Kiinassa tehtyjä putkivahvistimia jotka ovat kopioita muiden tuotteista. Ovat aika halpoja esikuviinsa nähden.
Bugera BC30 -> Matchless DC-30
Bugera 1960 -> Marshall Super Lead Plexi
Bugera 1990 -> Marshall JCM 900
Bugera 333 -> Peavey XXX
Bugera 333XL -> Peavey Peavey JSX
Bugera 6260 -> Peavey 5150
Bugera 6262 -> 5150 II
Bugera Magician -> Mesa Boogie Mark IV
Bugera Trirec -> Mesa Boogie Triple Rectifier
Bugera vahvistimet
10
3870
Vastaukset
- mika2
Joo, ne ei vain taida valitettavasti olla ihan "täydellisiä" kopioita, minkä voi tietenkin hintalapustakin hoksata. Itse en Bugeroita tunne, mutta monet kehuvat niiden soundaavan ihan hyviltä, mutta kestävyydestä on tullut aika rankasti lunta tupaan. Toisaalta kotonahan kestää melkein mikä vain, mutta totisessa keikkakäytössä voi joutua lujille. Sieviähän ne ovat kuten jokainen voi todeta.
- Anonyymi
Voidaan kenties puhua "esikuvista". Soundi noissa saattaa kenties olla aika lähellä "esikuvan" soundia.
- Klooneja
Myös muutama (klooni?) lisää. En tiedä sitten mikä mahtaa olla näiden esikuva.
Bugera V5
Bugera V22
Bugera V55
Bugera BC15
Eivät ole hinnalla pilattuja ja sopii varmasti aloitteleville kitaristeille.- Transistorila
Miten niin alottelevalle sopii?
Mikään vahvistin ei määrittele käyttäjää, itse ole parikymmentä vuotta soittanut ja silti ostin Mustang 1 trankun. - Anonyymi
Transistorila kirjoitti:
Miten niin alottelevalle sopii?
Mikään vahvistin ei määrittele käyttäjää, itse ole parikymmentä vuotta soittanut ja silti ostin Mustang 1 trankun.Kenties hinta määrittää asian? Tuskin aloitteelva ostaa monen tonnin vahvistinta, tai nåh mistä minän tiedän, kenties ostavatkin.
- mievaa-ntässä
Tällaisia malleja löytyy näköjään nyt.
V5 INFINIUM
V22 INFINIUM
V55 INFINIUM
333XL INFINIUM
TRIREC INFINIUM
BC15
G5 INFINIUM
G20 INFINIUM
T5 INFINIUM
T50 INFINIUM
6262 INFINIUM
1960 INFINIUM
1990 INFINIUM
6260-212 INFINIUM
Olkoon sitten esikuvansa kopio tai klooni niin varmasti toimivia pelejä, vai ovatko?- Anonyymi
Infinium sarjalaisista on saatu poistettu ensimmäisten mallien "bugit" joten ovat ilmeisesti ihan toimivia pelejä nykyään.
- Ikäloppu_soittaja
Itselläni tuo G20 nuppi joka yllätti on äänellisesti minun soittamistani kärki päässä .
- Anonyymi
Moi!
Kertoisiko joku tietämättömälle, että mitenkäs se on noiden: Bugera INFINIUM-mallien kanssa, että voiko todellakin niiden pääteputket vaihtaa ilman biasointia, siis että hoitaako vahvarin "automaattibiasointi" sen alusta saakka? Siihen kun ei oikein tyhjentävää vastausta löydy mistään.
Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764