Mulkkujen vertailu työpaikan saunalloissa?

Letku-Lasse

Kuinka yleistä on, että saunailloissa kytätään toistensa kyrpiä ja niitä sitten huudellaan töissä että kellä on iso?
Minulla on iso velttona, mutta normi alta 15cm seisokissa. Tympäisee vain olla aina kuntelemassa sitä vttuilua isosta lerssistäni. Voisitteko lopettaa?

5

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imen loppuun asti

Valtion paikoissa; Poliisi, armeija, Tulli, Rvl -siellä kaikki homot!

• hetero heikki

Aika homppeli hommaa tollanen vehkeitten tutkiminen miesten kesken.

• Pippe Långstrup

Niin on, mutta esimerkiksi VR:n porukka vertailee muniaan ja niistä puhutaan sitten että kellä iso lötkö, vaikka naama on kuin petolinnun perse ja pillua eivät saa edes rahalla. Eikä lepikoko kerro mitään "paraatikunnosta".
        Onhan rautateillä töissä homoja ja naiseksi vapaalla pukeutuvia transujakin muutama, eli ei ihme jos toisten munia tiirataan. Toisaalta; onhan se kiva että on edes jotain "normaalia" puhuttavaa kahvipöytään.

• AINAHAN VOI VAIHTAA SELAISEEN TYÖPAIKKAAN MISSÄ EI OLE "MUNAA" !

• jan et

luuletko ettei meillä naisilla saunailloissa kytätä kellä on vielä jäsäkät tissit että ei ole laskenut napaan asti, mulla on vielä 48 ikäisenä 2 lasta tehneenä topakat D kuppikoon riippumattomat rinnat jotka ovat luomuja mutta kiinteät eivät siis roiku ollenkaan, moni on niitä ihmetellyt mutta minä en ole kiinnittänyt asiaan huomiota kun kuiteskin on iso perse mulla ja muilla on pienempiä mutta sit niiden tissit roikkuu, no aina ei voi voittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      41
      2576
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      128
      2479
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      29
      1627
    4. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      67
      1314
    5. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1297
    6. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      81
      1044
    7. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      30
      1036
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      978
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      40
      862
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      815
    Aihe