Hyvän painon ystävät?

ylipainon manta

Onko teille tuttua tuon niminen laihdutusryhmä? Kuinka toimitaan, saako siellä ruokaohjeet, pitääkö itse laskea pisteitä, kaloreita, kulutusta?
Suunnittelen itse menoa ryhmälaihdutukseen, koska yksin laihdutus ei onnistu minulta.

4

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12

Ei ole tuttu

• hyvälle tuntuu

Minä kuulun siihen ryhmään joka tarvii ja kaipaa ryhmäntukea painonpudotuksessa ja olen ollut nyt muutaman kuukauden Hyvän painon ystävissä ja hyvin tuloksin, reilu 10 kg pois ja toinen mokoma vielä edessä, mutta niin hyvälle tuntuu että en epäile yhtään ettenkö siihen pysty juuri tuolla ohjaajan ja ryhmäntuella. Siellä on ohjelma joka suosittelee syömään ihan tavallista ruokaa, sopii mulle joka rakastaa ruokaa, pientä hienosäätöä vaan ole tehnyt, annoskoot pienemmäksi ja huonot hiilihydraatit eli sokeri ja valkoinen vehnäjauho vähemmälle / pois, voin sanoa että painon pudotus on tullut tuosta. Syön monipuolisesti, terveellisesti ja säännöllisesti, joten en todellakaan tunne olevani laihdutuskuurilla, niitäkin on tullut kokeiltua elämänaikana :) Suosittelen ehdottomasti jos kaipaat ryhmäntukea painonpudotukseen, sillä ohjelma on hyvä.

• tyytyväinen

Täällä myös yksi joka on tyytyväinen hyvän painon ystävien ohjelmaan ja varsinkin ryhmän tukeen, suosittelen

• kcal

Niin no yksinhän jokainen loppupeleissä laihduttaa. Toki vinkkejä sun muita saa varmasti noista maksullisista palveluista, mutta aika paljon on ilmaistakin tietoa. Esim. http://kalorilaskuri.fi/kalorikulutus

Sieltä omat tiedot ja jatkat ruokapäiväkirjaan missä on varmaan suurin osa tunnetuista ruuista ja tuotteista..katsot 500-1000 kcal vuorokautisen vajeen niin eiköhän rupea tulosta näkymään ja ilman rekisteröintiä tai maksuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      3043
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1789
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1744
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1590
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1512
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      333
      1406
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      77
      1251
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1248
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1082
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1035
    Aihe