Pelimies tääkin

ei edes kaveri

Poisti jo profiilin mut voi hakea toisella nim.merkillä seuraa tai vain pelkkää sex. seuraakin "rehellisesti".
Alkuun kertoo "kaiken" rehellisesti ja hakee empatiaa/sääliä ja kun saa sitä tulee varmuus sex.sistä niin osaa lepertelyt/hellät sanat ja kietoo pikkurillin ympärille sitten alkaa viilenee kun sex.alkaa tylsistyy ja hakee sit samaan aikaa uusia nauttii kun saa naiset ihastumaan/rakastumaan ja kehenkään hän itse ei kiinny.
Valehtelee kaikki ja kaikille,jokainen vain ainut tällä hetkellä kun ei ole tapana olla kuin yhden kanssa kerrallaan.. kaikki kuulevat tuon saman ja joku uskoo joku ei!
Eikä sit muuten käytä kumia et vaara vaanii...
Hän on kaljupää,sinkku,asuu maalla,yks tatska,eronnut....

45

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea kanssa

      Huh,ettet sinäkään sit vaatinut kumin käyttöä!! Olethan itsekin käynyt testeissä,ettet levitä muihin miehiin tauteja????

    • näitä riittää...

      Samanlaisen olen tavannut.... tuntomerkit on tosin erilaiset...

    • 6+8

      Kaljupää, sinkku, asuu maalla kuulostaa minun eksältä vuoden takaa. Hänen kanssaan kyllä kannattaa olla varuillaan. Oliko huono sängyssä?

      • ei edes kaveri

        juups, oli huono sängys ja heikko itsetunto.
        Vuos sitten asui viel naisen kans mutta mutta nykyisten tietojeni mukaan ei se sitä haitannut...eli oli aina useampi kiikarissa ja ehkä moni ei edes tiennyt sen asuvan naisen kans...


      • kerro lisää!

        Jopas jopas!! ihan kuin mun ex, ja vuoden takaa myös, toki on käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti senkin jälkeen, mitä muilta naisilta ehtii. tosin vuosi sitten ei ollut tatskaa..muut tuntomerkit sopii. ja 02-area.


      • ei edes kaveri
        kerro lisää! kirjoitti:

        Jopas jopas!! ihan kuin mun ex, ja vuoden takaa myös, toki on käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti senkin jälkeen, mitä muilta naisilta ehtii. tosin vuosi sitten ei ollut tatskaa..muut tuntomerkit sopii. ja 02-area.

        No sun ei tarvii sitä enää varoa, kuin sen vuoksi ettei käytä kumia(eikö pelota et saat taudin?) tätä ei välimatkat estä kun liikkuu työnpuolesta,voipi olla heila joka kaupungissa!


      • dzrhsryjm
        ei edes kaveri kirjoitti:

        juups, oli huono sängys ja heikko itsetunto.
        Vuos sitten asui viel naisen kans mutta mutta nykyisten tietojeni mukaan ei se sitä haitannut...eli oli aina useampi kiikarissa ja ehkä moni ei edes tiennyt sen asuvan naisen kans...

        Ei sitten ole sama, mutta samanlaiseen olen törmännyt. Sain kyllä monta kuukautta keräillä itsetuntoni rippeitä sen 2kk suhteen jälkeen...


    • Narskukokoooooo

      Viettelevä ja hurmaava esiintyminen, joka on miellyttävää ja puoleensa vetävää, naamioi voimakkaan keskittymisen itserakkauteen ja epätavallisen puutteen olla huolissaan muista. Narsistiset henkilöt voivat olla energisiä, pystyvät johdonmukaiseen työhön, ja sosiaaliseen menestykseen, mutta tämän kaiken tarkoituksena on vain saada ihailua. Nämä 'Don Juan suoritukset' johtavat suorituksesta toiseen, mutta heidän menestyksensä ei tuota sisäistä tyydytystä ja päättyy aina turhautumiseen sekä tyhjyyden tunteeseen. Narsistinen suuruus on usein naamioitu vastakkaisilla suuntauksilla (valevaatimattomuudella, sosiaalisella välinpitämättömyydellä sekä teeskennellyllä aseman halveksinnalla). Sairaalloista valehtelua tapahtuu usein.

    • ..........

      Missä päin asuu? ja minkä ikäinen? Onko eläimiä?

      • ei edes kaveri

        40-50 väliltä ei lemmikkejä..ei edes pölypunkkeja aika siisti mies


      • polttaa, polttaa!
        ei edes kaveri kirjoitti:

        40-50 väliltä ei lemmikkejä..ei edes pölypunkkeja aika siisti mies

        Ja ..
        Onko ikä varmaan tuo?


      • ei edes kaveri
        polttaa, polttaa! kirjoitti:

        Ja ..
        Onko ikä varmaan tuo?

        Juu,tuossa välissä ikä ja asuu Satakunnassa mutta siis työn puolesta joutuu/saa ajella paljon muillakin paikkakunnilla ja siellä sitten voi olla ex.heilaa joka kylällä ja monet sitten lankee hänen sepittelyihin että on ollut kaamee ikävä,en ole unohtanut,olet ainut mulle,sun jälkeen ei ole ollut muita jne. vetoo naisten empatiaan kun selittelee kuinka kiltti on kun huolehtii vielläkin sairaasta ex.sästään jota todellisuudessa "lypsää" ja tämä ex.s. ei tiedä että sillä on muita ja monta!


      • edellinen.,
        ei edes kaveri kirjoitti:

        Juu,tuossa välissä ikä ja asuu Satakunnassa mutta siis työn puolesta joutuu/saa ajella paljon muillakin paikkakunnilla ja siellä sitten voi olla ex.heilaa joka kylällä ja monet sitten lankee hänen sepittelyihin että on ollut kaamee ikävä,en ole unohtanut,olet ainut mulle,sun jälkeen ei ole ollut muita jne. vetoo naisten empatiaan kun selittelee kuinka kiltti on kun huolehtii vielläkin sairaasta ex.sästään jota todellisuudessa "lypsää" ja tämä ex.s. ei tiedä että sillä on muita ja monta!

        No just ja joo!! Sopis kyl mun exään paitti et on pikkasen yli 50v.


      • 15+4
        ei edes kaveri kirjoitti:

        Juu,tuossa välissä ikä ja asuu Satakunnassa mutta siis työn puolesta joutuu/saa ajella paljon muillakin paikkakunnilla ja siellä sitten voi olla ex.heilaa joka kylällä ja monet sitten lankee hänen sepittelyihin että on ollut kaamee ikävä,en ole unohtanut,olet ainut mulle,sun jälkeen ei ole ollut muita jne. vetoo naisten empatiaan kun selittelee kuinka kiltti on kun huolehtii vielläkin sairaasta ex.sästään jota todellisuudessa "lypsää" ja tämä ex.s. ei tiedä että sillä on muita ja monta!

        Ei lypsä ja kyl ex tietää aivan kaiken...


      • hämmästys
        15+4 kirjoitti:

        Ei lypsä ja kyl ex tietää aivan kaiken...

        jos sä oot mies josta täällä "varotellaan" miksi sun ex tietää aivan kaiken jos se kerran on ex.s.


      • 23+3
        ei edes kaveri kirjoitti:

        Juu,tuossa välissä ikä ja asuu Satakunnassa mutta siis työn puolesta joutuu/saa ajella paljon muillakin paikkakunnilla ja siellä sitten voi olla ex.heilaa joka kylällä ja monet sitten lankee hänen sepittelyihin että on ollut kaamee ikävä,en ole unohtanut,olet ainut mulle,sun jälkeen ei ole ollut muita jne. vetoo naisten empatiaan kun selittelee kuinka kiltti on kun huolehtii vielläkin sairaasta ex.sästään jota todellisuudessa "lypsää" ja tämä ex.s. ei tiedä että sillä on muita ja monta!

        Alkaakin etunimi V:llä??:-)


      • 23+11
        23+3 kirjoitti:

        Alkaakin etunimi V:llä??:-)

        Ei ala,ettei vain itse hän olisi löytänyt hänestä käytäviä keskusteluja!!
        Naiset älkää menkö halpaan, hänen nimensä alkaa k.lla. piste.


      • tietoa on
        23+11 kirjoitti:

        Ei ala,ettei vain itse hän olisi löytänyt hänestä käytäviä keskusteluja!!
        Naiset älkää menkö halpaan, hänen nimensä alkaa k.lla. piste.

        Varmasti on "löytänyt".

        Surullista, että ihminen voi sairastua parantumattomasti myös tällä tavalla; täydellinen addiktio treffipalstoille sekä patologinen valehtelu, jotka kielivät tunne-elämän ongelmista ja persoonallisuushäiriöstä. Jos tällaisen ihmisen on vielä hyvä olla itsensä kanssa, niin hän on vieläkin sairaampi.


      • flirtti1
        23+11 kirjoitti:

        Ei ala,ettei vain itse hän olisi löytänyt hänestä käytäviä keskusteluja!!
        Naiset älkää menkö halpaan, hänen nimensä alkaa k.lla. piste.

        Millaisella autolla ajelee, kuinka pitkä kaveri, vaalee vai tumma, kuulostaa jotenkin tutulta.


      • uskonttavastivalehte
        flirtti1 kirjoitti:

        Millaisella autolla ajelee, kuinka pitkä kaveri, vaalee vai tumma, kuulostaa jotenkin tutulta.

        lee
        jos ei kalju nyt niin tumma ja noin 180cm
        haku on päällä hela tiden


      • 15+5
        uskonttavastivalehte kirjoitti:

        lee
        jos ei kalju nyt niin tumma ja noin 180cm
        haku on päällä hela tiden

        musta kaara...en onneksi ole nähnyt puoleen vuoteen niin en tiedä onko alkanut hiuksia kasvattaa ja voi olla uusi autokin.


      • nerja
        15+5 kirjoitti:

        musta kaara...en onneksi ole nähnyt puoleen vuoteen niin en tiedä onko alkanut hiuksia kasvattaa ja voi olla uusi autokin.

        kaara eri nyt......


      • 15+5
        nerja kirjoitti:

        kaara eri nyt......

        millainen? aikoinaan sillä oli myös se "työ auto" jonka kyytiin otti, tyttösiä kun ei voinut kotia viedä, koska siellä oli avovaimo ja tytöt eivät halunneet syystä tai toisesta omaan kotiin viedä.


    • näitä riittää...

      Joo, mäkin tiedän yhden harmaapäisen 50 ikäisen hurmurin....

    • Polttaa...

      Aloittaja:

      Aika pelottavaa... kaikki kohdat täsmää...kertoisitko vielä alkukirjaimen paikkakunnasta jolla asuu?

      • ei edes kaveri

        p paikkakunta hänen nimen alkukirjain k.


      • LuotanAinaVaistooni
        ei edes kaveri kirjoitti:

        p paikkakunta hänen nimen alkukirjain k.

        Eksyin tänne keskustelupalstalle täysin vahingossa, mutta iso kiitos sinulle informaatiosta "ei edes kaveri".


    • vastuuntuntoa sinull

      Voi hölmöä! Miksi vain miehen vastuulla on kumin käyttö? Sulle ei sitten tullut sellainen mieleenkään?

      • Mielenkiintoista...

        "Miksi vain miehen vastuulla on kumin käyttö?"

        Mitä tarkoitat, nimimerkki "vastuuntuntoa sinull"? Kumin käyttö on miehen päätös, nainen ei voi pakottaa miestä käyttämään kumia. Kuminkäyttö menee nyt vähän sivuun alkuperäisestä aiheesta, mutta todettakoon, että seksi kuuluu luonnollisena osana parisuhteeseen, ja vaikka raskaudenehkäisyyn on muitakin konsteja, niin tauteja ne eivät estä. Onko nimimerkki "vastuuntuntoa sinull" siis sitä mieltä, että ainoat vaihtoehdot parisuhteessa ovat joko kumin käyttö tai selibaatti, vai mitä oikein ajat takaa kirjoituksellasi?


    • Nytalkokiinnostamaan

      Viestiketjun aloittaja, kertoisitko vielä tyypistä vähän lisää; käyttääkö silmälaseja vai ei, millainen kroppa, mitä tekee työkseen...?

      • Ja vielä tällänen...

        Ja voitko kertoa millainen se yks tatska on, ja missä päin henkilöä se sijaitsee?


      • ei edes kaveri

        ei silmälaseja,vähän vatsaa, matkustelee työnsä puolesta...


      • Tietoja?
        ei edes kaveri kirjoitti:

        ei silmälaseja,vähän vatsaa, matkustelee työnsä puolesta...

        Tatuoinnin sijainti?


      • MyösTänneTietoa
        Tietoja? kirjoitti:

        Tatuoinnin sijainti?

        Eli onko ollut naimisissa?


      • ei edes kaveri
        MyösTänneTietoa kirjoitti:

        Eli onko ollut naimisissa?

        on ollut ja avoliitossa kans...


      • ei edes kaveri
        Tietoja? kirjoitti:

        Tatuoinnin sijainti?

        olkapää (tähän ei kannata luottaa, koska todella helppoa kävästä vaan hakemas toinenkin tai kolmas..)


      • kohtalotoverisi
        ei edes kaveri kirjoitti:

        olkapää (tähän ei kannata luottaa, koska todella helppoa kävästä vaan hakemas toinenkin tai kolmas..)

        Kysymys "ei edes kaverille": milloin olet ollut tämän miehen kanssa?


      • ei edes kaveri
        kohtalotoverisi kirjoitti:

        Kysymys "ei edes kaverille": milloin olet ollut tämän miehen kanssa?

        lähi vuosien aikana.Halusin vain varoittaa naisia tuosta miehestä,jottei monen naisen sydäntä särje tai muutoin pilaa.Sen kun voi monella eritavalla tuollainen mies pilata,jopa kelpaa avioliitossakin olevat naiset voi siis perheenkin tuhota.

        Nyt ei mulle kannata enään kysymyksiä laittaa,en vastaa,en avaa suomi.24.sen mitään sivustoja tahdon unohtaa hänet ja hyvin menee uuden miehen tuen avulla ja uuden kodin,jossa tämä ei koskaan viellä ehtinyt käydä!
        Voimia siskot ja luottakaa vaistoonne!!!!!
        prepaid liittymät ja haluaa aina tavata sinun luona tai jossain mutta omaan kotiinsa ei vie keksii vaikka mitä juttuja miksi ei voi viedä silloin pitää hälytyskellot soida!!!,


      • lyhyt,tyhmä blondi
        kohtalotoverisi kirjoitti:

        Kysymys "ei edes kaverille": milloin olet ollut tämän miehen kanssa?

        Milloin itse olet ollut hänen kanssaan vai oletko vielläkin?Hänestä vaikeaa luopua kun uskoo vain valheet, toisensa perään.

        Pahoin pelkään että minäkin, kohtasin hänet reilu vuosi sitten, mutta onneksi juttu loppui lyhyeen kun välimatkaa kuitenkin oli paljon!


      • kohtalotoverisi
        lyhyt,tyhmä blondi kirjoitti:

        Milloin itse olet ollut hänen kanssaan vai oletko vielläkin?Hänestä vaikeaa luopua kun uskoo vain valheet, toisensa perään.

        Pahoin pelkään että minäkin, kohtasin hänet reilu vuosi sitten, mutta onneksi juttu loppui lyhyeen kun välimatkaa kuitenkin oli paljon!

        En ole tällä hetkellä, viimeisen vuoden sisällä.

        "Tapaus jäi hieman epäselväksi", liian hyvää ollakseen totta yms. ja hälytyskellot alkoivat soida. Mutta tuntomerkit kyllä täsmäävät valitettavan täydellisesti, paitsi tatuointia en rekisteröinyt...


      • Gvghjkkk
        kohtalotoverisi kirjoitti:

        En ole tällä hetkellä, viimeisen vuoden sisällä.

        "Tapaus jäi hieman epäselväksi", liian hyvää ollakseen totta yms. ja hälytyskellot alkoivat soida. Mutta tuntomerkit kyllä täsmäävät valitettavan täydellisesti, paitsi tatuointia en rekisteröinyt...

        Millaisella autolla ajelee? Muija joka kylässä..


    • varokaa ettei satu

      Kanta-Hämeessä yks nuori kolli, ikää 25. Enemmänkin naisia kierroksessa.

    • lollero

      Keravalla myös, pitkä ja komea mies..kannattaa varoa!!

    • Suoli24selt

      Muutama kymmenen lihavaa panopatjaa löytyy,jotka vaihtaa useammin miestä kuin sukkia..Warmaa saantia.

    • Ihme akkoja

      Kyllä ehdottomasti aika koneita koko suoli täynnä 5-6v vanhoja profiileita ja kuvakaan ei ole vaihtunut koko aikana..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe