Onko teille tuttua tuon niminen laihdutusryhmä? Kuinka toimitaan, saako siellä ruokaohjeet, pitääkö itse laskea pisteitä, kaloreita, kulutusta?
Suunnittelen itse menoa ryhmälaihdutukseen, koska yksin laihdutus ei onnistu minulta.
Hyvän painon ystävät?
4
275
Vastaukset
- 12
Ei ole tuttu
- hyvälle tuntuu
Minä kuulun siihen ryhmään joka tarvii ja kaipaa ryhmäntukea painonpudotuksessa ja olen ollut nyt muutaman kuukauden Hyvän painon ystävissä ja hyvin tuloksin, reilu 10 kg pois ja toinen mokoma vielä edessä, mutta niin hyvälle tuntuu että en epäile yhtään ettenkö siihen pysty juuri tuolla ohjaajan ja ryhmäntuella. Siellä on ohjelma joka suosittelee syömään ihan tavallista ruokaa, sopii mulle joka rakastaa ruokaa, pientä hienosäätöä vaan ole tehnyt, annoskoot pienemmäksi ja huonot hiilihydraatit eli sokeri ja valkoinen vehnäjauho vähemmälle / pois, voin sanoa että painon pudotus on tullut tuosta. Syön monipuolisesti, terveellisesti ja säännöllisesti, joten en todellakaan tunne olevani laihdutuskuurilla, niitäkin on tullut kokeiltua elämänaikana :) Suosittelen ehdottomasti jos kaipaat ryhmäntukea painonpudotukseen, sillä ohjelma on hyvä.
- tyytyväinen
Täällä myös yksi joka on tyytyväinen hyvän painon ystävien ohjelmaan ja varsinkin ryhmän tukeen, suosittelen
- kcal
Niin no yksinhän jokainen loppupeleissä laihduttaa. Toki vinkkejä sun muita saa varmasti noista maksullisista palveluista, mutta aika paljon on ilmaistakin tietoa. Esim. http://kalorilaskuri.fi/kalorikulutus
Sieltä omat tiedot ja jatkat ruokapäiväkirjaan missä on varmaan suurin osa tunnetuista ruuista ja tuotteista..katsot 500-1000 kcal vuorokautisen vajeen niin eiköhän rupea tulosta näkymään ja ilman rekisteröintiä tai maksuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613043
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541789Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461744Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571590- 761512
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3331406Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201248- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251035