Mitäs tyyppien perjantai-iltaan

tylsä sinkkumies

Karkit loppui jo, loppuilta taitaa mennä nettiä selaillessa. Ehkä joku leffa pyörimään.

22

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alotin Children's Hospital putken, kun ei ole tullut katsottua ennen... Vaan on pitänyt... Huomenna tosin aamulla töihin, joten ei tartte ihan koko yöksi tekemistä keksiä.

    • carambola87a

      Itse kävin jo aamusta panemassa, nyt latailen kasseja ja kerään haluja seuraavaa kertaa varten. Aion trollailla myöhään yöhön.

    • näillä mennään

      Jipun uutta levyä kunnellessa, sipsejä syöden ja telkkaria katsoen. No huomenna ei tarvise olla iltaa kotona.

    • Elokuvia, iiinternettiä ja musiikkia nyt alkuun ainakin. Ulos en ainakaan ole lähdössä tänään.

    • nöösi_poika

      Syön yksin asunnossani Subway-leipää ja katson tv-ruudulla kahden teinitytön kirjaimellisesti nuolevan toisiaan. Perjantai-ilta on parhaimmillaan, kun aikuisviihteen tähtitaivaalle singahtaneet teini-ikäiset söpöliinit Remy LaCroix ja Jessie Andrews ovat toistensa kimpussa.

      Tosielämässä aika harva mies saanee sohvalleen tai sänkyynsä kahta keskenään peuhaavaa teinityttöä, joten amerikkalaisen huipputuotannon keinotodellisuus kelpaa meikäläiselle todellisuuden korvikkeena.

      • nöösi_poika

        ...ja mietin mistähän saisi naisseuraa?


    • fud987d

      Parhaillaan valkasen hampaita muotit suussa ja mietin et vihloopas muuten perkuleesti enempi ku viimeks! Tän jälkeen koiran kaa iltalenkille, ja äijän kaa lupauduin kattoo jonku stallone-leffan.... Luulenpa et loppujenlopuks tuun lukee kuitenki jotai hömppäromaania... En oo kovin hyvä frendi ton stallonen kaa...

      • nöösi_poika

        Kannattaa pumpulipuikolla pyyhkiä ikenille pursuavat geelit, ettei polttele.

        Millä aineella laittelet? Opalescencea tai ZOOMin DayWhitea?


      • Itse ostin taas vetyperoksidia (jolla voi valkaista hampaita), voin sanoa että apteekkien varastot tästä aineesta eivät ole mittavia, olen onnistunut ostamaan tyhjäksi jo kahden apteekin 9% vetyperoksidit, enkä ole ostanut niitä montaakaan viime aikoina.

        Luulivat että käytän vetyperoksidia haavanpuhdistukseen, hehehh. Harjaan sillä mm. hampaitani, ja käytän sitä myös kasvovetenä.


      • nöösi_poika
        m36-intj kirjoitti:

        Itse ostin taas vetyperoksidia (jolla voi valkaista hampaita), voin sanoa että apteekkien varastot tästä aineesta eivät ole mittavia, olen onnistunut ostamaan tyhjäksi jo kahden apteekin 9% vetyperoksidit, enkä ole ostanut niitä montaakaan viime aikoina.

        Luulivat että käytän vetyperoksidia haavanpuhdistukseen, hehehh. Harjaan sillä mm. hampaitani, ja käytän sitä myös kasvovetenä.

        Ei hyvää päivää, että on tyhmiä ihmisiä. Meinaatko, että itse vetyperoksidilla valkaisu on turvallisempaa ja suositeltavampaa kuin ammattimaisilla aineilla?

        Jos hampaasi haluat pilata, niin hanki ehdottomasti Pepsodent White Now -tahnaa. Se on kiistatta markkinoiden "vaarallisin" tahna.


      • nöösi_poika kirjoitti:

        Ei hyvää päivää, että on tyhmiä ihmisiä. Meinaatko, että itse vetyperoksidilla valkaisu on turvallisempaa ja suositeltavampaa kuin ammattimaisilla aineilla?

        Jos hampaasi haluat pilata, niin hanki ehdottomasti Pepsodent White Now -tahnaa. Se on kiistatta markkinoiden "vaarallisin" tahna.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10859248

        Vetyperoksidia käyttävät myös "ammattilaiset". Karbamidiperoksidi muuntuu myös vetyperoksidiksi.


    • Hyvä fiilis urheilun jälkeen, pitkästä aikaa. Syksyinen ilta menee varmaan kirjaa lukiessa ja ykkösolutta juodessa... ja ehkä satunnaisesti nettiä surffaillen. Pitäisi tehdä musiikkia, mutta saas nähdä jaksaako konetta avata.

      • nöösi_poika

        Seksi lienee parasta urheilua. Ainut tapa pitää kehon rasvaprosentti alle neljän ja kestävyys huipussaan.


      • nöösi_poika kirjoitti:

        Seksi lienee parasta urheilua. Ainut tapa pitää kehon rasvaprosentti alle neljän ja kestävyys huipussaan.

        Tuo riippuu kai vähän siitä onko maratoonari vai sprintteri... no, joukkuepeleissä ainakin saa mitä haluaa säännöllisin väliajoin ilman suurempaa henkistä ponnistusta mikä nyt on sen seksiharrastuksen aloittamisen kannalta epävarmuustekijä.

        Mutta pannaan korvan taakse... siis tämä neuvo, pistetään muistiin, tarkoitan :P


    • nelikymppinen M

      Ehkä kohtapuoliin aukaisen vinkkupullon, se hyvä puoli on sinkkuudessa kun saa juoda kaiken itse, sitten jossain vaiheessa ehkä kaupungille kun oli vähän puhetta yhden kaverin kanssa että voisi käväistä vaikka olusella joutessaan. Sitten jos ei tule lähdettyä niin ehken nettiä, tellkkarin töllöttelyä ja vähän saatan lueskella, saa nyt nähdä.

    • Siinähän se menee nyt nettiä vaan selaillessa... ei paljon muuta tule tehtyä tällä iltaa.

    • .....

      Kaupunkiin jos äiti lainaa rahaa.

    • Nätti-tyttö

      Kohta saunaan, sitten pikaiset iltapäikkärit ja...
      yöksi töihin.

    • leejuska

      Valkkaripullo tyhjeni, saunassa tuli käytyä, ja juuri tuolta Venäjän ihmemaasta palattua. Nyt aloittelen toista valkkaria, ja mietin että joskos sitä pitäisi ulos lähteä, pitkästä aikaa.

      • hehhohhah

        Eikö Venäjä ole ulkona?

        Vai onko se (jo) saunan takana?


    • Mies1985

      Kävin hakemassa voita Siwasta patonkia varten ja paluumatkalla pistäydyin grillissä. Oli kallis ja huono. En varmasti käy uudelleen. Kohta päästän hamsterin ulos.

    • miäs 86

      Kävin Turun Amarillossa syömässä. Rahaa paloi kaksikymppiä. Hullu jätkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe