Kuinka monensilla treffeillä sänkyyn?

nainen waaaitiiiingg

Miehet, jotka haluatte vakavan suhteen, ja tutustua ennen seksin aloittamista: Kuinka monennella treffillä ajattelette, että olisi jo syytä mennä sänkyyn naisen kanssa?

Jos mies on tosissaan, selittää haluaa edetä rauhallisesti ja tähtäävänsä vakavaan suhteeseen naisen kanssa, niin kuinka kauan (montako vkoa/ kk?) hän silloin odottaa?

Tässä on siis kyselijänä nainen, joka miettii, että kuinka pitkäksi voin odotella tuota seksin odotusjaksoa. Mies on selkeästi ilmaissut kantansa, ettei halua hypätä sänkyyn liian nopeasti vaan tutustua ensin rauhassa ja katsoa mitä suhteesta tulee. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Muuten pidämme yhteyttä kyllä tiivistikin toisiimme.

43

14576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehen kannattaa odottaa niin kauan, että kiinnostuksesi aitous varmistuu. Hän ei halua olla vain yksi monista vaihtoehdoistasi vaan valintasi elämänkumppaniksi. Treffien lukumäärää ja kulunutta aikaa tärkeämpää on yhdessäolon laatu, sen pituus ja miellyttävyys. Kunnolliseen tutustumiseen menee aikaa ja samalla paljastuu kuinka monen muun miehen kanssa pelaat samaa peliä.

    • nainen waaaitiiiingg

      Ohhoh, tämä vastaus mykisti minut täysin.

      Eli mies odottaa, kunnes on varma MINUN tunteistani???? Luulin, että hän haluaa olla varma OMISTA tunteistaan, eikä tiedä, haluaako minua vai ei.

      Olen sitten toiminut ihan väärinpäin. Olen jotenkin ajatellut, että olen jollain koeajalla, ja että mies miettii onko kiinnostunut vai ei. Ja siksi olen yrittänyt pitää vähän etäisyyttä ja olla olematta ns liian innokas. Eli ihan nurinkurin näköjään.

      Pitäisikö minun siis osoittaa omat tunteet selvemmin ja vieläpä siten, että olen vakavissaan hänen suhteensa? Se on aika hurja ajatus, kun naisia on vuosisadat ehdollistettu ajattelemaan, että ei pidä saada miestä ahdistumaan liialla tunteellisuudella vaan antaa tilaa jne. Olen pelännyt/pelkään karkottavani tuon miehen pois sellaisella toiminnalla, vaikka itse tiedän ehdottoman varmasti, että hän on se mies minulle, enkä muita halua.

      Käytännön kysymys, miten tuon voi ilmaista miehelle oikealla tavalla? Tuntuisi niin töksäyttävältä mennä suoraan sanomaan. Eli neuvo vielä,Pelimiehen kaveri ja muut miehet, olen ihan neuvoton nyt. En halua mokata suhdetta ja vaikuttaa liian vaativalta.

      • mieyksvuan

        Ilmaise oma kiinnostuksesi,niin toinenkin rohkaistuu etenemään asiassa,vuoroin etenemällä sekä olemalla avoin vastaanottamaan,muutoin saattaa tuntua herkästi, että tunkeilee ja työntyy väkisin, vaikka haluis rauhallisesti tulla sinne sinun sisälle...........sydämeesi :)


      • lifemocker

        kyllä mäkin haluan tietää, että se nainen haluaa juurikin minut!


      • lifemocker
        mieyksvuan kirjoitti:

        Ilmaise oma kiinnostuksesi,niin toinenkin rohkaistuu etenemään asiassa,vuoroin etenemällä sekä olemalla avoin vastaanottamaan,muutoin saattaa tuntua herkästi, että tunkeilee ja työntyy väkisin, vaikka haluis rauhallisesti tulla sinne sinun sisälle...........sydämeesi :)

        jos nainen on alussa kovin pidättyväinen niin tottakai siinä tulee fiilis - ei sitä kiinnosta. joten ei sitä itsekkään jaksa moiseen panostaa, kun ei tunne olevansa haluttu


      • Anonyymi

        Miehet ovat kaikki erilaisia. Ja juuri näin, naisen TULEE osoittaa omat tunteet selvemmin ja vieläpä siten, että on vakavissaan hänen suhteensa.

        Aikanaan deittailin paljon, kun se siihen ikään kuului, ja poikkeuksetta AINA kun mentiin kahville tai muuten tavattiin niin nainen puhui vaan jotain ja ihan mitä vaan kokonaan TOISISTA miehistä.

        Sitten yleensä aina kävi niin että nainen ilmoitti löytäneensä jonkun, mikä yleensä ei edes ollut totta, mutta sitten vaan vastasin että eihän se mikään ihme ollutkaan kun aina koko ajan vaan puhuit siitä jostain toisesta, ja toivotin onnea ja hyvää loppuelämää.


    • Parisuhde on alusta saakka vuoropuhelua. Katso ja kuuntele tarkkaan toisen reaktioita ja valitse ovat liikkeesi sen mukaisesti. Kokeile erilaisia lähestymistapoja ja etene kun toinen näyttää sille vihreää valoa.

      Miehenä en paljoa perusta rakkaudentunnustuksille, koska lepertely voi olla teeskentelyä. Sitä pitää tehdä, koska se kuuluu asiaan, mutta teot ratkaisevat. Otsikon kysymys sänkyyn menemisestä on yksi keskeisimmistä.

      Tapaamisten alkuvaiheessa on kuviossa on tyypillisesti mukana myös toisia miehiä ja naisia. Pari muodostuu kun heidän merkityksensä vähenee. On joskus vaikea päätellä onko toinen passiivinen, koska tapaa muita, ei ole kiinnostunut vai tekeekö jotain ihan muuta kuten vaikka töitä. Avoin puhuminen auttaa tähän.

      • jatkoa vielä.

        Kokeilisin pitkiä keskusteluja kasvokkain, koska mies kertoo suoraan haluavansa edetä hitaammin seksin suuntaan. Pitkä kävelyretki keskusteluineen on loistava tapa tutustua.

        Suhde muuttuu kaverisuhteeksi, jos se ei mene fyysiselle tasolle. Halaa ja pussaa, pidä kädestä, kosketa. Siitä se alkaa.

        Vanhemmiten mennään sänkyyn nopeammin, koska kokemukset aikaisemmista suhteista antavat rohkeutta edetä. Suoria neuvoja en halua antaa, koska AP:n viestissä ei kerrota taustoja.


      • lifemocker
        pelimiehen_kaveri kirjoitti:

        jatkoa vielä.

        Kokeilisin pitkiä keskusteluja kasvokkain, koska mies kertoo suoraan haluavansa edetä hitaammin seksin suuntaan. Pitkä kävelyretki keskusteluineen on loistava tapa tutustua.

        Suhde muuttuu kaverisuhteeksi, jos se ei mene fyysiselle tasolle. Halaa ja pussaa, pidä kädestä, kosketa. Siitä se alkaa.

        Vanhemmiten mennään sänkyyn nopeammin, koska kokemukset aikaisemmista suhteista antavat rohkeutta edetä. Suoria neuvoja en halua antaa, koska AP:n viestissä ei kerrota taustoja.

        jos tapailun alkuvaiheessa on kuvioissa muita miehiä, niin kyllä mä jätän homman siihen. en nähtävästi kiinnosta tyyppiä tarpeeksi jos pitää muitakin treffailla!


    • ent panomies

      Aikoinaan erosin pitkästä parisuhteesta. Laitoin profiilin S24:een. En osaa sanoa montako naista kellistin ekoilla treffeillä sänkyyn. Kutsuin naiset aina kotiini ja tulivat, jotkut kaukaakin. Tyypillisesti ehdotin että mennään sänkyyn juttelemaan, joku naurahti että ai ekoilla treffeillä sänkyyn? Antautuivat silti hetken päästä.

      Myönnän että olin kovin sekaisin tuolloin - hain vain hyväksyntää ja huomioita. Tuosta on onneksi aikaa, enkä ole yhdenkään kanssa noista tekemisissä enää. Tästä päästäänkin itse asiaan - jos mies on kovasti kiinnostunut vain pääsemään peuhaamaan lakanoissa niin voi olla että se kiinnostus lakkaa aika äkkiä. Siinä mielessä kannattaa venyttää sitä mahdollisimman pitkälle, ehditte vähän tutustua ja kiintyäkin.

      • ent panomies

        Äh unohdin vastata itse kysymykseen =) Eli minusta se mies on pirun fiksu kun ei hätäile seksin kanssa. Jos teillä on ikää vähänkin enemmän (yli 30) niin molemmat on ehtineet aika monen kanssa touhuta, se seksi sinänsä ei siis ole enää mikään voitto. Nyt kannattaa tutustua rauhassa (ehkä pari viikkoa) ja sitten voi puhua ihan suoraan tästäkin asiasta sen ihmisen kanssa. Parisuhde on vuorovaikutusta niinkuin Pelimiehen kaveri tuolla kertoikin.


    • 13+18

      Ei tuohon ole mitään yhtä sääntöä, tyhmää kysyäkin. Mikäli molemmista siltä tuntuu vaikka ensimmäisenä iltana, tai kolmantena. Ei suhteen pysyvyys ole kiinni pikkujutuista.

    • twrert

      Tutkimuksen mukaan onnellisimmat suhteet muodostuu, kun eka kerta on puolivuotta suhteen alkamisen jälkeen...

      • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

        Jee, meillä oli näin poikaystävän kanssa :D Varmaan koska olimme molemmat niin kokemattomia. Seksiä ja sen harjoittelua kyllä oli mutta eka yhdyntä oli vasta noin puolen vuoden päästä siitä kun aloimme seurustelemaan. Ja tapasimme melkein joka toinen päivä joten mistään kaukosuhteesta ei ollut kyse.

        Vasta kolmisen vuotta yhdessä mutta toivotaan että kestää vielä :)


    • Dr Hob

      Varmaan kannattaa yli-analysoida tuota ...

      Sillon sänkyyn kun siltä tuntuu ... mikä siinä on niin hankalaa ? Oli ne sitte ekat tai ei niin onko sillä oikeasti mitään väliä pitkässä juoksussa ?

    • 1 19 1

      Osittainen komppaus edelliseen. Suhteen alussa se on parasta aikaa, kun perhosia pyörii vatsassa ja on jotain mitä odottaa. Koko se aika ennen ensimmäistä kertaa sängyssä. Silloin jokainen kosketus tuntuu paljon voimakkaammalta ja jokainen suudelma paljon kuumemmalta. Ilmassa on sähköä. Sitten kun on sen ensimmäisen kerran oltu sängyssä, sähkö ja perhoset yleensä katoaa, ainakin vähenee. Pienet huomionosoitukset pikkuhiljaa loppuu.

      Haluaisin ainakin itse pitää näistä kutkuttavista tunteista kiinni jonkin aikaa, kunnes sitten tulee se (tätä kohtaa komppaan) hetki, jolloin vain tulee se tunne, että nyt lakanoiden väliin. Se oikea hetki vaan tulee. Nautitaan sähköstä ja perhosista, joita on suhteen alussa, ne on ainutkertaisia.

      n, 31, sinkku

    • ;););););)

      Täh 1 19 1? Mun perhoset vaan lisääntyy mitä enemmän seksikumppania opin tuntemaan...
      Mutta eikö tosiaan ole ihan sama koska sinne peittuisiin mennään. Kunhan aika on molemmille sopiva! Olen kylläkin nainen, mutta olen menny eka treffeillä sänkyyn, se suhde venyi 17 vuoden avioliitoksi. Olen menny vasta parin kuukauden seukkaamisen jälkeen, se loppui eka seksikertaan...
      Miksi kaikkea pitää yrittää hallita?

      Vaikka... on se surustelun alotus kyllä hankalaa... kun ei tiedä yhtään mitä toinen ajattelee... =)

    • KhJYt

      Kyllä se tosiaan on niin, että sähkö ja perhoset vaan lisääntyvät kun oppii tuntemaan seksikumppaninsa. Ensimmäisellä kerralla on himoa, mutta ei sitä toista tunne vielä ollenkaan.

      Petiin on omalla kohdalla menty heti kun molemmista on tuntunut siltä. Koskaan ei tosin ensimmäisillä treffeillä. Minä olisin voinut usein odotella pitempäänkin, mutta parilla viime kerralla naiset ovat halunneet seksiä jo toisilla treffeillä. Se on sopinut minullekin, joten miksi olisin pidättäytynyt?

      Olen huomannut viisikymppisten naisten olevan aika määrätietoisia siinä milloin haluavat seksiä. Mikäs siinä, sehän on vain hyvä kun nainen tietää mitä haluaa :)

    • seksiä heti kehiin

      Mielestäni toisilla tai kolmansilla treffeillä voi jo harrastaa seksiä. Nykyisen puolisoni kanssa seksi tuli kuvioihin kolmansilla treffeillä ja kolmisen vuotta on kihloissa oltu. Edellisen naiseni kanssa toisella tapaamisella päästiin sänkyyn, ekana iltanakin olisi varmaan muuten otettu ilo irti mutta tilanteessa ei siihen ollut mahdollisuutta. Onpa ollut sellaisiakin suhteita joissa on heti ekana iltana menty sänkyyn eikä se siihen yhteen tai kahteen kertaan ole silti jäänyt. Että en jotenkin osaa ajatella olevan "pakollista" odottaa seksin aloittamista. Varsinkin jos sitten molemmat ovat luontevasti seksiin suhtautuvia, en näe mitään tarvetta odotteluun. Itse kyllä ihmettelen jos mies haluaa odotella seksin aloittamista. Onko se sitten jotain naistenlehdistä opittua käytöstä ettei saa olla himoissaan heti ekana iltana? Minäpä menen silti omalla tyylilläni ja hyvin olen pärjännyt :)

    • o_olavi

      Exän kanssa neljännellä tapaamisella, ja monen tunnin puhelimessa juttelun jälkeen.
      Tämän toisen kanssa ensitreffeillä ja yhden tunnin puhelun jälkeen.

    • einari itte

      Niin siis itse menen aina ekoilla.
      Siellä sen kemian vasta huomaa, vastaus on: En yhtään odota!

      Olen aina painanut ekoilla ja jos en ole, niin ne on ollut vikat.
      Mutta tietenkin siis jokainen tekee kuten itselleen on paras
      ja mukavinta olla!

      Joskus olen saanut pakit sen panemisen jälkeen heti aamusta,
      joskus olen antanut pakit. Ja kaks kertaa siit on tullut ekalla 3
      vuotta toisella, 9 vuotta kestänyt parisuhde.
      Tosin en ihan kauheen rotkon kanssa sänkyyn mee koska
      se vaatii tätä kuuluisaa kemiaa.

      Kuten eräs nainen sen minulle perusteli
      kun pakit sain, että miksi sitten menit sänkyyn edes?
      Niin "ei se järvi soutamalla kulu" oli vastaus..
      Eikä se, sain sentään sen yhden illan kivan siitä =/

      Jos on yhtä hektinen ja kova panemaan kuin minä niin,
      se mitä huomasin mistä haluan muistuttaa,
      niin kortsun käyttö näytti naisilla olevan hyvinkin vierasta eli
      pakota käyttämään kumia vaikka olisikin se oikea.

      Mutta tässä en kehota sinua avaamaan saksiasi jokaiselle,
      kunhan kerroin millaista filosofiaa olen itse noudattanut.
      Ja hyvinkin kovalla menestyksellä. Yhtä paljon on tullut
      pakkeja kuin on annettu.

      Mutta olin jo 21 sen verta pikkuvanha että tajusin ettei siinä ole mitään ihmettelemistä jos kaksi aikuista jakaa saman sängyn sen yhden yön.
      Nuoret tuppas esitämään ,siksi suuntaannuin 30-50 naisiin.
      Mutta kuten sanottu he kaikki olivat mukana omasta tahdostaan.
      Joka kerta en tosiaankaan voittanut, ja kyllä se itsetunto välistä pientä kolhua sai =D

    • eka kerta

      Minä olen 37 v. nainen ja menin ensikerralla sänkyyn. Olen käynyt treffeillä 31 miehen kanssa ja yleensä menen eka kerralla mikäli mies haluaa.

    • mies ja,,

      Olen käynyt noin 30 kertaa treffeillä kyllä ensi tapaamisessa on muutamat ensimmäiset minuutit kertoo mitä tuleman pitää

    • Kyllä tuo riippuu ihan treffikumppanista. Vastaus on, että siinä vaiheessa kun molempien halut kohtaavat. Monesko treffikerta se on, niin ei siihen voi antaa mitään tarkkaa vastausta.

    • +60vm.

      Kaikkea sitä kyselläänkin koska sänkyyn. Mikäli molemmilla sitä aitoa todellista kipinää, tunnetta, halua niin asiat menee yleensä oikealla tavalla. Voi mennä ensimmäisenä iltana jos molemmista siltä tuntuu, tai kuukauden kuluttua.Se kipinä, tunne sanelee miten menetellä.

      • dkgjldkfgjldkgld

        Komppaan tätä osittain. Harvemmin kuitenkin ekana iltana synkkaa niin hyvin, että sänkyynmeno slloin olis pelkästään hyväksi pitkää suhdetta ajatellen.


    • yh-221

      Olen 22-vuotias nainen ja ihastukseni on 34-vuotias mies.. ollaan käyty ulkona, kahvilla, ajelemassa, ryyppäämäss. Mut ei mitään pussailua edes koskaan. selvästi on kiinnostunut ja pilke silmäkulmassa, itselläni kanssa. mut ehkä molemmat liian ujoja tekee alotetta. Apua! Ja joka kerta vannon että ite teen ja sit kuitenki toivon et se tekis alotteen :) edes pussailua, kiitos! puolitoista kuukautta tapailtu. Perhosia vatsassa ainaki itsellä :) olo on ku 16-v teinillä :-)

      • Nim 15+11

        Koeta ensin lähestyä fyysisesti, pieniä kosketuksia, sellaisia tahallisia vahinkoja. Siitä se lähtee.


    • kokemusta on

      Tässä miehen vastaus naiselle. Jos et hae laastaria tai huomiota, vaan olet ehjä ja vakavin mielin liikkeellä, niin odota. Hyvää kannattaa odottaa, sanonta kuuluu. Voitte myös keskustella tämän miehen kanssa asiasta.

      Mulla on henkisiä ikäviä kokemuksia tästä asiasta viime kesältä. Tapasin mukavan oloisen naisen, jonka kanssa aluksi tuntui synkkaavan todella hyvin. Tein hänelle selväksi, että en halua kiirehtiä asioiden suhteen ja hänkin oli samaa mieltä. Molemmilla ikävä suhde takana. No pian hänestä löytyikin se todellinen "minä" ja hän rupesi suorastaan vaatimaan huomiota, menneisyys heijasteli selvästi. Enää ei siis olisi pitänytkään edetä rauhallisesti. Eihän siitä jutusta sitten tullut mitään. Molemmat saimme toisistamme pinnallisen kuvan. Rikoin sillä säätämisellä vaan itseäni. Että ei näin.

    • lintunen4

      Pitäis ens varmaan puhuu et haluuko kumpikin parisuhteen. Mut voihan mies huijata et haluaa ja sit kun pääsee panolle niin jättää. Mun muija halusi kolmannella kerralla sängyyn. En laittanut vastaan kun muijani oli niin söpö

    • lifemocker

      kyllähän sitä olisi kiva ainakin kk tutustua

    • Huhuuu

      Hei aloittaja! Miten tässä kävi, kerro mitä tapahtui! Halusiko mies varmistua sinun tunteistasi?

    • Mimmi 42

      Kuulostaa kyllä ihan hirveeltä että jos löytää söpön miehen niin pitää odotella viikkokaupalla tai kuukausi. Ei hitto, miten sellaisen kestää? Sitten jos koko hommasta ei tule mitään niin menee kuukausi hukkaan. Mä en suostu tollaseen. Piste.

      • lifemocker

        enpä minäkään kyllä mitään speed treffailevaa-naista halua. Mä en suostu tollaseen. Piste.


    • jotain tästä

      Itselläni on vaihdellut välillä n. 1kk - n. 6 kk. Nykyisen kumppanin kanssa lähempänä tuota 6 kk. En tiedä onko sattumaa, mutta tämä koko suhde ja seksi myös parempaa kuin aiemmat. Yksillöllistähän tuo on. Kyllä se oikea hetki tulee oman kokemukseni mukaan sitten itsestään ja siitä etenee.

    • mielestäni näin

      Lukematta sen enempää noita aikaisempia sanoisin että jos et anna miehelle parin tapaamisen jälkeen voi olla että mies ajattelee itsestään että en ole ns. oikea, en herätä seksuaalisia vaistoja, toisaalta taas mies voi ajatella naisesta että tuolle nyt vaan ei seksi merkitse mitään, on ehkä vähän kylmä, aikaisemmin huonoja kokemuksia jne.
      Niin, ja on erilaisella seksuaalisuus aktiviteetilla varustettuja ihmisiä mikä on syytä osata lukea rivien välistä.

    • Panisin! :)

      Pelimiehen kaverilta mielestäni hyvä huomio: "Treffien lukumäärää ja kulunutta aikaa tärkeämpää on yhdessäolon laatu, sen pituus ja miellyttävyys."

      Eli ei pidä tehdä siitä ekasta kerrasta uuden kumppanin kanssa suurta numeroa. Mielestäni aiheesta voi myöhemmin varovaisesti puhua kun luottamusta tulee lisää esim. onko miehellä jotain uskonnollisia vakaamuksia (vain sen oikean kanssa)?

      Eräs tuttu nainen meni naimisiin varmaankin vuoden seurustelun jälkeen. Heillä kunnon seksielämä (yhdyntä) oli vähäistä miehen toivomuksesta ennen avioliittoa ja mies vakuutteli että sitten kun mennään naimisiin, niin voidaan aloittaa kunnon seksielämä. Noh, naimisiin menon jälkeen kului monta kuukautta eikä edelleenkään kunnon seksielämää vaikka nainen koitti tehdä kaikenlaista miehen mieliksi. On niitä kummajaisia myös miehissä. :)

      • Anonyymi

        Oikea aika on vasta sitten häiden jälkeen, ei ennen.
        Siitä itse pidän tästedes kiinni.


    • Anonyymi

      Riippuu niin paljon ihmisestä, omista tunteista, toisen tunteista minua kohtaan, sen hetkisestä fiiliksestä toista kohtaan, kemioista. Joskus jopa ekoilla treffeillä kun kemiat kohtaa kunnolla.

    • Anonyymi

      Katsotte ap munakellosta sen ajan. Ei vaan, mä niin nauroin tälle ketjulle. Ootteko muut lukeneet koskaan useampia ketjuja täällä. Aika monet vastaajat tuntuu olevan vahvasti sktsofreenisiä. Eli just oli ketju, jossa moni kirjoittaja peräänkuulutti kuinka olivat tykästyneet johonkin tiettyyn ihmiseen, aih ihanaa, eivätkä voisi enää koskaan elämänsä aikana tuntea mitään vastaavaa kehenkään toiseen. Kaunistakin mun mieles. Mutta heti tässäkin ketjussa toitotetaan kuinka tapaillaan monia samanaikaisesti ennenkuin sitten valitaan vain heistä joku. Voi morjens, koittakaa nyt jo päättää mitä teette.

    • Anonyymi

      Mies jaksaa odottaa kuunkierron: Siihen mennessä on valat vannottava ja sitten rakkaus saakoon täyttymyksensä.

      🍯🐝

    • Anonyymi

      Ihan oikeastiko?? Siis olen 37 vuotias eronnut nainen ja se harrastanko seksiä jonkun kanssa ekoilla vai 4 treffeillä ei määritä mitenkään sitä kuinka paljon pidän tästä kyseisestä ihmisestä! Olen täysin kykeneväinen olemaan uskollinen parisuhteessa ja sitoitumaan, kun olen suhteessa, mutta seksi on itselle ainakin todella tärkeä osa suhdetta ja jos seksi olisi ihan paskaa niin olisi kurjaa seukata 4 kk jotain tyyppiä ja todeta tämän olevan ihan eri sfääreissä seksin suhteen! Ja näin on käynyt kyllä useamman miehen kanssa että seksi ei ole tuntunut yhtään miltään eikä mies ole tiennyt muuta kuin sen mitä ala-asteella on opetettu... jos ihan minkä tasoinen seksi kelpaa niin sittenhän ongelmaa ei ole, mutta kahta kertaa multa ei lohkea jos ei tiedä miten naista käsitellään. En todellakaan tapauksiksi viikko kausia tosissaan jotain tyyppiä jos en tietäisi yhtään onko suhteella mitään jatkoa sen jälkeen kun on puuhattu lakanoissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe