Mulla siis oli geelikynnet ja kun kynnet lähtivät pois niin samalla lähti pieni osa omaa kynttä yhden kynnen kynsinauhojen edestä.. Nyt kynsinauhan vierestä näkyy kynnen alus 'liha'.. On kipeä.. Mistä johtuu? Geeli jollain tavalla 'syövytti' omaa kynttä. Onko jollain samanlaisia kokemuksia? Ja kasvaako kynsi enää koskaan siihen takaisin? Nyt kynsi on ollut tuollainen n. 2 kuukautta....
Kynnestä näkyy liha geelikynsien laiton jälkeen
2
258
Vastaukset
- Denisa
Ne on epäammattimaisesti tehty tai poistettu.
Geeli ei "syövytä". Joko kynsiä tehdessä niitä on viilattu liikaa tai poisto on tehty repimällä, mikä on aiheuttanut vaurion kynteen. Kynnen tehtävä on suojella kynsipetiä/sormenpäitä.
Kyntesi pitäisi kyllä kasvaa ihan huoletta uudeksi, mutta jos näin ei tapahdu on syytä käydä lääkärissä selvittämässä ettei kyseessä ole mikään sairaus.
En syyllistä itseoppineita, mutta heissä sekä joissakin "ammattilaisilla" on iso aukko tietämyksessä miten niitä kynsiä tehdään, huolletaan tai annetaanko ylipäätään mitään ohjeita asiakkaille rakennekynsien hoidosta.
Jotkut "ammattilaiset" tekee kynsiä hirveällä kiireellä ja hutiloiden eikä luonnonkynttä kunnioittaen.
Anteeksi avautuminen, mutta joidenkin idioottien toiminta ärsyttää. Mutta onneksi on jokunen hyvä ammattilainen/kotitekijä. - SanoEiSialleSäkissä
Joo sulla on tekijän vaihtamisen paikka. Katsokaa ihmiset tekijän tehtyjä töitä sekä kyselkää koulutuksesta tms. se että on tehnyt pitkään ei aina välttämättä ele sama asia kuin se että on taidokas. tiedän monia jotka tehneet vuosia mutta edelleen vetää asiakkaan kynsipedit ja nauhat punoittavaksi/haavoille. olen kuullut useammin kuin kerran lauseen"eikä tullut yhtään haavaakaan" sen ei pitäisi olla kenellekään yllätys!! vaatikaa sitä että tekijänne on huollellinen ja asiakkaan kaikenlainen vahingoittaminen on huonon tekijän merkki! teillä rakkaat asiakkaat on niin katse kiinni hinnastossa että useimmiten kaikki muu jää sivuseikaksi. oliskos nyt kuitenkin ollu näin että noin 10-15e lisähinnasta olisit saanut täydellisen kauniit sekä pysyvät kynnet. vahingoittamatta sitä omaa luonnon kalustoa. myös aineissa ON eroja. Ottakaapa kuva kynsistänne juuri laittamisen jälkeen sekä siten juuri ennen huoltoon menoa, seuratkaa onko värit pitäneet pigmenttinsä vai onko muutoksia. laatumerkit kantavat lookkinsa loppuun saakka. poikkeuksena tupakoitijat joiden kätösissä varmaan mikä tahansa merkki värjäytyy kellertäväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401