Klamydia-Ryssä mun leipääni syö

Juha8222222

Biisissä kritisoidaan sitä että ulkomaalainen, tässä tapauksessa Venäläinen vie Suomalaisen leivän eli työn.
"Ja musta nakin nakertaa"
eli musta ihminenkin vie työn.
Tämä ei ole välttämättä rasismia sillä oikeasti jos Suomeen tulee liikaa ulkomaalaisia niin ne vie terveiden Suomalaisten työt.
Mut se ei saa mennä siihen ettei oteta heitä ollenkaan.

7

2501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aks

Tässä on kyllä typeryys noussut sellaiselle levelille edellisellä kirjoittajalla, että jonkun palkinnon ansaitsisi.

Se on MUSTAMÄKI nakertaa, pönttö. Ja biisi kertoo siitä menneestä ajasta, kun Venäjältä ja Virosta roudasivat suomalaiset isänmaanystävät poltettuja cd-levyjä.

• Anonyymi

No nyt ne itäblokin halpikset tuhoavat koko maan niin viemällä duunit ja polkemalla palkatkin pohjamutiin, lisäjsi tuivat Suomeen koronaa.

Ahneet firmat ja yrittäjät eivät välitä näistä asioista paskan vertaa. Politiikot ja virkamiehet ovat samaa maata.

• Anonyymi

moi aivan oikeessa oot kun kerroit mist on biisisä kyse, mutta silti oon epäileväinen tuon mustamäen suhtteen että se voi olla mustanakin nakertaa eli mustanakin tarkoittaa siis palanutta leipää että se veli venäläinen nakertaa sen leivän palaneena(mustanakin) ja kun kuunnellut sitä kohtaa useita kertoja niin mun mielestä se on mustanakin eikä Mustamäki sillä mä en kuule ollenkaan että Vesku laulaa "mustamäki" että ihan selvä mustanakin kuuluu minusta. Toki voin olla väärässä ja kuulossani voi olla vikaa sillä onhan mulla todettu pikkulapsena hahmotushäiriö aivoissa ja kömpelyyttä jotka aika-ajoin on riesanani arjessa. Hyvää joulua!

• Anonyymi

eli siis palanut leipä = mustanakin sen nakertaa on tietenkin tässä tapauksessa vertauskuva &ovela sanakikkailu jolla vesku &bändi tietenki tarkoittaa työn tekoa eli kun työstä saadaan leipä /elanto ja tässä tapauksessa kuten kerroit että poltetut CD;t eli piratismi tässä tapauksessa kyse.

• Anonyymi

Naapurin läski sai tästä biisistä kiksejä kun luuli sen olevan puhtaasti rasistinen viha biisi..

• Anonyymi

No mitä helvettiä se mustamäki tarkottaa? Vai onko siihen sanoitukseen tullu joku kirjotusvirhe?

• Anonyymi

käyppä googlettamassa niin kyllä se Mustamäki on. Aiheesta lisää löydät jos viitsit etsiä tietoa. Ei ole antaa mulle tähän linkkiä mut perusfiksu jos oot niin löydät tietoa Mustamäestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      189
      3135
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      54
      2568
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      242
      2334
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      9
      2132
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      257
      2056
    6. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      7
      1961
    7. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      38
      1776
    8. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      58
      1730
    9. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1640
    10. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      16
      1599
    Aihe