K-pop on perseestä!

Se on pitemminkin vain tanssia ja perseen keikutusta. Onko k-pop nykyään in?
Ilmoita

18 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

^^
Taitaa olla angsti päällä, vai mitä? Harmi, korealainen poppi valloittaa maailmaa ja sydämiä täydellä teholla, joten pienet sivuäänet hukkuvat aallon alle. Ja se onkin aikamoinen tsunami se! LOL
1
Ilmoita
Ja vitut! ihan täyttä paskhaahan tuo on!
Ilmoita
Kpop ei ole vain musiikia, sillä se on elämän tapa♥
1
Ilmoita
Mikä idea tälläkin on ? ihan yhtä hyvin joku vois tulla valittaa et millasta on suomi-pop tai joku amerikkalainen. se on mielipide asia, ja moni tykkää siitä. Se on ainakin mun mielestä parasta musaa mitä löytyy, ja kaikki kpop ei oo todellakaan samanlaista. Joissain ei ole tuota "perseenkeikutusta" enkä itse ainakaan siihen ole mitään huomioo kiinnittänyt... Kpop on varmaan tärkeintä mulle kavereitten lisäks....
Ilmoita
Henkilö 1 "Kuuntelen rock-musiikkia."
Yhteiskunta "Aha."
Henkilö 2 "Kuuntelen rappiä."
Yhteiskunta "Aha."
Henkilö 3 "Kuuntelen k-poppia."
Yhteiskunta "Hyi, mikä alien olet. Et ansaitse elää!"

T. V.I.P
2
Ilmoita
Puhutteko M-Popista? Se oli 70-luvulla kova sana ja kaikki matki sitä 80-luvulla.
Ilmoita
[TODISTE]

Kuunelkaa originaali:

http://www.youtube.com/watch?v=6QNAY0ePE4I
Ilmoita
Huoh... Taas näitä angsteja joilla ei oo kokemusta sen enemmän kuin ensimmäiset 2 sekuntia Gangnam stylestä ja sitten tullaan valittamaan. Jos kunnolla miettii, ei läheskään niin moni K-Pop bändi harrasta perseenkeikutusta 24/7. Otetaan esimerkiksi vaikka Bangtan sonyeondan. Heillä saattaa olla tätä ''perseen keikutusta'', sitäkin erittäin vähän. Vaikka no, Park Jimin harrastaa niin sanotusti ''Thrustaamista'', mutta no... Ei se ole niinkään perseenkeikutusta. Pfft, tämän keskustelun aloittaja on kuitenkin taas yksi niistä joilla on syömäpuikot perseessä~

Peace bitches~
1 VASTAUS:
Keikkuuhan se perse sulla kävellessäkin :D
+Lisää kommentti
Vai niin! Minä sanon että suomalaiset saastuttaa K-Popin! Koululainen lehdessä sanottiin että Suomesta tulee kpoppia!mitä helvettiä!kirotun ihmissaastat! Haluatte raukat vain varastaa/päästä osaksi jotain niin hienoa johon itse ette kykene! Haha!voi raukkikset!sääliksi käy! Suomi=syntinen! Ja niin on amerikkakin! Haha! Ja tämähän on rasismia! Se ei ole ihme,ennemmin kysyn ONKO Afrikkalainen musa muka parempaa? Ja jos näin on niin... Onpahan omiaan lisäämään vihaa Afroja kohtaan! Tämä todistaa että länsimaalaiset ja afrot vetää yhtä köyttä meitä vastaan!
2 VASTAUSTA:
Afrikkalainen muna... Oho... tarkoitan musa!hehe! Niin?muka parempaa kuin K-pop?grr!
Se on mielipide asia ei siittä saa suuttuu
+Lisää kommentti
Non kpop fan reaction? Kirotun saastaiset jenkki ihme pojut! Saa olla pitämättä mutt tarvitseeko huutaa/sylkeä/repiä/soittaa/pieksee suutaan/haistatella mokomalla šaišella koko kirotun maailmalle YouTuben kautta mokomaa saastaa turpalävestään ja nähdä vaivaa että jokaisesta kpop videosta tehdä mokoma koinsyömä versio?!+Afrikkalainen tyttö korealaisen tytön kaa kommentoi juuri ja korealainen käyttäjä nimi+että Afrikkalainen kehtaa esiintyä korealaisella nimellä!repii itsensä palasiksi kun nauraa niin ja pakottaa korealaisen yhteistyöhön!
Ilmoita
olit varmaan itsekkin siellä perseessä, jos kerran noin sanot :'D ei kai sinne muuten näe?
ihmiset, kpop on monta eri musiikkityyliä. se, että ootte kuullu vaan gangnam stylen ei tarkota sitä, että kaikki korealainen musiikki ois sellasta.
stfu u got no jams anyways :')
Ilmoita
Ei niin pahaa perseen keikutusta ku esim Nicki minajilla :D
Kannattais kuunnella muitaki biisei ku vaa sitä gangnam styleä eikä tulla ekan 5SEC jälkeen valittaaa. Onhan toi myös aika rasistista. Kasva vitun agstiteini:))
1
Ilmoita
Suomi pop on perseestä!
K-pop on elämä ❤
1
Ilmoita
K-Pop on parasta mitä tiiän😍😍😭😭
Ilmoita
TUU BIIFFAA MUNKAA KPOP ON ELÄMÄ KOHT ITE PERSE KEIKKUU!! JOS ET TYKKÄÄ KPOP MEET HETI HELVETTIIN. MÄ KIROON SUT. MUL ON VOODOO NUKKE. SUN ELÄMÄ ON MUN KÄSISSÄ. NÄHÄÄN HELVETISSÄ
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

K-pop on perseestä!

Se on pitemminkin vain tanssia ja perseen keikutusta. Onko k-pop nykyään in?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta