Hei löytyisikö keneltäkään sanat kappaleeseen Kalajoen hiekat? esittäjinä on ollut mm. Tapani Kansa ja Jean S
Kalajoen hiekat. sanat
6
9794
Vastaukset
- nanna
on hiekka polttavaa/taivas punertaa/edessäni
puhdas meri on/lämpö auringon/kesäloma alkoi hymyillen/nyt jo tunnen sen/kesäleikit meikit ohentaa/tule mukaan vaan/
kalajoen hiekat/voikun onnistuis/miettii hiekal röökit suis Pete Frits ja Luis/ kalajoen hiekat vain sua odottaa/tule tänne/tunne lämpö sen/ole minun hetkinen/
kalajoenhiekat/vain sua odottaa/tule tänne/tunne lämpö sen/ole minun hetkinen/ole minun hetkinen/..- ...
mikä on kyseisen kappaleen alkuperäinen nimi? (engl.)
- erkki
... kirjoitti:
mikä on kyseisen kappaleen alkuperäinen nimi? (engl.)
california dreaming esittää mamas & papas
- tti826
On sperma polttavaa, kulli punertaa. Edessäni paljas pillu on aivan karvaton. Kesäloma alkoi hymyillen, pusseissani tunnen sen. Esileikit naisen kuumentaa, tule mukaan vaan.
Kertosäe:
Kalajoen naiset(Kalajoen naiset). Heti panettaa. Miettien et takaa vaiko eest, sänkyyn vain nopeest. Kalajoen naiset(Kalajoen naiset), vain mua odottaa. Tule että tunnen lämmön sen ota suihin hetkinen.
(ähkymistä)
On sperma polttavaa, kulli punertaa.
(No mikä ettei, haha) Edessäni kuudes nainen on, olen voimaton. Kesäloma alkoi hymyillen, unohdin jo runkkauksen. Kesäleikit kortsuja kuluttaa, kun en ilman saa.
Kertosäe ota suihin hetkinen x2 - aoidjoiasjdioajsdoj0099
tti826 kirjoitti:
On sperma polttavaa, kulli punertaa. Edessäni paljas pillu on aivan karvaton. Kesäloma alkoi hymyillen, pusseissani tunnen sen. Esileikit naisen kuumentaa, tule mukaan vaan.
Kertosäe:
Kalajoen naiset(Kalajoen naiset). Heti panettaa. Miettien et takaa vaiko eest, sänkyyn vain nopeest. Kalajoen naiset(Kalajoen naiset), vain mua odottaa. Tule että tunnen lämmön sen ota suihin hetkinen.
(ähkymistä)
On sperma polttavaa, kulli punertaa.
(No mikä ettei, haha) Edessäni kuudes nainen on, olen voimaton. Kesäloma alkoi hymyillen, unohdin jo runkkauksen. Kesäleikit kortsuja kuluttaa, kun en ilman saa.
Kertosäe ota suihin hetkinen x2nam kalajoen naiset
- Anonyymi
miettii hempat hiekal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446