K-pop on perseestä!

en ymmärrä......

Se on pitemminkin vain tanssia ja perseen keikutusta. Onko k-pop nykyään in?

53

4599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matters of taste

      ^^
      Taitaa olla angsti päällä, vai mitä? Harmi, korealainen poppi valloittaa maailmaa ja sydämiä täydellä teholla, joten pienet sivuäänet hukkuvat aallon alle. Ja se onkin aikamoinen tsunami se! LOL

    • tatter of maste

      Ja vitut! ihan täyttä paskhaahan tuo on!

      • Anonyymi

        Se on mielipide asia mä ainaki ite kuuntelen kpoppia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mielipide asia mä ainaki ite kuuntelen kpoppia

        Jep, mäkin kuuntelen!


      • Anonyymi

        Excuse me!?!? Sul ei oo kyl musiikki makuu


      • Anonyymi

        Sä oot paska jos kpopista noin sanot!


    • kpopismylife

      Kpop ei ole vain musiikia, sillä se on elämän tapa♥

      • Anonyymi

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Tää on se oikee lause!


    • Jonghyunlove<3

      Mikä idea tälläkin on ? ihan yhtä hyvin joku vois tulla valittaa et millasta on suomi-pop tai joku amerikkalainen. se on mielipide asia, ja moni tykkää siitä. Se on ainakin mun mielestä parasta musaa mitä löytyy, ja kaikki kpop ei oo todellakaan samanlaista. Joissain ei ole tuota "perseenkeikutusta" enkä itse ainakaan siihen ole mitään huomioo kiinnittänyt... Kpop on varmaan tärkeintä mulle kavereitten lisäks....

      • Anonyymi

        Sama😭💕


    • fezre

      Henkilö 1 "Kuuntelen rock-musiikkia."
      Yhteiskunta "Aha."
      Henkilö 2 "Kuuntelen rappiä."
      Yhteiskunta "Aha."
      Henkilö 3 "Kuuntelen k-poppia."
      Yhteiskunta "Hyi, mikä alien olet. Et ansaitse elää!"

      T. V.I.P

      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi

        Tämäpä ja tää on väärin


    • Kk 

      Puhutteko M-Popista? Se oli 70-luvulla kova sana ja kaikki matki sitä 80-luvulla.

      • Anonyymi

        Ei kun kpopista


    • Kylmät kädet
    • Hopey

      Huoh... Taas näitä angsteja joilla ei oo kokemusta sen enemmän kuin ensimmäiset 2 sekuntia Gangnam stylestä ja sitten tullaan valittamaan. Jos kunnolla miettii, ei läheskään niin moni K-Pop bändi harrasta perseenkeikutusta 24/7. Otetaan esimerkiksi vaikka Bangtan sonyeondan. Heillä saattaa olla tätä ''perseen keikutusta'', sitäkin erittäin vähän. Vaikka no, Park Jimin harrastaa niin sanotusti ''Thrustaamista'', mutta no... Ei se ole niinkään perseenkeikutusta. Pfft, tämän keskustelun aloittaja on kuitenkin taas yksi niistä joilla on syömäpuikot perseessä~

      Peace bitches~

      • Hopey

        Keikkuuhan se perse sulla kävellessäkin :D


    • DaShanSu

      Vai niin! Minä sanon että suomalaiset saastuttaa K-Popin! Koululainen lehdessä sanottiin että Suomesta tulee kpoppia!mitä helvettiä!kirotun ihmissaastat! Haluatte raukat vain varastaa/päästä osaksi jotain niin hienoa johon itse ette kykene! Haha!voi raukkikset!sääliksi käy! Suomi=syntinen! Ja niin on amerikkakin! Haha! Ja tämähän on rasismia! Se ei ole ihme,ennemmin kysyn ONKO Afrikkalainen musa muka parempaa? Ja jos näin on niin... Onpahan omiaan lisäämään vihaa Afroja kohtaan! Tämä todistaa että länsimaalaiset ja afrot vetää yhtä köyttä meitä vastaan!

      • DaShanSu

        Afrikkalainen muna... Oho... tarkoitan musa!hehe! Niin?muka parempaa kuin K-pop?grr!


      • Pöööpöööpöö

        Se on mielipide asia ei siittä saa suuttuu


    • HallYu

      Non kpop fan reaction? Kirotun saastaiset jenkki ihme pojut! Saa olla pitämättä mutt tarvitseeko huutaa/sylkeä/repiä/soittaa/pieksee suutaan/haistatella mokomalla šaišella koko kirotun maailmalle YouTuben kautta mokomaa saastaa turpalävestään ja nähdä vaivaa että jokaisesta kpop videosta tehdä mokoma koinsyömä versio?! Afrikkalainen tyttö korealaisen tytön kaa kommentoi juuri ja korealainen käyttäjä nimi että Afrikkalainen kehtaa esiintyä korealaisella nimellä!repii itsensä palasiksi kun nauraa niin ja pakottaa korealaisen yhteistyöhön!

    • ddakjyo

      olit varmaan itsekkin siellä perseessä, jos kerran noin sanot :'D ei kai sinne muuten näe?
      ihmiset, kpop on monta eri musiikkityyliä. se, että ootte kuullu vaan gangnam stylen ei tarkota sitä, että kaikki korealainen musiikki ois sellasta.
      stfu u got no jams anyways :')

    • ARMYandVIP

      Ei niin pahaa perseen keikutusta ku esim Nicki minajilla :D
      Kannattais kuunnella muitaki biisei ku vaa sitä gangnam styleä eikä tulla ekan 5SEC jälkeen valittaaa. Onhan toi myös aika rasistista. Kasva vitun agstiteini:))

    • kpopLapsi

      Suomi pop on perseestä!
      K-pop on elämä ❤

      • Anonyymi

        Nii i💜


    • ARMY

      K-Pop on parasta mitä tiiän😍😍😭😭

    • RIIVAANSUT

      TUU BIIFFAA MUNKAA KPOP ON ELÄMÄ KOHT ITE PERSE KEIKKUU!! JOS ET TYKKÄÄ KPOP MEET HETI HELVETTIIN. MÄ KIROON SUT. MUL ON VOODOO NUKKE. SUN ELÄMÄ ON MUN KÄSISSÄ. NÄHÄÄN HELVETISSÄ

      • Anonyymi

        mitä vittua?


    • Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Se on mielipideasia ja ihan minkä maalaisessa musiikkivideossa tahansa saattaa olla perseenkeikutusta ja yleensä se kuuluu siihen tanssiin niin mun mielestä sillä ei ole mitään väliä. Ja kuten jo sanoin se on mielipideasia, että tykkääkö siitä musiikista vai ei. Itse tykkään joistain kpop bändeistä ja joistain en. Ja ne tanssit on jotku ihan kivoja ;)

    • Anonyymi

      Kpop=parasta musiikkia.

      Jos kuuntelette jotain amerikkalaista niin tiiätte kyl minkälaista se nykyään on. Tarkoitan että nykyään joku amerikkalainen musiikki alkaa olee tosi tylsää ja ylipäätään musiikkia on nykyään niin helppo tehdä ja silleen ja uudet musatrendit on jotain tosi outoja, että jos kuuntelette jotain uutta ”tik tok-biisiä” niin se on aivan laadutonta oikeesti. Kpopista tulee kokoajan vaan parempaa ja suositumpaa. Kpop ei todellakaan ole sellasta tylsää. Ite kuuntelen kpoppia <3

      Mutta se on mielipideasia. Jotkut tykkää jostain toisen maalaisesta/toisenlaisesta musiikista. Mutta muistakaa että kpopissakin on eroja. Tai siis on eri artisteja, ei pelkästään PSY, tai esim jotkut BTS tai vaikka BLACKPINK. Kpop artisteja on todella paöjon erilaisia. Ei ole niin että kaikki kpop artistit ovat vaikka samanlaisia kuin PSY. Ite en ikinä kuuntelis mitään Psytä niinku tosissaan. Onhan se aika huono kpop-artisti. Mutta ihan samalla tavalla kuin esim amerikkalainen, tai vaikka suomalainen musiikki, niin eihän se ole aina samanlaista tai samaa genreä, vain koska se on samanmaalaista? Esimerkiksi amerikkalaisia artisteja on todella paljon. Vaikka nyt joku Ariana Grande, on ihan erilainen kuin joku Billie Eilish. Sama suomalaisessa. Joku Lauri Tähkä on aivan erilainen kuin vaikka Blind Channel tai joku Cheek. Niillä kaikilla on suorastaan eri genret, vaikka ne kaikki ovat suomlaisia. Kpopissakin on siis eri musatyylejä, genrejä, ja artisteja. Varmasti jokaiselle löytyisi jotain mutta jotkut ei vaivaudu kuuntelemaan, joka on ihan ok, jos sinulla on itellä joku tietty musiikki josta tykkäät. Ei sinun sitten tarvitse kuunnella kpoppia, mutta se on ainakin yksi suosituimmista genreistä nykyään. :) Jotkut ajattelevat, että kpop on ns. ”yksi genre”, ja niin se tavallaan onkin, mutta silti siinä on paljon eroavaisuuksia artisteissa. Ja kun on niitä ”K-pop-faneja”, kuten minä, niin ajatellaan että ne tykkää kaikesta kpopista, mutta onhan minullakin vain tietyt artistit joita kuuntelen, vaikka olen multifan. Ja ei kaikki kpop fanit oo mitään ”kawaii aegyo” tyyppejä, vaan kuuntelee vaan korealaista musaa.

      Omat lempiyhtyeet on:
      Girl Groupeista, Blackpink, aespa, Itzy, Twice, Iz*One, Everglow ja StayC.
      Boy Groupeista, Stray Kids ja Enhypen.

      BTS on ihan ok, tai siis olin ennen Army mutta en hirveästi tykkää niiden uudesta musasta kun tekee biisejä enkuks ja on muutenkin vähän vaihtanut tyyliä. Ja kun löysin Stray Kidsin niin en oo enää kuunnellu niin paljon Bts... mutta ne pysyy aina mun sydämessä ja oon ikuisesti Army <3


      Ok en tiiä miks kirjotin tän mut joo... heippa vaan.

      • Anonyymi

        Hyviä kpop tyttöryhmiä fanitat, itsellä aika paljon samoja: Blackpink, Itzy, Twice, Everglow ja æspa kuuluu suosikkeihin. Myös IVE ja Le Sserafim on kivoja :)

        Poikaryhmistä fanitan BTS:ää, tosin englanninkieliset biisit ei ehkä niitä parhaimpia, mutta kuunneltavia. Ja uusi biisi Yet to come on toooosi hyvä, koreaa ja englantia biisissä!!

        Ei mulla muuta, heips ♡


    • Anonyymi

      Ne jotka sanoo että k pop on vituttavaa on itse vituttavia koko on mahtavaa!
      T 9 v

    • Anonyymi

      Kpop in pelastanu monien ihmiset elämän ilman kpoppia en olisi tässä vaan olisin tappanut itseni

    • Anonyymi

      Missä on kpop tanssi asioita olen 10v ja osaan tanssia kpoppia

    • K-pop on nykyään tosi suosittua nuorten keskuudessa. Myös K-pop tanssiryhmien perustaminen ja K-pop artistien pukeutumis-ja hisutyylit, jos olen ymmärtänyt oikein.

      Itseni keskuudessa kyllä vähän vanhempi musiikki on enemmän suositumpaa, mutta mää olenkin vähän old school =D

      • Anonyymi

        mä en itse pukeudu koskaan minkään tyylin mukaisesti tai en mä ehkä pystykään koska ei mulla ole mitään varsinaista selvää tyyliä vaan sekoitus kaikkea =)

        Laskin leikkiä usein aikoinaan että jos olisin mennyt jonkun heavymetal -bändin keikalle kokovaaleanpunaisessa asussa(ns pop-asu) niin ne ois vetäneet mua heti turpiin siellä tai jos olisin mennyt pop-artistin keikalle kokomustassa ns heavymetal-musafanin asussa niin olisin saanut siellä kummastuneita huokauksia ja outoja ilmeitä osakseni.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä tykkään blackpinkistä🎀 ps oon puoliksi korealainen ja näytän vähä jisoolta

    • Anonyymi

      Riippuu mitä k-popia kuuntelet ja makuasioista ei saa riidellä kaikkilla on oma mielipide

    • Anonyymi

      Minä rakastan BTS jiminiä

    • Anonyymi

      Oikeesti pidätte ne suut kii jos puhutte K-popista vaan paskaa se voi olla joillekki tosi tärkee harrastus niinku mulle se on monipuolista ja hauskaa ni miks ette pidä niitä suita kii jos on vaa tollast vittuu puhuttavana siitä! K-pop on ihan sairaan hyvää musiikkia ja en tajuu miten tyypit tykkää tiktok tansseista ne on ihan perseestä ne on ihan sairaan yksin kertaisii ja näyttää tyhmältä

    • Anonyymi

      K-popista on tullu mulle ihan sairaan tärkee elämän tapa ja oon viel aika nuori ni voisin vaikka hakee YG:seen koska K-pop on ihan sairaan tärkeitä mulle

    • Anonyymi

      Miksi pitää tehdä tällainen keskustelu siitä kuinka haukkuu jotain, josta toinen pitää? Itselleni kpop on elämä.

    • Anonyymi

      Mistäköhän musiikista sinä sitten tykkäät? Kpop:iin sisältyy erinlaisia tyylejä. Menet haukkumaan sitä, mistä toinen pitää ja et edes tajua siitä asiasta mitään. Tai kuulostaa siltä että et tiedä mistä puhut.

    • Anonyymi

      Mulle kpop on tosi tärkeetä. Eikä se oo todellakaan vaan mitään tanssia ja perseen heilutusta:( Muistan et aloin kpop faniks viime kesänä just niiden koreografioiden takii. Mut se ei oo VAAN tanssii. Se on myös musiikkia jota mä rakastan. Kuuntelen kpoppia joka päivä tosi paljon. Et voi olla erilaisia mielipiteitä mut just ku ihmiset sanoo tällee niin siit tulee tosi paha mieli :( Ja mun lempi kpop groupit on STRAY KIDS JA BTS:) ja k-popin vihaajat vaikka vihaatte kpoppii niin just tollasen sanominen ku ”kpop on ihan perseestä” voi loukkaa jotakuta koska maailmassa on tosi paljon kpop fanei. Kiitos ja näkemiin.

    • Anonyymi

      Ei genre tee musasta huonompaa. Tai no kai sekin on sitten mielipide&makuasia.

    • Anonyymi

      Kehtaatkin sanoa sitä perseen heiluttamiseksi, olet ite ihan perse jos noin sanot!

    • Anonyymi

      K-pop on paras varsinkin BTS

    • Anonyymi

      Perseen keikutusta tai ei, voittaa jokatapauksessa suomipopin helposti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe