Hyvä UV-geelin perusmerkki?

kotigeelaaja

Kaipaan enemmän tietävien neuvoja.

Ostin uunin, ja nyt mietin hyvää geeliä. Uuni on käytetty Rio 36W ja sen mukana sain avatut geelit. Ihan ok, mitä olen testaillut. Kaverin tekemissä Cesarseissa parempi kiilto, mutta vaikka Rioja oli haukuttu, sain ne toimimaan ihan kivasti.

Nyt mietin, että tilaanko ulkomailta suoraan CND Brisat, vai ostanko Kynsitukun tai jonkun muun halpismerkkejä. Cesars on yhtä kallis kuin Brisa, onkohan se yhtä hyvä? Haen hyvää hinta-laatusuhdetta, ei välttämättä halvinta.

Voinko käyttää eri merkkisiä geelejä samaan aikaan? Lähinnä, jos laitan valkoisen tipin tai esimerkiksi läpikuultavan glittergeelin, niin onko eri merkit riittävän samanlaisia toiminnaltaan, että voin käyttää niitä samalla kerralla?

Teen siis vain itselleni kotonani, luonnolliseen kynteen ilman tippiä tai muotteja, ja haluan kestävän, kiiltävän ja ei soak off-geelin.

Kiitos jos ehditte auttaa, jostain syystä (kynsiteknikko-monopoli?) geelien suhteen vallitsee salamyhkäisyyttä.

6

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfhg
    • Kynsikäs

"Cesars on yhtä kallis kuin Brisa, onkohan se yhtä hyvä?"

Cesarsin geelit eivät ole yhtä kalliita kuin Brisa, eivätkä laadultaan vastaa Brisaa lainkaan.

Olen aiemminkin todennut täällä että kotiharrastajan ei ole välttämätöntä hifistellä millään kalliimmilla geelimerkeillä. Mikä on halpisgeeli ja mikä taas ei, riippuu tietenkin aivan jokaisen omasta maailmankatsomuksesta, mutta ihan samaa tavaraa ne kuitenkin on. Inci-listaa vertailemalla tämäkin selviää.

Käytä rauhassa mitä tahansa merkkiä jonka viskositeetti ja ominaisuudet sinua itseäsi miellyttää. Lopputulos ei riipu merkin hinnakkuudesta, vaant ekijän työn jäljen laadukkuudesta.

• otapa selvää

Ja CND:n Brisan geelejä ei saa ulkomailta tilattua suomeen, koska suomessa maahantuoja. Näin ainakin, jos jenkkilästä yrittää tilata.

• Sara's Place

Ihan mitä merkkejä vaan saa tilattua suomeen. No problem, pitää vaan löytää oikeat paikat. Ihan ebaysta löytyy brisaa. Mut olen samaa mieltä ettei kannata hifistellä jos vaan itselle tekee ja saa halvemmallakin kestävät kynnet.

• Geelaaja

Tarjoustalosta saa Fingerin tms merkkistä geeliä tosi sopivasti. Tippejä myös.

• 20+8=28

Jos tekee ihan harrastepohjalta, niin esim. mereneidin tuotteet ihan ok, samoin jt-cosmeticsin. Fingerin tippeihin en oikein luota, saati geeleihin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      7121
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      113
      6042
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3722
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      54
      3690
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      118
      3362
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2995
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      2855
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2471
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2244
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1952
    Aihe