liian alhaalla, liian painava koru.. ei se kivalta näytä mut se kyllä paranee siitä takas omaa muotoonsa

• mirkku 99

oon ite 13 ja mulla on ollu smiley. mul oli siin 1,6 rengas ja hevosenkenkä, vaihoin sitä siis. ei sitä kauaa ollu ku se jo kasvo ulos kun kaveri teki sen sen verra alas, mutta teen uudestaa heinäkuussa kun tuun ulkomailta (: sillon kun mun kaveri teki sitä niin aloin neula suussa valittamaan että tekis jo, vastauksena tuli se on jo läpi missä koru? ei siis satu yhtään (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      7095
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      73
      3018
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      169
      2778
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      416
      2421
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      34
      2043
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      42
      1844
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      76
      1563
    8. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      283
      1532
    9. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      126
      1475
    10. 105
      1428
    Aihe