Kenestä palstalaisesta

Niin?

olet utelias minkä näköinen hän on ? Kenen luulet olevan hyvännäköinen ?

17

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulta puuttu sana

      Yybeen luulen olevani ylivoimaisesti parhaimman näköinen. Kakkasena tulee timanttia.

      Diezelin kuvan jos vielä näkis, muuta en muista kuin sen noukan ja alipitkän otsiksen.

      • kakkanen timantti

        Zisel sanoi kerran täällä, että yybee on ruma. Kakkasena?


      • zisel
        kakkanen timantti kirjoitti:

        Zisel sanoi kerran täällä, että yybee on ruma. Kakkasena?

        Joo joo, esität asian täysin päinvastoin. Kerroin että se on kaunis.


      • Sanoihan se
        kakkanen timantti kirjoitti:

        Zisel sanoi kerran täällä, että yybee on ruma. Kakkasena?

        juuri kanasutraakin seksikkääksi. Eli se ei oikein osaa näitä hommia.


      • kakkanen timantti
        zisel kirjoitti:

        Joo joo, esität asian täysin päinvastoin. Kerroin että se on kaunis.

        Sanoit (kännissä) että sinä olet palstan kaunein ja timanttia on paaljon kauniimpi myös kuin yybee.


      • Kiva kun
        kakkanen timantti kirjoitti:

        Sanoit (kännissä) että sinä olet palstan kaunein ja timanttia on paaljon kauniimpi myös kuin yybee.

        innoistuit mun tahallisesta kirjoitusvirheestä, pölhö


      • zisel
        kakkanen timantti kirjoitti:

        Sanoit (kännissä) että sinä olet palstan kaunein ja timanttia on paaljon kauniimpi myös kuin yybee.

        Joo niin sanoin :D Paha sanoa olenko halunnut lietsoa joitain paikallaolevia ihmisiä kommenteillani vai mikälie kooma taas päällä kun en muista sen hetkistä mielialaa :) Mutta kun en voi muistaa niin olet vapaa tulkitsee sen mun jutun mielesi mukaan jos paremmin tiedät :D


      • kakkanen timantti
        Kiva kun kirjoitti:

        innoistuit mun tahallisesta kirjoitusvirheestä, pölhö

        Oletko yybee? "Yybeen luulen olevani"


      • en ole yybee,
        kakkanen timantti kirjoitti:

        Oletko yybee? "Yybeen luulen olevani"

        dazu


    • Enitenhän mua kiinnostaa, että kenen ulkonäköä sä mietit.

    • zisel

      No vaikka se kyöstix joka täällä puskana häärää. Olis kiva nähdä minkälainen mies siellä on.

      • Ikäloppu...

        setämies.


      • ;-)
        Ikäloppu... kirjoitti:

        setämies.

        Nelikymppinen kuulemma eli Genion ikiä. Jos ei ole jopa Genio..


      • ;-) kirjoitti:

        Nelikymppinen kuulemma eli Genion ikiä. Jos ei ole jopa Genio..

        Genio on kaikkialla....


      • ;-)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Genio on kaikkialla....

        No olisko Serpico?


      • ;-) kirjoitti:

        No olisko Serpico?

        Kyllä seki on nii kaikkialla, että tällä kertaa se on vanha perinteinen adrian.


    • sxth

      \o Hahmotelmasta! .. Tosin tiedän, että hän on hyvän näköinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe