Lisäilin samaisen keskustelun myös muutamalle muulle palstalle, siispä pistän sen tännekkin, josko saisin edes joltakulta vertaiskokemuksia/mielipidettä/kommenttia..
Eli kysymys kuuluu, onko täällä kenelläkään kokemusta Topiramate / Topamax 25mg - 100mg -lääkevalmisteesta?
Omalääkärini kirjoitti minulle bulimian hoitoon moisia pillereitä vähentämään ruokahaluani dramaattisesti, jotta en sortuisi ahmimaan. Oli mielestäni aika mielenkiintoinen veto ylilääkäriltä (??!!!) Googlesta en löytänyt kokemuksia kuin jenkkisivustoilta, joissa Topamaxia käytetään laihdutuslääkkeenä lihavuuden hoitoon.. hmm..
ja joo, voin sanoa, että toimii kyllä. Ruokahalu meni tunnissa. Tuote on kolmiolääke, alunperin epilepsialääke ja pakkausselosteen mukaan tarkkaa vaikutustapaa ei vielä tarkkaan tunneta, siksi mietinkin, että mitähän paskaa mä oikee itseeni tungen..
Topamax 25mg-100mg, mitä ihmettä?
TyttöIhmemaassa88
1
148
Vastaukset
- Seppo77778
Etköhän "hieman" kuvittele vaikutuksen tehon. "tunnissa ruokahalu meni" HAHA.
Itse käyttänyt vuosia migreenin estoon ja maximiannostuksella 200mg/vrk ja ei ole vaikuttanut ruokahaluun millään lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536777
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264038- 453276
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323084- 512876
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262256- 422142
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2721993Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511938- 291806