Onko 400kg maastaveto peruspulliaisen tavoiteltavissa?

Haluan hyvän maven

Onko oltava geenihirmu jotta voisi edes ajatella vetävänsä joskus 400 kiloa maasta? Moni 400 kilon mavettaja vetää alle 25-vuotiaana tuollaiset raudat! Itse aloitin 110 kilolla 27-vuotiaana ja nyt 5 vuoden jälkeen tulos jäänyt 190 kiloon, onko mitään toivoa saavuttaa ikinä edes 300:n rajapyykkiä??? Treenaan aina sata lasissa ja syön kuin härkä (omapaino 110kg).

6

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mies

"Onko oltava geenihirmu jotta voisi edes ajatella vetävänsä joskus 400 kiloa maasta?"

On oltava ensinäkin geenihirmu, sekä lisäksi tarpeeksi tyhmä ottaakseen riittävästi lääkettä. Ilman näitä kahta ominaisuutta ei koskaan vedä 400 kiloa.

"Moni 400 kilon mavettaja vetää alle 25-vuotiaana tuollaiset raudat!"

Jep. Koska heissä nämä kaksi edellä mainittua ominaisuutta kohtaavat.

"Itse aloitin 110 kilolla 27-vuotiaana ja nyt 5 vuoden jälkeen tulos jäänyt 190 kiloon, onko mitään toivoa saavuttaa ikinä edes 300:n rajapyykkiä???"

Yltiöoptimisti voisi sanoa, että kaikki on mahdollista ja ihmeitäkin tapahtuu. Mutta realistisesti sanottuna, tuskin. Veikkaan, että 250-260 kiloakin alkaa olemaan siinä realistisuuden rajoilla. Sekin vaatisi jo jonkinlaista järjestelmällistä valmentautumista, eikä mitään "aina sata lasissa" -rehuamista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

190 kiloa on hyvä. Kannattaa alkaa himmailemaan koska vaikka nostaisit enemmän niin mikä on hyöty? Nostat vain enemmän. Olet jo nyt todella vahva. Et saa mainetta kuin ehkä parilta kaverilta. Jos lataat nostot tubeen niin ehkä muutama sata ihmistä näkee sen. He kehuvat mutta eivät oikeasti välitä. Mammonaa et sillä tienaa.

Treenaa terveyden vuoksi.

• Anonyymi

En tiedä laajemmalti mutta kaksi tuttavaani on vetänyt niukasti yli 300kg ja minusta sekin on kova raja.
      Toinen veti piikitettynä 310kg. T.P.
      Toinen natuna 305kg. T.M.
      Molempien oma paino 100kg.
      Salikaverini, ikänsä punttia treenannut, veti natuna 70v ikäisenä 220kg.
      Treenisisällöt mave, penkki ( 130kg ), rinnalleveto, etukyykkyä mutta vähemmän.
      Hepun paino noin 90kg.

Ymmärrän tuon tavoiteasettelun mutta mielestäni kannattaisi kehittää dynaamisempia ominaisuuksia. Kun aikanaan kimmoisuus, liikkuvuus, räjähtävyys yms. ominisuudet väistämättä heikkenevät voi siirtää panostusta maven ja muun jähyämisen suuntaan.

• Anonyymi

Kommenttisi on taaskin hyvä jättää omaan arvoonsa. Itse olet horkkaaja mutta et myönnä sitä, joten nämä sinun "natu" kaverisi voivat vain käyttää "korvaushoitoa". Olisikin kiva tietää montako nappia tai paljonko pitää piikittää että sinun silmissäsi on horkkaaja. Myöskin ilmoittamasi tulokset menevät samaan kastiin. Itse väität ilman mitään todistetta vetäväsi 200kg mavessa, eikä nimikirjaimet lisää painoarvoa, joten pitääkö tulokset puolittaa että saadaan palturiosa pois...
        Vm43, kuten tiedät valheella on lyhyet jäljet. Ja menneisyyttä ei pääse pakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi on taaskin hyvä jättää omaan arvoonsa. Itse olet horkkaaja mutta et myönnä sitä, joten nämä sinun "natu" kaverisi voivat vain käyttää "korvaushoitoa". Olisikin kiva tietää montako nappia tai paljonko pitää piikittää että sinun silmissäsi on horkkaaja. Myöskin ilmoittamasi tulokset menevät samaan kastiin. Itse väität ilman mitään todistetta vetäväsi 200kg mavessa, eikä nimikirjaimet lisää painoarvoa, joten pitääkö tulokset puolittaa että saadaan palturiosa pois...
        Vm43, kuten tiedät valheella on lyhyet jäljet. Ja menneisyyttä ei pääse pakoon.

Kuules kaiki tietävä asiantuntija! Miten on mahdollista, että kaltaiseni kamala horkkaaja on vielä 77 vuotisena hengissä ja jopa terveenä. Eikös tuon manaamasi horkkaamisen olisi pitänyt tappaa minut jo vuosia sitten? Pahus kun ei ole havaittavissa mitään oireitakaan.
        Nivelten hiljalleen lisääntyvä protestointi ei kuulu kauhukuviesi kirjoon mutta voithn lisätä ne siihen.

Nuo nimikirjaimet eivät ole treenikavereitani vaan tuttavia muusta yhteydestä.
        Hauraana vanhuksena olen niin turhamainen, että kokeillessani sen hetken TODELLISTA maksimia niin paikalla on oltava joku, tai joitakin jotka ymmärtävät nostovälineen painon.
        Siis, jopa muukin kuin absoluuttinen maksimi tarvitsee ympäristön kimmoketta.
        Ylihuomenna kokeilen normitangon hack-kyykyn kapeaa pyramidia.
        Takaviikkojen nuorison harrastaman mallin mukaiset hackit ja mavet pienillä painoilla pitkiä sarjoja ovat jättäneet koivet ja alaselän jähmeiksi ja yritän hieman irroitella.

Olisi kohtuullista ja säästäisit oman vatsahapposi eritystä, jos et yrittäisi leikkiä selvännäkijää ja jos sinua ottaa noin pahasti niin kokeilepa itse millaista dynamiittia se geeli on!

Nuo loppupään kommenttisi ovat äärimmäisen ja käsittämättömän kateuden tuotetta.
        Salituttavani, ja jokunen muuki n tunnistaa minut hengentuotteistani joten mielikuvituksen käyttäminen on mahdotonta.

Ps. Tule keskiviikkona salille! Tarkoitus on vetää normitangon hack-pyramidi 170 kiloon joka merkitsee nykyisenä mavekuntona kohmeisin koivin180kg tai hieman yli.
        Olisi kimmoketta.
        Koska olet noin hyvin perillä asioista niin tiedät varmaan paikan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2947
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2756
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2709
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      437
      2496
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1828
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      151
      1827
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1385
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1222
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1119
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe