Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Work in Cape Town

Capetonian

FINNISH SPEAKING CUSTOMER HOST

PURPOSE
Reporting to the Regional Manager for Scandinavia, the successful candidate will, as a member of the Customer Services team, be required to effectively provide a professional world class service to the needs of the organisations’ players and customers (by telephone, email and online chats). Special emphasis will be for Scandinavian player service. This position entails rotational shift work based on the 24/7 operational requirements of the organisation and its clients.

DUTIES
• Responding to customer queries by telephone, email and online chats
• Processing and taking ownership of all incoming and outgoing contacts in a multimedia environment
• Processing pertinent information into relevant databases
• Completion of tasks assigned during shift
• Customer relationship building and management as well as cross selling of products and services
• Problem solving tasks during shift
• Handling and taking full responsibility for customer related queries
• Make outgoing calls and execute outbound campaigns to identified customers, e.g. welcome calls, failed purchasers, etc.
• Excellent time management and adherence to schedule
• Performing extra tasks given by managers / shift supervisors as required
• Hosting of VIP players
• Translations onto/for websites or emails
• Assistance in the planning and execution of the Scandinavian player promotions

Job details

Salary range: Market related
Skills PERSONAL COMPETENCIES
• Assertive, confident, quick thinking
• Pro-active, organised and strong personal drive
• High numeracy, analytical, problem solving skills
• Adaptable and resourceful in an ever changing environment
• Systematic, precise, logical, accurate and thorough
• Energetic, motivated and innovative
• Excellent communication and interpersonal skills
• Sound organisational and time-management skills
• Accountability
• High stress tolerance

Diplomas JOB REQUIREMENTS
• Fluency in written and spoken English and Finnish essential
• Tertiary qualification
• Willingness and capacity to work on a flexible shift basis including night shifts
• A track record of high quality of service delivery
• Demonstrated literacy in MS Office: Outlook, Word and Excel
• Strong written and verbal communication skills
• Ability to apply new technologies and methodologies
• Demonstrated quality orientation
• Excellent time management and adherence to schedule
• Enthusiasm to learn new marketing skills to incorporate into the customer hosting function

Experience: Graduate
Contract types: Permanent contract
Working time: Full time

Contact: Melanie Bernhardt, [email protected]

Yritys hoitaa työviisumin ja tarjoaa mm. 3kk asunnon. Lennot tulee maksaa itse.

4

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capetonian

      Jos joku haluaa lisätietoa, niin ei muuta kun kysymyksiä tulemaan :)
      Vastailen mielelläni kun vaan ehdin.

    • yrö

      Lennot maksaa paljon, kaupunki on wikipedian mukaan: Since 1994, the city has struggled with problems such as HIV/AIDS, tuberculosis, a surge in violent drug-related crime and more recent xenophobic violence.

      eikä palkasta puhuta mitään. Irlannissa voi tehdä samoja hommia siedettävällä palkalla eikä lennotkaan ole kovin kallliit. Mitä hyvää tässä työpaikassa sitten on? Muuta kuin että nimimerkki Capetonian saanee bonukset jos joku saadaan tähän hommaan värvättyä.

      • Capetonian

        Lennot maksaa n.600€ (toiselle puolelle maailmaa), joillekin se on kallis joillekin ei. Palkkapaketti on aivan loistava paikallisella tasolla ja sillä elää täällä todella hyvin, pääsee matkustamaan yms yms. Olen itse ko. yrityksessä töissä enkä hae omaa etua vaan yrityksen. Olemme kasvattamassa suomen markkinoita ja tarvitsemme uusia osaajia skandinaavian tiimiimme :)

        Itse olen 25v nainen ja kyllä, asun Cape Townissa, jota wikipediassa kuvataan näin "Since 1994, the city has struggled with problems such as HIV/AIDS, tuberculosis, a surge in violent drug-related crime and more recent xenophobic violence"....kukin uskoo mitä uskoo. Ei siihen kai voi muuta kommentoida.

        Mikäli kiinnostus heräsi ja haluatte lisätietoa palkasta yms. Lähettäkään englanninkielinen CV yllä mainittuun osoitteeseen. Minä otan henk. koht. yhteyttä vakaviin hakijoihin lisäinfon tiimoilta jos he niin haluavat. Voidaan jutella vaikka puhelimessa.


    • 1+9

      Aika epätoivoiselta vaikuttavat nuo Cape Townin rekrytoijat. Puheluja ja sähköposteja tulee viikoittain niin että alkaa jo ketuttamaan.
      Aspatouhuja löytyy lähempääkin ja jopa ihan oikealla palkalla ja työehdoilla. Jos välttämättä haluaa pelifirmaan töihin niin Maltalta ja Gibraltarilta vaan katselemaan.
      Itse olen vastaavia pilipalihommia tehnyt useammassa maassa erinäisiä vuosia mutta noitten Capen rekrytoijien puheet on ainakin tähän asti olleet niin epämääräisiä ja osin jopa täyttä tuubaa etten koske tikullakaan.
      Myönnettäköön toki että onhan noi ilmoituksien korulauseet toki hienoja ja hauskoja mutta niistäkin on mennyt jo vitsinä maku.
      Mutta jokainen tehkööt omat päätöksensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe