Hyvän painon ystävät?

ylipainon manta

Onko teille tuttua tuon niminen laihdutusryhmä? Kuinka toimitaan, saako siellä ruokaohjeet, pitääkö itse laskea pisteitä, kaloreita, kulutusta?
Suunnittelen itse menoa ryhmälaihdutukseen, koska yksin laihdutus ei onnistu minulta.

4

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12

Ei ole tuttu

• hyvälle tuntuu

Minä kuulun siihen ryhmään joka tarvii ja kaipaa ryhmäntukea painonpudotuksessa ja olen ollut nyt muutaman kuukauden Hyvän painon ystävissä ja hyvin tuloksin, reilu 10 kg pois ja toinen mokoma vielä edessä, mutta niin hyvälle tuntuu että en epäile yhtään ettenkö siihen pysty juuri tuolla ohjaajan ja ryhmäntuella. Siellä on ohjelma joka suosittelee syömään ihan tavallista ruokaa, sopii mulle joka rakastaa ruokaa, pientä hienosäätöä vaan ole tehnyt, annoskoot pienemmäksi ja huonot hiilihydraatit eli sokeri ja valkoinen vehnäjauho vähemmälle / pois, voin sanoa että painon pudotus on tullut tuosta. Syön monipuolisesti, terveellisesti ja säännöllisesti, joten en todellakaan tunne olevani laihdutuskuurilla, niitäkin on tullut kokeiltua elämänaikana :) Suosittelen ehdottomasti jos kaipaat ryhmäntukea painonpudotukseen, sillä ohjelma on hyvä.

• tyytyväinen

Täällä myös yksi joka on tyytyväinen hyvän painon ystävien ohjelmaan ja varsinkin ryhmän tukeen, suosittelen

• kcal

Niin no yksinhän jokainen loppupeleissä laihduttaa. Toki vinkkejä sun muita saa varmasti noista maksullisista palveluista, mutta aika paljon on ilmaistakin tietoa. Esim. http://kalorilaskuri.fi/kalorikulutus

Sieltä omat tiedot ja jatkat ruokapäiväkirjaan missä on varmaan suurin osa tunnetuista ruuista ja tuotteista..katsot 500-1000 kcal vuorokautisen vajeen niin eiköhän rupea tulosta näkymään ja ilman rekisteröintiä tai maksuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      374
      2675
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2120
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1166
    Aihe