Onnellinen salasuhteessa!

HS

Huutakaa, tuomitkaa, rankaiskaa ihan vapaasti! En välitä, sillä olen niin onnellinen siitä, että olen löytänyt vähän hellyyttä, rakkautta, kiihkoa, tunteita tylsään elämääni.

Ihana mies vei täysin jalat altani odottamatta ja salaa. Nyt voin nauttia hienoista hetkistä aina tavatessamme. Niiden avulla jaksan sitten muunkin arjen.

Ja kyllä - olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Eikä aikomustakaan erota. Lapsia nimittäin molemmilla. Mitä perheemme eivät tiedä, ei heitä myöskään vahingoita.

Eli siis sanokaa mitä haluatte. Mielestämme olemme toisemme ansainneet. Niin hyvässä kuin pahassakin!

58

1720

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiset ovat

julmaa.

• satutettujen hoitaja

Mistä tiedät, ettei perheenne tiedä? Miten olette tämän varmistaneet?

Satutettu jo lapsia, kun näkivät, mitä toinen vanhemmista puuhastelee. Ja siitä jää pysyvä arpi lapsen sydämeen, joka kaiken näki ja kerralla romuttui usko toiseen vanhempaan. Miten tuon saa ikinä korjattua????!

Nauttikaa ja ansaitkaa toisenne.

• =))

Nauti onnestasi, ja eihän sitä tiedä vaikka kumppanillasikin olisi jotain vipinää menossa, mistä näitä koskaan tietää. Tärkeää on pitää onnestaan huolta ja hienoa jos sen voi saavuttaa rikkomatta mitään jo olemassa olevaa.

• Paljon nähnyt

VAi että nauti onnestasi toisten kustannuksella?! Julmia ihmisiä riittää, hävetkää! AINA salasuhde vie omalta puolisolta ja omalta perheeltä ja ei voi olla vaikuttamatta heihinkin. On itsensä ja oman perheensä pettämistä väittää että sitä mitä toinen ei tiedä se ei satu. Jossakin vaiheessa lapset tulee osalliseksi ja alkaa oireilemaan. Näin vaan tapahtuu ihmisten sitä ajattelematta. Mitään hyvää tuosta ei tule seuraamaan. Yleensä tuonlaisella "onnella" on p..k...nen loppu!

• HS:lle

Muista että valehtelijalla täytyy olla ERITTÄIN HYVÄ MUISTI.Onko sinulla ?

• HS

On kyllä. Kiva ku huomasit. Kokemuksen syvä rintaääni?

• kot koot kot kot

HS on tyhmä kanablondi, ei se ole hyvällä muistilla pilattu.

• HS

Hei kaikille!
        Ip osoitetta ei varmaan saatu selville. Ainakaan laillisin keinoin.. Hyvä provo :). Joku blondimpi saattais mennä vaikka paniikkiin. Onneksi alan korkeakoulukoulutus tällä saralla ;)

Olen tällä hetkellä onnellisempi kuin koskaan. En itse katso loukkaavani perhettäni tyydyttämällä vihdoin ja viimein elämässäni myös omia tarpeitani. Olen ollut hyvä vaimo, ystävä ja kumppani. Vastuullinen äiti ja kasvattaja. Nyt on minun vuoroni.

Vinkkini kaikille nuorille: odottakaa rauhassa sitä oikeaa. Ei tarvitse sitten vanhempana harmitella. Eläkää ja nauttikaa. Ei tarvitse sitten katua. Antakaa ja ottakaa, siten saavutatte onnen!

• kksosnainen
        HS kirjoitti:

Hei kaikille!
        Ip osoitetta ei varmaan saatu selville. Ainakaan laillisin keinoin.. Hyvä provo :). Joku blondimpi saattais mennä vaikka paniikkiin. Onneksi alan korkeakoulukoulutus tällä saralla ;)

Olen tällä hetkellä onnellisempi kuin koskaan. En itse katso loukkaavani perhettäni tyydyttämällä vihdoin ja viimein elämässäni myös omia tarpeitani. Olen ollut hyvä vaimo, ystävä ja kumppani. Vastuullinen äiti ja kasvattaja. Nyt on minun vuoroni.

Vinkkini kaikille nuorille: odottakaa rauhassa sitä oikeaa. Ei tarvitse sitten vanhempana harmitella. Eläkää ja nauttikaa. Ei tarvitse sitten katua. Antakaa ja ottakaa, siten saavutatte onnen!

Onnea sinulle! Olen niin kateellinen, kun antaisin melkein mitä tahansa, että saisin olla rakkaani kanssa yhdessä! Samat sanat nuorille: etsikää oikeasti sitä oikeaa! 20 vuotta on mennyt perhettä passatessa, nyt olisi itselläkin jotain tarpeita ja toiveita. Elämäni mies on vain varattuna muualla ja keskellä nuorta perhe-elämää. Katkeraa :(

• HS
        kksosnainen kirjoitti:

Onnea sinulle! Olen niin kateellinen, kun antaisin melkein mitä tahansa, että saisin olla rakkaani kanssa yhdessä! Samat sanat nuorille: etsikää oikeasti sitä oikeaa! 20 vuotta on mennyt perhettä passatessa, nyt olisi itselläkin jotain tarpeita ja toiveita. Elämäni mies on vain varattuna muualla ja keskellä nuorta perhe-elämää. Katkeraa :(

Jaksamista sinulle kksosnainen! Minä olin jo menettänyt toivoin ja sopeutunut, mutta onni tulikin sitten täysin odottamatta kulman takaa!

Ja tiedän, että hehkuttamiseni on katkeraa luettavaa. Olen pahoillani, mutta en mahda tälle mitään...

Usko vahvasti huomiseen. Pidä silmät auki ja mieli avoinna!

• Miezz..
        HS kirjoitti:

Jaksamista sinulle kksosnainen! Minä olin jo menettänyt toivoin ja sopeutunut, mutta onni tulikin sitten täysin odottamatta kulman takaa!

Ja tiedän, että hehkuttamiseni on katkeraa luettavaa. Olen pahoillani, mutta en mahda tälle mitään...

Usko vahvasti huomiseen. Pidä silmät auki ja mieli avoinna!

Uskottele sinä vaan itsellesi että pettäminen on ok kun olet niin paljon kärsinyt tähän asti... marttyyriksi heittäytyminen on helppo konsti. Selkärankainen kuitenkin eroaisi...

• takuupettäjä
        Miezz.. kirjoitti:

Uskottele sinä vaan itsellesi että pettäminen on ok kun olet niin paljon kärsinyt tähän asti... marttyyriksi heittäytyminen on helppo konsti. Selkärankainen kuitenkin eroaisi...

sinua ei pettämminen koskaan tule koskettamaan ... koska et edes saa naista joka pettäis tai jota pettäisit :D

• ökiöfll

Toivottavasti jäät vielä kiinni niin että menetät kummatkin miehet se olisi sulle oikein et ansaitse miestäsi!!!!

• HS

No. Mieheni ansaitsi minut yli 20 vuodeksi. Nyt on minun vuoroni ansaita se, mitä minä haluan/tarvitsen...

Ja niin. Lapsi jo melkein aikuinen. Tuskin enää niin kovasti traumatisoituisi jos tutustuisi äitiinsä uudelleen. Ja tällä tarkoitan että ONNELLISEEN äitiinsä :)

• mulukku aina mieles

Tussulla se nainen ajattelee. Miehellä on putkiaivot, naisella emätinaivot.

• HS

Voihan se olla näinkin. Minä (valitettavasti) löysin nämä aivoni vasta yli 40v... :-D

• mietihän
        HS kirjoitti:

Voihan se olla näinkin. Minä (valitettavasti) löysin nämä aivoni vasta yli 40v... :-D

Aivot jotka ei ajattele sen varatun miehen vaimon ja lasten kannalta yhtikäs mitään! Onko tuo mies yhtä aivoton vain hetken kiimassa?

• gjhfdhsgö
        mietihän kirjoitti:

Aivot jotka ei ajattele sen varatun miehen vaimon ja lasten kannalta yhtikäs mitään! Onko tuo mies yhtä aivoton vain hetken kiimassa?

Toivottavasti sillä miehellä on edes riittävästi munaa katsoa totuutta silmiin ja lopettaa muiden perheenjäsentensä elämän tuhoaminen, ikuiset arvet jää niihin lapsiin. Mistä näitä bimboja sikiää?

• ,.,.,

Taitaa kuitenkin sen verran olla inhimillisyyttä ap:ssä jäljellä että omatunto kolkuttaa kun pitää tänne tulla puolustelemaan pettämistään :)

• Älä valehtele

Onhan se niin kauan ihanaa, kun on salaista, mutta kun muutuu julkiseksi, ei enää olekaan samoja höyryjä.

Olisit rehellinen, nyt valaehtelet omille lapsillesikin. Kyllä he sen aikanaan saavat tietää, sillä valheet tulee julki aina. Sitten ei ole helppoa.

• mikääneiolesalaista

Ihmiset on kyllä hulluja. Koko seutukunta tietää ja silti nämä salailijat luulevat toimivansa salassa. Tuttavat ja sukulaiset ovat jo kauan nähneet sen kasvoistanne. Ei ymmärrä sitä, miksi viattomia pitää satuttaa. Kylmiä ja tunteettomia liikkeellä. Yritättekö kostaa jollekin?

• Minä-90

PITI SITTEN TÄNNE SITÄ TULLA HEHKUTTAMAAN??!?! (HS) Aika pirun itsekkäitä ihmisii ootte, ottakaa aviero. Ja viettäkää hemmetin hyvä elämä! Ja muistakaa : Kerran pettäjä, AINA pettäjä. Ei sitä tiedä, jos hän pettää sinua, kun te olette kimpassa. Ja miltäs se sitten tuntuu?!

• omaelämäonjo

No, helvettiäkö tartttee lukea?! Hanki oma elämä, äläkä elä muiden elämää. En ymmärrä tollasia kitisijöitä sitten yhtään. Tais osua toi aloittajan viesti omaan nilkkaasi..vai? Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia, ja saahan sitä elämässä olla iloinenkin joskus...;)

• ei pysy salassa

Mitä sitten, kun nuotion hehku ja lämpö hiipuu, etsitkö uuden lämmittäjän entisen tilalle? Entäpä, jos et ole ainut kakkosnainen sille varatulle miehelle, monestihan joillakin on useita yhtä aikaa. Entäpä jos tunteenne syvenee ja haluatte olla koko ajan yhdessä, miten kerrotte asian puolisoillenne ilman että satutatte heitä. Ei salarakkaus pitkään salassa pysy, aina ne tulee jossakin vaiheessa ilmi, joku ystävällinen sielu kertoo sun miehelles sun touhuista tai sille sun kakkosmiehen vaimolle.

• hjkds

Tais jo paljastua?

• HS

Asumme eri paikkakunnilla. Molemmat riittävän isoilla, etteivät naapurit tunne toisiaan. Käyn säännöllisesti työmatkoilla hänen paikkakunnallaan, ja hän minun! Paljastumisesta ei pelkoa.

Meille molemmille tämä suhde on ensimmäinen (ja luultavasti myös viimeinen) salasuhde. Jos rakkautta riittää, niin yhteen osoitteeseen varmaan jossain välissä päädymme. Tällä hetkellä tilanne tällaisenaan sopii loistavasti meille kummallekin. Kaikki mahdollinen aika vietetään yhdessä, joten kummallakaan ei olisi edes aikaa etsiä "kolmatta". Ja väitän, että ei minkään valtakunnan haluakaan...

• salakas135454

Ei se suhde välttämättä koskaan paljastu. Itselläni oli salasuhde lähes kahden vuoden ajan, ja molemmat olimme naimisissa. Kun on varovainen ja tarpeeksi taitava niin ei ole mitään pelkoa jäädä kiinni. Ehkä kiinnijäävät ovat niitä jotka radikaalisti muuttavat käyttäytymistään aloitettuaan sivusuhteen.

Tämä suhde ei siis kaatunut kinnijäämiseen, eikä kaatunut muutenkaan. Loppujen lopuksi otimme erot silloisista puolisoistamme ja jatkoimme suhdettamme avoimesti, nyt ollaan oltu jo useita vuosia onnellisina yhdessä. Ja kyllä ne perhoset vatsaspohjasta edelleen löytyy, minnekään eivät ole vuosien mittaan kodonneet.

• Tuleeko ne perhoset vatsaan epäilystä, että kun kumppani petti aikanaan sinun kanssasi niin pettääkö sinua jatkossa jonkun muun kanssa? Kun se sujui niin mainiosti.

• Never again

Salasuhteen kokeneena voin kertoa, että se hetki, jolloin kaikki paljastuu - koska näin käy varmasti ennemmin tai myöhemmin - on kaikkea muuta kuin juhlava.

Puhumattakaan ajasta sen jälkeen.

En suosittele salasuhteita.

• takuupettäjä

oot vaan kateellinen paz-ka kun itte epäonnistuit ja nyt toivot muillekkin epäonnea :D

• Ei paljastunut

Minulla on kyllä ollut monta suhdetta ,eivät ole paljastuneet. Joten se siitä.

• Vastaas ap tähän

Mietin ap:ta että mikä takia hän edes meni parisuhteeseen puolisonsa kanssa jos ei kelpaa, kun on salasuhde?

Ja eihän sitä seksiäki kotona tuu jos hässii muiden kanssa. Kun saa tyydytyksen muilta.

Todennäköisesti jos ei mieskään halua sitä niin varmasti hänkin pettää.

Ja iästä riippuen jos ap on 50 niin kohtahan se seksuaalisuus loppuu muutenkin. Se on vääjäämättä että ei enää tee mieli kun on ehtoomman puolella. Sama on miehillä. Kyseessä on biologinen fakta. Tosin ihmisellä on lääkkeittä ja voiteita joilla voi vanhakin yrittää tuntea itsensä nuoreksi.

• yks elämä

Kaikki pettäjät, guuglatkaa sana NARSISMI. Mm WIKIPEDIA-sivulla heti alussa erittäin hyvä kuvaus, joka sopii kaikille pettäjille. Hakekaa apua, meillähän on vaan tää YKS ELÄMÄ.

• 0åioklö
        yks elämä kirjoitti:

Kaikki pettäjät, guuglatkaa sana NARSISMI. Mm WIKIPEDIA-sivulla heti alussa erittäin hyvä kuvaus, joka sopii kaikille pettäjille. Hakekaa apua, meillähän on vaan tää YKS ELÄMÄ.

Siinä kohtaa, kun ihminen väittää löytävänsä KAIKISTA pettäjistä narsistin, kannattaa katsoa peiliin ja pitkään sittenkin!
        Olen itse elänyt avioliiton narsistisia piirteitä omaavan ihmisen kanssa ja olen varma, että yksikään sellaisen prässin läpi käynyt EI sekoita narsismia ja pettämistä. Pettäjissä voi olla narsisteja, mutta narsisti ei ole aina pettäjä.
        Pettäjä toimii äärettömän itsekkäästi, muttei se hänestä vielä narsistia sinällään tee!

• cheaterman
        0åioklö kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun ihminen väittää löytävänsä KAIKISTA pettäjistä narsistin, kannattaa katsoa peiliin ja pitkään sittenkin!
        Olen itse elänyt avioliiton narsistisia piirteitä omaavan ihmisen kanssa ja olen varma, että yksikään sellaisen prässin läpi käynyt EI sekoita narsismia ja pettämistä. Pettäjissä voi olla narsisteja, mutta narsisti ei ole aina pettäjä.
        Pettäjä toimii äärettömän itsekkäästi, muttei se hänestä vielä narsistia sinällään tee!

Salasuhde on ok! itselläni oli sellainen vuoden ajan enkä kadu pätkääkään,eikä koskaan jääty kiinni:) ajasta jäi mukavia muistoja ja tuolloin tunsin oikeasti eläväni,olen yhä yhdessä naisen kanssa jota petin ja hyvin menee:) ja niille jotka täällä aukoo päätään ja moralisoi(ehkä itse petetyksi joutuneita) pitäkää huoli suhteistanne,antakaa kumppanillenne joskus huomiota ja hellyyttä,sitä kaipaavat sekä naiset että miehet. uskon että kaikki pettävät jos suhde ei toimi.

• 13+3

Lässyn lässyn lää... Pitäkää huoli te petetyksi tulleet jne. Todellinen minä minä minä -ihminen taas vauhdissa! Kyllä sitä huomiota ja hellyyttä on jaettu, mutta siitä huolimatta vain petetään.
      Yksi suurimpia valeita on väittää, että jos suhteessa on tunnetta ja seksiä niin ei toinen mene vieraisiin. Kyllä se menee, koska se on kiinnostunut vain itsestään ja rakastaa suhteita ja jännitystä!

• Lilaan

Ja höpönpöpön! minä enolisi ajatellutkaan salarakkaan hankkimista, jos minulla olisi kotona tarpeeksi seksiä ja huomiota sekä edes hituinen kiinnostusta minun tunteista ja tarpeista! Olen ollut vaimo ja miehen lasten äiti jo 12 vuotta "nälkäpalkalla" kai se on joskus minunkin vuoro saada eikä vain antaa? Ja kun toinen ei edes kehotuksista huolimatta muuta toimintaansa, niin minkäminä sille voin?

Ja turha on spekuloida että maailma on mustavalkoinen, joko eroaa ja ole onnellinen tai pysy suhteessa ja kärsi... Asia ei ole niin. Niin paljon kuin suhteita on erilaisia tarinoita, ei aina VOI erota. Minäkin olen toivonut kaikki nämä vuodet, että mies huomaa, ymmärtää ja kaikki menee hyvin kunhan minä teen/opin/olenparempi/kauniimpi/laihempi/ym/ym/ym..... No ei ole mikään muuttunut... Ja kyllä nyt tajuan, ettei olisi pitänyt mennä aikoinaan naimisiin tämä ukon kanssa, mutta minkäs teet kun ollaan jo ja lapsia ja kaikkea muutakin yhteistä mukavaa ja vähemmän mukavaa. Mies on tosi hyvä kämppis ja ystäväkin, lasten isä. Muttei ole Mies.eikä Rakastaja. Kiinnostusta muiden tarpeiden täyttämisestäon 0% ja nuo 2 x vuodessa seksi on sellaista nunnaseksiä peiton alla :(. Vaikka haluaisin vaikka mitä kokeilla! Ja turha minulle tässä selittää, ettei nainen tarvitsee Miestä,vaan pitää luopua omista tarpeista ja tunteista ja naisellisuudesta, mikäli ero ei ole mahdollinen...

Eli13 3 olet VÄÄRÄSSÄ. Jos mies olisi huomioinut tunteitani ja tarpeitani Naisena en olisi ikimaailmassa edes ajatellutpettäväni häntä!! miesten kanssa on ehkä erilailla, he ovat polygaamisia luonnostaan, mutta naiset EI, naiselle riittää YKSI mies, jos se on Mies!

• Lilaan

No on se kumma, kun täällä ollaan niin hirveän oikeanmielisiä kaikki. Mutta todennäköisesti vain siihen asti, kunnes omaan nilkkaan osuu. Silloin ruvetaan itseään puolustamaan ja onnea hehkuttamaan.

HS,teet OIKEIN! Sinullakin on yksi elämä ja kun ei kotona saa tuntea itseänsä naiseksi, niin sitä on vaan haettava muualta! Nainen on NAINEN, ei naisen tarvitse muuttua sukupuolettomaksi vain sen vuoksi että hänen ukkonsa menetti kiinnostuksensa!

Itseasiassa sinun kirjoituksesi lukien tein myös oman päätökseni. Olen ollut 12 vuotta uskollinen, mies väittää ettei myöskään ole pettänyt (en usko, kai hiirelläkin on halut ja useampi, kun 2 x vuodessa) eikä halua eroa. Meillä seksiä viime vuoden aikana 2 kertaa! Minä 35 vuotias, en ole hirveän ylipainoinenkaan ja huolehdin ulkonäöstäni. Enkä todellakaan eroa! Meillä useampi alaikäinen lapsi ja isot lainat, yksinään emme selviäis, en minä eikä mies. Eli, minä kyllä etsin itsellenikin salarakkaan joka on samassa tilanteessa, kun minä olen. Ja itseasiaasa kerroin miehellenikin, ettei minua tyydytä tälläinen intohimoton kaveruussuhde ja hänellä on lupa mennä ja tehdä itseään onnelliseksi. Pysytään "laivalla"kunnes lapset ovat isoja ja lainat maksettu, sitten erotaan. Mies ei kai ottanutsanojani vakavasti, mutta mitä h....ä se mulle kuulu. Ei sekään kovasti ajattele minua jatarpeitani, vaikka suoraan olen jo melkein kerjänyt.

Eli onnea HS, ja nauti elämästäsi! Teet oikein, meillä on vain yksi elämä. Ja mitä petettyyn ukkoos liittyy: kun teillä tätä seksiä onnäin "usein" niin sekin viestii, kuinka mies välittää sun tunteista ja tarpeista naisena. Teistä tuli "kämppiksiä" ja ystäviä, mutta nainen tarvitsee Miehen jotta tuntisi itseään naiseksi. Kun ei äijä itse älyää ettei aikuinen nainen 4xvuodessa pärjää, niin se ei ole sun tehtävä häneltä seksiä kerjätä. Mutta onnea antsaitsee jokainen!

• Violettiaan

Kyllä voi olla ihmisen arvot päin persettä. Itsesääliä, marttyyriksi heittäytymistä ja selkärangattomuutta selitellä että taloudellisten syiden takia ei halua erota. Kyse on vain mukavuudenhalusta, mistään ei ole kuitenkaan valmis luopumaan, vaikka suhde ei toimi. Sen sijaan selittelyä kuinka oikein pettäminen on kun on oikeus ONNEEN :D Ja lapsille teet hirvittävän karhunpalveluksen näyttämällä suhdemallia, joka ei ole oikea suhde vaan asumisjärjestely. Huonossa parisuhteessa ei pidä pysyä, jos lapsistaan välittää.

• Lilaan
        Violettiaan kirjoitti:

Kyllä voi olla ihmisen arvot päin persettä. Itsesääliä, marttyyriksi heittäytymistä ja selkärangattomuutta selitellä että taloudellisten syiden takia ei halua erota. Kyse on vain mukavuudenhalusta, mistään ei ole kuitenkaan valmis luopumaan, vaikka suhde ei toimi. Sen sijaan selittelyä kuinka oikein pettäminen on kun on oikeus ONNEEN :D Ja lapsille teet hirvittävän karhunpalveluksen näyttämällä suhdemallia, joka ei ole oikea suhde vaan asumisjärjestely. Huonossa parisuhteessa ei pidä pysyä, jos lapsistaan välittää.

Siis älä sie minun elämästäni päättele, mikä on mitenkin! Vai on omien tarpeiden tyyddyttämisen tarve selkärangattomuutta, itsesääliä ja marttyyriksi heittäytymistä? Sie et tiedä siis meidän elämästämme MITÄÄN ja päättelet, että olen mukavuudenhaluinen... No, se on helppoa ulkopuolelta ihmisiä luokitella ja haukkua. Tunnetko itseäsi nyt paremmaksi ihmiseksi?

Voit luokitella, miten haluat. Katsotaan, kun olen mun kengissäni ;), kuinka silloin laulat! Minä olisin valmis luopumaan vaikka mistä. Kyse ei ole siitä. Usko pois. Huono parisuhteeni on hyvä perhe lapsilleni. lapset eivät saa mitään huonoa mallia, koska kotona on kaikki hyvin. Ja se, mitä kuuluu sänkyyni, ei kuulu lapsilleni!

• ,.,
        Lilaan kirjoitti:

Siis älä sie minun elämästäni päättele, mikä on mitenkin! Vai on omien tarpeiden tyyddyttämisen tarve selkärangattomuutta, itsesääliä ja marttyyriksi heittäytymistä? Sie et tiedä siis meidän elämästämme MITÄÄN ja päättelet, että olen mukavuudenhaluinen... No, se on helppoa ulkopuolelta ihmisiä luokitella ja haukkua. Tunnetko itseäsi nyt paremmaksi ihmiseksi?

Voit luokitella, miten haluat. Katsotaan, kun olen mun kengissäni ;), kuinka silloin laulat! Minä olisin valmis luopumaan vaikka mistä. Kyse ei ole siitä. Usko pois. Huono parisuhteeni on hyvä perhe lapsilleni. lapset eivät saa mitään huonoa mallia, koska kotona on kaikki hyvin. Ja se, mitä kuuluu sänkyyni, ei kuulu lapsilleni!

Turha luulla ettei lapset huomaa jos isin ja äidin välillä ei ole kaikki kunnossa. Ei siihen sänkykurkistuksia tarvita.

Ihan samanlaisia selityksiä juoppo keksii juomiselleen. Syitä ja vikoja löytyy miksi juoda, tai nussia vierasta. On niin kurjaa ja kamalaa ja kaikkee...

Voit selittää itsellesi maailman tappiin että huono parisuhde oikeuttaa vieraissa hyppäämiseen, mutta niin ei silti ole. Sen sijaan oikeus onneen on, ja jos parisuhde on onnen este, ei voi kuin erota. Se on myös lasten kannalta paras, jos/kun suhde ei paremmaksi voi muuttua.

Tietysti sitten asia muuttuu kun kerrot miehelle, että käyt vieraissa ja hän hyväksyy sen. Muuten olet vain pettäjä, kuten hänkin jos harrastaa samaa.

• Lilaan
        ,., kirjoitti:

Turha luulla ettei lapset huomaa jos isin ja äidin välillä ei ole kaikki kunnossa. Ei siihen sänkykurkistuksia tarvita.

Ihan samanlaisia selityksiä juoppo keksii juomiselleen. Syitä ja vikoja löytyy miksi juoda, tai nussia vierasta. On niin kurjaa ja kamalaa ja kaikkee...

Voit selittää itsellesi maailman tappiin että huono parisuhde oikeuttaa vieraissa hyppäämiseen, mutta niin ei silti ole. Sen sijaan oikeus onneen on, ja jos parisuhde on onnen este, ei voi kuin erota. Se on myös lasten kannalta paras, jos/kun suhde ei paremmaksi voi muuttua.

Tietysti sitten asia muuttuu kun kerrot miehelle, että käyt vieraissa ja hän hyväksyy sen. Muuten olet vain pettäjä, kuten hänkin jos harrastaa samaa.

Siis herää pahvi! EN OLE KOSKAAN PETTÄNYT MIESTÄNI! Tein vain nyt TIETOISEN PÄÄTÖKSEN, että PETÄN hetikun vain mahdollisuuden saan. Olen kyllä aika ronkeli ukkojensuhteen ja saa nähdä, milloin aikani koittaa, mutta se kyllä koittaa.

• Ida-Juhani
        Lilaan kirjoitti:

Siis herää pahvi! EN OLE KOSKAAN PETTÄNYT MIESTÄNI! Tein vain nyt TIETOISEN PÄÄTÖKSEN, että PETÄN hetikun vain mahdollisuuden saan. Olen kyllä aika ronkeli ukkojensuhteen ja saa nähdä, milloin aikani koittaa, mutta se kyllä koittaa.

Osalla naisista kuten sinulla on Iorton sielu ihmisen sielun sijaan. Ihminen eroaa tuollaisessa tilanteessa, Iortto ei vaan selittelee että on oikeus onneen = pettämiseen. Sairaaksi on mennyt arvomaailma.

• Oikeutettu

Hieno kirjoitus! Hauska lukea millasia pikkusieluja tähän on vastannu :))) Ei taida olla omaa elämää / avuja saada tai pitää mies / heikko itsetunto / ..tai siis ei elämää.

Elin 6 vuotta kuplassa ja sitten paljastui että mies on pettänyt mua työkaverinsa kanssa. Meillä oli jo 4-vuotias lapsi. En edes osannu suuttua miehelle, olin niin vihanen itselleni kuinka typerä ja sinisilmänen olin ollu. Raskaaksi olin tullu kun ehkäisy petti ja mies käänsi pääni lapsen synnyttämiseen, lupasi pysyä rinnallani jne ja aivan ihanaa meillä olikin - niin siis luulin. Meillä oli oikeesti hauskaa seksi pelas ja mies oli huomaavainen ja häntä oli ihana helliä yms. Ihan paska kupla kuitenkin.

Kun suhde tuli ilmi annoin asian olla. En tosiaa tienny mitä ees vois tehdä. Meidän välillä villentyi ja pyöritettiin arkea jotenkin. Ihan hyvin, varmaan normaalisti ulkopuolisten silmin. Miehen suhde jatkui tietääkseni ainakin yli vuoden, sitten en enää jaksanu seurata, tosin miehen rutiineissa ei tullut muutosta. Voihan olla että se loppui ja tuli muitaki suhteita.

Toiset 6 vuotta piti mennä ja ihastuin työkaveriin. En yhtään jarrutellut kun pikkujouluissa (missäs muualla) lähennyttiin ja otettiin hotellihuone. Sen jälkeen suhde vasta oikeesti alkoi.

Mieheni ei tietääkseni tiedä, tai jos tietää ei välitä. En kadu mitään enkä haaveile huomisesta. Salasuhteeni on tässä suhteemme aikana eronnut ja tietyst toivoo että meillä tapahtuis jotain muutosta. Mut hän on ymmärtäväinen eikä painosta eikä edes puhu asiasta. Hän on mulle se joka kotoa puuttuu.

• takuupettäjä

just näin!! elä ja anna toistenki elää :D

• avio-onnen salaisuus

Onneksi en ole mies. Kaikenlaisten takertujanaisten kanssa nekin joutuu naimisiin menemään. Mun mies petti, jäi kiinni, asiat selvitettiin ja ei ole jäänyt kiinni sen jälkeen. Meillä menee hyvin. Paremmin kuin ennen. Se hyöty pettämisestä oli.

• 8+9

Näinpä. Aloittaja, Lilaan ja Oikeutettu uskottelevat itselleen ja toisilleen että on ihan jees pettää kun menee huonosti. Koska eivät halua lopettaa huonoa suhdettaan siihen liittyvien etujen takia; raha-asiat, lastenhoito jne. Takertuvat pettämäänsä mieheen kuin loiset uhrin kaapu harteillaan. Ihme paskasakkia sitä onkin.

• Myöhemmin kaduttaa

Kuitenkin jossain vaiheessa juttu laimenee ja se harvoin tapahtuu molemmilla yhtäaikaa. Miltä tuntuu sitten, jos toinen ei ookaan enää kiinnostunu vaan löytää esimeekiksi uuden kohteen. Tällaisessa just se 'salainen' voi olla asia mikä saa kiinnostuksen herääämään. Jos juttu tulis julkiseks voi olla että ainakin toisella kiinnostuis lopahtaisi, ehkä molemmilla. Näin useimmat jutut menee. Ns aikuisenakin tulee näitä kasvun aikoja. Jäljestäpäin voi jotkut mutkat jopa kaduttaa, Mutta sellaista se vaan on. Ei aina tuu oltua niin kovin viisas.

• Happy and free

Ai miten niin? Parempi on elää edes hetki. Vakisuhde voi joillain olla ihan hyvä ja toimiva myös seksin osalta, mutta halu loppua ja silloin on melkein sama kuin olisi kuollut ja jos joku toinen saa sen heräämään se tuo saman edun myös vakisuhteeseen. Kiintymys ja sitoutuminen, sekä ystävyys on vähän eri asia kuin ihana intohimoinen seksi, ei kai se kenelläkään jatku koskaan vuosikausia....Itselläni jatkui tosin vain se seksi eikä mikään muu koskaan toiminut, kunnes lopetin senkin ja nyt olen nunna, koska olen huomannut että en enää tarvitse miehiä yhtään mihinkään. Seksikin toimii parhaiten oman mielikuvituksen kanssa ja yksin on helppo elää.

• h&f
        Happy and free kirjoitti:

Ai miten niin? Parempi on elää edes hetki. Vakisuhde voi joillain olla ihan hyvä ja toimiva myös seksin osalta, mutta halu loppua ja silloin on melkein sama kuin olisi kuollut ja jos joku toinen saa sen heräämään se tuo saman edun myös vakisuhteeseen. Kiintymys ja sitoutuminen, sekä ystävyys on vähän eri asia kuin ihana intohimoinen seksi, ei kai se kenelläkään jatku koskaan vuosikausia....Itselläni jatkui tosin vain se seksi eikä mikään muu koskaan toiminut, kunnes lopetin senkin ja nyt olen nunna, koska olen huomannut että en enää tarvitse miehiä yhtään mihinkään. Seksikin toimii parhaiten oman mielikuvituksen kanssa ja yksin on helppo elää.

LOL huomasinkin missä osiossa olen .. mitään ei tapahtunut työpaikalla, korkeintaan joskus työmatkalla

• olisnjvflkmjs

Naisen pitää saada olla nainen... No mitäs ***** muutakaan? Odotatte mieheltänne, että hän kunnioittaisi teitä naisena ja meette ja petätte... Kyllä tää maailma on jotenkin menny kummalliseksi. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta jos sitä ei ole niin onko parisuhdettakaan? Ainakaan jos nyt on kyse "viriilissä" iässä olevista ihmisistä. Ei ymmärrä. Onko tuo yksin miehen vika?

Oon tässä läheltä seurannut muutaman perheen äidin touhuja ja kuunnellut kun on kotona ihan kamalaa, kun ei ole enää sellaista samanlaista kipinää kuin suhteen alussa... Muutamat ovat jopa yhtäkkiä havahtuneet kokevansa kauheaa laiminlyöntiä ja jopa halveksuntaa omilta miehiltään. Siis lastensa isiltä ja puolisoiltaan joiden kanssa ovat sitoutuneet huolehtimaan lapsista ja muista yhteisistä asioista. Näin sivusta seuranneena voisin kuitenkin todeta, että kyllä sillä naisten katkeruudella ja kylmyydellä mitä he miehilleen tarjoavat on vaikea toimivaa parisuhdetta rakentaa.

Menkää vaan ja tehkää just niinku parhaaksi näette. Olette varmasti ansainneet kaiken sen mitä saatte. Voisiko silti olla rehellinen kumppanilleen ja antaa tämän ratkaista haluaako elää puolison kanssa jolla on suhde?

• tulipa mieleen

Mitä tuo HS tarkoittaa? Helsingin Sanomia? Hiljaiset Sillat? vai jotain muuta ?

• 12+6

Huorahtava suhteilija?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe