eli siis jos käy treffeillä niin eihän sen arvitse tarkoittaa, että olisi kiinnostunut jatkamaan juttua pidempään esim parisuhteeseen? En ole paljon deittaillut, mutta en olen mielestäni valmis parisuhteeseen. En haluaisi johtaa deittikumppania harhaan mutta siis voisiko deiteillä käydä sillä ajatukselle, että katsoo mihin johtaa ja miten jutut menee yhteen? En haluaisi huijata mutta siis vaikka on treffeilläkin käynyt niin eihän sen tarvitse tarkoittaa parisuhdetta heti tai myöhemmin..
Tyhmä kysymys mutta..
7
345
Vastaukset
- freud
ei olleskaan. mut elä mee baariin asti eläkä keski-suomeen siel on sairasta naisväkeä
Ei tietenkään tarvitse tarkoittaa, mutta on kohteliasta kertoa mahdolliselle treffikumppanille, millä mielellä olet liikkeellä.
- Ei stressiä
No juuri senhän takia siellä treffeillä käydään, että voi tutustua toiseen ja selvittää olisiko siinä kenties seurustelumateriaalia. Jos joku olettaa ettäseurustellaan yksien treffien jälkeen, niin se on ihan hänen oma ongelmansa.
Ei treffit mihinkään velvoita. Toisaalta en kyllä ymmärrä, jotka käyvät treffeillä ihan vaan huvikseen, ehkä jopa syöttävät ja juottavat itseään toisten kustannuksella. Ne on ääliöitä ne.- ei maksullinen
Ääliö on se joka syöttää toisia omalla kustannuksellaan. Ostaako se yrittää?
- I Wonder Why?
Miksi ihmeessä haluat/ aiot mennä treffeille, jos olet varma ettei se johda mihinkään etkä ole valmis seurustelemaan??
Toivottavasti teet sen selväksi ENNEN treffejä. - gdfgdfgdf
Öö varmaan yksinäisyyden ja mielenkiinnon / seuran takia menee, niinkuin meistä moni.
Ihan inhimillistä, eihän sitä koskaan tiedä, miten käy. Harvat jutut johtaa mihinkään vakavampaan. Tuskin kukaan treffeillä käy siksi, että ei halua löytää suhdetta.
Treffeillä käydään, kunnes on selvää, että treffailuvaihe on ohi ja se tapahtuu joko siksi, että ei kiinnosta ja se on soromnoo, tai sitten siksi, että siirrytään seurustelunomaiseen suhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191