olet utelias minkä näköinen hän on ? Kenen luulet olevan hyvännäköinen ?
Kenestä palstalaisesta
17
94
Vastaukset
- sulta puuttu sana
Yybeen luulen olevani ylivoimaisesti parhaimman näköinen. Kakkasena tulee timanttia.
Diezelin kuvan jos vielä näkis, muuta en muista kuin sen noukan ja alipitkän otsiksen.- kakkanen timantti
Zisel sanoi kerran täällä, että yybee on ruma. Kakkasena?
- zisel
kakkanen timantti kirjoitti:
Zisel sanoi kerran täällä, että yybee on ruma. Kakkasena?
Joo joo, esität asian täysin päinvastoin. Kerroin että se on kaunis.
- Sanoihan se
kakkanen timantti kirjoitti:
Zisel sanoi kerran täällä, että yybee on ruma. Kakkasena?
juuri kanasutraakin seksikkääksi. Eli se ei oikein osaa näitä hommia.
- kakkanen timantti
zisel kirjoitti:
Joo joo, esität asian täysin päinvastoin. Kerroin että se on kaunis.
Sanoit (kännissä) että sinä olet palstan kaunein ja timanttia on paaljon kauniimpi myös kuin yybee.
- Kiva kun
kakkanen timantti kirjoitti:
Sanoit (kännissä) että sinä olet palstan kaunein ja timanttia on paaljon kauniimpi myös kuin yybee.
innoistuit mun tahallisesta kirjoitusvirheestä, pölhö
- zisel
kakkanen timantti kirjoitti:
Sanoit (kännissä) että sinä olet palstan kaunein ja timanttia on paaljon kauniimpi myös kuin yybee.
Joo niin sanoin :D Paha sanoa olenko halunnut lietsoa joitain paikallaolevia ihmisiä kommenteillani vai mikälie kooma taas päällä kun en muista sen hetkistä mielialaa :) Mutta kun en voi muistaa niin olet vapaa tulkitsee sen mun jutun mielesi mukaan jos paremmin tiedät :D
- kakkanen timantti
Kiva kun kirjoitti:
innoistuit mun tahallisesta kirjoitusvirheestä, pölhö
Oletko yybee? "Yybeen luulen olevani"
- en ole yybee,
kakkanen timantti kirjoitti:
Oletko yybee? "Yybeen luulen olevani"
dazu
Enitenhän mua kiinnostaa, että kenen ulkonäköä sä mietit.
- zisel
No vaikka se kyöstix joka täällä puskana häärää. Olis kiva nähdä minkälainen mies siellä on.
- Ikäloppu...
setämies.
- ;-)
Ikäloppu... kirjoitti:
setämies.
Nelikymppinen kuulemma eli Genion ikiä. Jos ei ole jopa Genio..
;-) kirjoitti:
Nelikymppinen kuulemma eli Genion ikiä. Jos ei ole jopa Genio..
Genio on kaikkialla....
- ;-)
relaxed_eyes kirjoitti:
Genio on kaikkialla....
No olisko Serpico?
;-) kirjoitti:
No olisko Serpico?
Kyllä seki on nii kaikkialla, että tällä kertaa se on vanha perinteinen adrian.
- sxth
\o Hahmotelmasta! .. Tosin tiedän, että hän on hyvän näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402