En keksi mitään sanottavaa.

aina sama

näin minulle käy aina

Tapaan baarissa jonkun kiinnostavan oloisen miehen ja juttu luistaa ja molemmilla on hauskaa. Siinä sitten vaihdetaan puhelinnumeroita, ja mies lupaa soitella myöhemmin. Minkä sitten tekeekin.

Ja sen seuraavan puhelinsoiton aikana pilaan kaikki mahdollisuuteni tutustua kyseiseen henkilöön paremmin.

Minusta tulee puhelimessa tällöin yksisanaisia vastauksia antava tylsimys, jonka päässä pyörii vaan koko ajan "keksi nyt jotain kiinnostavaa juttua" ja "mulla ei ole tolle miehelle mitään puhuttavaa, enhän mä edes tunne sitä oikeasti. Mistä mä nyt keksin, että se ei pitäisi mua ihan tylsänä" Ja takuulla en keksi yhtään mitään mielenkiintoista.

13

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

Vedä vaan jotain small talk linjaa, puhu vaikka säästä. Kerro miten päiväsi meni tai ehdota että tekisitte jotain yhdessä. Tai kerro joku hauska vitsi.

"Tarjoilija, keitossani on kärpänen"

"Älkää huoliko, kyllä se pian on tullut kylläiseksi"

Toimii joka kerta :D

• mies32

Ai näin:

Mies: Moikka! Ajattelin, että olis kiva nähdä tänään, kun puhuttiin siitä aiemmin..
        Nainen: ok

Mies: Mulla oli tänään tosi kiireinen päivä, en tänään jaksa lähteä enää mihinkään. Mitäs sulle kuuluu?

Nainen: ihan ok menee.

Mies: ai..

Nainen: Mutta hei, ootko kuullu tätä vitsiä? Tarjoilija, keitossani on...

• mies 86
        mies32 kirjoitti:

Ai näin:

Mies: Moikka! Ajattelin, että olis kiva nähdä tänään, kun puhuttiin siitä aiemmin..

Mies: Mulla oli tänään tosi kiireinen päivä, en tänään jaksa lähteä enää mihinkään. Mitäs sulle kuuluu?

Itse olen ainakin kokeillut ja hyvin olen pärjännyt sinkkuna...

• mies32 kirjoitti:

Ai näin:

Päivän parhaat naurut.. Tää kuulostaa ihan multa! :DD

• mies 86
        kanasutra kirjoitti:

Päivän parhaat naurut.. Tää kuulostaa ihan multa! :DD

Miksi ATM ylitti kadun?

Jäädäkseen auton alle :DDDDDDD

No, ei noita enempää.

• mies32 kirjoitti:

Ai näin:

:D Kuolisin varmasti nauruun, mutta treffit taitaisin jättää väliin.

• mies32

Eihän puhelimessa yleensä tehdä muuta kuin sovitaan missä nähdään.. eli esimerkiksi kahvilla tai jossain kiinnostavammassa treffipaikassa.
      Tai no, minä en ainakaan ala puhelimessa kuulumisia vaihtamaan ja höpöttelemään.

Tuskin se mies puhelintylsyytesi takia välejä pistää poikki. Mutta saatat kuulostaa välinpitämättömän tylyltä eli haluttomalta tapaamaan miestä.

• khjbjgy

Miksi naiset huolehtivat tuollaisista asioista?
      Eihän naisen tehtävä ole olla kuin kaunis. Jos nainen on kaunis, niin mies haluaa hänet. Ja kauniilla tarkoitan siis kaunista suhteessa mieheen. Mies ei halua ulkonäöllisesti itseään alempitasoista naista, mutta jos nainen on ruma, niin kyllä hän rumalle miehelle kelpaa mainiosti.

Jos miehet eivät kiinnostu sinusta, se johtuu siitä, että tapailet liian komeita miehiä. Ei sillä sen kanssa ole pahemmin mitään tekemistä, että et keksi puheenaiheita.
      Lopeta siis stressaamasta sitä mistä puhuisit, ja etsi itsellesi ulkonäöllisesti oman tasoinen mies. Sitten suhde on kestävällä pohjalla.

• mies32

Ei se komea mies soittaisi rumalle naiselle. (tai siis mies ei soittaisi naiselle, josta ei ole kiinnostunut, olkoon ulkonäkönsä mitenpäin vaan)

• khjbjgy
        mies32 kirjoitti:

Ei se komea mies soittaisi rumalle naiselle. (tai siis mies ei soittaisi naiselle, josta ei ole kiinnostunut, olkoon ulkonäkönsä mitenpäin vaan)

Kyllä hän voisi puutteessa soittaa. Rumempi nainenhan kelpaa monelle panomielessä kyllä.
        Ehkä se ongelma tässä onkin ollut se, että AP on puhelimessa antanut ymmärtää haluavansa oikeasti tutustua ja nämä miehet ovat halunneet pelkkää seksiä ja kun sitä ei saman tien ollutkaan tarjolla niin kiinnostus loppui siihen.

• Setä Toivo

Miksä et voi sanoa ääneen tälle ukolle sun ongelmaa että sun päässä lyö kenttää? Esim. Kun tulee seuraavan kerran pitkä hiljainen hetki puhelimessa ja mietit:"keksi jotain sanomista". Niin sano sille seuraavaksi puhelimessa, että sulla on tällainen ongelma.

Uskompa että todella monella on sama ongelma ja varmaan se ukko "kärsii" joskus ainakin tästä samasta ongelmasta. Ja lisäksi voin taata, että olosi keventyy kun pystyt kakaisemaan ääneen asian joka sinua vaivaa.

Tällöin te keksitte aiheen ongelmasta ja pystytte puhua siitä. Kenties teille tulee ahaa-elämyksiä, että miksi teidän ajatusmallit menee puhelinkeskusteluissa noin.

Tuo on sitä rakentavaa keskustelua parhaimmillaan. Enkä tarkoita nyt mitään, että pitäisi terapeutiksi ryhtyä ja syväanalyysia tekemään. Kevyttä pohdintoja vain aiheesta.

• eriij

Itse olen myös sellainen lyhytsanainen, mutta kehitystä on tullut. Olen kokenut, että yrittää vaan sanoa sen mitä päässä liikkuu. Kuten jos päässäsi liikkuu sillä hetkellä "sano nyt jotain", niin sitten sanot vaan vaikka että: "minä hölmö en nyt osaa sanoo mitään, kai mua vähän ujostuttaa....". Siitä se lähtee kyllä...kun sanoo suoraan mitä ajattelee.

• Vähän ujohko mies

Nuo ovat oikeasti ihan hyviä neuvoja. Jos nainen olisi soittaessani kovin harvasanaisen oloinen, niin tällaisena ei kovin rautaisen itsetunnon omaavana ajattelisin kyllä että ehkä naista ei sittenkään kiinnosta jutella kanssani eikä tavata. En varmaan soittaisi toista kertaa, enkä kysyisi treffeille.

Jos taas nainen sanoisi että sori kun ei keksi puheenaiheita tai että ujostuttaa, niin se olisi lähinnä helpottava tieto. Ei täytyisi elätellä sitä mielikuvaa, että nainen siellä vaan tylsistyy kuoliaaksi ja odottaa että lopettaisin puhelun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4400
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2194
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      215
      1831
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1650
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1506
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1278
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe