pelkkiä vellihousuja ;P
Löytyykö palstalta tosi äijää vai
60
253
Vastaukset
- Kyöstix
Pelkkiä vellihousuja vaan löytyy :D
Tosi äijä on tietysti lauantai-iltana kateessa, eikä kotona palstailemassa. Eli vellihousuja ollaan kaikki tyynni.
- Kyöstix
Ja muutamalla taitaa olla tena housuissa :D
- sivu kommentti
Toi iivar-runoilija on lähinnä äijää
- keuee keuee :)
paskat. juoppo se on.
- eino uusileino
En ota kantaa kun en tunne palstalaisia. Äijyyden kriteerit mielestäni ovat:
1. Mies, joka on sanojensa mittainen hyvässä
2. Mies, joka ei valehtele
3. Mies, joka ei ole petollinen
4. Mies, joka kantaa vastuunsa
5. Mies, joka seisoo tukena ja turvana heikoimmille
6. Mies, joka on perheensä pää
7. Mies, joka kuuntelee kumppaniaan
8. Mies, joka rakastaa lähimmäistään, niin kuin itseään
9. Mies, joka antaa jopa henkensä rakkautensa tähden
10. Mies, jota ei ole olemassakaan:)- ~c~
Viehätyin sinusta :) siis tekstistäsi
- eino uusileino
~c~ kirjoitti:
Viehätyin sinusta :) siis tekstistäsi
Kiitos. Hyvä, että edes tekstistä:)
- ~c~
eino uusileino kirjoitti:
Kiitos. Hyvä, että edes tekstistä:)
Monella tapaa..taitaa olla bi-kohtaus taas tulossa :) mutta siis, on tollasia miehiä, tiettyyn rajaan saakka, on on on.
- eino uusileino
~c~ kirjoitti:
Monella tapaa..taitaa olla bi-kohtaus taas tulossa :) mutta siis, on tollasia miehiä, tiettyyn rajaan saakka, on on on.
Itse olen hyvin vaatimaton luonteeltani. Kärsin heikosta itsetunnosta. Siksi jätän omalla kohdallani tuon kohdan 10. pois. Muutoin täytän luettolon mukaiset äijyyden kriteerit vallan täydellisesti.
- ~c~
Itse olen hyvin vaatimaton luonteeltani. Kärsin heikosta itsetunnosta. Siksi jätän omalla kohdallani tuon kohdan 10. pois. Muutoin täytän luettolon mukaiset äijyyden kriteerit vallan täydellisesti.
Aijaa... aattelin että oot nainen miestenpuvussa..mikä pettymys...
- eino uusileino
~c~ kirjoitti:
Aijaa... aattelin että oot nainen miestenpuvussa..mikä pettymys...
Kukas sie sitten oot? Nainenko minun olisi pitänytkin olla? No et ole ensimmäinen, joka minua naiseksi lulee kirjoitusteni perusteella. Valitettavasti.
- ~ci~
Kukas sie sitten oot? Nainenko minun olisi pitänytkin olla? No et ole ensimmäinen, joka minua naiseksi lulee kirjoitusteni perusteella. Valitettavasti.
Mitä valitettavaa siinä on, että sinua luullaan naiseksi? Minä olen ci ja nainen.
- eino uusileino
~ci~ kirjoitti:
Mitä valitettavaa siinä on, että sinua luullaan naiseksi? Minä olen ci ja nainen.
"Mitä valitettavaa siinä on, että sinua luullaan naiseksi?"
Itseasiassa eipä juuri mitään. Tapoihini vain kuuluu päättä usein viestini Maran matkimisella:)
"Minä olen ci ja nainen."
Tuo nyt ei todista yhtään mistään. Ei edes siitä, että olisit nainen. - ~ci~
"Mitä valitettavaa siinä on, että sinua luullaan naiseksi?"
Itseasiassa eipä juuri mitään. Tapoihini vain kuuluu päättä usein viestini Maran matkimisella:)
"Minä olen ci ja nainen."
Tuo nyt ei todista yhtään mistään. Ei edes siitä, että olisit nainen.En yrittänytkään todistaa, vaan vastasin kysymyksiisi Kukas sie sitten oot? ja Nainenko minun olisi pitänytkin olla?
Ei pidä kysellä sitten. - eino uusileino
~ci~ kirjoitti:
En yrittänytkään todistaa, vaan vastasin kysymyksiisi Kukas sie sitten oot? ja Nainenko minun olisi pitänytkin olla?
Ei pidä kysellä sitten.En minä kysynyt oletko mies vai nainen. Itse sen kerroit kysymättäni.
- ~c~
En minä kysynyt oletko mies vai nainen. Itse sen kerroit kysymättäni.
Niin, toki, halusin muistuttaa, että siinä ei ole mitään valitettavaa, että pidetään naisena. Että mulla on niinkun substanssia arvioida asiaa.
- eino uusileino
~c~ kirjoitti:
Niin, toki, halusin muistuttaa, että siinä ei ole mitään valitettavaa, että pidetään naisena. Että mulla on niinkun substanssia arvioida asiaa.
"Niin, toki, halusin muistuttaa, että siinä ei ole mitään valitettavaa, että pidetään naisena"
Kerroin jo aiemmin mistä "valitettavaa" juontaa juurensa. Se siitä. MItä siihen tulee, jos minua kirjoitusten perusteella tai sitten elävässä elämässä nähdään naishormooneilla täydennetyn, siitä olen vain otettu. - c~
"Niin, toki, halusin muistuttaa, että siinä ei ole mitään valitettavaa, että pidetään naisena"
Kerroin jo aiemmin mistä "valitettavaa" juontaa juurensa. Se siitä. MItä siihen tulee, jos minua kirjoitusten perusteella tai sitten elävässä elämässä nähdään naishormooneilla täydennetyn, siitä olen vain otettu.Itse asiassa et kertonut aiemmin kun kysyin (vaan sen jälkeen) ja siinä kysymykseni yhteydessä oli tuo paheksuttu tieto, että olisin nainen, mitä ei pidä uskoa, koska voinhan olla mieskin, mitä sitäkään ei pidä uskoa.
Ja edellisessä viestissäni tuossa kaksi askelmaa ylöspäin selitin siis miksi menin tahdittomasti kertomaan jotain sellaista, mitä ei erikseen kysytty!! Ja joka saattaa olla vielä valhekin!!
Jumalaut lähden tästä syömään nyt - eino uusileino
c~ kirjoitti:
Itse asiassa et kertonut aiemmin kun kysyin (vaan sen jälkeen) ja siinä kysymykseni yhteydessä oli tuo paheksuttu tieto, että olisin nainen, mitä ei pidä uskoa, koska voinhan olla mieskin, mitä sitäkään ei pidä uskoa.
Ja edellisessä viestissäni tuossa kaksi askelmaa ylöspäin selitin siis miksi menin tahdittomasti kertomaan jotain sellaista, mitä ei erikseen kysytty!! Ja joka saattaa olla vielä valhekin!!
Jumalaut lähden tästä syömään nytAntaa olla. Kun alan kirjoittamaan, kirjoitan hyvin nopeasti. Vaihdan palstaa ja taas kirjoitan. Olen ehkä ymmärtänyt väärin, jos näin olen pahoillani.
- äijä kateissa
Jos täältä ei löydy äijää niin kertokaapa vaikka joku suomalainen julkkis joka olisi äijä?
- ~c~
Vaikea tehtävänanto, koska tosiäijät ei pidä julkisuudesta
- Ukkometsoja
Tyypillinen julkkisäijä nyt on esim. Vesa-Matti Loiri. Ei niitä montaa ole, tosiaan, mutta jo se että on kutsumanimi "Vesku" kertoo siitä että on äijä kyseessä :) Toinen ois vaikka Pate Mustajärvi...
- Heti perään
Ukkometsoja kirjoitti:
Tyypillinen julkkisäijä nyt on esim. Vesa-Matti Loiri. Ei niitä montaa ole, tosiaan, mutta jo se että on kutsumanimi "Vesku" kertoo siitä että on äijä kyseessä :) Toinen ois vaikka Pate Mustajärvi...
Niin, ja onhan täälläkin Hahmotelma ja TheOne vähän äijiä. Turha väittää muuta.
- ~c~
Heti perään kirjoitti:
Niin, ja onhan täälläkin Hahmotelma ja TheOne vähän äijiä. Turha väittää muuta.
TheOne on sillee äijä että sillä on paksu niska, mutta ei seksuaalisesssa mielessä äijä eli uros.
- äijiä
Tommi Korpela ja Antti Reini. Panisin.
Ukkometsoja kirjoitti:
Jaa Vesku äijä....ai niin onkin Vesku Jokinen
Ukkometsoja kirjoitti:
Ai tämä vai: http://www.metal-archives.com/images/4/4/7/9/447951_artist.jpg?3547
- yksi löytyi
Jone Nikula :D
Nikula on hyvä esimerkki siitä miten paine äijänä olemisesta tekee miehestä narisevan nirppanokkaisen neidin.
- 2.vaihtoehto
bravo.bravi kirjoitti:
Nikula on hyvä esimerkki siitä miten paine äijänä olemisesta tekee miehestä narisevan nirppanokkaisen neidin.
Entäs toi Kotiteollisuuden Hynynen? Hän on äijäainesta
2.vaihtoehto kirjoitti:
Empä tiiä minkä näkönen tai olonen Hynynen on. Nikulan naama on millon missäkin, valitettavasti. Äijyys elinkeinona á la Jone.
- stop rentuille
2.vaihtoehto kirjoitti:
Hynynen on kiroileva juoppo. Ei mikään oikea äijä.
- H
2.vaihtoehto kirjoitti:
Hynynen on pelle. Alkaa ärsyttämään jo kun ei tuosta muuksi ole kuin pelleksi. No minkäs mahtaa kun ei osaa musiikkia tehdä, niin jollain pitää olla kamerassa.
H kirjoitti:
Hynynen on pelle. Alkaa ärsyttämään jo kun ei tuosta muuksi ole kuin pelleksi. No minkäs mahtaa kun ei osaa musiikkia tehdä, niin jollain pitää olla kamerassa.
Hynynen ja Nikula ovat minusta jotain "äijyyden" pilapiirrosversioita. Kun yritys olla äijien äijä menee överiksi, niin lopputulos on lähinnä huvittava.
Richartti kirjoitti:
Hynynen ja Nikula ovat minusta jotain "äijyyden" pilapiirrosversioita. Kun yritys olla äijien äijä menee överiksi, niin lopputulos on lähinnä huvittava.
Tuli toi Hynynen nähtyä ihan livenä Tallinnan laivalla. Ihan suoraan sanottuna näytti sillan alta karanneelta pultsarilta. Aika pieni ja hintelä mies, luulin isommaksi.
- Klik?
Richartti kirjoitti:
Tuli toi Hynynen nähtyä ihan livenä Tallinnan laivalla. Ihan suoraan sanottuna näytti sillan alta karanneelta pultsarilta. Aika pieni ja hintelä mies, luulin isommaksi.
sääkö se oot see joka haukut puskista iivariikii pultsariksi sit?
Klik? kirjoitti:
sääkö se oot see joka haukut puskista iivariikii pultsariksi sit?
No enpä oo iivaria nähnyt, joten vaikee sanoo näyttääkö se pultsarilta... Oisko sulla jotain kuvaa laittaa?
Richartti kirjoitti:
No enpä oo iivaria nähnyt, joten vaikee sanoo näyttääkö se pultsarilta... Oisko sulla jotain kuvaa laittaa?
Pitkät hiukset ei vielä tee kenestäkään pultsarin näköistä, jos sä sitä meinasit. Jos ei ainoatakaan ehjää puhdasta vaatetta päällä sekä parta ja hiukset näyttää siltä, että niitä ei ole edes pesty tänä vuonna, niin siinä vaiheessa alkaa pultsarilookki oleen aika hyvässä kuosissa.
mie en tykkää puuroista enkä velleistä, mielummin näen nälkää ku niitä syön
- eXtienny
Kaurapuuro pitää miehen tiellä.
- se ainoa
hahmotelma on äijäainesta
- H
No nyt ollaan samoilla linjoilla kuule.
Katsokaa nyt tätäkin ketjua, tyypit jankkaa ihan päätöntä skeidaa, mitä 1 pissa-kakka pitää elossa.
- geometrian ope
päättömän skeidalörtin olis oltava renkaan muotoinen
- Tosi kateissa
On varmaan mutta eivät taida pahemmin kirjoitella.
Osaavatko edes kirjoittaa? Tai lukeakaan? Akkojen hommaahan se yleensä.
Siis,ovat kateissa. - Moon SAATANAN KOVA:!
.
Moon sáatanan KOVA automiäs
Mä ajan paljo kolareita
Har!
. - four
Äijäenergiaa? Suomalainen ilmiö.
Olutkulttuuria a`la Japani
http://www.youtube.com/watch?v=N0E20In7pGo&NR=1&feature=endscreen
Miehen malli ja miehen malliNo joo. Kyllä japanilaisessa kulttuurissa on yhä äijyys pinnan alla, vaikka ovatkin kastroineet itseään melkein yhtä tehokkaasti kuin saksalaiset sotien jälkeen.
- kylä näi o
hahmotelma kirjoitti:
No joo. Kyllä japanilaisessa kulttuurissa on yhä äijyys pinnan alla, vaikka ovatkin kastroineet itseään melkein yhtä tehokkaasti kuin saksalaiset sotien jälkeen.
.
* Harakiri * onnistuu kyl edelleen luontevasti
AAaaaaaarrgggh
. - four
kylä näi o kirjoitti:
.
* Harakiri * onnistuu kyl edelleen luontevasti
AAaaaaaarrgggh
.Kyl, mut Japanilainen tekee senkin tiettyjen sääntöjen mukaan.
Osaahan ne jo nauraa tavoilleen. Huumoria löytyy sopivuussääntöjen rikkomisesta. Menee kyl jo aika kovaksi. Mitä toi päähän hakkaaminen ja polttaminen on?
http://www.youtube.com/watch?v=OAURdzR4fYU&feature=endscreen&NR=1 - Kyä näin oli....
four kirjoitti:
Kyl, mut Japanilainen tekee senkin tiettyjen sääntöjen mukaan.
Osaahan ne jo nauraa tavoilleen. Huumoria löytyy sopivuussääntöjen rikkomisesta. Menee kyl jo aika kovaksi. Mitä toi päähän hakkaaminen ja polttaminen on?
http://www.youtube.com/watch?v=OAURdzR4fYU&feature=endscreen&NR=1Korhonen lauloi kokoyön japanilaisessa "klubissa" karaokea, "jänis istui maassa ja säkkijärven polkkaa" vuorovedoin ja japsit oli kippurassa ihastuksesta, olut virtasi myös meille kahdelle muulle suomalaiselle "piikkiin", Korhonen veti kuusituntia yhtämittaan ja oikeasti hauskaa oli.... Terveiset Korhoselle! Merten kulkijat....
Joskus elämä vaan virtaa ilman totisuutta.... ;)))
- four
Onko mies vasta sitten mies kun hän pystyy todistamaan pystyvänsä ..parittelemaan ...yleisesti hyväksytysti? Köyrimään kuten Discover kanavan dokkareissa?
Viittaan Marski keskusteluun. Viedäänkö Marskilta mieheys ja häpäistään jos hän ei pysty todistamaan sonnivoimaansa? Ja vieläpä kansalle tässä ajassa mieleisellä tavalla?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10903756#comment-57151589
Kuka sitä kokoa korostaa? Ja kuka sitä sonnivoimaa peräänkuuluttaa?
(vastaus: miehet itse).
Ääri-äijä on nipottava nirppanokka. Äijyys voi olla vielä hyvää energiaa, mutta mies pitäisi olla ihan ensin. Ääri-äijä on pahimmillaan feministin mispuolinen vastine. Kannattaako tämmösiä kysellä kun kaikki heti pullistelemassa kuitennii :3 :P Miehiä kun ovat.
En tiiä, pohjanmaalaiset on äijiä jopa ämmätkin. Tai sellanen äijämäisyys niistä huokuu, jopa koirista jotka on pohjanmaalta. Meil on yksi Teuvalainen ja on kun puukko aina muiden niskassa kii alta aikayksikön kun käämi palaa. :)
kyllä! :) ja aloitukseen vastaten; ei tuu mieleen.. tai ei ainakaan mahdu mun käsitykseen äijistä nää naamaansa aukovat kurahousut täällä. ja noin yleisesti ottaen; "jos tarvitset vahvaa miestä johonkin, voit aina pyytää suomalaista naista".
- unmigaerg
Toistaiseksi olen mieluummin ilman kuin alan murhaajaksi.
....turha titteli... =)
- Silti?
äijämäinen kommentti?
no mää ossaan kyl olla aika äijä aina välillä,
mur
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471788
- 361740
- 301576