Pullukaksi elävällä ravinnolla

uyttutuuyt

Sorry provo otsikko. Asia ei ole juuri noin, mutta mitäs sanotte tästä: eräs ystäväni on elänyt ns. elävällä ravinnolla (Wigmoren opeilla) n. 20 vuotta. Hän on n.50-vuotias naishenkilö.Minun on vaikea vaan uskoa miten on mahdollista että minä, joka syön sekaravintoa painan 52 kg (160cm pituutta) ja hän, elävää ravintoa syövä painaa 54 kg! Tyypin tuntien minun on vaikea uskoa että hän söisi salaa jotain muutakin kuin mitä väittää, mutta eikös elävän ravinnon syöjät ole yleensä laihanpuoleisia tyyppejä.Tämä ystäväni on ns.sopusuhtainen,ei pullukka mutta ei häntä laihaksikaan voi sanoa.

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhlhjh

      Kyllä 54-kiloinen aika hoikka on. Ei elävä ravinto tarkoita laihuutta tai laihduttamista, olet keksinyt sen täysin omasta päästäsi.

    • älytöntä

      Eihän 2kg:n ero ole mitään. Tyrmistyttävää edes miettiä vain 2kg enemmän painavan kaverin olevan pullea. Sitten jos painoa 20kg enemmän, sitten eri juttu.

      • ap

        Lue tarkemmin kirjoitukseni. En viitannut pulleuteen vaan ruokavalioihin; kaverini on kasvissyöjä/elävänravinnonsyöjä ja painaa jopa enemmän kuin minä joka syön sekaravintoa. Tätähän minä ihmettelin.


    • hohhoijjaa.....

      Se tosiaan on elämäntapa, joka sopii joidenkin suolistolle ym paremmin. Missään kukaan ei väitä, että se on laihdutuskeino. Syöt mitä ruokaa tahansa enemmän kun kulutat, paino nousee...

      Sinuna kiinnittäsin huomion siihen miksi mielessäs parjaat ystäväsi valintoja, kun päinvastoin luulis niitä kannustavan...

    • asjt qv´049

      Elävällä ravinnolla ollessa on mahdollista saada runsaasti rasvoja (kylläkin hyviä) ja myös hiilihydraatteja (hedelmistä ja marjoista), eli kalorinsaanti onnistuu, jos ei erityisesti zoomaa niiden vähentämiseen. Silti 54 kg on erinomainen paino 50-vuotiaalle. Siihen mennessä lihaskudos vähenee ja keho kerää enemmän rasvaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe