Jos mies sanoo etsivänsä seuraa ja olevansa joskus yksinäinen, onko turn off?
onko miehen yksinäisyys turn off?
34
674
Vastaukset
- Kitinää ja marinaa
Täällähän on ämmille kaikki turn off!!!!
- yksinäinee
Aijaa. Oon joskus nähnyt naisten profiileissa että sanovat olevansa yksinäisiä, muhun se ainakin vetoaa.
Mä en pidä naisista joilla on iso kaveripiiri, no varmaan kun oon ite tällanen yksinäinen.
Yksinäisyys on kait ihan OK jos sen sanoo vienosti pilke silmäkulmassa syvällä Elvis-äänellä "Are you lonesome tonight" -biisin säestämänä... mutta helposti siihen yksinäinen-termiin (ainakin tässä maassa) liittyy sanat: masennus, alkoholismi, työttömyys, kalapuikkoviikset, kirves... eli turn-off munakkaan kaikki ainekset.
- ap
Tuo ajattelutapa on väärä, koska suurimmalla osalla mies-sinkkuja on aika pienet sosiaaliset kuviot ja siitä huolimatta käydään töissä ja urheillaan, käydään yksin kalassa ja muissa harrastuksissa.
Eikä mies tarvitse mitään kavereita. Kyllä tässä on jo opittu olemaan ihan omineenkin. Nuorempana tuli käytyä festareilla ja kotibileissä kaveriporukan kanssa, mutta perheiden perustamisen myötä yhteydenpito on jäänyt. Itsellä ollut suhteita jotka ovat päättyneet.
Nyt olisi hakusessa nainen ja vaikka pari lasta. mies35. ap kirjoitti:
Tuo ajattelutapa on väärä, koska suurimmalla osalla mies-sinkkuja on aika pienet sosiaaliset kuviot ja siitä huolimatta käydään töissä ja urheillaan, käydään yksin kalassa ja muissa harrastuksissa.
Eikä mies tarvitse mitään kavereita. Kyllä tässä on jo opittu olemaan ihan omineenkin. Nuorempana tuli käytyä festareilla ja kotibileissä kaveriporukan kanssa, mutta perheiden perustamisen myötä yhteydenpito on jäänyt. Itsellä ollut suhteita jotka ovat päättyneet.
Nyt olisi hakusessa nainen ja vaikka pari lasta. mies35.Ajattelutapa voi olla väärä, mutta käsitykseni siis on että noin naiset ajattelevat jos kirjoitat suoraan "olen yksinäinen mies, kaipaan naista". Olisi pitänyt käyttää "naiset liittävät" sen "liittyy" sanan sijaan niin pointti olisi ollut selkeämpi... eli kannattaa mainostaa olevansa yksin muttei yksinÄINEN. ;)
Sitä en allekirjoita, ettei kukaan mies tarvi kavereita - ystävät on kuitenkin tärkeitä, ei niitä montaa tarvitse olla mutta yksi kuitenkin. No, varmaan jotkut haluavat olla ihan yksinkin, tunnistan tarpeen itsekin mutten tiedä onko se pidemmän päälle tervettä koska pieni sosiaalinen paine on yleensä hyvä ettei muutu ihan luolamieheksi...
- yksinäinen mies
Olen yksinäinen. Eipä ole kukaan nainen ikinä halunnut tutsutua joten...
- nain..
Mitä hassua tuossa on, jos tuntee välillä itsensä yksinäiseksi. Minulla on laaja
ystäväpiiri, mutta en ole jatkuvasti heidän kanssaan tekemisissä.
Tunnen ajoittain yksinäisyyttä.
Suhteessakin voi olla yksinäinen, jos toinen on kuin ilmaa. Olla möllöttää
omissa oloissaan. - lonesome tonight
Älä sano että olet yksinäinen. Se kuvaa enemminkin tunnetilaa, jonka monet kokevat negatiiviseksi. Sano mieluimmin että tykkäät puuhastella kaikenlaista yksin tai sano että sinulla on pieni kaveripiiri. Kuulostaa paljon positiivisemmalta ja aktiivisemmalta kuin sanoa olevansa yksinäinen.
- kasdfaiwen
Näinkin sen voi muotoilla: "Kavereissa arvostan laatua enemmän kuin määrää, ja joskus täytyy ottaa vähän omaa aikaa omien ajatustenkin kanssa."
- yksinäinen mies
Pitäiskö siis valehdella et vaikka ei ole yhtään kaveria niin pitää valehdella et on pieni kaveripiiri. Mitä järkeä siinä on? Olen rehellinen ja sanon et ei ole kavereita ja vietän kotona aikaa paljon
- lonesome tonight
Ei kysymys ole valehtelusta vaan miten asiat esittää. Sano jos haluat että ei oo kavereita ja vietät aikaa kotona paljon. Älä kuitenkaan tule sitten valittamaan jos kukaan ei kiinnostu, koska saat itsesi kuulostamaan melkoiselta erakolta.
- yksinäinen mies
lonesome tonight kirjoitti:
Ei kysymys ole valehtelusta vaan miten asiat esittää. Sano jos haluat että ei oo kavereita ja vietät aikaa kotona paljon. Älä kuitenkaan tule sitten valittamaan jos kukaan ei kiinnostu, koska saat itsesi kuulostamaan melkoiselta erakolta.
mä olen erakko. en mä tapaile ketään ihmisiä ja en juttele päivisin kenenkään kanssa.
- Rautalankaa
"Mitä järkeä siinä on?" joku kysyy. Kyse on nyt siitä, että nettideittailussa kannattaa tietyissä asioissa mielistellä naista ja olla kertomatta negatiiviseksi miellettävistä asioista, esim. että on yksinäinen. Vaikka olisikin. Ihan siksi, että yksinäisyyttä kohtaan on ennakkoluuloa. Rautalangasta: yksinäisyys ei ole paha, kuten ei ole valtavirrasta poikkeava ihonvärikään, mutta sitä kohtaan on e-n-n-a-k-k-o-l-u-u-l-o-j-a. Haluatko treffeille vai et? Jätä kertomatta asioita, joista voi olla haittaa.
Tosimies kulkee omia polkujaan joo, eikä välitä siitä miten pukeutuu jne. mutta välillä kannattaa panostaa markkinointiin jos haluaa tuloksia...eikä vaan miinustella mielipiteitä joista ei tykkää, se on lapsellista...
- Sopivasti yksin
On se vähän turn off. Itse en ainakaan ole koskaan vastannut tuollaisille itseään yksinäisiksi kuvaileville miehille. Siitä saa mielikuvan sosiaalisesti kömpelöstä, masentuneesta tai ripustautuvasta ihmisestä. En haluaisi, että miehen yksinäisyys olisi vain minun varassani, vaan että kummallakin olisi myös omia menoja ja ystäviä. Ei siinä yksinäisyyden kokemisessa mitään väärää ole, mutta sitä on vain mielestäni huono lähteä paikkaamaan kumppanin etsimisellä ja kuvitella että sitä kautta saa kaiken tarvitsemansa.
Mutta toivotaan että samankaltaiset ihmiset kohtaavat toisensa. :)- ap
Aijaa. Mä taas just haluaisin sellaisen ripustautuvan naisen joka olis suunnilleen 24/7 mun kanssa. Mulla on noita etäsuhteita ja ollaan maanantaisin ja lauantaisin yhdessä suhteita jo ihan tarpeeksi. Ja kaikkea muutakin pelleilyä ja säätöä.
Tunnen tollasia pariskuntia, jotka viettää melkein kaiken aikansa toistensa kanssa. - omaakin aikaa
ap kirjoitti:
Aijaa. Mä taas just haluaisin sellaisen ripustautuvan naisen joka olis suunnilleen 24/7 mun kanssa. Mulla on noita etäsuhteita ja ollaan maanantaisin ja lauantaisin yhdessä suhteita jo ihan tarpeeksi. Ja kaikkea muutakin pelleilyä ja säätöä.
Tunnen tollasia pariskuntia, jotka viettää melkein kaiken aikansa toistensa kanssa.Onhan meitä moneksi, mutta liika ripustautuminen ja kokoajan yhdessä
oleminen on tukahduttavaa. Loppuu ns. happi.. - väljyyttä suhteisiin
omaakin aikaa kirjoitti:
Onhan meitä moneksi, mutta liika ripustautuminen ja kokoajan yhdessä
oleminen on tukahduttavaa. Loppuu ns. happi..Aivan, 24/7 yhdessä on liikaa. Hyvin harva sellaista suhdetta haluaa. Ja heti tulee mieleen että se ripustautuvampi osapuoli alkaa kytätä toisen menoja ja kuulustella missä ja kenen kanssa on aikaansa viettänyt..
- ap
väljyyttä suhteisiin kirjoitti:
Aivan, 24/7 yhdessä on liikaa. Hyvin harva sellaista suhdetta haluaa. Ja heti tulee mieleen että se ripustautuvampi osapuoli alkaa kytätä toisen menoja ja kuulustella missä ja kenen kanssa on aikaansa viettänyt..
No tossa tarkoitettiin sitä että se kumppani olisi niinku samalla paras kaveri. Oli 24h yhdessä tai ei.
ap kirjoitti:
No tossa tarkoitettiin sitä että se kumppani olisi niinku samalla paras kaveri. Oli 24h yhdessä tai ei.
Kumppani ei koskaan voi korvata kavereita/parasta kaveria. Ihmisellä pitää olla läheisiä ihmissuhteita myös parisuhteen ulkopuolella.
- ap
simasuuneiti kirjoitti:
Kumppani ei koskaan voi korvata kavereita/parasta kaveria. Ihmisellä pitää olla läheisiä ihmissuhteita myös parisuhteen ulkopuolella.
Mut jos ei ole?
ap kirjoitti:
Mut jos ei ole?
Silloin kannattaa ymmärtää, että se voi joitakin naisia pelottaa/karkottaa. Ei se ainakaan helpota parisuhteeseen pääsemistä.
- ap
simasuuneiti kirjoitti:
Silloin kannattaa ymmärtää, että se voi joitakin naisia pelottaa/karkottaa. Ei se ainakaan helpota parisuhteeseen pääsemistä.
Joo eli yksinäinen nainen on ihan ok miehelle, mutta toisinpäin homma ei toimi?
Eli kukaan nainen ei oikeastaan halua yksinäistä tai yksin viihtyvää miestä? Niinkö? Vaikka nainen olisi itsekin yksinäinen tai yksin viihtyvä... ap kirjoitti:
Joo eli yksinäinen nainen on ihan ok miehelle, mutta toisinpäin homma ei toimi?
Eli kukaan nainen ei oikeastaan halua yksinäistä tai yksin viihtyvää miestä? Niinkö? Vaikka nainen olisi itsekin yksinäinen tai yksin viihtyvä...Kirjoitinko yllä, että KUKAAN nainen? Ei, kirjoitin että "joitakin naisia".
- alasky
Voi olla. Muuan nainen sanoi vasta vähän aikaa sitten että tyyppi on "jotenkin outo jos sille ei oo paljon kavereita"
- ap
Minkäs ikäinen tää nainen oli?
- effo
tämän palstan naisia ei kannnata paljoa kuunnella nille kaikki on "turn off" , älä tuhlaa aikaasi näiden pissisten jorinohin.
- happy alone
Sitten kun päästään tästä perus-shitistä seuraavalle levelille niin voipi olla tosi tärkeää että on yksinäinen. Meillä henkisillä ihmisillä se tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.. Eli pitää osata olla yksin että voi olla täysillä toisen kanssa jne. Minulle se on vapaaehtoinen valinta ja aina vaan paranee, tykkään olla yksin mutta en ole ollenkaan yksinäinen.
- ap
Mielestäni naisen ja miehen yksinäisyyttä tai yksin viihtymistä ajatellaan eri tavoin. Huomaa tämänkin palstan keskusteluista, miten yksinäiseen mieheen suhtaudutaan outona friikkinä, mutta naisen yksinäisyys onkin vain vapaa valinta. "Olen yksin, mutten yksinäinen".
Nainen: Itsenäinen, filosofinen puhdiskelija, jolla on kissa ja lukee psykologiaa. Koulutettu (yksinäisyys oma valinta)
Mies: masennus, alkoholismi, työttömyys, kalapuikkoviikset, kirves... eli turn-off munakkaan kaikki ainekset. Työtön amis(Haluaisi seurustella, mutta ei kelpaa)
Aikamoisia yleistyksiä...
Olla yksin ja olla yksinäinen ON kaksi eri asiaa. Vietän itse paljon aikaa yksin, hyvin harvoin tapaan ystäviäni livenä. En juurikaan käy bilettämässä, viihdyn hiljaisuudessa ja luonnossa, matkustelen yksin. En silti koe olevani yksinäinen muutoin kuin parisuhdemielessä. Ainoa mies, jonka kanssa on syntynyt molemmin puolinen kiinnostus, asuu kaukana, joten hän ei voi korvata sitä arkipäivän läheisyyttä mitä aika ajoin kaipaisin.
- ap
Mäkin koen olivani yksinäinen vain parisuhdemielessä. Sukulaisia tapaa jos haluaa.
- -- SNIP SNIP --
Kyllä se tuntuisi olevan, koska kukaan ei mm. tähän ole vielä vastannut.
-- SNIP SNIP --
Jahas, taas masentava viikonloppu tulossa, ei mitään tekemistä tiedossa.
Täällä olis yks perus heebo 28v, joka voisi tutustua uusiin frendeihin Helsingissä. Voisi käydä ulkoilemassa, syömässä, keilaamassa, leffassa, ihan mitä vaan. Kunhan ei tarvii yksin himassa borettua.
Pistän puhnron mailissa, niin vois tsiigailla jos vaikka lauantaina törmäilis keskustassa: frendiks @@@ proxymail.eu
Joten nyt loppu se yksinäisyyden ulina ja pistät vaan viestiä tulemaan. Mä en ole niin pelottava kuin luulet, etkä säkään varmaan ole niin pelottava kuin mä luulen. Iällä tai sukupuolella ei oo väliä, kuhan vähän käydään vaan tuulettumassa. - ap
Taas tulossa yksinäinen viikonloppu. Sukulaisia näkee, mutta illat menee yksin.
- ap
Nytkin olisin jossain kylpylässä tai laivalla nussimassa, mutta ei kotona kalsarikännit vaan.
No mitä vittua, jokanen on yksinäinen joskus? :D
Kai se silloin on, jos ei sitä itsessäänkään hyväksy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161