onko kyseisen bändin faneja? Itse olen tykännyt kyseisestä bändistä jo yli kymmenen vuotta.
The Road
12
978
Vastaukset
- Judgment
En mikään hirveä The Road fani ole, mutta alkuajan tuotanto on hyvää musaa. Etenkin "Ykkösuutinen" joka on kokonaisuudessaan loistava albumi.
- Saaris
Kyllä bändillä on vielä jonkin verran ihailijoita. Rahallisia kannattajia pitäisi olla enemmän, että pojat saisi soittaa. Tekevät kyllä täysillä Jumalalle!
Maata Näkyvissä -festareilla Road on saanut yleisöä ihan kivasti mukaan. Levyjen ostajia ei ole sitten ihan niin paljoa.
- ex-fani
Juu The Road oli kova sana nuoruusvuosina 80-luvulla ja vielä 90-luvun alussakin sitä tuli kuunneltua. Vielä jaksaa pojat ilm. keikkailla, hienoa :)
- sadepilvi
Ainakin itse lukeudun Roadin "faneihi".
Olen kuunnellut sitä jo n.15-v. - sadepilvi
- Gina7800
Kaksi The Roadin levyä löytyy, niitä ei ole kovin paljoa tullu kuunneltua, mutta livenä tykkään Roadista:). Ja hyviä sanoituksia Roadilla on!
- Anonyymi
Onko kellään sitä kaukainen maa kappaletta tältä levyltä:
The Road 1981 - 2001 kokoelmalevy, kaikki kappaleet uusina sovituksina (2001)- Anonyymi
Se on hyvä kappale.
- Anonyymi
Se 2001 sovitus siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 2001 sovitus siis.
Saako tuota cd:tä jostain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 2001 sovitus siis.
The Road - Kaukainen maa (2001 versio)
https://youtu.be/S8oQXt1t45w?feature=shared - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The Road - Kaukainen maa (2001 versio)
https://youtu.be/S8oQXt1t45w?feature=sharedHyvä biisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.703900- 1613513
- 533119
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911895- 271737
- 441736
- 231724
- 571684
- 191587
- 181571