En keksi mitään sanottavaa.

aina sama

näin minulle käy aina

Tapaan baarissa jonkun kiinnostavan oloisen miehen ja juttu luistaa ja molemmilla on hauskaa. Siinä sitten vaihdetaan puhelinnumeroita, ja mies lupaa soitella myöhemmin. Minkä sitten tekeekin.

Ja sen seuraavan puhelinsoiton aikana pilaan kaikki mahdollisuuteni tutustua kyseiseen henkilöön paremmin.

Minusta tulee puhelimessa tällöin yksisanaisia vastauksia antava tylsimys, jonka päässä pyörii vaan koko ajan "keksi nyt jotain kiinnostavaa juttua" ja "mulla ei ole tolle miehelle mitään puhuttavaa, enhän mä edes tunne sitä oikeasti. Mistä mä nyt keksin, että se ei pitäisi mua ihan tylsänä" Ja takuulla en keksi yhtään mitään mielenkiintoista.

13

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

      Vedä vaan jotain small talk linjaa, puhu vaikka säästä. Kerro miten päiväsi meni tai ehdota että tekisitte jotain yhdessä. Tai kerro joku hauska vitsi.

      "Tarjoilija, keitossani on kärpänen"

      "Älkää huoliko, kyllä se pian on tullut kylläiseksi"

      Toimii joka kerta :D

      • mies32

        Ai näin:

        Mies: Moikka! Ajattelin, että olis kiva nähdä tänään, kun puhuttiin siitä aiemmin..
        Nainen: ok

        Mies: Mulla oli tänään tosi kiireinen päivä, en tänään jaksa lähteä enää mihinkään. Mitäs sulle kuuluu?

        Nainen: ihan ok menee.

        Mies: ai..

        Nainen: Mutta hei, ootko kuullu tätä vitsiä? Tarjoilija, keitossani on...


      • mies 86
        mies32 kirjoitti:

        Ai näin:

        Mies: Moikka! Ajattelin, että olis kiva nähdä tänään, kun puhuttiin siitä aiemmin..
        Nainen: ok

        Mies: Mulla oli tänään tosi kiireinen päivä, en tänään jaksa lähteä enää mihinkään. Mitäs sulle kuuluu?

        Nainen: ihan ok menee.

        Mies: ai..

        Nainen: Mutta hei, ootko kuullu tätä vitsiä? Tarjoilija, keitossani on...

        Itse olen ainakin kokeillut ja hyvin olen pärjännyt sinkkuna...


      • mies32 kirjoitti:

        Ai näin:

        Mies: Moikka! Ajattelin, että olis kiva nähdä tänään, kun puhuttiin siitä aiemmin..
        Nainen: ok

        Mies: Mulla oli tänään tosi kiireinen päivä, en tänään jaksa lähteä enää mihinkään. Mitäs sulle kuuluu?

        Nainen: ihan ok menee.

        Mies: ai..

        Nainen: Mutta hei, ootko kuullu tätä vitsiä? Tarjoilija, keitossani on...

        Päivän parhaat naurut.. Tää kuulostaa ihan multa! :DD


      • mies 86
        kanasutra kirjoitti:

        Päivän parhaat naurut.. Tää kuulostaa ihan multa! :DD

        Miksi ATM ylitti kadun?

        Jäädäkseen auton alle :DDDDDDD

        No, ei noita enempää.


      • mies32 kirjoitti:

        Ai näin:

        Mies: Moikka! Ajattelin, että olis kiva nähdä tänään, kun puhuttiin siitä aiemmin..
        Nainen: ok

        Mies: Mulla oli tänään tosi kiireinen päivä, en tänään jaksa lähteä enää mihinkään. Mitäs sulle kuuluu?

        Nainen: ihan ok menee.

        Mies: ai..

        Nainen: Mutta hei, ootko kuullu tätä vitsiä? Tarjoilija, keitossani on...

        :D Kuolisin varmasti nauruun, mutta treffit taitaisin jättää väliin.


    • mies32

      Eihän puhelimessa yleensä tehdä muuta kuin sovitaan missä nähdään.. eli esimerkiksi kahvilla tai jossain kiinnostavammassa treffipaikassa.
      Tai no, minä en ainakaan ala puhelimessa kuulumisia vaihtamaan ja höpöttelemään.

      Tuskin se mies puhelintylsyytesi takia välejä pistää poikki. Mutta saatat kuulostaa välinpitämättömän tylyltä eli haluttomalta tapaamaan miestä.

    • khjbjgy

      Miksi naiset huolehtivat tuollaisista asioista?
      Eihän naisen tehtävä ole olla kuin kaunis. Jos nainen on kaunis, niin mies haluaa hänet. Ja kauniilla tarkoitan siis kaunista suhteessa mieheen. Mies ei halua ulkonäöllisesti itseään alempitasoista naista, mutta jos nainen on ruma, niin kyllä hän rumalle miehelle kelpaa mainiosti.

      Jos miehet eivät kiinnostu sinusta, se johtuu siitä, että tapailet liian komeita miehiä. Ei sillä sen kanssa ole pahemmin mitään tekemistä, että et keksi puheenaiheita.
      Lopeta siis stressaamasta sitä mistä puhuisit, ja etsi itsellesi ulkonäöllisesti oman tasoinen mies. Sitten suhde on kestävällä pohjalla.

      • mies32

        Ei se komea mies soittaisi rumalle naiselle. (tai siis mies ei soittaisi naiselle, josta ei ole kiinnostunut, olkoon ulkonäkönsä mitenpäin vaan)


      • khjbjgy
        mies32 kirjoitti:

        Ei se komea mies soittaisi rumalle naiselle. (tai siis mies ei soittaisi naiselle, josta ei ole kiinnostunut, olkoon ulkonäkönsä mitenpäin vaan)

        Kyllä hän voisi puutteessa soittaa. Rumempi nainenhan kelpaa monelle panomielessä kyllä.
        Ehkä se ongelma tässä onkin ollut se, että AP on puhelimessa antanut ymmärtää haluavansa oikeasti tutustua ja nämä miehet ovat halunneet pelkkää seksiä ja kun sitä ei saman tien ollutkaan tarjolla niin kiinnostus loppui siihen.


    • Setä Toivo

      Miksä et voi sanoa ääneen tälle ukolle sun ongelmaa että sun päässä lyö kenttää? Esim. Kun tulee seuraavan kerran pitkä hiljainen hetki puhelimessa ja mietit:"keksi jotain sanomista". Niin sano sille seuraavaksi puhelimessa, että sulla on tällainen ongelma.

      Uskompa että todella monella on sama ongelma ja varmaan se ukko "kärsii" joskus ainakin tästä samasta ongelmasta. Ja lisäksi voin taata, että olosi keventyy kun pystyt kakaisemaan ääneen asian joka sinua vaivaa.

      Tällöin te keksitte aiheen ongelmasta ja pystytte puhua siitä. Kenties teille tulee ahaa-elämyksiä, että miksi teidän ajatusmallit menee puhelinkeskusteluissa noin.

      Tuo on sitä rakentavaa keskustelua parhaimmillaan. Enkä tarkoita nyt mitään, että pitäisi terapeutiksi ryhtyä ja syväanalyysia tekemään. Kevyttä pohdintoja vain aiheesta.

    • eriij

      Itse olen myös sellainen lyhytsanainen, mutta kehitystä on tullut. Olen kokenut, että yrittää vaan sanoa sen mitä päässä liikkuu. Kuten jos päässäsi liikkuu sillä hetkellä "sano nyt jotain", niin sitten sanot vaan vaikka että: "minä hölmö en nyt osaa sanoo mitään, kai mua vähän ujostuttaa....". Siitä se lähtee kyllä...kun sanoo suoraan mitä ajattelee.

      • Vähän ujohko mies

        Nuo ovat oikeasti ihan hyviä neuvoja. Jos nainen olisi soittaessani kovin harvasanaisen oloinen, niin tällaisena ei kovin rautaisen itsetunnon omaavana ajattelisin kyllä että ehkä naista ei sittenkään kiinnosta jutella kanssani eikä tavata. En varmaan soittaisi toista kertaa, enkä kysyisi treffeille.

        Jos taas nainen sanoisi että sori kun ei keksi puheenaiheita tai että ujostuttaa, niin se olisi lähinnä helpottava tieto. Ei täytyisi elätellä sitä mielikuvaa, että nainen siellä vaan tylsistyy kuoliaaksi ja odottaa että lopettaisin puhelun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe