En osaa enään flirttailla

yksinäinen nainen

Olen ollut sinkkuna tässä jo vuoden ja edellisen suhteen jälkeen ei ole miehet pahemmin kiinnostaneet. No nyt alkaa vähän tuo läheisyyden kaipuu nostamaan päätään pikkuhiljaa. Olen vaan huomannut, etten enään osaa puhua/flirttailla miehille.

94

6070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89898989898989898989

Tuttu tunne. Itseluottamus laskee erossa aina ja sen takaisin saaminen on joillekkin vaikeampaa.
      En mä oo osannu flirttailla/puhua niin et naiset kiinnostuis ni myöskään eron jälkeen ja siit 2 vuotta..

• y5yr

No minulla ei ole laskenut itseluottamus erossa, erot ei aina ole riitaa ja haukkumisia. :)

• Näin hoidetaan
        y5yr kirjoitti:

No minulla ei ole laskenut itseluottamus erossa, erot ei aina ole riitaa ja haukkumisia. :)

"Nuori mies menee apteekkiin ja pyytää yhden kondomin. Hieman leveillen hän
        selittää apteekkarille että lopultakin tyttöystävä on kutsunut päivälliselle
        ja on sellainen kutina että yöllä saattaa lopultakin onnistua. Sitten hän
        sanoo että otetaan vielä toinenkin, tyttöystävän sisko on flirttaillut sillä
        lailla että saattaa olla saumaa sielläkin. Poika kaivaa lompsan ja on jo
        maksamaisillaan kun sanoo että laita ukko vielä kolmaskin kortsu, talon
        emäntäkin on aika vetävän näköinen. .."

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,4382.msg100224.html#msg100224

• Sellainen vain olet
        Näin hoidetaan kirjoitti:

"Nuori mies menee apteekkiin ja pyytää yhden kondomin. Hieman leveillen hän
        selittää apteekkarille että lopultakin tyttöystävä on kutsunut päivälliselle
        ja on sellainen kutina että yöllä saattaa lopultakin onnistua. Sitten hän
        sanoo että otetaan vielä toinenkin, tyttöystävän sisko on flirttaillut sillä
        lailla että saattaa olla saumaa sielläkin. Poika kaivaa lompsan ja on jo
        maksamaisillaan kun sanoo että laita ukko vielä kolmaskin kortsu, talon
        emäntäkin on aika vetävän näköinen. .."

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,4382.msg100224.html#msg100224

On varmaan kyllä totta tuo aihe ja ettet osaa flirttailla, olet yksinkertaisesti tylsä luonne jolloin et voi mitään ikinä asialle tehdäkkään.

Paitsi sen voit tehdä että kun ei moni mieskään osaa, niin etsit vain toisen samanlaisen kun itse olet ja sitten ette kumpikaan osaa.

Toinen vaihtoehto on se että etsit jonkun joka osaa tosi hyvin sen ja tekee sen sinunkin edestä jolloin sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Kaikista huonoin vaihtoehto olisi yrittää muuttaa itseäsi, koska jos onnistut, joku tykästyisi siihen teennäiseen itseesi muttei sinuun itseesi.

• wallperi
        Sellainen vain olet kirjoitti:

On varmaan kyllä totta tuo aihe ja ettet osaa flirttailla, olet yksinkertaisesti tylsä luonne jolloin et voi mitään ikinä asialle tehdäkkään.

Paitsi sen voit tehdä että kun ei moni mieskään osaa, niin etsit vain toisen samanlaisen kun itse olet ja sitten ette kumpikaan osaa.

Toinen vaihtoehto on se että etsit jonkun joka osaa tosi hyvin sen ja tekee sen sinunkin edestä jolloin sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Kaikista huonoin vaihtoehto olisi yrittää muuttaa itseäsi, koska jos onnistut, joku tykästyisi siihen teennäiseen itseesi muttei sinuun itseesi.

Millä perustein muuttuminen olisi teennäistä?
        Eikö jonkin asian opettelu ole muuttumista?
        Opiskelukin on muuttumista. Teennäistäkö?

• sillä jos ei tykkää
        wallperi kirjoitti:

Millä perustein muuttuminen olisi teennäistä?
        Eikö jonkin asian opettelu ole muuttumista?
        Opiskelukin on muuttumista. Teennäistäkö?

Ja joku voisi järkeillä ettei kukaan voi edes olla muuta kuin oma itsensä, mutta ei sekään ole ihan totta.

Se on kaikki kiinni siitä tykkäätkö siitä mitä teet, juuri sillä hetkellä kun teet sitä.

Moni tekee viikot sellaista työtä jota saattaa jopa vihata, he kuitenkin tietävät että siitä on silti hyötyä myöhemmin esim viikonloppuna, kun siitä työstä silti tienaa rahaa kaikesta paskuudesta huolimatta.

Samaa voisi tehdä toisen henkilön kanssa, eli näytellä vastoin omaa tahtoa jotain oppimaansa sosiaalista taitoa ja tehdä asioita joista ei välttämättä pitäisi juuri sillä hetkellä, kokoajan silti tiedostaen että pidemmän päälle myöhemmin tästä voi olla hyötyä ja sitten varmaan olen tyytyväinen itseeni.

Jos henkilö on jo täysin tyytyväinen omaan toimintaansa niin ei se edes kysele mitään, se tekee vaan eikä mieti.

• kaiken tietävä

flirttailla voi ota munista kiinni,tietää mikä sulla on mielessä.
      rohkeutta,ei ujostelua.

• Nipo natina

Hai kyllä terves ja rikas nainen aina pärjää.Hai kunhan Ph-tasapaino vain on pidetty oikeana.

• Varmaan taito on unohtunut, jos et ole ollut pitkään aikaan tekemisissä miesten kanssa. Ala vaan heittämään ihan harmitonta läppää miesten kanssa ilman sen kummempaa tarkoitusta. Kyllä se sieltä palautuu. Flirttailu on jo itsessään ihan kivaa, ei sen aina tarvi johtaa mihinkään.

• N

Voisimpa

• N

Mitäpä tuolla meinasit.

• matomatala

ai totako on flirttailu..??
        - en mä ole tinnyt, että sellanen luetaan flirttailuksi!!

• edaneres

Ei sitä tarvitse osata flirttaillakkaan. Se että yrittää tekee siitä vain epätoivoisen yrityksen ja aitous kukoistaa poissaolollaan. Paras on kun keskityt ensin itseesi. Kun hyväksyt itsesi ja olet sinut itsesi kanssa sinulla ei ole tervetta päteä,keimailla tai yrittää viestitellä tietoisesti jotain. Aito kunnioitus itsesi kohtaan näkyy ulospäin ja herättää huomattavasti enemmän mielenkintoa miesten keskuudessa kuin nykyinen ns. takapuolen hetkutus, känniääliöitä lukuun ottamatta :D. Kun seisot tukevasti "oman itsesi takana" , uskallat kohdata myös vastakkaisen sukupuolen avoimesti ja itsevarmuutesi avulla saat paljon mukavia juttutuokioita joista voi kehittyä jopa suhde ajan saatossa. Tsemppiä!

• Tosi hienosti kirjoitettu:-))) Olen samaa mieltä... Pitää antaa myös aikaa itselleen ja sulatella vanhat möröt mielestä... Hiljaa hyvä tulee:-)))

• hajurako

Tarkkanenäiset miehet haistavat puutteessa olevan naisen. Ei tarvitse osata flirttailla, hajuetäisyyden sisäpuolella hengailu riittää.

• nenämies

Myös kuukautiset tuoksahtaa nenään, joten pitää olla tarkkana, ettei sekoita kuukautisvuodon ja puutteen hajua toisiinsa.

• hajurako
        nenämies kirjoitti:

Myös kuukautiset tuoksahtaa nenään, joten pitää olla tarkkana, ettei sekoita kuukautisvuodon ja puutteen hajua toisiinsa.

Luepa nenämies hieman tutkittua tietoa vaikkapa wikipediasta: "Ihminen aistii feromoneja nenän sierainten välissä sijaitsevalla vomeronasaalielimellä. Miehen hiessä oleva feromoni on androstenoni (C19H28O). Naisen emättimen erittämä feromoni on nimeltään kopuliini."
        Et tainnut nenämies tietää asiaa...no tietämätönkin saa plussaa tällä keskustelupalstalla, kun on mukavia kommentteja.

• gfjfkfff
        hajurako kirjoitti:

Luepa nenämies hieman tutkittua tietoa vaikkapa wikipediasta: "Ihminen aistii feromoneja nenän sierainten välissä sijaitsevalla vomeronasaalielimellä. Miehen hiessä oleva feromoni on androstenoni (C19H28O). Naisen emättimen erittämä feromoni on nimeltään kopuliini."
        Et tainnut nenämies tietää asiaa...no tietämätönkin saa plussaa tällä keskustelupalstalla, kun on mukavia kommentteja.

Aina oppii jotain uutta. Hyvälle se pinppi on aina tuoksunut...

• Yök!
        gfjfkfff kirjoitti:

Aina oppii jotain uutta. Hyvälle se pinppi on aina tuoksunut...

Ei se kusinen suolenpätkä aina niin hyvälle tuoksu, viikko ilman minkäänlaista pesua niin harakatki yökkäilee 100m säteellä.

• V.A. Gina
        hajurako kirjoitti:

Naisen feromonit erittyvät kylläkin enimmäkseen virtsan mukana ulos, joten naisen pissa tuoksuu erilaiselle tiettyinä kiima-aikoina.

• tosiATM

mitä se on?

• Nappa hukassa?

Ei se siitä johdu, vaan sua ei yksinkertaisesti kiinnosta.

• ...

Suurin osa ei sitä taitoa opi ikinä, varsinkaan täällä suomessa. Täällä on eniten sinkkuja väestömäärään suhteutettuna koko maailmassa.

• femikemisti

Suomen valtavan suuri sinkkujen määrä johtuu siitä että Suomi on feminismin edelläkävijävaltio, johon on pian perustettava Miesten oikeuksia puolustava puolue.

• tussuttaja

Tuskin siinä flirttailu auttaa jos hemmo ei ole kiinnostunut.. Vaan kokeilepa tarjota tussua. Jos se ei tehoa, vaihda urosta.

• hatsit

menepä tussauttelija harjoittelemaan lukemista ja aloita vaikkapa jostain Myrkkyklassikosta. Aiheena on meinaan FLIRTTAILU, ei VONKAAMINEN.
        Näissä on iso ero.

• mitä on flirttailu?

Minä en ole ikinä flirttaillut. En koskaan. Sen takiako suomalaiset miehet eivät ole koskaan minusta olleet kiinnostuneita? Pitäisi osata flirttailla. Tuossa juuri mietin, montako kertaa on mies huomannut minut esim kadulla. Laskin, että elämäni aikana valkoinen mies on huomannut minut 0 kertaa ja musta mies 3 kertaa ja tullut juttelemaan.

• daa

No ota musta mies ja anna sille.

• sulkakynä

Musta mies haluaa vaan päästä sun siivelle.

• näin on
        daa kirjoitti:

No ota musta mies ja anna sille.

En minä mitään miestä ota, jos en rakastu/ihastu, riippumatta siitä, mistä maasta mies on kotoisin. Arabimies minulla on, kun he eivät välitä flirttailevista naisista, kun ovat niin mustiksia.

• Tirskulintu, se eka

Älä välitä! En ole koskaan osannut flirttailla, mutta osapuilleen kaikki ajattelevat minun flirttaavan koko ajan. Nyt on vaan se tilanne, että tarttis jo osata tietoisesti se taito eikä vaan taitoa hätistellä väärinkäsitysten vuoksi luokse tunkevia. En oikeasti tiedä miten flirttaillaan? Huonompi homma!

• tsemihemi

Kuulostaa lähinnä tekosyiltä, huomion viemiseksi pois oikeasta ongelmasta. Tiedä sitten varmuudella mikä se on se oikea ongelma.

Kokemuksen puute?

Yrittämisen puute?

Rohkeudettomuus?

Kasvata noita^^

• Eleet kertoo paljon enemmän kuin tuhat sanaa.

• Luin ainakin 5 kertaa et "Menetin taloni flirttailulla" :DDDDD

• CaroLuna*

Ihana! :D Sain aamun naurut.

• Mitäs sitten, kun on eronnut 40 vuoden avioliiton jälkeen, siinä se flirttailu on vasta jäissä :-)

• :)

Jatka siitä mihin aikoinaan jäit. Kyllä on ottajia ja miksei antajiakin.

• yksinäinenmyös

Ehkä kaipaat vielä eksääsi takaisin. Kuinka pitkään seurustelitte? Ja minkä ikäinen olet? Älä huoli, usein pelkkä katsekontakti ja pieni hymy riittävät aivan hyvin. Kehottaisin sinua kuitenkin keskustelemaan asiasta entisen miehesi kanssa, asioiden selvittely voi auttaa sinua nostamaan itsetuntoasi

• norse

ei niitä asioita enää vuoden jälkeen selvitellä jos kerran on erottu.
        Oppii se nuorikin aikuinen (?) elämää kun opettelee tuntemaan itsensä eikä tarvi haikailla muitten opastamana vuoden verran sinkkuna oltuaan eksänsä perään.
        Tosiaan, flirttailua ei hirveesti tarvi opetella, opettele ensin tuntemaan itsesi ja omia mieltymyksiäsi. Monien harrastuksienkin puitteissa voi tavata muita ihmisiä ja varsinkin kaveriporukassa jossain illanvietossa...
        Itsetunto ei nouse kuin olemalla ensin itsensä kanssa, vaikka vaikutuksia voi tulla monelta taholta. Itsestä se rohkeus ja muuttumisen halu lähtee.

• Anniinakotka
        norse kirjoitti:

ei niitä asioita enää vuoden jälkeen selvitellä jos kerran on erottu.
        Oppii se nuorikin aikuinen (?) elämää kun opettelee tuntemaan itsensä eikä tarvi haikailla muitten opastamana vuoden verran sinkkuna oltuaan eksänsä perään.
        Tosiaan, flirttailua ei hirveesti tarvi opetella, opettele ensin tuntemaan itsesi ja omia mieltymyksiäsi. Monien harrastuksienkin puitteissa voi tavata muita ihmisiä ja varsinkin kaveriporukassa jossain illanvietossa...
        Itsetunto ei nouse kuin olemalla ensin itsensä kanssa, vaikka vaikutuksia voi tulla monelta taholta. Itsestä se rohkeus ja muuttumisen halu lähtee.

Oon tosta sun kanssa täysin eri mieltä. Miksei asioita vois vuodenkin jälkeen yrittää selvitellä jos niitä ei oo saatu kunnolla puhuttua läpi? Jos uskoo, että se eksä on itselle oikea ihminen ja vuoden jälkeenkään ei oo muut alkanut kiinnostamaan niin eikö se olisi parasta puhua hänen kanssa.

• Kyllä on viäntiä

Pistän huuleni törrölleen, vinkaan silmääni ja sanon tui tui.

• 6+11

Tui tui olen idiootti.

• 10+4
        6+11 kirjoitti:

Tui tui olen idiootti.

Älä välitä, on niitä muitakin.

• 15+17
        10+4 kirjoitti:

Älä välitä, on niitä muitakin.

Niinhän sinä luulet. Luule rauhassa.

• On se kumma
        15+17 kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Luule rauhassa.

No uskotaan sitten, eli nimimerkki 6 11 on ainoa idiootti. Kelpaako?

• 5+10
        On se kumma kirjoitti:

No uskotaan sitten, eli nimimerkki 6 11 on ainoa idiootti. Kelpaako?

Aloittajasta se kaikki lähti.

• Koko ketju
        5+10 kirjoitti:

Aloittajasta se kaikki lähti.

Jaa, tuosta yksinäisestä naisesta, joka ei osaa enää flirttailla?

• hajurako

Et tainnut nenämies tietää asiaa, kun luulee kuukautisvuotoakin fermonihajuksi...no tietämätönkin saa plussaa tällä keskustelupalstalla, kun on mukavia kommentteja.
      Eli baanalle vaan, jos on puutetta. Todelliset miehet ja naiset haistavat tilanteen.

• unelmiesi lehmä

Ja kaikkia kiinnostaa.

• Tavis-Teuvo

Tavis-Teuvon neuvotykki paukkuu:
      yritä olla hauska/viihdyttävä
      tee selväksi, että viihdyt toisen seurassa
      imartele, kehu, ole strategisesti itse hiukan vaatimaton
      selvitä yhteinen tekijä
      järkkää yhteisen tekijän ympärille yhteistä tekemistä, jotta voitte oppia tuntemaan toisenne paremmin
      yllätä: esitä tyhmempää kuin olet (joko tunneälyn tai muun älyn osalta), ja säväytä positiisesti juuri silloin, kun toinen luulee tietävänsä sinusta jo about kaiken tai on jo melkein turhautumassa sinuun
      haasta hauskoihin asioihin
      anna koukkuuntua
      luota äläkä luovuta
      älä anna toiselle syytä epäillä mitään -> nosta kissa pöydälle itse ja kerro tarinasi
      ole rehellinen
      vaadi samaa toiselta
      muistetaan olla kunnioittavia
      ole varma valinnasta
      H-hetkellä: anna ymmärtää ja ymmärrä antaa!

->rinse and repeat (toivottavasti mahdollisimman monesti saman ihmisen kanssa)

No näin se meillä on kutakuinkin menny...ylös, alas, sisään, ulos.

• 45676543456

Aito hymy ja positiivisuus vievät aika pitkälle. Mutta älä kuitenkaan heittäydy tekopirteäksi, se paistaa läpi.

• jokasella ihmisellä on aina tilanne kun iskee tuo niin sanottu ramppi kuume päälle vaikka osaisi flirtailla :) se on vähän enemmän siitä kiinni kuinka paljon on itse luottamusta :) itse en osaa naista sinänsä lähestyä että jos ei jotenkin juttelemaan nainen tule :) naisena sinulla on se hyvä puoli ja etu lyönti asema että olet nainen sillä sinun tarvitsee vain lähestyä mies henkilöitä ja jutella heille ihan niitä näitä ja huomaat kyllä jos joku mies on kiinnostunut :) miehillä asia on vähän vaikeampi kun melkeinpä jokaisella naisella on kriteerit minkälainen mies pitää olla edes jotenkin :/ että ihan neuvona vain niin menet kysymään vain mitä kuuluu jne jos keskustelu jatkuu miesten puolelta niin se on siinä saat arvioida itse tykkäätkö vai etkö :) onnea iltoihin ja menestystä miesten hakuun :)

• Läheisyyden kaipuu ?

Eli kyrpää vitunreikäänkö ?

• 1+9

Vittu on paras. Ja yksinkertaisuus. :DD

• pofkepofkepö

Haist vittu! Olet nainen, saat miestä milloin vain! Olepa mies samassa tilanteessa tai huonommassa, et saa naista ikinä!

• 19+11

Ei tuolla asenteella mitään saakkaan.

• Jaa, no mitä siitä sitte?

• asiaa seurannut,,,,

Tämä meidän suomalaisten naisten kulttuuri ei ainakaan
      rohkaise naisia flirftailuun. Suomalainen nainen ei osaa
      flirftailla ja jos joku mies muutaman ystävällisen sanan
      näille maijoille ja liisoille sanoo niin heti heillä on jo
      pala kurkussa että nyt heitä kositaan. Voi jeesus
      näitä kömpelyksiä.

• 7+18

Ja eräs miettii vain suomalaisuutta, kun maailmassa on muitakin ihmisiä.
        Ovat ainakin itsekeskeistä kansaa.

• rouva47.

Näppärä keino herättää miehen mielenkiinto on alkaa rassata varpaitten välistä nöyhtää ja jalkasilsan irrottamaa nahkaa. Jo tämä saa miehen havainnoimaan sinua tarkemmin. Jollei vielä mitään tapahdu pyydä miestä auttamaan ukkovarpaitten välin kanssa. Siitä se lähtee.

• 8+7

Varmasti tyrmäävän seksikästä.

• Niin tai ainakin
        8+7 kirjoitti:

Varmasti tyrmäävän seksikästä.

melko terapeuttista jännityksen lieventämiseksi. Siihen voisi loppukevennyksenä heittää vielä vaikkapa "Ehdottaisin sukupuoliyhdyntää" Eiköhän tee vaikutuksen.

• 4+5
        Niin tai ainakin kirjoitti:

melko terapeuttista jännityksen lieventämiseksi. Siihen voisi loppukevennyksenä heittää vielä vaikkapa "Ehdottaisin sukupuoliyhdyntää" Eiköhän tee vaikutuksen.

Erittäin aspergermaista.

• ristiriitasta on

Vieläkin naista pidetään ns.huonona naisena ja miesten-nielijänä jos flirttailee, näin on ja tulee olemaan.
      Huomaahan sen jo siitäkin kun eri kulttuurin naiset käyttäytyy joskus toisin ja heti leimataan, ne on sellasia?

Miksi miehet itse leimaa naisen ja kuitenkin haluavat et nainen on kiinnostunut?

• Zalmiac

Tyrkky ja flirttaaja on 2 eri asiaa.

• trollius europaeus

Ööö....me naiset leimaamme myös erittäin ahkerasti naisia, ei pelkästään miehet tee sitä. Nainenkin voi olla sovinisti, itse olen sitä mieltä.
        Itse naisena viihtyisin kenties paremmin nykyisessä naisvaltaisessa työpaikassani jos siellä olisi edes yksi mies.
        En tarkoita iskemismielessä, vaan yksinkertaisesti siinä mielessä että voin vapaasti puhua suoraan ja myös asiaa eikä tarvitse erikseen laatia tiedonantoa tutuille ihmisille että tämä oli minun huumoria, tämä oli vitsi, tää on mun tyyli, jne jne .
        Hullua!
        Kohteliaisuus ja ammattimaisuus ovat asia erikseen, mutta jatkuva hienostelu samassa työyhteisössä (sos terv. ala! ) voi saada välillä ainakin minut miettimään joko paikanvaihtoa tai mielenterveyttäni. Onneksi en asu samalla seudulla jossa työpaikka on, joten on suorastaan ihanaa vkl:n jälkeen aloittaa taas työviikko ja hymyillä niille takinkääntäjille päin naamaa. Jaksaa jaksaa.
        Osataan sitä täälläkin.

• fghjkjgf
        Zalmiac kirjoitti:

Tyrkky ja flirttaaja on 2 eri asiaa.

No minkä takia miesten mielestä miesten tyrkkynä oleminen on ok, mutta naisten ei? Tätä nimimerkki "ristiriitasta on" varmasti tarkoitti - miehen melkein oletetaan olevan "tyrkky" eli olevan aina valmis panemaan, ja panomiehen maine on vain hyvästä. Samanlainen nainen on h*ora.

• Pakstori

Minä pelkään äitiäni. En tyttöjä, heitä rakastan.
      Äiti ei kuollut vaikka kuoli.
      Saimi, Saatanan murhasi.....

• Hellu-hihhuli

Ihminen on vain Jumalan tytär, niin kauan kun joutuu Äiti-Maan poveen....
        Jos naisesta mies syntyy, niin siitä tulee hehkee....

• Zalmiac

Olen kuulemma ollut aikanaan poikaystävien mielestä kovakin flirttailemaan. En kylläkään itse kyseistä flirttiä itsessäni huomannut, joten luulenpa että se lähtee ihmisen "sisältä". Ei siis ole kyseessä taito, vaan ominaisuus millä tapaa vastaanottaa maailmaa.. Onko perusjäykkä, vihainen, iloinen tai ripauksena pilke silmäkulmassa. Oletan että sinussa on vielä jotain korjattavaa eron myötä, ja se kun palaset loksahtavat kohdalleen, niin se sisäinen flirttisikin löytyy. :)

• yksinäinen nainen

Heita se poikkiksesi riimu kaulassa sillalta :D

• 6+11

Olet kuulemma sitä ja tätä, mutta miten on älykkyytesi laita?
        Hihii.

• yksinäinen nainen

Naiset, ottakaa siis minuun yhteyttä. Näette kuvani avauksessa, jonka lisäsin.

Koetetaan sitten naisten kanssa seurustelua!

MIEHET VOITTE PAINUA HELVETIIN TAI AUTONI ALLE, KUN KAASUTAN AHHHAAAHAHAAHAHHAHAAH

• miehet kyllä vie

HÄH? Eihän sun tarvitse naisena kuin hengittää miestä kohti niin se tulkitsee sen flirttailuksi! Naisen ei ikinä tarvitse yksin olla vaikka olisi kuuromykkä, tietysti eri asia sitten jos naama on mallia "petolinnun peräpuoli".

• 3+11

Noniin. Näinpä.
        Joten lakkaa jauhamasta tuota ainaista, että naisen tarvitsee vain sitä ja tätä.
        On niitä rumiakin olemassa.

• Mun pieni ongelma on se, että edellisen suhteen alkaessa olin vielä alle 30v opiskelija ja sen mukaista elämää viettävä. Suhteen loppuessa reilu 6v myöhemmin olin lähes 6v työelämässä ollut, omistusasunnossa asuva yli kolmikymppinen. Joten nyt kun totuttelee flirttailuun, niin baareissa, tapahtumissa ja treffeillä asetelma on kovin erilainen, mikä hetkittäin hämmentää.

• tajuan

siis mikä asetelma on erilainen

• simppeli toimii

parhaiten. Sanot vain naiselle, että mun muna pilluun ah ah.
      Joko toimii tai sitten ei.
      Omalla kohdalla toimivuustakuu luokkaa 80-20, joten ei ole
      valittamista.

• 6+4

Aloittaja oli nainen, joten lienee shemale flirtistä tässä kyse?

• 9080

Ei täällä suomessa kyllä kunnolla pysty flirttailemaan.. Naiselle kun jotain sanoo katsoo vaan nenänvartta pitkin tai vastaa jotain tylyä että siihen se sitten jääkin... Sitten pukeudutaan kuitenkin baareihin seksikkäästi yms annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa... :) Mutta netti on hyvä paikka alotella harjottelemaan flirttailua, treffisivustost, chätit, kuvakeet yms... Sitten sieltä toteuttamaan muualle flirttailua. Itse olen nyt vuoden ollut sinkkuna ja pakko sanoa että aluksi oli taidot jäässä, mutta nyt alkaa olemaan taidot tallella! Naisiakin tuntuisi riittävän ja välillä vähän liikaakin!

• llojoipjh

Taidat olla tosi nuori. Tuskinpa edes baari-ikäinen.

• 9080
        llojoipjh kirjoitti:

Taidat olla tosi nuori. Tuskinpa edes baari-ikäinen.

No jos 24v on nuori niin sitten kait..

• jk

niinkö

• N

Aika paksu tekstiä.

• Och kan jag flirta då? Jag har snart varit singel i 32 år! Jag har nog varit på en dejt som CITY ordnade.

• Voi hyvät hyssykät!

Ei sitä tarvitse osatakaan. Miehet ne saavat tehdä sen puolestasi. Eikö niitä flirttailevia naisia ole muutenkin liikaa, aivan kyllästymiseen saakka.

• djdjkklll

Siiis oikeestiii. Römpsä vaa rehotttaan nii etköhä sä jotai ehkä saa. Riippuu onko sieniä vai AP miten on. T kysyjä

• Kokeneempi

Eipä Suomessa yleensäkään osata flirttailla, joten et ole mitenkään poikkeava täällä.

• Jos osaa flirttaamisen taidon.. ei sitä taitoa unohda. Voi verrata pyörällä ajoon, kerran opittu taito. Jotkut oppii sen tai sitten se on luontaista. Jotkut keimailee tiedostamatta itse sitä. Tuosta linkistä voit lukea, siinä kaikki tarvittava tieto. http://fi.wikipedia.org/wiki/Flirttailu

• Omiki^

Paras "flirttailutekniikka" on mielestäni ollut se, että on mukava toista kohtaan. On kiinnostunut toisen jutuista, hymyilee ja huumoria peliin. Ei yritä liikaa. Ei tarvitse edes esittää yli-itsevarmaa, monet miehet ovat tuntuneet pitävän pienestä ujostelusta jopa. Näillä eväillä on löytynyt todella hyvin seuraa :)

• miehenä on välillä vaikeaa(nainen petti ja siinä meni kaks vuotta selvitessä,en käyny paljo missään) pääsin yli siitä ja nyt eilen juttelin yhen blondin kanssa pitkästä aikaa ,tietenkin flirtaaminen on ihan lapsen asteella niin pitkän tauon jälkeen mutta mukavaa oli :)

Eihän se onnistunu ainakaan niin pitkälle että oisin päässy saatille mutta ihme kyllä minua ei harmittanut,sain luottamuksen takaisin ja opetellessa menee viel aikaa ;)
      joten vaikka mitä tapahtuisi niin toivoa ei saa menettää ;)

• Hyvä ihminen

En minäkään osaa. Tai no, ehkä jos tilanne olisi otollinen ja kokisin itseni vastapuolesta merkilliseksi ja sitä itse tahtoisin. Nyt tyydyn vain olemaan yhä se ikisinkku, kuin aina.

• Ujoko

Tuijotus silmiin ja kunnon maailmanlopun pieru herättää varmaan kaivattua huomioo! Sitten siinä hirnumisen lomassa heittää seksiehdotuksia!!!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4471
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2214
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      219
      1862
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1660
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      187
      1513
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1298
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1291
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe