Seurustelin elämäni naisen kanssa kolmen vuotta ja koko sen ajan kaukosuhteessa. Hän ei halunnut perhesyistä muuttaa luo,mua pidätteli työ täällä. Jälkikäteen tajuan niiden olleen tekosyitä. Jos toista oikein rakastaa, muuttaa arkensa toisen vuoksi. Tein toisenkin virheen yhteenmuuttamisen laistamisen lisäksi, aloin saitailla soittokuluissa. Alussa soiteliin muutaman kerran päivässä lemmenpuheluita, tuli isoja laskuja ja funtsasin että pari kertaa viikossa soittelu riittää. Paha virhe. Naisesta kiinnostui samalla paikkakunnalla asuva mies ja he alkoivat lähentyä sitä mukaa kun yhteydenpitomme harveni. Nyt haluaisin uuden mahdollisuuden, mutta on kuulemma liian myöhäistä.
Eräs tarina
uusi yritys
1
295
Vastaukset
- ehkäniinkinddd
En voi täysin yhtyä. Monia erottaa opiskelupaikat eir paikkakunnilla, pitäisikö siis luopua koulutuksesta muutaman hassun vuoden takia? Itse en luovu ja hyvin silti menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398