Siis tämän nettideittisivustojen merkityksen? Olisi mukava oikeasti tavata oikeita ihmisiä vaikka kahvin merkeissä tai jossain tapahtumassa jne... Tutustua ihmisiin ja jos onni suosii niin tavata se oikea. Tavata rohkeasti naamatusten ilman, että olet velvollinen samantien vakavaan suhteeseen. Jotenkin kokemukseni ovat olleet paria poikkeusta lukuunottamatta todella outoja. Olen tavannnut miehen joka hyppää suhteesta toiseen elättääkseen itsensä.Joillakin tuntuu olevan kummallinen käsitys nykyään, että nainen maksaa mielellään myös miehen tarjoilut treffeillä vaikka tämä kävisi töissä. Olen myös tavannut miehen joka alkoi kirjoittelun ja ensitapaamisen jälkeen vaatia lapsia ja rupesi latelemaan sääntöjä miten elää, syödä, puhua ja pukeutua ja...huh..
Ja sitten mykkä joka ei saanut sanaa suustaan kuin kaivelemalla, mikä voi olla melko uuvuttavaa. Vastaavasti monogia vetävä itsekehuskelia joka tuijottaa kaukaisuuteen ja puhuu kuin harjoiteltua tekstiä itsestään yhteen hengenvetoon. Ja puhuu päälle jos itsekkin yrittää jotain jutella.
Sitten on nämä varatut jotka vain flirttailevat ja käyttävät vain virtuaaliviihteenä. Kai hakevat sutinaa omaan näivettyneeseen avioliittoon (?)
ja jotkut hakevat vain seksiseuraa...voi plääh.
Sitten nämä vuosisadan sankarit .. Ei voi kun nauraa.. kuvapihtarit... kerran yksi pyysi oikein kahville, mutta ei antanut kuvaa eikä suostunut sanomaan paikkaa eikä aikaa milloin sopii kunhan seuraavana päivänä. Totesin, että ei kiitos, että hankalaa on tavata näillä tiedoilla niin sainpa kuulla, että minä olin se jolla ei ihan kaikki ole kotona. Tiedän, että joka lähtöön riittää populaa ja moni näistäkin ovat antaneet todella positiivisen kuvan itsestään aluksi. Se vaan on kurjaa kun kaikki kahelit osuu järjestelmällisesti kohdalle. Niin no paria poikkeusta lukuunottamatta. Onko oikeasti olemassa kunnollisia miehiä joilla riittää huumoria ja aikaa, mutta ei vedä roolia koko ajan?
Olenko ymmärtänyt väärin...
38
554
Vastaukset
- fsdfsdfsd
Unohdit kertoa ikäsi.
- huuhaa vai hurmos
veikkaan, että ihan kaikista ikäluokista näitä löytyy.... miehet ovat olleet 38-42v ...tosi aikuisia juuh
- jhgjhghghjg
No kyllä vittu teillä naisilla on raskasta kun on mykkää ja itsekehuskelijaa. Entäs ne Nepalin koulutytöt, onko heillä varaa ostaa koulukirjoja, vai kiinnostaako se edes tollasta sotanorsufeministiä joka tekee pelkkiä paska avauksia päivät pitkät netissä?
Kumma kun muut naiset tapaa ihan normaaleja naapurinpoikia, mutta sinä et.- muu nainen
Tämänkin kommenttisi kirjoittelun aikana olisit voinut olla ennemminkin kiinnostunut nepalin koulutyttöjen kirjoista kuin ap:lle vittuilusta, vai mitä? :D
- huuhaa vai hurmos
No jotain tuollaista osasinkin odottaa.. mielenkiinnosta voisitko hieman selventää mikä kommentoinnissani saa sinut noin suuttumaan saati nimittelemään? Luulet tuntevasi minut, mutta tuskin. Voidaan toki mennä kahville naamatusten väittelemään. Veikkaan, ettei keskustelu ainakaan tylsä olisi :D
- sini79
Missä päin Suomea tällaisia miehiä olet tavannut? Toivottavasti en itse törmään samankaltaisiin.
Lisäksi on miehet, joilla on Treffeissä vanha kuva ja todellisuudessa mies onkin aivan eri näköinen kuin kuvassa eli paljon vanhemman näköinen tai lihavampi ym. Lisäksi lyhyet miehet valehtelevat pituutensa pidemmäksi kuin todellisuudessa ovatkaan. Miksi pitää valehdella, kun treffeillä näkee kuitenkin aivan eri miehen, mitä mies on antanut ymmärtää. Sellaisen miehen kohdalla tietää ainakin heti, että mies osaa valehdella eikä häntä pidä luotettavana ehdokkaana parisuhteen kannalta.- huhaa vai hurmos
Uudellamaallahan nämä sankarit keekoilee. Mutta kuten alussa mainitsin niin on onneksi asiallisia poikkeuksia onneksi tullut vastaan. Olisiko sitten niitä normaaleja naapurinpoikia ;) Harmi vaan kun kuitenkin se kipinä on vain puuttunut. Siitä olen kyllä ollut myös hämmästynyt, että moni ikäiseni mies näyttää vähintäään kymmenen vuotta vanhemmalta. Ja kauhean väsyneitä. Tappaako työ jo nuorena. Vissiin kait. Kieltämättä välillä vaikea uskoa ikää. Mutta sen ainakin opin, etten kuvattomien kanssa keskuskele ikuna enää. Ei se ulkonäkö vaan se luonne. Moni mies voisi välillä mennä itseensä ja miettiä omat puutteensa ja tehdä niille jotain. Ainakin edes tunnistaa ne. Moni voisi aloittaa opinnot vaikkapa naisen arvostamisesta.. liian moni
- fwefwefwefefwefweff
huhaa vai hurmos kirjoitti:
Uudellamaallahan nämä sankarit keekoilee. Mutta kuten alussa mainitsin niin on onneksi asiallisia poikkeuksia onneksi tullut vastaan. Olisiko sitten niitä normaaleja naapurinpoikia ;) Harmi vaan kun kuitenkin se kipinä on vain puuttunut. Siitä olen kyllä ollut myös hämmästynyt, että moni ikäiseni mies näyttää vähintäään kymmenen vuotta vanhemmalta. Ja kauhean väsyneitä. Tappaako työ jo nuorena. Vissiin kait. Kieltämättä välillä vaikea uskoa ikää. Mutta sen ainakin opin, etten kuvattomien kanssa keskuskele ikuna enää. Ei se ulkonäkö vaan se luonne. Moni mies voisi välillä mennä itseensä ja miettiä omat puutteensa ja tehdä niille jotain. Ainakin edes tunnistaa ne. Moni voisi aloittaa opinnot vaikkapa naisen arvostamisesta.. liian moni
Voihan v. Tuo kipinä on aika kumma juttu. Itselle sitä harvoin heti tulee, siis suuremmissa määrin. Minulle riittää aluksi hyvä seura, ja että on "ihan kiva". Sitten voi katsoa rauhassa, mihin kehittyy tai ei kehity.
Uskon, että nykyään odotetaan liiaksi sellaista wow-efektia heti ja sitten käydään kymmenillä treffeillä... - huuhaa vai hurmos
fwefwefwefefwefweff kirjoitti:
Voihan v. Tuo kipinä on aika kumma juttu. Itselle sitä harvoin heti tulee, siis suuremmissa määrin. Minulle riittää aluksi hyvä seura, ja että on "ihan kiva". Sitten voi katsoa rauhassa, mihin kehittyy tai ei kehity.
Uskon, että nykyään odotetaan liiaksi sellaista wow-efektia heti ja sitten käydään kymmenillä treffeillä...veikkaisin kuitenkin, että ihan alkuun ja siitä eteenpäin odotetaan edes jotain tapoja. Se nyt vaan on tosiasia, että tavatessa huomaa, että onko taikaa vai ei. En jatkaisi pitemmälle jos ihminen on mukava mutta ei säväytä muuten yhtään... no ehkä johtuu kokemuksesta. Olen kyllä kokenut senkin, että joku vie jalat alta ja saa sydämmen kutiseen ja sen idioottimaisen hymyn naamalle.. se on se kipinä. Ja piruvieköön sen fiiliksen tavoittelusta en luovu. Tulee ihan taatusti. Kunhan nyt noi kahelit tosiaan ei osu kohdalle.
Eipä muuten tarvitsisi juosta kymmenillä jos turinat pitäisi paikkansa.... - Näinhän se menee
huuhaa vai hurmos kirjoitti:
veikkaisin kuitenkin, että ihan alkuun ja siitä eteenpäin odotetaan edes jotain tapoja. Se nyt vaan on tosiasia, että tavatessa huomaa, että onko taikaa vai ei. En jatkaisi pitemmälle jos ihminen on mukava mutta ei säväytä muuten yhtään... no ehkä johtuu kokemuksesta. Olen kyllä kokenut senkin, että joku vie jalat alta ja saa sydämmen kutiseen ja sen idioottimaisen hymyn naamalle.. se on se kipinä. Ja piruvieköön sen fiiliksen tavoittelusta en luovu. Tulee ihan taatusti. Kunhan nyt noi kahelit tosiaan ei osu kohdalle.
Eipä muuten tarvitsisi juosta kymmenillä jos turinat pitäisi paikkansa....Kaltaisesti "fiiliksenetsijät" ovat yleensä niitä, jotka tosiaan juoksevat kymmenillä ja kymmenillä treffeillä. Välillä löytyy se "kipinä" ulkoisesti näyttävän näköisestä pelimiehestä, joka käy jörnimässä ja lähtee seuraavaa metsästämään. Kaikki muut ovat tylsiä eikä ole kipinää, kun haetaan sitä instant-rakastumista, joka ei yleensä ole edes aitoa.
Mutta joo, kaikki tyylillään. Muutaman vuoden päästä on edelleen haku päällä, mutta 200 treffikumppania enemmän tavattuna. Eipä se muilta pois ole. Ovat silloin jo uudessa suhteessa, onnellisia jonkun mielestäsi tylsän kanssa. - huuhaa vai hurmos
Näinhän se menee kirjoitti:
Kaltaisesti "fiiliksenetsijät" ovat yleensä niitä, jotka tosiaan juoksevat kymmenillä ja kymmenillä treffeillä. Välillä löytyy se "kipinä" ulkoisesti näyttävän näköisestä pelimiehestä, joka käy jörnimässä ja lähtee seuraavaa metsästämään. Kaikki muut ovat tylsiä eikä ole kipinää, kun haetaan sitä instant-rakastumista, joka ei yleensä ole edes aitoa.
Mutta joo, kaikki tyylillään. Muutaman vuoden päästä on edelleen haku päällä, mutta 200 treffikumppania enemmän tavattuna. Eipä se muilta pois ole. Ovat silloin jo uudessa suhteessa, onnellisia jonkun mielestäsi tylsän kanssa.jokainen ajattelee tavallaan....itsestäni voin sen sanoa, että liian komeat ohitan suosiolla. Körnimisasteelle en ole sinkku ja deittailuaikana edes päässyt.(perkele) Ei kuulu tapoihin hypätä samantien sänkyyn (vain siksi, että sattuu toinen olemaan siinä) niin kuin noin 90% miehistä varmaankin luulee ja pitävät jopa normaalina toimenpiteenä. Se "fiilis" tosiaan katoaa todella nopeasti jos vastassa on umpiväsynyt, umpihiljainen joka odottaa toisen pitävän yllä (tai vaikkapa hereillä) tai niin sanottu "vanha sielu". Tällä tarkoitan henkilöitä jotka kutsuvat tapaamaan kahvikupin verran profiilissaan nuorekkaaksi tituleeraavan naisen ja itse paikan päällä hokee vaikkapa ettei oikein tässä iässä jaksa sitä eikä tätä eikä tuota ja niinpäin pois .Elämisen hurma on yhtä kuin työ, sauna ja olut ja ehkä joku nettipeli. Mielestäni n. 6 kupillista kaffetta tunnin-parin tälleillä kolmen neljän kuukauden aikana tuskin on ihan hirveää hurjastelua. Mutta niin kuin aloitin keskustelun niin ihmettelen että tähän joukkoon tosiaan mahtuu pelkkiä hörhöjä yhtä fiksumpaa lukuunottamatta...plus sitten ne keitä ei edes tosiaan haluaisikaan tavata koska se on mahdotonta ja/tai yhtä tyhjän kanssa. Toisaalta koska joku puhuikin miehen yksinkertaisuudesta niin tuskipa tämäkään keskustelu tästä jankkaamalla paranee,....
- -
jokainen ajattelee tavallaan....itsestäni voin sen sanoa, että liian komeat ohitan suosiolla. Körnimisasteelle en ole sinkku ja deittailuaikana edes päässyt.(perkele) Ei kuulu tapoihin hypätä samantien sänkyyn (vain siksi, että sattuu toinen olemaan siinä) niin kuin noin 90% miehistä varmaankin luulee ja pitävät jopa normaalina toimenpiteenä. Se "fiilis" tosiaan katoaa todella nopeasti jos vastassa on umpiväsynyt, umpihiljainen joka odottaa toisen pitävän yllä (tai vaikkapa hereillä) tai niin sanottu "vanha sielu". Tällä tarkoitan henkilöitä jotka kutsuvat tapaamaan kahvikupin verran profiilissaan nuorekkaaksi tituleeraavan naisen ja itse paikan päällä hokee vaikkapa ettei oikein tässä iässä jaksa sitä eikä tätä eikä tuota ja niinpäin pois .Elämisen hurma on yhtä kuin työ, sauna ja olut ja ehkä joku nettipeli. Mielestäni n. 6 kupillista kaffetta tunnin-parin tälleillä kolmen neljän kuukauden aikana tuskin on ihan hirveää hurjastelua. Mutta niin kuin aloitin keskustelun niin ihmettelen että tähän joukkoon tosiaan mahtuu pelkkiä hörhöjä yhtä fiksumpaa lukuunottamatta...plus sitten ne keitä ei edes tosiaan haluaisikaan tavata koska se on mahdotonta ja/tai yhtä tyhjän kanssa. Toisaalta koska joku puhuikin miehen yksinkertaisuudesta niin tuskipa tämäkään keskustelu tästä jankkaamalla paranee,....
Kannattaisikohan sinun tutustua siihen, mitä ns. vanhalla sielulla oikeasti tarkoitetaan?
- Mikäs
Näinhän se menee kirjoitti:
Kaltaisesti "fiiliksenetsijät" ovat yleensä niitä, jotka tosiaan juoksevat kymmenillä ja kymmenillä treffeillä. Välillä löytyy se "kipinä" ulkoisesti näyttävän näköisestä pelimiehestä, joka käy jörnimässä ja lähtee seuraavaa metsästämään. Kaikki muut ovat tylsiä eikä ole kipinää, kun haetaan sitä instant-rakastumista, joka ei yleensä ole edes aitoa.
Mutta joo, kaikki tyylillään. Muutaman vuoden päästä on edelleen haku päällä, mutta 200 treffikumppania enemmän tavattuna. Eipä se muilta pois ole. Ovat silloin jo uudessa suhteessa, onnellisia jonkun mielestäsi tylsän kanssa...ruma ja katkera mies täällä tilittää? Titta hitossa mieheen pitää tuntea vetoa ja kipinää, muuten on sama kuin tapailisit veljeäsi!! Miehillä ne vasta ulkonäkökriteerejä vasta onkin!
Tekstistäsi saa sellainen kuvan hyvä mies että sinä et saa ketään tai olet tyytynyt sellaiseen joka ei herätä kipinöitä
- Mies vai mörökölli
Omia kokemuksia naisista:
Yleensäkin on vaikea päästä treffeille, koska valkataan jo ulos heti kuvan perusteella. Sitten kun pääsee treffeille, niin eukon naama on kuin norsunvittu, kun mies ei olekaan niin komea kuin pitäisi, vaikka olisi nähnyt tuoreen kuvankin. Nainen saattaa kuitenkin itse olla aikamoinen punkero tai muuten vaatimattoman näköinen.
Usein itse joutuu ylläpitämään keskustelua, kun eukko katselee ulos tympääntyneenä ennen kuin alkaa tehdä tekosyyllä lähtöä.
Sitten on nämä pidetään yhteyttä letkautukset, vaikka jälkeenpäin ei vastata edes viestiin, että kiitos ei kiitos.- huuhaa vai hurmos
Sen muuten olen huomannut pienenä puutteena myös :) anteeksi tämä valitus..sorrysorry, mutta kun mies laittaa kuvan ja pyytää itsekkin.. olipa sitten missä järjestyksessä hyvänsä niin monta kertaa jää odottamaan yhteydenottoa ja jos ei tule niin se on sitten siinä. Saattaa olla niinkin, että se nainen tahtoisi olla nainen ja odottaa, että mies tekee aloitteen. Ainakin itse olisin mielissäni jos mies viitsisi nähdä vähän vaivaa. Moni mies on saanut innostukseni lopahtamaan kysymyksellä "Treffeille, mihin mut viet?" . Väkisinkin tulee sellainen olo, että vastassa on vätys jota saat loppuelämäs passata, eitä se retku viitsi tehdä puolestasi mitään joten ei kiitos. Nykyaikana (tai siis noin 40 vuotta sitten) poitsut taitaa olla vaan usein niin hyvin kasvatettuja, ettei enää kelpaa kuin äidit, siivoojat ja muu palvelusväki. Väitän kyllä kuitenkin, että onnellisen miehen takana on hyvänä pidetty ja huomioitu nainen. ja se huomiointi kandee aloittaa heti alusta saakka
Sen muuten olen huomannut pienenä puutteena myös :) anteeksi tämä valitus..sorrysorry, mutta kun mies laittaa kuvan ja pyytää itsekkin.. olipa sitten missä järjestyksessä hyvänsä niin monta kertaa jää odottamaan yhteydenottoa ja jos ei tule niin se on sitten siinä. Saattaa olla niinkin, että se nainen tahtoisi olla nainen ja odottaa, että mies tekee aloitteen. Ainakin itse olisin mielissäni jos mies viitsisi nähdä vähän vaivaa. Moni mies on saanut innostukseni lopahtamaan kysymyksellä "Treffeille, mihin mut viet?" . Väkisinkin tulee sellainen olo, että vastassa on vätys jota saat loppuelämäs passata, eitä se retku viitsi tehdä puolestasi mitään joten ei kiitos. Nykyaikana (tai siis noin 40 vuotta sitten) poitsut taitaa olla vaan usein niin hyvin kasvatettuja, ettei enää kelpaa kuin äidit, siivoojat ja muu palvelusväki. Väitän kyllä kuitenkin, että onnellisen miehen takana on hyvänä pidetty ja huomioitu nainen. ja se huomiointi kandee aloittaa heti alusta saakka
"Saattaa olla niinkin, että se nainen tahtoisi olla nainen ja odottaa, että mies tekee aloitteen."
"Väkisinkin tulee sellainen olo, että vastassa on vätys jota saat loppuelämäs passata"
= Eli haluat, että mies passaa sinua ja keksii kaiken tekemisen. Jos mies ei välittömästi anna tätä kuvaa, oletat, että hän vätys, etkä anna hänelle edes mahdollisuutta näyttää millainen hän todella olisi. Jepulis, rusinat pullasta jne.- huuhaa vai hurmos
viktor.remmer kirjoitti:
"Saattaa olla niinkin, että se nainen tahtoisi olla nainen ja odottaa, että mies tekee aloitteen."
"Väkisinkin tulee sellainen olo, että vastassa on vätys jota saat loppuelämäs passata"
= Eli haluat, että mies passaa sinua ja keksii kaiken tekemisen. Jos mies ei välittömästi anna tätä kuvaa, oletat, että hän vätys, etkä anna hänelle edes mahdollisuutta näyttää millainen hän todella olisi. Jepulis, rusinat pullasta jne.joo näinhän se just on... olet juuri niin oikeassa kuin vaan jokotai- ajattelulla voi ajatella. Siis koska toivon hieman oma-aloitteisuutta tai reippautta niin ajattelen vain kyynisesti, että onko miehestä hyväksi orjaksi vai ei. just just... mistä arvasit.... Eiköhän kuitenkin alkuperäinen ajatukseni ole ollut siinä, että että pääsääntöisesti olen tavannut vain ihmisiä jotka odottavat minulta kaiken ideoinnin. Sitä voisi tulla puolin ja toisin... Mikä meitä ihmisiä vaivaa näillä keskustelupalstoilla kun täällä ollaan niin pirun ehdottomia....ilman joustoja ja kompromisseja ja rakentavan keskustelun mahdollisuutta. Jos et jaarittele pilkuntarkasti asiaasi jotta kaikki ymmärtäisi niin turpiin tulee ja sota on valmis...varmaan nykyaikana laajempaa ajattelua on aika harvassa.
Olen aito oma itseni enkä esitä mitään enkä vaadi mitään. En ole päässyt kahville koskaan kenenkään kanssa. Ei kukaan halua tavata kun kaikilla on ennakkoluuloja.
Olis vaan mukava tavata joku ja jutella kaikenlaista mut ei niin ei.- joopajoojoo
Sinun ja 10000 muun nettideittailevan naisen ongelma on se että te vastaatte runoilijapojille, jotka osaavat kirjoittaa teille ja leperrellä kaikkea kakkaa. Tosielämässä heistä ei sitten olekaan mininkään.
Oikeat miehet karsitaan jo heti alkuun, koska eivät osaa kirjoittaa.- huuhaa vai hurmos
Lienee totta, mutta miten niihin oikeisiin miehiin tutustuu? Toisaalta jotenkinhan se kiinnostus täytyy herättää vai odottaako vain
- Janne77777
Lienee totta, mutta miten niihin oikeisiin miehiin tutustuu? Toisaalta jotenkinhan se kiinnostus täytyy herättää vai odottaako vain
Valitettavasti nuo oikeat miehet; ei mammanpojat, ei perässävedettävät, liikunnalliset, huumorintajuiset, toiset huomioivat, baareilun jättäneet, ei-narsistit, väkivallattomat ja päihderiippumattomat nostavat ns. kytkintä näiltä foorumeilta. Naisten huonoa käytöstä näillä nettimarkkinoilla vain ei pidemmän päälle jaksa. Samanlaista kauraa on varmasti naisillekin tarjolla, mutta teillä on kuitenkin mistä valita.
Loppuun kaluttu aihe.. - joopajoojoo
Kaivat sopivan ikäisen ja miehen profiilin paikkakunnaltasi ja kirjoitat siihen.
"Moi mitäs sulle kuuluu, eksyin profiilisi ja se vaikuttaa ihan kivalta.(tähän laitat että olet koiraihmisiä, tai pidät laskettelusta jos joku harrastus mätsää miehen profiilin kanssa)" ja hymiö perään.
Me miehet ollaan sen verran yksinkertaisia että tollanen tepsii.
- huuhaa vai hurmos
Kiitos joopajoojoo.. En muuten oikeasti naisena ajatellut tuota yksinkertaisuusasiaa. :) Täytyy ottaa toinen näkökulma koko touhuun. Tosin vielä kun saisi sen tuurin kääntymään, ettei osu enää kaheliosastoa kohdalle. Paitsi, että joskus olen tuohon tyyliin ottanut yhteyttä niin vastauksena on tullut jotakuinkin näin "paskatko sillä on väliä mistä kukakin on kotoisin tai miitä harrastaa jne... " ja kuitenkin samainen kaveri on yrittänyt pitää yllä jotain sutinaosaston jutustelua. Noihin kieltämättä väsähtää mutta pidetään lippu korkealla. Tosin veikkaan että parhaiten ihmisiä tapaa ihan livenä jossain kun vain jalkautuu ihmisten ilmoille.
Samaa mieltä. Livenä tapaa helpommin, tai ainakin kemiat kohtaa helpommin, mutta sitten saa huomata, että toinen on varattu tai elämäntilanne aivan eri. Netti on siinä mielessä hyvä, että nuo voi karsia pois.
Kuinkas ihmeessä me ei olla vielä kohdattu netissä???- huuhaa vai hurmos
jaa a... sanoppa se... oletko tuolla nimimerkillä ja millä niistä kaikista... voin käydä kurkkaamassa ja paasata vähän lisää :D
- asiallinen mies
Aloittajalle - minä kuuluun siihen vähemmistöön mistä sain muutamalta positiivista palautetta - olen täysin rehellinen ja avoin. Pidin pari viikkoa profiilia täällä, otin tänään pois kun tein vähän isomman ratkaisun. Minulla oli kuvallinen profiili (kuva otettu samana päivänä kun laitoin profiilin, ja hyvin tunnistettavissa kuvasta) ja kerroin itsestäni, siis mitä olen oikeasti. Sen perinteisen diipadaapan jätin kokonaan pois.
Otin ehkä neljään naiseen yhteyttä, ja suunnilleen yhtä monta otti minuun. Kolmen kanssa homma eteni niin pitkälle että sain kuvan. Kaksi ei lähettänyt kuvaansa sitä tiedustellessani, molemmat katosivat myös. Sähköpostiosoitteeni ilmoitin neljälle ja sain mailia kolmelta. Kaiken kaikkiaan hyviä prosentteja minusta.
Täällä moni mies valittaa että viesteihin ei vastata. Minä olen sitä mieltä että kun kertoo profiilissaan mitä haluaa, ja poikkeaa jollain tavalla jutuissaan massasta (takkatuli, kesämökki, luonto, elokuvat, lenkkiseura..) ja jos on edes siedettävän näköinen niin saa asiallisia vastauksia.
Uskon että muilla tämä toimii samalla tavalla, kun on asiallinen ja rehellinen ja erottuu massasta niin siihen vastataan samalla tavalla.- 19 + 21
"Kolmen kanssa homma eteni niin pitkälle että sain kuvan. Kaksi ei lähettänyt kuvaansa sitä tiedustellessani, molemmat katosivat myös. Sähköpostiosoitteeni ilmoitin neljälle ja sain mailia kolmelta."
Jos kuva on ratkaiseva tekijä, sitä kannattaa vinkua heti. On ihan turha kirjoitella ummet lammet, jos kaikki sitten kaatuu kuvaan. Yleensäkin on ihan turha pitkittää kirjoittelua, jos tavatakin voisi. Minä en mielellään halua toisesta kuvaa tai kuulla koko elämäntarinaa, ennen kuin on tavattu ja todettu, miten synkkaa livenä. Muutamassa viestissä selviää kyllä sekin, jos ei ole mitään syytä tavata, esimerkiksi jos tulevaisuudensuunnitelmat tai elämäntavat tai harrastukset on täysin erilaiset , tai jos ei löydä kerta kaikkiaan mitään puhuttavaa.
Tuota sähköpostihommaa en ole ikinä tajunnut, että mihin sitä tarvitaan ennen tapaamista. Vaikuttaa lähinnä sellaiselta, että ollaan hakemassa jotain kirjeystävää. Sitten, kun profiili on poistettu tarvitaan tietty s-postiosoite.
Hyvä kuitenkin, että edes jollain on positiivisiakin kokemuksia täältä. Rehellinen profiili säästää kaikkien aikaa, mutta usein on vaikeaa osata nähdä itsensä muiden silmin.
- asiallinen mies
Olen pitkälti samoilla linjoilla kanssasi. Minulla se sähköpostiosoitteeni antaminen liittyy rehellisyyteen.. etunimi.sukunimi ja ainoa tämän niminen (googlella löytyy sitten yhteystiedot ja vähän muutakin), eli osaltani loppuu se nettimystiikka siihen. Ja juuri tästä asiasta ehti tulla palautetta, naiset - tai ainakin osa niistä arvostaa sitä hyvin paljon.
Minusta se kuva ja sen kysyminen on myös vähän niinkuin miten tosissasi olet täällä. Voi kirjoittaa vaikka romaanin ja sitten ei kuitenkaan. Minusta myös reilusti torjutuksi tuleminen on rehellisyyttä - toinen voi sanoa ja on sanonut (aiemmin) että ei ole kiinnostunut! Se on pirun paljon reilumpaa kuin sönköttää jotain epämääräistä ja tai jättää odottamaan viestiä.
Unohdin sanoa tuossa edellisessä että kävin myös treffeillä parin päivän viestittelyn jälkeen, en tykännyt ja kerroin että en halua enää nähdä. Sitten toinen oli kovasti innostunut tapaamaan ja sovittiinkin treffit mutta peruin koska en halua enempää tätä elämää itselleni.- 19 + 21
Minustakin kuvan kysyminen kertoo siitä , miten tosissaan on. Jos on tosissaan, niin haluaa nähdä livenä, kun taas virtuaalideittalijat keräilevät kuvia.
Tuo, että olet perunut kertaalleen valmiiksi sovitut treffit vain siksi, että ei huvittanut kertoo keskenkasvuisuudesta. Taas koko nimen kertominen netissä kertoo typeryydestä. Mitäpä sillä nimellä sitä paitsi kukaan tekee, jos ollaan menossa juomaan kuppi kahvia.
En tiedä, mitä ihmettä siellä sun ekoilla treffeillä on tapahtunut. Itse en ole onnistunut saamaan traumoja siitä, että juttelen hetken jonkun ihmisen kanssa, vaikka ei ns. synkkaisikaan. Kai mulla sitten on ollut hyvä tuuri.
Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että on parempi kertoa suoraan, jos ei halua tavata.
- LilliAnni
Aivan samanlaisia kokemuksia täällä, ja ikäluokka sama.
Luin kaikki kirjoituksesi, ja jokainen niistä voisi olla minun kirjoittamani!
Se, että kaikki kahelit osuu kohdalle, johtuu siitä, että ei täällä juuri muita ole.
Vain pari järkevää miestä olen täältä löytänyt, muut ovat olleet juuri noita kuvailemiasi. Jotkut ovat kyllä aluksi ihan asiallisia ja ns. "normaaleja", mutta sitten sieltä paljastuukin jotain hyvin epämiellyttävää.
Muuten, nuo joiden kerroit olevan vanhan näköisiä, niin epäilen iän olleen profiilissa väärin, muutama on siitä minullekin jäänyt kiinni. Ja onhan tietty jotkut vanhemman näköisiä mitä ikä edellyttää.
Viimeksi kävin treffeillä miehen kanssa, jolle tuntui naisen ulkonäkö olevan kauhean tärkeä. Joten luulin, että tämä mieskin on sitten hyvän näköinen, vaikka asia ei minulle ole tärkeä, tärkeämpää on se mitä on pään sisällä. Yllätys olikin sitten melkoinen, kun tämä mies oli rumin, jonka kanssa olen koskaan ollut treffeillä. - kävinäin
Tapasin todella mukavan, rehellisen ja kunnollisen miehen Suomi24jän kautta. Omaa nettideittailuani kesti vajaan vuoden, match.com ym. Halusin vain sanoa, että mielestäni kuitenkin täällä 24llä on ihmisiä niin moneen eri lähtöön, jotta ihmettelen, jos ikinä ei tärppäisi tai osuisi "oikeaa" kohdalle. Pitää vain olla aika kärsivällinen ja erityisesti tietää mitä itse etsii. Tai että itse on oikeasti hakemassa ihmistä, jonka kanssa sitoutua. Kannattaa myös välillä pitää vähän taukoa :)
Kaikkea mahdollista on tullut koettua, pettymyksiä ja ihmetystä, katoamisia tai loputonta mykkäkoulua. Jotkut harrastavat pitkiä kirjeitä viikko kaupalla, tai ilman näkemistä aloittavat ns. tekstiviesti-seurustelun? En todellakaan osaa sanoa, mitä niissä on taustalla. Enkä kyllä jaksanut asiaa pahemmin pohtia, sillä itse tiesin etsiväni ihmistä, jonka kohdata oikeasti tosi elämässä.
Anteeksi te kaikki, joille en vastannut mitään.
Tuolla sivuilla on ihmisiä, joita tapasin tai joihin olin yhteydessä. Minä ja he oltiin vääriä toisillemme...mutta arvon naiset erityisesti:
VÄLTTÄKÄÄ PROFIILEJA JOISSA EI OLE KUVAA! En tiedä, mutta heissä on sitten kuitenkin jotain, mitä he piilottelevat. Enkä ymmärrä, jos peräänkuulutetaan avoimuutta ja rehellisyyttä, miksi itse eivät sitten voi näyttäytyä omalla naamalla? Varattuja miehiä ainakin osa. (Pelkkänä tekstinä ruudulla, me kaikki olemme mukavia, rehellisiä ja huumorintajuisia..) Tai juuri, että toinen lähettää kuvan sitten innoissaan sähköpostiisi, etkä sitten näkemästäsi ole ilahtunut. Se on oikeasti todella vaikeaa sanoa, kröhöm, jotta kiitos mutta ei sitten kuitenkaan. Parempi, että jos seuraa etsii, etsii sitä omana itsenään eikä piilossa nimimerkin takana.
Olen 35 vuotias ja surullinen vain syystä, että paljon on tunne-elämältään häiriintyneitä nuoria miehiä liikenteessä. Toisen hyväksyminen sellaisena kuin on, suorastaan katoava luonnonvara. Ei meistä kukaan ole täydellinen ja tiedän ettei meissä naisissakaan aina kehumista ole.
Tämä oli vain minun kokemukseni ja mielelläni halusin kertoa, että maailmassa voi tapahtua myös hyviäkin asioita. Varovaisuutta ja luottakaa vaistoihinne, mikäli "hälytyskellot" kilkattaa heti alussa, niin jarrut pohjaan. Mutta jos yhtään kiinnostaa, kannattaa tavata muutamaankin kertaan ja vain tutustua ja jutella. Siitä se lähtee!- hfjfjkfjhfh
Kukaan järkevä ei laita omaa kuvaansa nettiin. Kuvan voi lähettää sen ekan viestin jälkeen, jos muuten jutut sopii yhteen.
- hfjfjkfjhfh
hfjfjkfjhfh kirjoitti:
Kukaan järkevä ei laita omaa kuvaansa nettiin. Kuvan voi lähettää sen ekan viestin jälkeen, jos muuten jutut sopii yhteen.
Mä en todellakaan halua että työkaverit pällistelee mun profiilia jostain suomi24 treffipalvelusta.
- 21 + 19
Olen käynyt treffeillä kuvattomien kanssa, eikä niissä ollut mitään erityisen kummallista. Taas kuvallisissa on joitain vainoharhaisia, jotka epäilevät kaikkia kuvattomia joksikin massamurhaajiksi.
Minusta oikeiden ihmisten osuminen yhteen täällä on ennen kaikkea tuuria ja jonkun verran ahkeruutta. Ei auta, vaikka tietäisi täsmälleen mitä haluaa, koska profiileista ei voi päätellä millaisia muut ovat oikeassa elämässä.
- asiallinen mies
Kahdelle viimeiselle... mikä siinä on se ongelma? Se että joku tuttu bongaa? Mitä hävettävää siinä on (jos on oikeasti sinkku eikä ole virityksiä menossa)? Minulla on ennenkin ollut kuvallinen profiili, eikä kukaan ole koskaan tullut ilkkumaan minulle siitä. Olen törmännyt treffien kautta tuttuihin, eikä kukaan ole ilkkunut siitä. Minusta se on tätä nettihysteriaa että ei uskalleta olla itsenään täällä.
Ja kuten ylempänä kerroin, olen varmaan erottunut massasta juuri sen avoimuuteni takia hyvässä mielessä eli naiset ovat olleet aktiivisia. Ja mikä parasta, ne ketkä eivät ole kiinnostuneita ovat pysyneet poissa.
Mut jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.- kävinäin
Asialliselle miehelle kiitos myös ajatustesi jakamisesta!
Kovin haasteellista tähän lyhykäisesti tietenkään on mitään oikeaa "nettideittailu" tapaa kirjoittaa, eikä minulla ole mitään syytä tuomita kuvattomia. Yritinkin vain lyhykäisesti kertoa oman kokemukseni/lopputuleman.
Tarkoitukseni oli yhtäältä jakaa oma ja monien ystävieni kokemus, että netin kautta olemme elämänkumppanin löytäneet :) uskokaa vaan! Tässä kun niin monet turhautumistaan ruotivat ja tuomitsevat koko treffipalvelun. Eihän siellä tietenkään mikään pakko ole sitten olla?!!
Rehellisesti omana itsenä ja kuvan kanssa, sain itse kasapäin yhteydenottoja. Eipä pahemmin tarvinnut hakuja tehdä. Niin kuin edellä kerroin, ei taival ilman kuoppia sujunut ja omaa tyhmyyttä ja sinisilmäisyyttäni saan siitä vain syyttää. - nollatulos
Itse olen ainakin karsastanut kuvan laittamista koska toimin nuorten parissa. Toisaalta profiilini on ollut hyvin avoin ja monisanainen.
Noh, olen poistanut kaksi kolmasosaa profiilini teksteistä ja lisännyt kuvan. Saas nähdä miten käy, paraneeko flaksi yhtään.
- Petri6543
Heippa nainen !
Vastataksieni tuohon alkuperäiseen kysymykseesi sanoisin, että et ole ymmärtänyt väärin. Päinvastoin, ihan oikein.
Käsitykseni mukaan suomalaisista miehistä n. 95% on aivan aikuisten oikeesti jonkin asteisia mulkkuja. Tämä arvio perustuu 40 v. kokemukseen. Se, että heitä on näillä palstoilla, ei liene suuri yllätys sinullekkaan. Jos paat Citymarketin jonoon 100 miestä ostosten kera, niin 95 niistä on jollain tavoin outoja. Ja mäyräkoira toisessa kädessä. ; ) Se vaan on nyt karu fakta.
Ja siihen toiseen sanoisin, et tottakai on olemassa !!!! Mäkin olen olemassa. Mul on loppuelämä aikaa ja mua on joskus kehuttu kuuntelijana. Tosin yleensä esitän hankalia kysymyksiä keskustelun edetessä, joten ne tyhjäpäiset naiset, joita ravintoloissa tapaa aivan liikaa (n. 95%), häipyy tosi nopeasti. Mut tiedän, että sinä olet parempi.
” Miten tutustua oikeisiin miehiin ?”
Älä epäröi, vaan kuuntele itseäsi. Jos ”haiskahtaa” huonolta, niin luota vaistoosi ja jätä selkäsi taakse. Meitä oikeitakin miehiä on olemassa, mutta saatamme olla huomaamattomia. Entäpä se mies, joka viime viikolla oli kassajonossa ennen sinua, etkä edes pannut merkille ? Hän kiitti kassatyttöä, eikä anehtinut silmillään ”niitä” paikkojasi.
Olet älykäs nainen, joten älä epäile itseäsi. Kyllä sieltä jtn vastaan tullee..... ???
No meinasin unohtaa. Eli täällä on kaipaamasi mies/uros, joka keskustelisi mielellään hieman enemmänkin kaltaisesi naisen kanssa. Ilman muita taka-ajatuksia, kuin keskustelu vastakkaisen sukupuolen kera. Valokuvaa ei oo, eikä tuu, mut mä maksan luonnollisesti ensimmäisen ja ehkä toisenkin yhteisen ateriamme.
Jos haluat tietää minusta enemmän, niiin laita ny joku vastineen tapanen.
- Petri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354400- 1242194
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151831Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801650
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 611278
- 1191161