Ripped hardcore

kdpfå

onko kellään laihduttajilla kokemuksia kyseisestä rasvanpolttajasta, onko tehokasta?

24

14714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+5

      Virtaa ainakin tulee ihan mukavasti kofeiinin johdosta (itse en käytä kahvia). Helposti tulee tunne, että on vaan pakko alkaa tekemään jotain, lähteä lenkille, siivottava, heiluttava.. Mitä vaan.
      Lisäksi pitää mukavasti nälkää pois, mutta jos ottaa jo aamulla, niin illaksi sitten on ihan järkky nälkä ja tulee syötyä liiankin kanssa. Ongelman oon ratkaissut ottamalla kapselin päiväsaikaan, ei suotta nälätä liikaa illalla, mutta ei kuitenkaan häiritse enää unen saantia se kofeiini.
      Ihan oon tykännyt kyseisestä tuotteesta, noin kuukauden kuuri takana.

    • kdpfå

      Onkos paino pudonnut paljon?

    • 10+5

      Varmasti ois enemmänkin jos oisin enempi vahtinut syömisiä ;) On ollut lusmuilu kausi menossa.. Mutta kyllä varmaan noin pari kiloa kuurin aikana. Tosin pitää huomioida se, että oon jo pudottanut reilut 20kiloa, tässä vaiheessa vedän viimisiä kiloja, jotka yleensä ovat melko tiukassa =p

    • yksi punttimimmi

      Noissa on aika paljon kofeiinia, ja se saa aamulla otettuna tikittämään ihan kivasti. Voisi kuvitella, että kulutus kasvaa. Taitaa kuitenkin olla samaa luokkaa kuin kahvi ja chili, eli varsinaista laihtumista noilla ei koskaan havaitse koska se on niin pientä. Punttitreeniin se antaa ihan kivan piristyksen. Masukin voi mennä vähän sekaisin samalla tavalla kuin reilusta kahvin juonnista.

      Korvien väliä piristää, mutta ei siis laihduta itsessään. Mulle toi piristys sopii, koska en juo kahvia.

      Niin, mikään pilleri ei siis laihduta!

      • cuba libre

        Jos pitäisi valita pillerin ja kahvin/chilin väliltä, valitsisin ilomielin kahvin sekä chilin. Säästyy rahaakin. Ja on kaikenlisäksi aavistuksen verran terveellisempää.


      • yksi punttimimmi
        cuba libre kirjoitti:

        Jos pitäisi valita pillerin ja kahvin/chilin väliltä, valitsisin ilomielin kahvin sekä chilin. Säästyy rahaakin. Ja on kaikenlisäksi aavistuksen verran terveellisempää.

        Valitettavasti kahvi ei sovi mun makunysyröille ja hilaa vielä takaisin ylös kun pitäisi lähteä liikkumaan :-(. Chiliä käytän muutenkin paljon, mutta ei sovi aamupuuroon.

        Aikaisiin aamuihin tuo on kyllä ihan ehdoton, piristyn kummasti!

        Mutta tajusin kyllä pointtisi ja olen muuten samoilla linjoilla. Eipä noista rasvanpolttopillereistä mitään hyötyä laihtumisessa ole eikä laihtumiseen ole oikotietä. Mitä enemmän luomulla sen parempi!


    • muri2

      Sama määrä on 2 kahvikupillisessa se ei ole paljoa

      • plapla

        Pillereiden tarkoitus ei ole laihdutta ellei oikein urakalla treenaa
        Ripped hardcore auttaa rasvan poltosaa ja saa ne liikkumaa JOS TREENAAA.


    • yksi punttimimmi

      Joku on näemmä nostut tämän ketjun ylös, joten kerronpa vähän lisää kyseisestä tuotteesta.

      Minulle tuli kovat vatsakivut ja -vaivat. Tuntui ettei vatsa kestä enää mitään ruoka-ainetta. Paraneminen alkoi, kun lopetin noiden pillereiden syömisen ja söin kuurin lääkärin kirjoittamia voimakkaita vatsan limakalvoja suojaavaavia lääkettä.

      Minulla Ripped Hardcoret siis "rikkovat" lopulta vatsan. Testasin niitä vielä, ja samat vaivat alkoivat saman tien.

      Nykyään juon kupin kahvia maidon kanssa aamusella. Se piristää tarpeeksi.

      • nissse

        Itse olen nyt 3 aamua ottanut kyseistä pilleriä ja noin 20 min kuluttua alkanut järkyttävät polttelut rinnassa (keuhkoissa). Tuskin keuhkoista rasva palaa ?


    • cuba libre

      Bullshittiä. Juokaa kahvia, pepsi maksia tai mitä tahansa jossa on vähän kofaria ja saa virtaa, tehkää jotain, liikutelkaa varpaita, olkaa pirteitä. Sellainen reipas ote kaikkeen. Riittävät unet että voi olla reipas jne. Ja muistakaa se, että oleellinen asia on vain ja ainoastaan se, että syötte kohtuullisesti. Ei mikään muu.

      Raha siinä palaa, ei rasva niinkään.

      • cuba libre

        Ainiinjoo, jos ei kofeiinia muka ole riittämiin, ja sen takia muka tarvii jotain XtraHyberAlumiinifolioRahatPoisPillereitä niin helppos sekä halpa tapa saada lisää kofeiinia on apteekin kofeiinipillerit. Niiden kanssa sitten tasan tarkkaan ohjeiden mukaan, muuten tulee pää kipeäksi jne...


      • alumiinipipa
        cuba libre kirjoitti:

        Ainiinjoo, jos ei kofeiinia muka ole riittämiin, ja sen takia muka tarvii jotain XtraHyberAlumiinifolioRahatPoisPillereitä niin helppos sekä halpa tapa saada lisää kofeiinia on apteekin kofeiinipillerit. Niiden kanssa sitten tasan tarkkaan ohjeiden mukaan, muuten tulee pää kipeäksi jne...

        Niissä on tosi vähän kofeiinia, olikohan yhden kahvikupillisen verran. Ne ei oikein toimi.

        Ennemmin pari kuppia kahvia ;-)

        Äläkä yhtään vähättele alumiinifoliota, se on ihan korvaamaton tarvike pipon vuoraukseen...! Kokeile vaikka, saa olla aikalailla rauhassa muutaman utelun jälkeen.


    • mies89

      Mun mielestä toimii siinä määrin, että tulee hirvee tehopiikki kun ottaa ennen salia. Rasvanpoltossa en ole huomannut eroa mutta buusterina toimii. Itsellä tulee hysteerinen olo ja tärinä, niin että on ihan pakko tehdä jotain.

    • reggaeton

      Itse käytin kyseisiä pillereitä viikon verran. Pari päivää oli ihan hyviä, pari päivää vähän polttelua, joka meni hetkessä ohi, ja parina päivänä istuinkin sitten koko aamun vessassa ja maha oli niin pirun kipeä. Parin lepopäivän jälkeen päätin vielä yrittää, ja silloin otin lounaan jälkeen pillerin. Kamalan huonon olon jälkeen lopulta se tulikin ylös. Siihen loppui mun kokeilu. En suosittele.

    • VP?

      Kuinka kauan ihmisiä kusetetaan kaiken maailman kalliilla litkuilla joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
      No jos on enemmän rahaa kuin järkeä niin siitävaan mutta epäilen että suurimmat asiakkaat ovat mopedisteja.

      • petynyt

        Joo tää on aivan sairas lääke! Reilun kuukauden käyttäneenä menkat hävinny, seksihalut poissa, ei kestä kosketusta ja masentaa. Treeni ilman tätä lääkettä vituttaa. En suosittele!


    • Pettynyt_sonni

      Maha menee sekaisin ja todella kipeäksi, ennemmin tai myöhemmin. Ja niin huonoon kuntoon, että varmasti on vatan PH arvot sekaisin. Kahvia juomalla en saa vatsakipuja, mtuta tällä tulee. Samaa sanonut moni muukin tätä kokeillut. En vielä ole kuullut aitoa positiivista palautetta livenä tästä. Nettiin voidaan kirjoitella ja bulkata mitä halutaan...

    • Polttopilleri

      Älkää syökö tyhjään mahaan, polttaa mahaa jos mahassa ei oo mitää poltettavaa. ottakaa 30min-50min ennen päivällistä, niin että pilleri alkaa sulamaan kun mahassa on ruokaa.

      • Polttopilleri

        Ekalla kerralla otin tyhjään mahaan, alkoi polttamaan kamalasti, mutta join maitoa ja vedin ruisleivän päälle, niin alkoi helpottamaan.


    • Terveydenhoitaja1

      Siis ihan käsittämätöntä, että jengi vetää tällasia!! En ole koskaan kokeillut, enkä kokeile, mutta törmäsin valmisteeseen vahingossa ja oli pakko googlata, että vetääkö joku oikeesti noita....

      Siis tämä valmiste todellakin vaurioittaa mahalaukun limakalvoa. Toisilla limakalvo ei edes palaudu enää kunnolla, vaan tilanne pahenee mahahaavaksi asti, joten lyhyelläkin käytöllä (etenkin jos lisäksi tupakoi, juo kahvia, käyttää alkoholia) voi aikaansaada loppuelämäksi vatsavaivoja. Närästys, mahanesteen nousu suuhun, ylävatsakivut ja pahoinvointi ovat kaikki oireita mahalaukun limakalvon vaurioista. Etenkin, jos kokee tälläisia oireita, tulisi ko. valmisteen käyttö lopettaa samantien ja vetää kuuri vatsansuojalääkettä! Niin joo, ja toisin kuin joku tuolla aiemmin sanoi tälläinen valmiste ei todellakaan ole lääke, vaan ravintolisä ja vieläpä varsin moraaliton sellainen.

      • Re555

        Lääkärilehdessä 3/2017 on kuvaus potilaasta, joka oli ko. tuotteen vuoksi sairaalassa teholla 17 vuorokautta. Tosin kyseessä yliannostus. Ei ole kovin harvinaista, että ravintolisien ja luontaistuotteiden vuoksi menee terveys vaikka niitä käyttäisi ohjeen mukaankin.


    • Hyviäon

      Kyllä on hyviä. Monta kuuria syöny. Aina ku salin aloitan tauon jälkeen se alkaa tämän kanssa. Ruoka halu tippuu. Ehkä hieman hikoiluttaa enemmän salilla mut tärkein Itelle tuo ruokahalun lasku. Ei varmaankaan kaikille sovi mut ei sovi moni muukaan asia. Kaveri tiputti 30kg näiden avulla. Minä tiputin 26kg.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe