Vaikka viestienvaihto sujuukin hyvin, eli kerrotaan puolin ja toisin plaaplaa.
MUTTA sitten kun olisi aika tavata, niin siitä ei tule senselvenpää..Aina joku
selitys, ei nyt ehdikkään tyyliin. Tokihan esteitä voi tulla ja tuleekin,
vaan saman henkilön kohdalla jatkuva jallitus, on ärsyttävää.
Siispä miksi hakea seuraa, varsinkaan netinkautta, jos on todella niin pi**n
kiire työ, tai harrastusten vuoksi, tai sitten onkin ujopiimä. Näinollen turhaa
viestittelyä.
Eikä nyt ole kysymys naamapolitiikastakaan, sillä molenmilla kuvat kehissä.
kiirettä pukkaa
16
398
Vastaukset
- ffwewewef
Eukot ainakin häviää kuin pieru saharaan, kun ilmaantuu jostain mielenkiintoisempaa ja komeampaa... Jatkuva valkkaus päällä.
Sitten on vielä nämä yhdellä rivillä vastaavat. - rumamies
En tiedä. Ei ole kukaan nainen koskaan halunnut tavata mua. Tässä tapauksessa on naamasta kiinni. Olen meinaan sen verran ruma ettei kukaan halua näyttäytyä mun kanssa.
- Mr Groove
Minä ainakin jätän liian kiireiset ja tai ujot naiset ihan suosiolla muiden miesten jallitettavaksi. Jos ei ole aikaa tavata, niin ei silloin ole aikaa seurustellakaan. Ujo tai muuten vaan arka nainen ei puolestaan pärjää mun kanssa, enkä muutenkaan jaksa viehättyä pelkästä tekstivirrasta.
Onneksi poikkeuksiakin on :) Jos toinen on oikeasti kiinnostava, niin kyllä terveen itsetunnon omaava ihminen toimii nopeasti.- gyuftrdsesrhyj
Tuo on viisas neuvo, joka tahtoo aina välillä unohtua. Ainakin omalla kohdalla suhteeseen johtaneet nettituttavuudet on tullut tavattua hyvinkin nopeasti, kun taas sielunsa purkaminen virtuaalipaperille ei koskaan yhtään mihinkään. "Pelkkää"
seksiseuraakin" hakemalla on ollut todennäköisempää ajautua vakavaan suhteeseen. Go figure, luultavasti silläkin osuutensa millaisista naisista kiinnostuu.
- täitäpäähän
Vaikkeeta jo ylipäänsä löyttää sellaista, joka vastaa ees ja nimenomaan osaa
kirjoittaa muutakin, kuin "moi mitäs sulle".
Oon nopeden treffejen kannalla, mut minkäs teet, jos toinen vedättelee,
tai sit justiin tapaamisen alla ottaakin hatkat, kuten yks teki. Joo ei etene mihinkään tää deittailu mun kohalla ainaskaan. En tiedä mitä te muut miehet sitten kirjoittelette naisille, jos he eivät vastaa tai jos juttut ei etene. Eihän ne kaikkien kanssa voi edetäkään, mutta ei sellaisiin kannata tuhlata aikaa, ne voi pistää kohteliaasti poikki. Livetapaaminen on kuitenkin se, jossa mahdollinen kemia punnitaan.
Ehkä joillakin naisilla on niin paljon huonoja treffikokemuksia, että ovat tulleet varovaisiksi. Itse luotan kykyyni tunnistaa naisen luonteenlaatu muutamasta viestistä. Laitoin profiilin keskiviikkona ja jo saman iltana olin sopinut treffit kahden naisen kanssa, tapaan molemmat tänään. Katsotaan sitten viikonlopun jälkeen, tarviiko nettideittailua enää jatkaa. Aika mieletön tuuri olisi, jos heti kolahtas, mutta onhan sekin mahdollista. Toinen vaikuttaa ainakin puhelimessa tosi kiinnostavalta ja avoimelta naiselta. Toinen on vähän varautuneempi, mutta ihan mukava hänkin.- 64bubb5
Oliko sun profiilissa sun oma kuvasi, vai olitko ilman kuvaa liikenteessä?
Ilmeisesti kuvattomalla profiililla on ihan turha hakea mitään...Omaa naamaa ei taas viitsi esille laittaa. 64bubb5 kirjoitti:
Oliko sun profiilissa sun oma kuvasi, vai olitko ilman kuvaa liikenteessä?
Ilmeisesti kuvattomalla profiililla on ihan turha hakea mitään...Omaa naamaa ei taas viitsi esille laittaa.Kuvattomalla profiililla olen liikenteessä, en halua olla niin julkisesti seuraa hakemassa. Toki laitan oman, tuoreen kuvani eka viestissä, jos otan itse yhteyttä. Ihan riittävästi yhteydenottoja tulee ilmankin. Toki kuva saattaisi rajata yhteydenottoja enemmän toivomaani suuntaan, mutta mennään nyt vielä ilman kuvaa.
- 64bubb5
mr-groove kirjoitti:
Kuvattomalla profiililla olen liikenteessä, en halua olla niin julkisesti seuraa hakemassa. Toki laitan oman, tuoreen kuvani eka viestissä, jos otan itse yhteyttä. Ihan riittävästi yhteydenottoja tulee ilmankin. Toki kuva saattaisi rajata yhteydenottoja enemmän toivomaani suuntaan, mutta mennään nyt vielä ilman kuvaa.
Luulisi että naiset tunnistavat paskanpuhujan, kun minäkin tunnistan...
64bubb5 kirjoitti:
Luulisi että naiset tunnistavat paskanpuhujan, kun minäkin tunnistan...
Kyllä tunnistavat ;)
- 987yujhgt654gh
mr-groove kirjoitti:
Kuvattomalla profiililla olen liikenteessä, en halua olla niin julkisesti seuraa hakemassa. Toki laitan oman, tuoreen kuvani eka viestissä, jos otan itse yhteyttä. Ihan riittävästi yhteydenottoja tulee ilmankin. Toki kuva saattaisi rajata yhteydenottoja enemmän toivomaani suuntaan, mutta mennään nyt vielä ilman kuvaa.
Kyllä kuvattomallakin profiililla voi saada yhteydenottoja, mutta täytyy olla
hyvä sanaseppo, että onnistuu herättämään mielenkiinnon.
Treffien toteutus tuntuu joillekkin naisille olevan vaikeaa. Mikäli edellinen suhteen
möröt kummittelee, niin ei ole valmis hakemaan uutta seuraa, joten tyhmää
pitää profiiliakaan. 987yujhgt654gh kirjoitti:
Kyllä kuvattomallakin profiililla voi saada yhteydenottoja, mutta täytyy olla
hyvä sanaseppo, että onnistuu herättämään mielenkiinnon.
Treffien toteutus tuntuu joillekkin naisille olevan vaikeaa. Mikäli edellinen suhteen
möröt kummittelee, niin ei ole valmis hakemaan uutta seuraa, joten tyhmää
pitää profiiliakaan.En ole koskaan ajatellut olevani mikään sanaseppo. Ei todellakaan runoja kirjoittele ;) Riittää, kun huomioi naisen naisena, ihan normaalisti.
Deittailu taitaa jatkua vielä. Eka treffikumppani oli vähän liian tätimäinen mulle, muuten aivan loistavaa seuraa. Toinen ei ollut tätiä nähnytkään ja vietettiin mukava ilta yhdessä. Hän on vaan liian kiireinen nainen. Pitää olla yhteistä aikaa, jotta suhde voi edetä ja kehittyä. Tämän naisen kanssa se olisi liian haastavaa.
- sinkkumies.37.
Lupaan juhlia 3 päivää heti kun joku nainen on edes vastannut mulle. Edes yhdellä sanalla. Toistaiseksi en ole saanut mitään vastauksia.
- rjuhani67
Omalla kohdalla on ainakin niin, että mikäli nainen ottaa ensin yhteyttä, niin silloin olen päässyt jopa treffeille saakka, mikäli nainen on itseäni kiinnostanut. Jos taas olen itse ottanut yhteyttä, niin jo ensimmäinen viesti tahtoo hävitä bittiavaruuden mustaan aukkoon. Joiltain tulee yksi vastaus ja sitten tulee täysi hiljaisuus.
- 1155115511
Itse törmäsin tapaukseen, kuka on 3 kertaa perunut treffit samana aamuna, kun
olisi ollut tapaaminen ja selitykset niin läpinäkyviä, joten lähetin viestin hänelle,
että unohtaa kokojutun.
Nyt hän lähettelee mitä kuuluu juttuja. Joo enpä vastaa enää. - hiljaisetmarkkinat
Netin hyviksipuoliksi hakea seuraa lasketaan aina helppous. Siis mikä
hiivatin helppous, vaikka tartteekin istua vain koneen ääressä ja naputella viestejä niin vastauksia ei tule. Miten siinä pystyy treffejä järkkäämään kenenkään kanssa.
Mitä riivattua niihin viesteihin pitäisi laittaa, että sais edes jonkinmoista kiinnostusta aikaan. Valehtelemaan en rupea taustoisa ja kyllä minä
ihan kunnon ammatissa olen. Harrastuksia on urheilunpuolella, mutta
ei ne kokoaikaa vie. Naama kai keskiverto suomalaisen näköinen.
En ole tosikko, en hiirulainen, mutten mikään hölösuukaan. Jos joku
sellainen suhtkoht hakua vastaava suvaitsee ottaa yhteyttä, niin en
jahkaile tapaamisen kanssa. Höh saahansitä haaveilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354400- 1242194
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151831Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801650
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 611278
- 1191161