Tanssi on turn off

noudance

Miksi niin usein naiset laittaa tanssin niin alleviivaten profiileihinsa. Mun mielestä on aika vähän ihmisiä joita tanssi kiinnostaa muuten kuin telkkarista katselemalla. Jos nainen on kova tanssimaan ja sitä harrastaa niin luulisi sieltä tanssilavoilta ja parketeilta löytyvän kavereita ettei tartte nettitreffeillä roikkua? Vai onko kyse siitä että on niin karsee ettei kukaan hae tansseissakaan, että tarttis olla oma tanssittaja netistä hankittuna?

28

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omavalinta

Ehkä näiden naisten pitäisi luopua tansseista ja keskittyä parisuhteeseen. Toisin sanoen tanssivia miehiä ei juuri ole tai ne ovat outoja lintuja mitkä eivät kiinnosta.

Koska en itse tanssi niin menin naimisiin naisen kanssa joka ei tanssi. Se että puoliso lähtisi tämän tästä tansseihin ilman minua ei sovi päähäni. Tuskin kovin moni nainen hyväksyisi mikäli mies kävisi tansseissa heidän jäädessä kotiin. Toki kyllä noita heikoillajäillä kevelijöitä aina löytyy, tuohan se jännitystä kun ei tiedä tuleeko puolisi tälläkertaa kotiin ja mistä.

• ---

"Ehkä näiden naisten pitäisi luopua tansseista ja keskittyä parisuhteeseen"

Ehkä monien miesten pitäisi luopua lenkillä ja salilla käymisestä ja keskittyä parisuhteeseen.

• oh
        --- kirjoitti:

"Ehkä näiden naisten pitäisi luopua tansseista ja keskittyä parisuhteeseen"

Ehkä monien miesten pitäisi luopua lenkillä ja salilla käymisestä ja keskittyä parisuhteeseen.

Ei kannata, Kun pitää kroppansa kunnossa, saavuttaa kolme asiaa:
        1. nykyinen parisuhde pysyy paremmin kasassa kun keho miellyttää puolisoa
        2. jos parisuhde kuitenkin päättyy, timmillä kropalla on helpompi saada uusi nainen ja suhde
        3. timmillä kropalla voi jo suhteen aikana iskeä nykyistä parempi kroppaisen naisen kun kyllästyy katselemaan oman eukkonsa läskejä

• ---
        oh kirjoitti:

Ei kannata, Kun pitää kroppansa kunnossa, saavuttaa kolme asiaa:
        1. nykyinen parisuhde pysyy paremmin kasassa kun keho miellyttää puolisoa
        2. jos parisuhde kuitenkin päättyy, timmillä kropalla on helpompi saada uusi nainen ja suhde
        3. timmillä kropalla voi jo suhteen aikana iskeä nykyistä parempi kroppaisen naisen kun kyllästyy katselemaan oman eukkonsa läskejä

Et ymmärtänyt viestiäni. Edellinen kirjoittaja ehdottaa, että joidenkin naisten pitäisi luopua heille tärkeästä harrastuksesta, joka on samalla loistavaa liikuntaa ja kuntoilua.

Eli periatteessa sama asia, jos ehdottaisi joillekin miehille, että heidän pitäisi lopettaa salilla tai lenkillä käynti. Yhtä hölmöä siis - edellyttäen tietysti että harrastus ei mene niin äärimmäisyyksiin, että se oikeasti haittaa parisuhdetta.

• Omavalinta
        --- kirjoitti:

Et ymmärtänyt viestiäni. Edellinen kirjoittaja ehdottaa, että joidenkin naisten pitäisi luopua heille tärkeästä harrastuksesta, joka on samalla loistavaa liikuntaa ja kuntoilua.

Eli periatteessa sama asia, jos ehdottaisi joillekin miehille, että heidän pitäisi lopettaa salilla tai lenkillä käynti. Yhtä hölmöä siis - edellyttäen tietysti että harrastus ei mene niin äärimmäisyyksiin, että se oikeasti haittaa parisuhdetta.

Etkä sinä ymmärtänyt viestiäni. Aloittajan kirjoituksesta ilmenee(mihin tietoon sitten perustuukin) että tanssivat naiset eivät löydä puolisoa vaan roikkuvat netissä.

Eli jos sen puolison saa lopettamalla tanssin vaatimuksen niin siitä sitten toimeen. Se on valintakysymys onko vanhanapiikana vai naimisissa perheen kera.

Itse arvostan perhettä enemmmän kuin tanssia tai muuta harrastusta ja tämä oli myös kriteerini puolisoa etsiessäni.

En myös hyväksy puolison tanssiharrastusta varsinkaan jos kyse on tanseissa käymisestä, vähän kuin bensaa liekkeihin vaikka kuinka luottaisi puolisoonsa, sillä kaikkea vain sattuu vaikka niin että löytää sen tanssivan silloin kun on jo naimisissa.

• ---
        Omavalinta kirjoitti:

Etkä sinä ymmärtänyt viestiäni. Aloittajan kirjoituksesta ilmenee(mihin tietoon sitten perustuukin) että tanssivat naiset eivät löydä puolisoa vaan roikkuvat netissä.

Eli jos sen puolison saa lopettamalla tanssin vaatimuksen niin siitä sitten toimeen. Se on valintakysymys onko vanhanapiikana vai naimisissa perheen kera.

Itse arvostan perhettä enemmmän kuin tanssia tai muuta harrastusta ja tämä oli myös kriteerini puolisoa etsiessäni.

En myös hyväksy puolison tanssiharrastusta varsinkaan jos kyse on tanseissa käymisestä, vähän kuin bensaa liekkeihin vaikka kuinka luottaisi puolisoonsa, sillä kaikkea vain sattuu vaikka niin että löytää sen tanssivan silloin kun on jo naimisissa.

Oletko nyt aivan tosissasi? Tuskin kukaan roikkuu netissä tai on löytämättä itselleen puolisoa siksi, että tykkää tanssimisesta. Eivätkä tanssista pitävät naiset yleensä välttämättä edellytä mieheltä tanssitaitoa tai kiinnostusta tanssiin. Se on enemmänkin toive tai sitä pidetään plussana. Näin itselläkin, mutta kukaan poikaystävistäni ei ole ollut innostunut tanssimisesta. Kyllä ne ovat muut jutut, jotka oikeasti ratkaisevat.

Toisaalta ne miehet, joiden kanssa olen harrastanut ja treenannut paritanssia, eivät ole olleet romanttisessa mielessä kiinnostavia, ja käsittääkseni tilanne on ollut sama toisin päin.

En ole koskaan kuullut, että joku olisi vaatinut omaa kumppaniaan luopumaan jostain tälle tärkeästä harrastuksesta tai että se olisi ollut esteenä perheen perustamiselle. Enkä pitäisi sellaista ihan terveenäkään, ellei olisi kyseessä harrastus joka vie periatteessa kaiken vapaa-ajan.

Jos parisuhde on vankalla pohjalla ja luottamus toiseen pelaa, kummankaan harrastukset eivät sitä hetkauta. Ja periaatteessa missä tahansa voi tavata viehättävän ihmisen johon ihastuu, vaikka lenkkipolulla tai työpaikalla.

• Omavalinta
        --- kirjoitti:

Oletko nyt aivan tosissasi? Tuskin kukaan roikkuu netissä tai on löytämättä itselleen puolisoa siksi, että tykkää tanssimisesta. Eivätkä tanssista pitävät naiset yleensä välttämättä edellytä mieheltä tanssitaitoa tai kiinnostusta tanssiin. Se on enemmänkin toive tai sitä pidetään plussana. Näin itselläkin, mutta kukaan poikaystävistäni ei ole ollut innostunut tanssimisesta. Kyllä ne ovat muut jutut, jotka oikeasti ratkaisevat.

Toisaalta ne miehet, joiden kanssa olen harrastanut ja treenannut paritanssia, eivät ole olleet romanttisessa mielessä kiinnostavia, ja käsittääkseni tilanne on ollut sama toisin päin.

En ole koskaan kuullut, että joku olisi vaatinut omaa kumppaniaan luopumaan jostain tälle tärkeästä harrastuksesta tai että se olisi ollut esteenä perheen perustamiselle. Enkä pitäisi sellaista ihan terveenäkään, ellei olisi kyseessä harrastus joka vie periatteessa kaiken vapaa-ajan.

Jos parisuhde on vankalla pohjalla ja luottamus toiseen pelaa, kummankaan harrastukset eivät sitä hetkauta. Ja periaatteessa missä tahansa voi tavata viehättävän ihmisen johon ihastuu, vaikka lenkkipolulla tai työpaikalla.

Hyvin monen harrastukset vievät suuriman osan vapaa-ajasta. Hevoset ja koirat ym eläimet määräävät parisuhteen kulun ja sen paljonko aikaa kumppanille löytyy. Usko huviksesi mutta kovin monilla on fanaattista tuo harrastaminen. Itse tiputin harrastusperiaatteella monta nettiehdokasta pois. Halusin parisuhteen ja elämänkumppanin, en harrastuspiiriä missä rimpuilen toisen aikataulujen ja intohimojen mukaan.

• Omavalinta kirjoitti:

Hyvin monen harrastukset vievät suuriman osan vapaa-ajasta. Hevoset ja koirat ym eläimet määräävät parisuhteen kulun ja sen paljonko aikaa kumppanille löytyy. Usko huviksesi mutta kovin monilla on fanaattista tuo harrastaminen. Itse tiputin harrastusperiaatteella monta nettiehdokasta pois. Halusin parisuhteen ja elämänkumppanin, en harrastuspiiriä missä rimpuilen toisen aikataulujen ja intohimojen mukaan.

"Usko huviksesi mutta kovin monilla on fanaattista tuo harrastaminen."

Ei ole vaikeaa uskoa tuota, jos naisten profiileja katselee. Pahinta tuossa on se että kyseessä on suurilta osin täysin aivottomasta touhusta, josta ei ole oikein mitään konkreettista hyötyäkään.

Ikään kuin ihmiset eivät muka osaisi istua alas, ja kirjoittaa vaikka yhtälöitä paperille, ja ratkoa niitä, tai ottaisivat jonkin mielenkiintoisen ongelman ratkaistavakseen harrastuksena. Tai jos enemmän fyysistä puuhaa haluaa, niin sitten vaikka raivaa vähän omaa mökkipalstaa, ja viljelee siinä jotakin vihanneksia, säästäisi ainakin ruokakuluissa, ja saisi tuoretta tavaraa pöytään (ainakin kaupan porkkanat maistuvat aina puulle). Kalastuskin on hyödyllistä, samoin sienien ja marjojen kerääminen, tai ylipäänsä remontoiminen ja asunnon/mökin ylläpito, kun säästää kuluissa. Tai hyötyliikunta, jos välttämättä haluaa harrastaa liikuntaa.

• ---
        m36-intj kirjoitti:

"Usko huviksesi mutta kovin monilla on fanaattista tuo harrastaminen."

Ei ole vaikeaa uskoa tuota, jos naisten profiileja katselee. Pahinta tuossa on se että kyseessä on suurilta osin täysin aivottomasta touhusta, josta ei ole oikein mitään konkreettista hyötyäkään.

Ikään kuin ihmiset eivät muka osaisi istua alas, ja kirjoittaa vaikka yhtälöitä paperille, ja ratkoa niitä, tai ottaisivat jonkin mielenkiintoisen ongelman ratkaistavakseen harrastuksena. Tai jos enemmän fyysistä puuhaa haluaa, niin sitten vaikka raivaa vähän omaa mökkipalstaa, ja viljelee siinä jotakin vihanneksia, säästäisi ainakin ruokakuluissa, ja saisi tuoretta tavaraa pöytään (ainakin kaupan porkkanat maistuvat aina puulle). Kalastuskin on hyödyllistä, samoin sienien ja marjojen kerääminen, tai ylipäänsä remontoiminen ja asunnon/mökin ylläpito, kun säästää kuluissa. Tai hyötyliikunta, jos välttämättä haluaa harrastaa liikuntaa.

Onko sinulle ihan vieras sellainen ajatus, että asioita voidaan tehdä vain siksi, että niistä nauttii ja ne tuottavat iloa? Ehkä sinäkin nautit niiden yhtälöiden pohtimisesta ja ratkaisemisesta?

Itse nautin tanssimisesta ja monesta muustakin "aivottomasta touhusta", mutta tykkään myös ongelmien ratkomisesta ja älynystyröideni käyttämisestä. Tosin en harrasta korkeamman tason matematiikkaa enkä ole matemaattisesti erityisen lahjakas henkilö. Mutta tykkään ihan älyttömästi esim. tämän tyyppisistä tehtävistä:

http://intelligence-test.net/part3/

http://www.puzz.com/riddleexam.html

• --- kirjoitti:

Onko sinulle ihan vieras sellainen ajatus, että asioita voidaan tehdä vain siksi, että niistä nauttii ja ne tuottavat iloa? Ehkä sinäkin nautit niiden yhtälöiden pohtimisesta ja ratkaisemisesta?

Itse nautin tanssimisesta ja monesta muustakin "aivottomasta touhusta", mutta tykkään myös ongelmien ratkomisesta ja älynystyröideni käyttämisestä. Tosin en harrasta korkeamman tason matematiikkaa enkä ole matemaattisesti erityisen lahjakas henkilö. Mutta tykkään ihan älyttömästi esim. tämän tyyppisistä tehtävistä:

http://intelligence-test.net/part3/

http://www.puzz.com/riddleexam.html

"Onko sinulle ihan vieras sellainen ajatus, että asioita voidaan tehdä vain siksi, että niistä nauttii ja ne tuottavat iloa? Ehkä sinäkin nautit niiden yhtälöiden pohtimisesta ja ratkaisemisesta?"

Ei tuo oikein toimi minulle enää. Pitää olla jotakin hyötyä jostakin, että siihen viitsii tuhlata energiaansa. Itse innostuin joskus ennen kyllä siitä, jos osasi ratkaista jotakin "cooleja" matemaattisen fysiikan ongelmia, kuten esim. integraaliyhtälöitä.

Pohdin tässä äskettäin sitä että olisiko tieteessä hyötyä siitä että olisi jotakin tohtoria korkeampia oppiarvoja, esim. supertohtoreita. Kun huomasin itse että oleellista kehitystä tapahtuu selkeästi yhden maisterin tutkinnon suorittamisen jälkeen (jos suorittaa toisenkin), niin olisiko sama siinä, jos suorittaisi kaksi tohtorin tutkintoa?

• ---
        m36-intj kirjoitti:

"Onko sinulle ihan vieras sellainen ajatus, että asioita voidaan tehdä vain siksi, että niistä nauttii ja ne tuottavat iloa? Ehkä sinäkin nautit niiden yhtälöiden pohtimisesta ja ratkaisemisesta?"

Ei tuo oikein toimi minulle enää. Pitää olla jotakin hyötyä jostakin, että siihen viitsii tuhlata energiaansa. Itse innostuin joskus ennen kyllä siitä, jos osasi ratkaista jotakin "cooleja" matemaattisen fysiikan ongelmia, kuten esim. integraaliyhtälöitä.

Pohdin tässä äskettäin sitä että olisiko tieteessä hyötyä siitä että olisi jotakin tohtoria korkeampia oppiarvoja, esim. supertohtoreita. Kun huomasin itse että oleellista kehitystä tapahtuu selkeästi yhden maisterin tutkinnon suorittamisen jälkeen (jos suorittaa toisenkin), niin olisiko sama siinä, jos suorittaisi kaksi tohtorin tutkintoa?

Tuollaiset tittelit todennäköisesti motivoisivat henkilöitä, joilla on paljon henkilökohtaista kunnianhimoa, tarvetta päteä ja saada muodollista tunnustusta.
        Mutta olisiko tämä palvelus tieteelle ja tieteen kehitykselle onkin sitten toinen juttu.

Itse uskon, että eniten kehitystä ja muutoksia aikaan saavat ovat niitä, joita ajaa eteenpäin aito uteliaisuus ja intohimo omaan asiaan ja kiinnostuksen kohteeseen.
        Ja useinhan tämä saattaa johtaa tilanteeseen, jossa tällainen henkilö joutuu napit vastakkain tiedeyhteisön ja "establismentin" kanssa - eli liikutaan ihan päinvastaiseen suuntaan, mitä tuollaiset supertittelit merkitsisivät.

• Tanssista tykkäävä

Mitä tarkoitat tuolla, kun sanot "niin alleviivaten"? Eikö profiilissa ole tarkoitus kertoa, mitä harrastaa ja mistä tykkää? Jos ilmoittaa harrastavansa ja pitävänsä tanssimisesta, niin miten se eroaa siitä, että kertoo harrastavansa vaikka lenkkeilyä, kalastusta tai moottoripyöriä?

Kannattaa myös muistaa, että tanssi harrastuksena ei välttämättä tarkoita sitä, että kävisi edes lavoilla tai ravintoloissa/baareissa tanssimassa. Se voi myös tarkoittaa erilaisilla tanssitunneilla käymistä, ja kyse voi olla joko paritanssista tai yksin tanssittavista lajeista. Joku voi myös tanssia ihan yksin kotonaan. :)

• Tykätään vaan

Tuossa tykkäävä osuit asian ytimeen.

Tanssi harrastuksena on niin monimuotoinen asia että se pitää tarkentaa tai pitää kysyä mitä kukin tanssilla tarkoittaa.
        Minulle on tullut vastaan tanssin harrastaja joka sanoi että pitää sitä liikuntamuotona ja haluaa tanssia illan aikana eri miesten kanssa eikä ainoastaan minun kanssa jos vaikka seurusteltaisiin.
        Sellaiseenkin olen törmännyt joka pitää karaokesta ja tanssista mutta se olikin vaan keino päästä ottamaan olusia.
        Myös sellaiseen naiseen olen törmännyt joka pitää tanssista mutta ei osannut tanssia.Yhdessä sitten käytiin tanssikurssilla ja toki oli mukavaa.

• Näin on. Toki yhteiset kiinnostuksen kohteet herättävät mielenkiinnon. Koska itse tanssin, niin luonnollisesti tanssivat naiset kiinnostavat enemmä kuin sellaiset, jotka eivät tanssi. Ei se kuitenkaan välttämättömyys ole. Ei mun exäkään tanssinut, mutta eipä siitä mitään haittaa ollut. Parisuhteessa merkkaavat muut asiat enemmän.

• taas kitisijämies!

Ja miksi tällä palstalla vähän väliä joku mies kommentoi ärsyyntyneesti ja katkeroituneen sävyyn naisten omia valintoja elämässään tai sitä mitä naiset haluavat parisuhteelta tai vapaa-ajaltaan?
      Monilla miehillä näyttää olevan huono asenne nettitreffeihin ja kauhea arvostelemisen tarve naisia kohtaan. Miksi olla koko palstalla jos siellä kerran pyörii niin "ikäviä" naisia vaatimuksineen? Menkää itse live elämään hakemaan seuralaista, jos netin tarjonta ei ole "hyväksyttävää": Jos arvosteleminen (kuulostaa jo miehiseltä nalkutukselta ja jankuttamiselta) on tuollaista livenäkin niin turha ihmetellä, miksei naiset juuri teistä kiinnostu!

Teillä itsellään ei ilmeisesti ole mitään mielenkiinnon kohteita tai kriteerejä naisille vaan kaikki kelpaa!

Jos tanssiva nainen ei aloittajaa kiinnosta, niin ilmoita se omassa profiilissasi ja alleviivaten! Anna kuitenkin muiden ihmisten tehdä mitä haluavat ja etsiä kaltaistaan itselleen! Ehkä ne tanssivatkin naiset löytävät sopivan tanssivan miehen itselleen. Suomihan on lavatassien (on tangomarkkinatkin) luvattu maa ja moni mies nauttii tanssimisesta, vaikka itse et siitä nauttisikaan! Tanssivia miehiä on kyllä, vaikka itse et sellainen olisikaan. Kauheaa kitisemistä joka asiasta!

• näin on faktat

Sinun kommenttisi tuntuu ärtyneeltä, jopa agressiiviseltä, etkä edes itse tajua, olet sellainen, josta syytät muita!

Ketjun aloittanut on siinä oikeassa, on todella vähän tanssista pitäviä miehiä, itse en tunne ainuttakaan. Usein lavoilla käy pariskuntia, kun nainen haluaa tanssia ja sitten miehistä ne, jotka kuvittelevat paritanssin avulla löytävänsä naisen, tanssi on siinä kuviossa vain välttämätön paha.

Suomi oli joskus lavatanssien luvattu maa, ei enään. Jos naiselle on tanssi kaikki kaikessa, on lähes mahdoton löytää miestä. Tanssi on naisten oma juttu, siinä ei ole mitään, mikä vetoaa oikeisiin miehiin.

• sovinistitrolli

Naisia pitää aina välillä ohjata tekemään oikeita valintoja, heillä kun ei ole ollut vapauta valita omista asioistaan niin kauan kuin meillä miehillä. Meillä tulee oikeat ja hyvät valinnat jo luonnostaan geeneistä.

Sitten vähemmän trollaten. "Teillä itsellään ei ilmeisesti ole mitään mielenkiinnon kohteita tai kriteerejä naisille vaan kaikki kelpaa!" Varmasti kaikilla on omia mielenkiinnon kohteita mutta ymmärretään myös ettei naisia välttämättä kiinnosta samat asiat eli niitä ei myöskään vaadita. Joku saattaa jopa jättää omia juttuja mainitsematta koska se saattaa tuoda naisille negatiivisia ajatuksia esimerkiksi: tietokoneet, autot, urheilun katsominen, tekniikka yleensäkin tms. Jokin epäsuosittu asia kiinnostuksen kohteena luetaan todennäköisesti liian vahvasti, vaikkapa tietokoneista kiinnostunut on nörtti ja vielä oikein paha sellainen, eikä nähdä hyviä puolia siitä. Urheilusta kiinnostuneet tietysti valtaavat sohvan joka ilta katsoakseen urheilu-uutisia jne. jne.

Mielestäni aloittaja lähinnä ihmetteli miksi tanssimista korostetaan/alleviivataan kun se ei kuitenkaan ole monellekaan mitenkään tärkeä kriteeri. Pakko kyllä tunnustaa etten ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, että olisi paljon profiileja jossa mainitaan tanssiminen. Voi tietysti ollakin. Jos niitä on paljonkin niin kuinka moni oikeasti tanssii niin paljon, että siitä kannattaa mainita erikseen? Ymmärrän ammattitanssijat, ryhmissä tanssijat ja paritansseissa viikottain pyörivät, jotka mainitsevat tanssimisen vaikka harrastuksena. Yökerhossa tanssiminen ei varmaan kiinnosta paljon ketään miestä parinvalinnan kannalta.

Eiköhän meillä miehilläkin ole omat kriteerimme naisille, monella ne ovat kuitenkin ympäripyöreitä elämänarvoja, joista voidaan joustaa jos tullaan muuten juttuun. En tietenkään puhu kaikkien miesten puolesta mutta moni varmasti etsii vain sitä kivaa tyttöä kenet voi ottaa kainaloon iltaisin ja päivisin puuhailla mitä sitten ikinä puuhaillaankaan.

• mies 55v

Monet miehet pitävät tanssia tarpeettomana pakollisena esileikkinä eikä kuntoiluna. Tuskin moni nainen hyväksyy miehensä moottoripyöräilyä siten että miehellä on matkassa mukana moottoripyöräilystä pitävä nainen ritsillä ihan vaan harrastuspohjalta?

• ---

Sitä moottoripyöräilyä voi harrastaa yksinäänkin, paritansseja ei oikein voi.

Silloin harvoin kun olen lavalla käynyt, olen tanssinut keskimäärin parinkymmenen miehen kanssa illan aikana.

Mikäli minulla olisi mies, jolla olisi moottoripyörä ja olisimme tilaisuudessa, jossa hän voisi viedä ajelulle parikymmentä eri naista vaikka muutaman kilsan pätkän aina kerrallaan, niin en pistäisi pahakseni ollenkaan. Enkä usko että moni muukaan nainen.

Eri asia olisi, jos mies pitäisi matkassaan jotain tiettyä naista ja pidemmän aikaa. Mutta tansseissakaan ei ole yleensä kyse tällaisesta.

Ehkä juuri tuo miesten asenne, että tanssi on jotain esileikkiä, vääristää asiaa sellaisten naisten kannalta, jotka käyvät tanssimassa vain koska nauttivat tanssista. Siinä ei ole silloin yleensä mitään eroottista juttua mukana. :(

• Joltain kuullut
        --- kirjoitti:

Silloin harvoin kun olen lavalla käynyt, olen tanssinut keskimäärin parinkymmenen miehen kanssa illan aikana.

Mikäli minulla olisi mies, jolla olisi moottoripyörä ja olisimme tilaisuudessa, jossa hän voisi viedä ajelulle parikymmentä eri naista vaikka muutaman kilsan pätkän aina kerrallaan, niin en pistäisi pahakseni ollenkaan. Enkä usko että moni muukaan nainen.

Eri asia olisi, jos mies pitäisi matkassaan jotain tiettyä naista ja pidemmän aikaa. Mutta tansseissakaan ei ole yleensä kyse tällaisesta.

Ehkä juuri tuo miesten asenne, että tanssi on jotain esileikkiä, vääristää asiaa sellaisten naisten kannalta, jotka käyvät tanssimassa vain koska nauttivat tanssista. Siinä ei ole silloin yleensä mitään eroottista juttua mukana. :(

Olipas hyvin ilmaistu asia.Voisitkos ajatella seurustelevasi miehen kanssa joka ei tanssi??

• Omavalinta
        --- kirjoitti:

Ja mistä puolisosi tai sinä tiedät kuinka monen vaiko vain yhden kanssa on tullut harrastettua ja mitä siitä seuraa? -Kuten ylllä kirjoitin, se on sama kuin bensaa heittäisi liekkeihin.

Enkä ole mustasukkainen vaan paremminkin realisti ja riittävästi nähnyt ravintolaelämää, parisuhteita ja eroja. Olen kyllä naimisissa ja viihdymmme keskenämme, se on meidän rakkaus ja harrastus.

• ---
        Joltain kuullut kirjoitti:

Olipas hyvin ilmaistu asia.Voisitkos ajatella seurustelevasi miehen kanssa joka ei tanssi??

Totta kai voisin, ja olen seurustellutkin. :)

• ---
        Omavalinta kirjoitti:

Ja mistä puolisosi tai sinä tiedät kuinka monen vaiko vain yhden kanssa on tullut harrastettua ja mitä siitä seuraa? -Kuten ylllä kirjoitin, se on sama kuin bensaa heittäisi liekkeihin.

Enkä ole mustasukkainen vaan paremminkin realisti ja riittävästi nähnyt ravintolaelämää, parisuhteita ja eroja. Olen kyllä naimisissa ja viihdymmme keskenämme, se on meidän rakkaus ja harrastus.

Kyllä minä tuon tulkitsen nimenomaan mustasukkaisuudeksi enkä itse voisi olla parisuhteessa, jossa minulla ei olisi ns. omaa elämää (juuri) lainkaan.

Ravintolaelämä ja tanssiminen eivät ole nekään yksi ja sama asia.

Mutta on hienoa, että olet löytänyt naisen, joka ajattelee samoin kuin sinä ja että teillä on toimiva ja rakkaudentäyteinen liitto. :)

• Omavalinta
        --- kirjoitti:

Kyllä minä tuon tulkitsen nimenomaan mustasukkaisuudeksi enkä itse voisi olla parisuhteessa, jossa minulla ei olisi ns. omaa elämää (juuri) lainkaan.

Ravintolaelämä ja tanssiminen eivät ole nekään yksi ja sama asia.

Mutta on hienoa, että olet löytänyt naisen, joka ajattelee samoin kuin sinä ja että teillä on toimiva ja rakkaudentäyteinen liitto. :)

Sinä voi tulkita elämänarvoni mustasukkaisuudeksi mutta vain siksi koska haluat pitää oman individualistisen elämäsi parisuhteessa, eli lokeroit itsellesi omaa aikaa. Tuo on muutoin monasti suomalaisen ja ulkomaalaisen ero ajatusmallissa.

Mustasukkaisuus ja realismi ovat kaksi eri asiaa.

• tanzzaaja

Tanssiakin on monenlaista.

Minä harrastan tanssia, en paritansseja enkä "kapakka- tai lavatansseja". Toki paritanssitkin sujuvat mutta enimmäkseen harjoittelen jazz-, baletti- ja tankotanssia sekä opetan niitä jonkin verran. Harmillista, kun tanssipiireissä miehet ovat usein homoja tai varattuja ja aika on vähissä livetreffailuun ja ihmisten tapaamiseen baareissa ja toreilla joten nettitreffit on melkein ainoa vaihtoehto.

Vielä ei ole tärpännyt.

• lavapirkko

Mieheni on muusikko ja kiertää aika usein soittamassa lavoilla. Joskus lähden keikoille mukaan. Mies soittaa lavalla ja minä tanssin koko illan. Oma mieheni ei osaa tanssia, eikä hänellä ole hirveää hinkua sitä taitoa opetellakaan, saati että hän lähtisi vartavasten kanssani jonnekin tanssimaan. Hän on kuitenkin kiertänyt soittamassa eri paikoissa jo kolmekymmentä vuotta, eli ei halua enää vapaa-aikaansa tanssipaikoissa viettää. Tämä toimii meillä hyvin.

• Ikisinkku M

Tanssi on ihan yes jos ei mene mahdottomuuksiin, itsekin voisin joskus käydä messissä pyörähtämässä mutta tuskinpa jatkuvasti tulisi lähdettyä eli se varmaan että jos vaimoehdokas jatkuavasti haluaisi parketteja kiertää voisi hankaloittaa. Jos kohtuudessa pysyisi eikä minun tarvitsisi aina lähteä mukaan vaan voisin sitten viettää omaa vapaailtaa niin ihan ok kunhan vaan tietää rajansa ja muistaa missä koti on, niin yksinkertaista se on.

Eri asia ehkä jos olisi lapsia ja toinen rallattelee huvittelemassa ja toinen aina jää lapsenvahdiksi ei se kuvio varmaan toimisi mutta muuten uskoisin että suhteessa jossa on kaikki kunnossa kyllä uskaltaa päästää toisen vaikka yksinkin tansseihin, jos ei niin kannattaako sitä hommaa muutenkaan jatkaa?

• //////////////

Mikäpäs siinä, jos molemat pitää humpasta, mutta kun minä kuulun niihin,
      ketkä ei osaa tanssia ja senvuoksi kierrän kaukaa, joilla on tuo harrastuksena.

Olisihan se ihan hullua, mikäli toinen veuhtoisi tanssimassa yksikseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4280
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2184
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      215
      1811
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1784
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1634
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1506
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      60
      1262
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe