Mulkkujen vertailu työpaikan saunalloissa?

Letku-Lasse

Kuinka yleistä on, että saunailloissa kytätään toistensa kyrpiä ja niitä sitten huudellaan töissä että kellä on iso?
Minulla on iso velttona, mutta normi alta 15cm seisokissa. Tympäisee vain olla aina kuntelemassa sitä vttuilua isosta lerssistäni. Voisitteko lopettaa?

5

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imen loppuun asti

Valtion paikoissa; Poliisi, armeija, Tulli, Rvl -siellä kaikki homot!

• hetero heikki

Aika homppeli hommaa tollanen vehkeitten tutkiminen miesten kesken.

• Pippe Långstrup

Niin on, mutta esimerkiksi VR:n porukka vertailee muniaan ja niistä puhutaan sitten että kellä iso lötkö, vaikka naama on kuin petolinnun perse ja pillua eivät saa edes rahalla. Eikä lepikoko kerro mitään "paraatikunnosta".
        Onhan rautateillä töissä homoja ja naiseksi vapaalla pukeutuvia transujakin muutama, eli ei ihme jos toisten munia tiirataan. Toisaalta; onhan se kiva että on edes jotain "normaalia" puhuttavaa kahvipöytään.

• AINAHAN VOI VAIHTAA SELAISEEN TYÖPAIKKAAN MISSÄ EI OLE "MUNAA" !

• jan et

luuletko ettei meillä naisilla saunailloissa kytätä kellä on vielä jäsäkät tissit että ei ole laskenut napaan asti, mulla on vielä 48 ikäisenä 2 lasta tehneenä topakat D kuppikoon riippumattomat rinnat jotka ovat luomuja mutta kiinteät eivät siis roiku ollenkaan, moni on niitä ihmetellyt mutta minä en ole kiinnittänyt asiaan huomiota kun kuiteskin on iso perse mulla ja muilla on pienempiä mutta sit niiden tissit roikkuu, no aina ei voi voittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe