Kunnon kuuri finneihin!

jf3wjr9f898

Eli kaikenmaailman rasvat eivät kyllä auta. Nyt jos ilkeisi lääkärille niin kehen otan terveyskeskuksessa yhteyttä. Kuinka helposti saa heti kunnon lääkkeet.. kuulemma toimii OIKEASTI. Ongelma ei edes mikään hurjan paha ole mutta välillä tulee vittumaisia "kausia" jolloin naama menee paskaksi. Entä minkä hintanen tämönnen suunnilleen on?

5

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilu on kaikkea

Roacuttan kuuri tepsii. Lääkärin määräämä lääke. Kuivattaa koko naaman ja suunkin, mutta antaa pysyvän tuloksen. Antibioottikuurit ei toimi, vaikka niitäkin lääkäri voi tarjota. Meidän perheessä on poika ja äiti syöneet ne aikoinaan ja hyvin toimi.

• wokoed2o22

joo, tuosta olen kuullut että toimii..Antaako lääkäri sen reseptin, en haluu leikkiä muilla kun tepsivillä lääkkeillä.

• 2joioi22

nii eli keneen pitää ottaa yhteyttä, terveyskeskus?

• fgdffv

ihotautilääkäri yksityisellä puolella on varmin ja nopein keino saada resepti. hinta 100kpl vahvaa läkettä 80e ja kuuri on noin 4 laatikkoa ja lääkärin palkkio on ehkä 50e. että ei mikään edullisin, mutta tehokkain vaihtoehto.

• entinen finninaama

Terveyskeskuslääkäri todennäköisesti määrää antibioottikuurin, joka ei yleensä tuo toivottua ja lopullista läpimurtoa finneistä. Roaccuttania voi määrätä vain ihotautien erikoislääkäri jonka luo saat joko lähetteen, tai menet yksityiselle. Todennäköisesti julkiselta puolelta lähetettä ei heru jos ihosi ei ole todella pahana.

Itse söin yli vuoden kuurin vuonna 1998 ja silloin lääke oli todella kallis ja on edelleenkin kallis. Varaudu erikoislääkärin palkkioon, joka on >80 € maksa-arvokokeiden kustannuksiin useita kymppejä lääkkeet. Omilla vanhemmilla paloi tuhansia markkoja rahaa tähän, mutta vakuutuksestahan ne sai pois viiveellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe