Itse olen itsevarma ja hyvännäköinen mies. Kuljen siis itsevarmasti ja en kiinnitä melkein yhtään huomiota vastakkaiseen sukupuoleen normaalisti.
Tästä jotkut naiset suuttuvat, kun eivät saa sitä huomiota, josta olen aina yhtä yllättynyt.
Kuinkahan moni nainen luulee että kaikki haluavat niitä? Ja miksi niin?
Ja jonkuhan mielestä en varmaan ole hyvännäköinen, sen itse ainakin pystyn hyväksymään.
Miksi jotkut naiset eivät?
Miksi naiset suuttuvat tästä?
44
2209
Vastaukset
- Silmät selässä?
Jollet kiinnitä huomiota, kuinka pystyt tietämään, että joku suuttuu?
- Ihmeellistä
Niin, pitäähän sitä vähän katsoa, että ei kävele toisia ihmisiä päin.
Ja joskus tulee sellainen pitkä vihainen katse, joten sitäkin vaikea olla huomaamatta.- sdadadasdsa
Taidat kuule nyt kylpeä vaan omassa erinomaisuudessasi :D Ja kuvitella juttuja...
- Silmät selässä?
Joskus? Ei vaikuta ihan valtavan laajalta ongelmalta. Ja tuo pitkä, vihainen katse voi johtua vaikka siitä, että sinä kävelet leveästi keskellä väylää, katselet ns. huomaamattomasti nenänvarttasi pitkin tai katsojalla voi vaikka olla meneillään huono päivä, jona valopylväitäkin katsotaan pahasti. Tai ehkä katsoja miettiikin, että siinäpä kiehtova uros, mutta unohtaa siinä hetkessä vetäistä naamalleen kutsuvan silmänvilkutusilmeen ja itkee sitten illalla itsensä uneen, kun noin onnettomasti pääsi käymään.
- Minä minä minä itse
Se on kyllä ihan niiden naisten onni, että kävelet ohi. Tuskinpa monikaan edes haluaisi tutustua noin itseään täynnä olevaan ihmiseen.
- vcxvcxvxcvcx
Kyllähän noita homoksi haukkujia on nähty kun tullaan suurin luuloin ottamaan miestä itselleen ja sitten joudutaankin pettymään. Kaikki naiset eivät vain ole tottuneet siihen ja sitten siirrytään haukkumapuolelle etsien syyllistä jostain muusta kuin itsestään. Perinteinen defenssi, jota miehetkin varmasti käyttävät.
- questziön
Mut ethän sä itekään tee elettäkään osoittaaksesi kiinnostusta naisiin. Mistä silloin voi tietää että olet kiinnostunut, kun eleistäsi voi päätellä juurikin että et ole järin kiinnostunut, vaikka sinusta ilmeisesti ollaan(jos/kun loukkaannutaan ignooraamisesta).
- n-hyvännäköinen :D
Miksi pitäisi yleensä kiinnittää huomiota vastakkaiseen sukupuoleen tai yleensäkään ihmisiin sen kummemmin? En minäkään odota että miehet pokkuroi edessäni. :D En itsekään tee niin.
Tuo hyvännäköisyys on aina katsojan silmässä. Ei kaikki tykkää kaikista vaikka olisi miten "hyvännäköinen". Hmm. Mistä päättelet, että naiset ovat suuttuneet? :3
Naiset luulee, että kun jokanen niitä nussis, että ne kelpaa jokaiselle. Jopa seurusteluun. Se näyttää olevan nykyään se mittapuu, kuinka seksikäs ja kaunis olet. Niin sit ei mukamas ookkaan, jos joku ei kato? On se kauheeta. Naiseksi tekee vain se, montako miestä tahtois kyntää ko. naista.- ghjghjghjhgh
Miksi yleistät? Kyllä minä ainakin todella tiedän että miehet jotka tulee pörräämään mm. baarissa ympärille on vain sen yhden ja ainoan asian perässä. Kyllä pitää olla aika naiivi tyttönen, jos luulee kaikkien miehien ''jumaloivan'' häntä, ja haluavan oikeen tutustua kunnolla jne. paskaa.
ghjghjghjhgh kirjoitti:
Miksi yleistät? Kyllä minä ainakin todella tiedän että miehet jotka tulee pörräämään mm. baarissa ympärille on vain sen yhden ja ainoan asian perässä. Kyllä pitää olla aika naiivi tyttönen, jos luulee kaikkien miehien ''jumaloivan'' häntä, ja haluavan oikeen tutustua kunnolla jne. paskaa.
No ajattelin tuoda ton näkökannan esiin, koska useimmat varmaan sanoo juuri tuon, että miehet vain seksin perässä ;)
Baari on eri asia, miksi itse siellä on, jos ei seuraa hakemassa? Jos kavereiden tekosyyllä siellä ratsastaa, miksei mene kotiin pitämään kotibileitä?
Kyllä jokasessa tilanteessa on kaksi lehmää ojassa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.- carambola87a
kanasutra kirjoitti:
No ajattelin tuoda ton näkökannan esiin, koska useimmat varmaan sanoo juuri tuon, että miehet vain seksin perässä ;)
Baari on eri asia, miksi itse siellä on, jos ei seuraa hakemassa? Jos kavereiden tekosyyllä siellä ratsastaa, miksei mene kotiin pitämään kotibileitä?
Kyllä jokasessa tilanteessa on kaksi lehmää ojassa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.Yksi nainen kertoi että käy baarissa välillä vain "kuuntelemassa musiikkia". Tunnen hänet muualta joten ei ole syytä epäillä etteikö asia näin olisi. Ehkä on naisen logiikkaa siinä miksei voi kuunnella musiikkia kotona, eikö häiriöitä täynnä oleva baariympäristö yhtään haittaa?
- sadsaödl
carambola87a kirjoitti:
Yksi nainen kertoi että käy baarissa välillä vain "kuuntelemassa musiikkia". Tunnen hänet muualta joten ei ole syytä epäillä etteikö asia näin olisi. Ehkä on naisen logiikkaa siinä miksei voi kuunnella musiikkia kotona, eikö häiriöitä täynnä oleva baariympäristö yhtään haittaa?
Tämä nyt menee ihan ohi varsinaisen keskustelunaiheen, mutta jos on ihminen joka diggailee esim. konemusiikista, niin baarista voi hyvän dj:n johdolla löytää sellaisia uusia biisejä, joita ei osaisi itse mistään hakea. Ihan vaan tuli mieleen selitykseksi sille, miksi joku voisi nimenomaan musiikin vuoksi käydä baarissa.
carambola87a kirjoitti:
Yksi nainen kertoi että käy baarissa välillä vain "kuuntelemassa musiikkia". Tunnen hänet muualta joten ei ole syytä epäillä etteikö asia näin olisi. Ehkä on naisen logiikkaa siinä miksei voi kuunnella musiikkia kotona, eikö häiriöitä täynnä oleva baariympäristö yhtään haittaa?
No eilen kyl sain tähän yhen lisänäkökannan, jos asuu esim. kaupungissa jossain kerrostalossa, niin eihän siellä voi tosiaan yömyöhään remuta. Että sinällään baari on siihen hyvä vaihtoehto.
Mut kyllä silti sanoisin, että jos seura on niin vastenmielistä, niin kyllä sitä ennemmin kotiin jäisi, ku lähtis itteään kiduttamaan vaan jonkun musiikin, tanssin tai muun takia johonkin baariin?
Ilmeisesti joillekin ihmisille tulee vähän yllätyksenä, että ihminen on sosiaalinen olento. Ehkä joillekin tulee yllätyksenä, että ihminen hakeutuu aina vuorovaikutukseen toisten kanssa. Ehkä joillekin on vierasta ajatella sitä näin ja siten kunnioittaa kanssaeläjiään.kanasutra kirjoitti:
No eilen kyl sain tähän yhen lisänäkökannan, jos asuu esim. kaupungissa jossain kerrostalossa, niin eihän siellä voi tosiaan yömyöhään remuta. Että sinällään baari on siihen hyvä vaihtoehto.
Mut kyllä silti sanoisin, että jos seura on niin vastenmielistä, niin kyllä sitä ennemmin kotiin jäisi, ku lähtis itteään kiduttamaan vaan jonkun musiikin, tanssin tai muun takia johonkin baariin?
Ilmeisesti joillekin ihmisille tulee vähän yllätyksenä, että ihminen on sosiaalinen olento. Ehkä joillekin tulee yllätyksenä, että ihminen hakeutuu aina vuorovaikutukseen toisten kanssa. Ehkä joillekin on vierasta ajatella sitä näin ja siten kunnioittaa kanssaeläjiään.Ai joo, ja se kenelle se sosiaalisuus on vierasta, tuskin myöntävät itselleensäkään, että jossain hyvin sisällä sielunsa sopukoissa ehkä se yksi syy voi olla juuri ne ihmiset, miiksi sinne baariin lähtee. Vaikka ei niiden kanssa haluaisikaan jutella, mutta sellainen "muiden seura" on joskus ihan vaan hyvästä.
Miksei voisi sanoa baarissa, että hei, oon täällä mielummin yksin/kavereiden kanssa ja nautin hiljaisesta seurasta, toisten läsnäolosta ja nautin musiikista/tanssista/whatever... Sen sijaan, että ois jotenkin ilkeä?
"Ei miehet tajua." - Öö, no mitä enemmän kiellät jotain ("En hae seuraa", "En tullut etsimään panoja"), sitä ärsyttävämmäksi ihminen muuttuu ja sitä enemmän yleensä se toinen, joka on sitten hakemassa sitä panoa tai seuraa, alkaa jankata vastaan ihan vain muuttaakseen toisen mielen. On jotenkin kovin epävarmaa, että kieltää asioita. Jos vaan antaisi toteamuksia, että asia on kuules nyt näin, tää ei ole henkilökohtaista sinulle, niin säästyttäis varmasti monelta baaritappelulta ja mielenpahotukselta. Mut ei, ku ei viitti miettiä omaa napaansa pidemmälle. :D
- vaimonen
Miksi sinä alkuperäinen suutut jos et saa kaikilta ohikulkevilta naisilta ihastelevia katseita? Ai niin, eihän sua nappaa.
Siis miksi tämä ketju siis on olemassa?
Itse ainakin kuljen kaduilla ja julkisissa yleensä aika ajatuksiini hautautuneena, en missään flirt alert -tilassa. Sama koskenee valtaosaa naisista, myös meistä kaunokaisista! - naisten maailma
Moni nainen vetää herneen nenään kun ei saakaan prinssessan kohtelua ja persiin nuolemista joka mieheltä. Ei vaikka kuinka nakkelisi niskoja, esittelisi muotojaan tai muuten vaan pöyhistelisi.
Fakta on että turhan monen naisen maailmankuva pyörii oman navan ympärillä. Sitten seotaan kun asiat eivät tapahdu niinkuin itse haluaa. Se vasta haittaa kun joku mies ei pidä hyvännäköisenä vaikka 99 muuta sadasta pitää.- fdsdfdsf
Mutta tän aloittajan maailmankuva ei pyöri oman navan ympärillä? :D
Aika häiriintyneeltä mun mielestä vaikuttaa tuollainen "oon niin hyvännäköinen että naiset suuttuu jos en huomioi niitä" -uskomus. - nainen kcdkjls
fdsdfdsf kirjoitti:
Mutta tän aloittajan maailmankuva ei pyöri oman navan ympärillä? :D
Aika häiriintyneeltä mun mielestä vaikuttaa tuollainen "oon niin hyvännäköinen että naiset suuttuu jos en huomioi niitä" -uskomus."Aika häiriintyneeltä mun mielestä vaikuttaa tuollainen "oon niin hyvännäköinen että naiset suuttuu jos en huomioi niitä" -uskomus. "
Aivan. Olen 42-vuotiaaksi asti elänyt nainen, enkä ole koskaan tullut edes mieleen, että voisi suuttua, jos joku mies ei ole kiinnostunut :) Ensimmäistä kertaa tuli tässä ketjussa esiin, joten se ei ole mikään yleinen ilmiö todellakaan.
- Ihmeellistä
Minulle on näin käynyt.
Ei tietenkään suurin osa näin tee, mutta siksi juuri yllätyn tästä.
Eikö saa sanoa että on itsevarma ja hyvännäköinen, kun tulee kauhea hyökkäys päälle.
Sen voin sanoa myös yksikään vanhempi nainen ei ole tehnyt näin.
En muutenkaan luule, että kaikki naiset rakastavat minua tai haluavat minut.- epämäärästä...
No kerro nyt ihmeessä, miten tämä huomionpuutteesta suuttuminen ilmenee / mitä silloin tapahtuu, niin voidaan jatkaa porukalla ihmettelemistä..?
- fdsdfdsf
epämäärästä... kirjoitti:
No kerro nyt ihmeessä, miten tämä huomionpuutteesta suuttuminen ilmenee / mitä silloin tapahtuu, niin voidaan jatkaa porukalla ihmettelemistä..?
Joo, komppaan.
Vähän tarkemman pohdinnan aikaansaamiseksi olisi ap tärkeä tietää, että
a) mistä tiedät, että ovat suuttuneet?
b) mistä tiedät, että ovat suuttuneet/vihaisia sinulle?
c) mistä tiedät, että tämä johtuu juuri siitä että he olisivat halunneet sinulta ihailua?
Kohtaan a voisin sanoa, että ainakin itse tunnen itseni sen verran hyvin, että huomaan miten oma mieliala vaikuttaa siihen miten havaitsen muut ihmiset. Kun olen itse kärttyisemmällä tuulella, näen kärttyisiä ihmisiä. Kummasti sama naama saattaisi hyväntuulisena päivänä näyttääkin ihan erilaiselta. Oman kärttyisyyden ei todellakaan tarvitse olla mitään voimakasta, että nämä tulkinnat muista ihmisistä ovat erilaisia. Itse asiassa omalla kohdallani usein juuri voin näistä omista tulkinnoistani vasta havaita, että "jahas, mulla on huono päivä/pms". Eli hyvinkin pieni ero mielialassa voi vaikuttaa paljon siihen, miten havaitsee muut ihmiset.
Kohtaan b taas täytyy jatkaa osittain tuohon a-kohtaan liittyen, että huonona päivänä ottaa myös helpommin kaiken itseensä kohdistuvaksi. Normaalina päivänä tajuaa, että noiden ihmisten naamat eivät ole täällä mua varten vaan niillä on ihan oma elämänsä, joka tuskin liittyy muhun mitenkään (hyvässä tai pahassa). Toisaalta samalla tavalla sellaisena päivänä, kun tuntee itsensä tosi viehättäväksi, saattaa tuntua että kaikki vastaantulijat katsovat että kuinka hyvältä näytän. Vaikka todennäköisesti en näytä vastaantulijoiden silmissä juuri erilaiselta kuin muulloinkaan.
Kohta c taas on jo erikoinen. Jos ajatellaan, että huolimatta tulkintojen ja havaintojen subjektiivisuudesta sattuisit osumaan oikeaan siinä, että kyseinen henkilö todella on vihainen ja vieläpä sinulle (mikä vaatii jo aika ilmiömäistä kykyä tulkita asioita oikein), niin mistä tietäisit syynkin tälle vihaisuudelle. Tässä päästään niihin omiin uskomuksiisi, eli sinulle on tärkeää se että olet hyvännäköinen, joten ajattelet että se on se syy miksi ihmiset reagoivat sinuun niin kuin reagoivat.
Väitteesi siis vaikuttaa näiden asioiden valossa pikemminkin vähän vainoharhaiselta kuin tosiasioihin perustuvalta. Ellet sitten halua selittää, mistä tiedät näiden asioiden olevan juuri niin kuin väität. Aloituksestasi kun tulee vain sellainen kuva, että olet niin itseäsi täynnä ja kuvittelet olevasi niin vastustamaton, että vastaantulevat naiset suorastaan suuttuvat jos et huomioi heitä jotenkin erityisellä tavalla. Todellisuus voikin olla se, että noilla naisilla on jotakin ihan muuta mielessä ja sinä olet heille vain satunnainen ohikulkija.
- Ihmeellistä
Saa aika paljon huomiota naisilta, ainakin sain, nyt se vähenyt paljon, koska en enää hae sitä silmäkontaktia naisiin, tästä jotkut suuttuvat ja hakevat väkisin sen silmäkontaktin ja katsovat vihaisesti.
En muutenkaan pidä itseäni mitenkään hyvännäköisenä, vaan ihan normaalina, mutta saan paljon enemmän sitä huomiota kuin kaverini.
Se myös ehkä kannattanut mainita että ikää löytyy vain se 20, eli teinitytötkin ovat kiinnostuneita, niiltä voi ehkä odottaakin erillaisia reaktiota.
Yleensä siis vältän sitä silmakontaktia, eli silloin tulee "ei sitten", "homo" ja myös tälläisen olen huomannut, että vastaantulija tyttö/nainen kävelee ensin normaalisti, käännän katseeni ja silloin hän kävelee todella nopeaa vauhtia eteenpäin, näitä ei tietenkään tule aina.
Voi tietenkin olla ettei näillä reaktioilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani, siksi yritän aina ajatella ei nämä minuun liity, mutta näitä yllättävän paljon. - Ihmeellistä
Korjasin parit kirjoitusvirheet. Ylemmän voi varmaan poistaa.
Saan aika paljon huomiota naisilta, ainakin sain, nyt se vähenyt paljon, koska en enää hae sitä silmäkontaktia naisiin, tästä jotkut suuttuvat ja hakevat väkisin sen silmäkontaktin ja katsovat vihaisesti.
En muutenkaan pidä itseäni mitenkään hyvännäköisenä, vaan ihan normaalina, mutta saan paljon enemmän sitä huomiota kuin kaverini.
Se myös ehkä kannattanut mainita että ikää löytyy vain se 20, eli teinitytötkin ovat kiinnostuneita, niiltä voi ehkä odottaakin erillaisia reaktiota.
Yleensä siis vältän sitä silmäkontaktia, eli silloin tulee "ei sitten", "homo" ja myös tälläisen olen huomannut, että vastaantulija tyttö/nainen kävelee ensin normaalisti, käännän katseeni ja silloin hän kävelee todella nopeaa vauhtia eteenpäin, näitä ei tietenkään tule aina.
Voi tietenkin olla ettei näillä reaktioilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani, siksi yritän aina ajatella ei nämä minuun liity, mutta näitä tulee yllättävän paljon.- Hmmm...
- fdsdfdsf
"En muutenkaan pidä itseäni mitenkään hyvännäköisenä"
"Itse olen itsevarma ja hyvännäköinen mies."
Tiedätkö oikeastaan mitä ajattelet edes itsestäsi?
Siis kyllä mä voin uskoa, että joku nainen jossakin saattaakin suuttua, jos on ns. yrittänyt iskeä, mutta ei saakaan vastakaikua. Mutta että tuollaista tapahtuisi tosi paljon...
Kuinka usein ihan "tarkalleen" tai edes noin suunnilleen olet kuullut näitä selkeitä sinulle osoitettuja "homo" tai "ei sitten" -kommentteja? Ja minkälaisissa tilanteissa?
Musta tuntuu, että sä jotenkin tarkkailet noita asioita hirveästi ja siksi näet kaikkea kummallista käytöstä ympärilläsi. Ikäsi kyllä selittää varmasti myös sinun käytöstäsi/tulkintojasi eikä vain naisten. Mä muistan, miten olin lukioaikana tosi ihastunut ja kuvittelin kaiken mitä ihastus tekee liittyvän jotenkin minuun,meillä ei siis ollut mitään konkreettista juttua mutta halusin kai kuvitella olevan. "Miksi se kattoi tolleen?" "Miksi se vei takkinsa tonne eri naulakkoon kuin yleensä, mistä se nyt murjottaa?" "Miksi se puhuu jostain tärkeistä päätöksistä kovaan ääneen just kun mä oon tässä? Mitä se yrittää vihjata?"
En tiedä saatko kiinni mitä ajan takaa. Yritän sanoa, että miettimällä jotakin juttua paljon, ohjaa omia havaintojaan ja tulkintojaan siihen suuntaan. Kun sä oot jostain saanut sen uskomuksen, että naiset (jopa ihan vaan kadulla kävelevät vastaantulijat?!) suuttuvat jos et huomioi heitä, niin sä alat havainnoida kaiken sitä kautta. Tai ehkä sulla on ollut joku ihan todellinenkin tilanne ja se on saanut sut näkemään ei-todellisetkin tilanteet sellaisina.
- Ihmeellistä
En tiedä missä maailmassa sinä elät, mutta nämä ovat aika yleisiä nykyään.
Olen saanut monia "ei sitten" ,"homo" "ei se olekaan niin hyvännäköinen" kuitteja perääni.
Joka viikko saan jonkinnäköistä huomiota naisilta/tytöiltä, vaikka se olisi sinulle vaikea uskoa.
Jos liikkuisit minun kanssani julkisilla paikoilla, niin tietäisit. - Ihmeellistä
fdsdfdsf.
Ennen en ollut itsevarma, nyt olen täysin eri ihminen siihen verrattuna.
Olen päässyt siihen tulokseen että olen myös hyvännäköinen, koska olen saanut niin paljon huomioita naisilta ja kehujakin, vaikka en välttämättä pidä itseäni mitenkään erityisen hyvännäköisenä.
Tämä tuo tietenkin lisää sitä itsevarmuutta, vaikka tällä hetkellä yritän välttää ottaa kontaktia näihin tyttöihin/naisiin.
Näitä "homo" tai "ei sitten" -kommentteja kuule useimmiten silloin kun on yksin ja on isoja porukoita tyttöjä/naisia.- fdsdfdsf
Kerro nyt tarkemmin, tämä on ihan kiinnostavaa mutta jos et kuvaile niitä tilanteita missä näitä tapahtuu, niin kaikki on hyvin epämääräisellä pohjalla.
Missä näitä siis tapahtuu? Baarissa? Kadulla? Koulussa? Mitä tapahtuu ennen naisten suuttumista?
Sanotaanko etten ole koskaan suuttunut, jos en saa mieheltä huomiota ellei kyseessä ole se mies jonka kanssa olen parisuhteessa. Muiden miesten huomio on täysin yks monta mun kartastolla. Suurin osa miehistä ei liikuta muakaan mitenkään.
Mitä vähemmän saan huomiota sitä parempi, sitä vähemmän niistä muista miehistä on mulle vaivaa. Eli en osaa sanoa miksi joku suuttus, jos joku mies ei huomioi häntä? Ellei kysessä ole joku sellainen nainen, joka haluis tutustua mieheen, mutt sittenkään en tajua miks suuttuis.
No etpä saanut nyt multa tyhjentävää vastausta ongelmaas.- sl36784
Monet naiset, surullista kyllä, elävät ulkonäkönsä kautta ja näin ollen loukkaantuvat, jos joku ei pidäkään heitä kauniina tai halua katsella heitä, ja puolestaan tuntevat mielihyvää jos miehet heitä kuolailevat. Tämä johtunee todennäköisesti näiden naisten huonosta itsetunnosta, eli he ovat ajautuneet loputtomaan hyväksynnän hakemisen suohon,
- loooo
Ehkä tulkitset väärin. Kaikki ?
Jos on hakupäällä katselee ympärilleen.
Narsistinen luonne ei hyväksy ettei saa huomiota, mutta tuo ihmisryhmä on hyvin pieni. - Tässä yx nainen
Nyt on kyllä ihan pakko vastata jotain aloittajalle. Oli kyllä niin outo kirjoitus, että vain joku mies voi miettiä näin pimeän kieroutuneesti.
En naisena katsele vastaantulevia miehiä nk. sillä silmällä juuri koskaan. Sen sijaan katson kaikkia vastaantulijoita tasavertaisesti, niin miehiä kuin toisia naisiakin. Enemmänkin katson heitä uteliaasti. Jos joskus hyvin harvoin vastaan kävelee joku wannabe-komistus itsekeskeisesti, voin toki katsoa vihaisesti, että voi ei, mikähän tuokin luulee olevansa. Lähinnä tuollainen "elvistely" naurattaa, koska aikuisiahan me ollaan eikö? Ja olen myös huomannut, että OIKEASTI komeilla miehillä on jo valmiiksi niin hyvä itseluottamus, ettei sitä tarvitse kadulla kulkiessa pönkittää "coolilla ilmeellä".
En sitä paitsi oikein ymmärrä, miksi aloittaja kertoo tämän tarinansa. Jos hän ei ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, niin mitä se meille muille kuuluu? Kukin katselee niitä, joita haluaa. - katse.
Ei nainen luule että kaikki haluavat häntä, vaan toivoo sitä että mielenkiinoinen mies /potentiaalinen kumppani huomaa. On tärkeää huomioida joitakin kanssaihmisiä ja heidän olomassaoloaan, ettei ole niin välinpitämätön että kaikki ihmiset ovat "ihan sama". Toki ihan kaikkia ei ehdi katsomaan jos menee... tai jos ei kiinnosta.
Jos olet hyvännäköinen, ei kannattaisi olla niin ylpeä ja omahyväinen (?) että huomaa vain itsensä. Koska maailmassa on muutama kiva ja arvostettava nainen, niiden ei-kivojen lisäksi. Katse voi piristää toisen päivää.
Ei sinun ole pakko katsoa ketään. Mutta eikö olekin mielenkiintoinen maailma, luonto ja ihmiset. Kaikesta voi oppia uusia asioita, vain katsomalla.- Ihmeellistä
katse.
Tuossa voi muuten olla jotain pointtia. Nykyään liikun sellaisella "ihan sama" - asenteella, mutta sitä en ymmärrä miksi tästä nyt suututaan?
Jos en ole kiinnostunut jostain, miksi esittäisin kiinnostunutta näiden takia?
Pidän kaikkia tasavertaisina, siksi en huomioi yleensä ketään mitenkään erikseen. - fdsdfdsf
Ihmeellistä kirjoitti:
katse.
Tuossa voi muuten olla jotain pointtia. Nykyään liikun sellaisella "ihan sama" - asenteella, mutta sitä en ymmärrä miksi tästä nyt suututaan?
Jos en ole kiinnostunut jostain, miksi esittäisin kiinnostunutta näiden takia?
Pidän kaikkia tasavertaisina, siksi en huomioi yleensä ketään mitenkään erikseen.Mikset vastaa kysymykseeni
"Kerro nyt tarkemmin, tämä on ihan kiinnostavaa mutta jos et kuvaile niitä tilanteita missä näitä tapahtuu, niin kaikki on hyvin epämääräisellä pohjalla.
Missä näitä siis tapahtuu? Baarissa? Kadulla? Koulussa? Mitä tapahtuu ennen naisten suuttumista?"
Se selkiyttäisi asiaa ja tekisi pohtimisen mahdoliseksi. Ja kertoisi myös ettet ole provo joka vain keksii juttuja :P (Sori nyt, netissä niitä riittää ja sitä tulee jo vähän vainoharhaiseksi kun on liian monta kertaa tosissaan vastannut provoileville urpoille.)
- ???????
No, anna jonkun suuttua, mitä siitä välittää.
- jeps.
i486 DX2 66 Mhz
- Kutistu, oi kallo!
Aloittaja; voisiko olla niin, että peilaat omaa itseäsi niihin vastaantuleviin naisiin, tiedostamatta?
Näet siis jotain negatiivista, jotain jonka alitajuisesti kiellät omassa itsessäsi, näihin vastaantulijoihin? Näet vihaisia katseita, negatiivista palautetta ehkä siellä, missä sitä tosiasiassa ei ole?
Ja jos näkisit oman ruumiinkielesi, ilmeesi, asentosi, tiedostamattoman asenteesi ulkopuoleleta, näkisit ehkä jotain joka provosoi näihin katseisiin, jos ne sattuvatkin olemaan totta?
Oletko miettinyt näitä?
Lisäksi sinulla vaikuttaisi olevan voimakkaasti narsistinen omakuva. - Luulotautipipi
Miksi sinä mätät omat ongelmasi vierasten ja tuntemattomien naisihmisten niskaan?
- lifemocker
miksi te jaksatte kaivaa jotain vuoden vanhoja aiheita?
- Kaivelematon
lifemocker kirjoitti:
miksi te jaksatte kaivaa jotain vuoden vanhoja aiheita?
Miksi mulle kommentoit? En ole kaivanut ikinä mitään.
- ahajoo
Mistähän olet näin päätellyt? Alkavatko he raivoamaan sinulle vai? Onkohan sinulla nyt itsevarmuus lipsahtanut vähän niinkuin itserakkauden puoleenEi kai tuollaista tarvi ihmetellä edes, koska mistä ihmeestä tuollaista edes mieleen tulisi normaalisti?
- eos,
Ei minuun ainakaan kiinnitetä mitään huomiota, mutta kai sellaisia naisia on olemassa, jotka saavat huomiota ja kaipaavat sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415