Seksin synkkä puoli

Anna-19XX

Ikääni en tod mainitse mutta... siitä sairaasta touhusta on nyt about 11-12 vuotta...

Olin... ja olen edelleen... meidän perheen ainoa lapsi. Vanhemmat eros kun olin 11 v. Uusia miehiä tuli ja meni mut äippä ei sit koskaan löytänyt sellasta jonka kanssa olis voinu jopa avioliittoa harkita. Pahimmillaan äiti sai köniin kunnolla... tai ehkä oikeastaan pahin äidin miesystävistä ole se, joka muakin hiplaili ja tuli meille mielellään silloin kun äiti ei ollu kotona. Sit alko ain ehdottelu ja likasten puheitten tulva... sellanen äklö pedofiili kun vaan voi olla. Mutta, tämä ei ole tarina minusta ja äidin miesystävästä vaan ehkä vähän sairaammastakin on kyse... en itse tuomitse itseäni, mutta tiedän monen tuomitsevan minut. Kadun silti, ja ajoittan voin pahoin, vaikkakin nykyään jo se on jo taakse jäänyttä sekoilua.

Vuodet vieri, minä kasvoin, ja kehityin naiseksi... naisen aluksi. Seksin likaisuus on tullut tutuksi lähes siitä lähtien kun isä lähti. Ne kaikki miehet, äänet makkarista, saunasta, olkkarista jne, riettaat puheet, ja mitä ovenraosta näin, vaikutti myös omaan seksuaaliseen kehitykseeni. Taisin olla 12 v. kun ensimmäisen kerran tein sitä mitä näin äitini usein tekevän, eli koskettelevan itseään. Ensimmäistä orgasmia en unohda ikinä. Menin ihan paniikkiin, pelkäsin että jotain tapahtui mihin kuolee. Se jätti minuun pitkäksi aikaa ikävät jäljet. Seuraavan kerran tyydytin itseäni varmaan vuoden puolentoista päästä. Siitä opin tykkämään kuitenkin ja siitä sit vähitellen kehittyi aika kinky harrastus. Leluja oli, sähköinen stimulaattori, asuja, sidontavälineitä, piikkejä, neuloja, nipistimiä jne...

Kun äidillä ei flaksi käyny miesten kanssa, niin sitten hän alkoi tekeen sitä yhen naisen kanssa. Niittenkin touhui vaklailin välillä ovenraosta. No tietty se vaikutti sit muhunkin, joten eihän siitä menny kovin kauaa kun sain ekat kokemukset naisen kanssa. Se kyl sytytti mut. Se sai unohtaan kaikki ne likaset asiat mitä miehistä opin. Se oli puhdasta ja hellää naisen kanssa. Tietty se sit johti siihen et suhde alko syvenee ja siit tuli ihan parisuhde. Surkuhupaisa juttu oli se et äippä alko kritisoimaan mua siitä vaik itekkin sitä harrasti. Eikä välittäny vaik tiesi et joskus kattelin salaa. Paraskin arvostelija joo. Mut perustelutkin tuli ku apteekin hyllyltä... "älä tee sellasta mitä mä teen... opettele olee siveellinen".

No, mun tuuria et sit se suhde loppu, enkä sit tienny et mitä täs oikein tekis. Olin pitkään ilman toisen läheisyyttä ja rakkautta... no tietty äippä halaili ja suukotteli ja paijaili mua, että en sentään ihan yksin jäänyt. Alettiin käymään yhdessä viihteellä... tykkäsin siitä. Oli turvallinen olo. Yhdessä käytiin pyöräilemässä ja rullaluistelemassa ja oli hauskaa hohtokeilailussakin. Meni yhden kerran ihan räkänauruksi kun alettiin pelleileen.

Sit alettiin viihtyy kotonaki enemmän... katottiin leffoi, saunottiin, kudottiin kilpaa villasukkia ja tumppuja ja viikonloppusin ain tehtiin uusilla resepteillä hyvänmakusia drinksuja, ja joskus jotain ihan järkyttäviäkin. Humalassa ku oltiin niin välillä meni pelleily aika pitkälle. Puristeltiin nauraen toistemme tissei ja pakaroita, vedettiin pikkareita alas...

No, nyt sit varsinainen tarina... Meillä oli menossa sellai vakio perjantai, tai lauantai, ja tehtiin hyvää ruokaa, katottiin leffa ja sit illemmalla otettiin drinkkejä. Jossain vaiheessa iltaa ku oltiin takapihalla polttelemassa ni äiti keksi alkaa vilauttelee tissei naapureille. Kyllä hävetti ja kiskoin sen takas sisään ja sitä vaan nauratti. Aloin kiskoo sille takas rintsikoita ja paitaa ni se sano että "älä nyt vielä... kattele niitä... saa niit puristaakki". Otin nänneistä kiinni ja ravistin niin et sitä sattu ja sanoin et "siin on sulle puristeluja" ja sit kiskoin paidan alas. Äiti oli jo aika väsy sit myöhemmin ja peittelin sen sohvalle nukkuun. Ite menin suihkuun ja laitoin kiukaaseen vähän lämpöä. Mukaan otin pari lelua... suihkussa ajelin alapään ihan sileäksi... poslari kiihotti ain niin syntisesti. Jätin suihkun päälle, sammutin kaikki muut valot paitsi saunan tuikut ja menin lauteille leikkiin lelujen kanssa. Kuulasauvaa työntelin peppuun ja dildoa pilluun. Ne tuntu niin vietävän hyvältä yhtäaikaa sisällä. Välillä ain otin kuulasauvan suuhun... ja mitä likasempi se oli sen kiihottavampaa. Nuolin sen ihan puhtaaksi ja taas työntelin sitä peppuun. Välillä vaihdoin sauvojen paikkaa ja työntelin likasta sauvaa riskeistä huolimatta pilluun. Tiedän, sairastahan tää on, mut sitä tekee helposti mikä kiihottaa... ja seksilläkin on taipumus mennä koko ajan pidemmälle... sitten myöhemmin kadutaan.

21

15300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna-19XX

      Muutaman orkun jälkeen menin takas lämpimän veden alle ja makoilin siin varmaan tunnin niin et oli kämmenissä ja sormenpäissä nahka jo ihan rypyssä. Äiti avas pukkarin oven ja kysy et mitäs täällä oikeen voihkitaan. Olin ihan nolona kun enhän mä sitä ollu tajunnu ku niin kiimoissa oli. Sit ku äiti näki mun poslarin ni se alko siit kohkaan. No, hetken päästä se halus itekkin koklaan sitä. Aika onneton ressukka siin humalapäissään alko ihan kuiviltaan höyläilee. Sit tietty meni siihen et mun piti auttaa. Sanoin et kuule se täytyy ekaks pestä ettei se iho tulehdu. Se meni makaan ja pisti kädet pään alle ja katto mua hymyillen... joo vihje selvä, just mun pitää tehdä se... Sit mä aloin kuitenki pesee sitä... sen järkkyä puuhkaa. Se tykkäs siitä ku ain välillä kuulin hyminää ja välil höpis jotain kaksmielistä. Sit alko vähitellen karvatupot irtoilla ja jalkoväli siistiytyä. Lopputulos oli ainakin tuikkujen valossa aika tuhman näköinen ja sit taputin leikkisästi hään hävylle ja kehuin et on nyt kaunis. Äiti kokeili ja sanoi että onpa se niin sileä. Sit hain hänelle viel puhdistusmaitoa ja kosteusvoidetta että varmaan on sit iho terve aamulla. Tiedän kokemuksesta mitä tapahtuu ku alkaa pesemätöntä ajeleen eikä viimeistele ihoa. Näky on aika järkky. Ja kipeääkin tekee ku vähän housut hankaa tai ku liikkuu yleensä.

      Tuhmaksi alkoi mennä. Varsinki siinä vaiheessa ku hän pyys mua levittään sen kosteusvoiteen... ja sen jälkeen kun olin tehny sen sillai pikaisesti, niin hän halusi lisää. Mä puristin muutaman sentin nauhan sitä hävylle ja lääspin nopsaan, niin sitten hän sanoi et hitaammin. Ja ain välillä hän otti mun ranteesta ja paino mun kättä kovempaa jalkoväliään vasten ja tokas että "tällai... rauhallisesti". Kun mä tunsin et hän liikutteli lantiotaan ylös ja alas ja samalla liikutteli mun kättä ylös ja alas niin kyl tuli ku salama taivaalta sellai outo epämääräinen tunnekuohu ja ymmärrys et mistä on kyse. Se tunne oli ihan outo... vaikeeta pukee sanoiks, mut syntinen, masentava, pelottava ja samaan aikaan oli jotain "kielettyä kiihottumista". Vatsassa ja silmissäkin kipinöi. Kun kuulin sen huokailuja niin mun alapäähän ja alavatsaan tuli kans outo tunne mitä ei ollu ikinä kokenu... mut siin oli silti jotain tuttua. Samaa tunnetta kun silloin lapsena pelkäsi, samalla kans outoa kiihottumista ja muita tunteita mitä seksiasiat tuo tullessaan. Myös samoja tuntemuksia mitä tulee kun saa orkun. Tunsin myös ihan selkeetä alapään kevyttä kouristelua, ihan niinku olis pienen orkun saanu siinä tunnekuohussa. Joo mut varmaankin kynttilänvalo ja aikaisemmat leikit lauteilla ja muu tuhmailu vähän vaikutti asiaan... mut siin mä hyväilin sen jalkoväliä, mitä yleensä ei tehdä, mikä on moraalisesti väärin... ja kaikinpuolin likaista. Se ero oli mieletön... eli miltä tuntu tehdä samaa äidille, mitä oli aiemmin tehny tyttöystävälleen. Vaikeet sitä on lähteen kuvailee niin et saa kerrottua sen ymmärrettävästi. Mut joo, tiesin kyllä tekeväni väärin... enkä tajuakaan oikeestaan, et miksi vaan jatkoin vaik olin kahden vaiheilla. Joku siinä kuitenkin oli se mikä houkutteli... syntinen kielletty seksi! Jos sitä nyt seksiksi voi sanoa?!?

      Jonkun aikaa kun olin "hieronut voidetta ihoon" niin hän ohjasi mun sormen klitalleen ja liikutteli sitä hetken... jatkoin sitä sitten ihan omasta... halusta, kenties näin koska en lopettanu. Kaippa se kiihottuneisuus sit voitti kun halusin saada jotain uutta pajon isompaa tunnetta, ja et hän nauttis kans ja yritin tehdä parhaani et se tuntuis oikeen hyvälle. Puristelin välil sitä sormien väliin, välillä työnsin sormia hänen sisään ja kuuntelin sen huokailuja. Sit se yhtäkkii nappas mun reiteen kii ja puristi tod lujaa. Samalla se nosti lantionsa aika ylös ja sen kroppa alko vatkaan ja puoliks muris ja voihki... että aika mielettömän orkun sai ja oisko ollu peräti parissa minuutissa. Kuitenki se kävi äkkiä.

      Aattelin välil et tää oli nyt tässä mut taas toisaalta... no, siihen silti jäin makoileen ja tunsin ku hänen kroppa nytkähteli. Silittelin häntä siin ja puhuttiin, jotain... jostain. Lähettiin kuiteskin saunasta pois ja keittiön... olohuoneen... jne... kautta sitten päädyttiin mun makkariin kuuntelee musaa ja äiti korkkas jonkun... bissen, lonkeron, tms. Vähän aikaa jotain juteltiin ja sit ne muuttu seksijutuiksi. Hän alko kyselee miltä se tuntu olla naisen kans suhteessa ja halus tietää vähän yksityiskohtasemmin mitä tapahtu ku oltiin sängyssä. Sellasta äidille tyypillistä kiusottelua oli ja vähän kaksimielisiä juttuja... Sitten se tuli mun kainaloon ja suukotti poskelle, ja avas mun kylpytakin ja alko puhelee jotain et "...miten kaunis vartalo... en ole ennen osannut katsoakaan..." jne... ja silitteli mun vatsaa ja välil aina vähän hipas mun häpyä. Olihan se ihan outoa, kiihottavaa, mutta outoa, ja silti niin kiihottavaa. Ja outoa... mutta siinä mä makoilin sängyllä poikittain äiti kainalossa, kylpytakki auki, posliinipillu esillä... voiks tän oudompaa olla? Ja kiihottavampaa?

      • Anna-19XX

        Hän kävi koko ajan rohkeammaksi ja vähitellen ihan kokonaan silitteli mun häpyä ja välillä rintojen välistä sormilla luikerteli... Kiihotuin silti, vaikka jokin mun sisällä sano et ei... mut silti annoin sen jatkua, ja päätin surra myöhemmin. Tein sit ihan rohkeen liikkeen kun hänen kätensä tottakai halusi mennä pidemmälle. Nostin reiteni äidin lantiolle ja levitin jalat kunnolla ja aattelin et antaa mennä... saa tapahtua ihan mitä vaan, teen ihan mitä vaan hän haluaa. Hän päästi tuhman "mmm" äänen ja samalla painoi kätensä mun jalkoväliin ja painoi sormen emättimen päälle, ja päästi uudestaan "mmmm" äänen, vissiinkai kun huomas et oon ihan kosteena. Hän hyväili syvältä ja ihanasti ja välillä paino kynnellä kipeesti gpisteen luonta. Liikuttelin itekkin peppua ylös ja alas ja huokailin ku tuntu niin järkyn hyvältä.

        Se alko olla sit kohta ihan... nussimista, naisten kesken. Sukurutsaa, insestiä, ja kaikkee sairasta vaik se kielletty kiima sit voitti. Siirryin kokonaan mun sängylle ja käännyin äitiin päin, nostin jalan sen pepun päälle ja ohjasin sen käden takas mun hävylle. Sit sanoin sille et "tätähän sä haluat... naida mun kanssa...". Sit ei puhuttu enää paljoa mitään... otin häneltä pyyhkeen pois edestä aloin hyväilee rintoja ja otin välil nännin suuhun ja sit vein käteni hänen jalkoväliin ja aloin työntelee sormilla ihan kiimasena. En ikinä ollu aatellu et mitään suukotteluja vakavampaa teen, mut huulet ja leuka täris mulla ku painettiin huulet yhteen ja alettiin suuteleen. Sain melkeen orkun pelkästä suutelusta... vatsassa tuntu sykettä vähän väliä ja sitä tunnetta mikä tulee just kun orkku alkaa.

        Mä käännyin selälleni ja äiti tuli sit mun päälle niinku mies. Levitin jalat ja paineltiin pillujamme toisiaan vasten... välillä tuli aika rietasta läiskettä meidän lantioista. Laitoin sormen meidän pillujen väliin ja hieroin molempia yhtäaikaa... ja välil otin sormen suuhun ja katoin sitä tuhmasti. Syntinen maku... no, siitä tuli mieleen tietty et mitä jos nuolen häntä. Se alko kiihottaa ihan mielettömästi. Nostin häntä olkapäistä istumaan mun päälle ja hetken kattelin kun hän liikutteli lantiotaan eteen ja taakse... sit otin häntä pepusta kiinni ja aloin vetää mun kasvoja kohti. Muistan edelleen sen tuoksun, sitä tuskin tuun koskaan unohtamaan. Kun hänen pillu oli siin edessä ni tuli sellai pakokauhun tunne, jotenkin masentava ja pelottava... mut silti painoin huuleni kii ja työnsin kielen niin syvälle ku meni, ja aloin maistaa sitä. Nuolin klittaa ihan tärinät päällä ja välil emätintä. Sekin sit alko tuntuu ok:lta ja halusin sitä vaan lisää. Nuolin ja imin ja kuuntelin hänen voihkimistaan. Työnsin sormet sisään ja aloin naimaan niillä samalla ku nuolin. Sit painoin jostain kohtaa mikä sai hänet kouristaan... tais joo olla gpiste ku löyty... no painoin aika kovaa ja pyöritin sormea ja sit hän huusi et "älä!" mut oli vähän myöhästä ja sain sellai pienen roiskauksen pissaa suuhuni. Sit hän pyyteli anteeks ja kerto et siin on sellai kohta et kun siit painelee ni tulee tunne et on pakko ponnistaa ja sit ei pysty pidättää. No, täytyy tunnustaa et olin omalla pissallaniki leikkiny jonkun kerran et ei se sillai mikään järkytys ollu. Ei se maku kyl mikään kovin herkullinen ole mut on siin se tuhma ja likainen juttu mikä kiihottaa mua. Välil ku nuolin häntä niin tarkotuksella painoin siit kohtaan pikkasen et ihan vähän lirahtaa. Oli aika syntisentuhmaa nuola pissasta ja märkää pillua. Hetken viel ku nuolin niin annoin hälle pitkän ja ihanan orkun. Sit hän tuli taas makoilee mun päälle ja paineltiin lantioita toisiaan vasteen ja suukoteltiin. Sit hän sanoi et "joo sitä haluan", ja vähän aikaa mietin et mitä haluaa, ja sit muistin sen mitä hältä kysyinkin. Sit hän alkoi kertoo tunnustuksia... oli monesti ajatellu tuhmia musta ja usein sormetellu itteensä viltin tai minkä tahansa alla piilossa ku kateltiin telkkua. Sillointällöin hän oli mun nukkuessa hänen vieressään painellut itseään mua vasten... tästä vois monet vaik oksentaa, mulle tuli vaa kiihottunu olo et mitä kaikkee voikaan seksin kans tehdä.

        Sit hän alko suukottelee mun vatsaa ja vähitellen meni mun jalkoväliä kohti. Halusin niin syntisesti tuntea kuinka mua nuollaan. Ja se tunne kun tunsin hänen huulet ja kielen niin laukesin nopeasti, ja vielä useamman kertaa. Kun oltiin siin sängyssä naitu pitkään ja monet orkut, niin äiti pyys mua kylppäriin. Se laitto mut makaan siihen ja anto taas pillunsa nuoltavaksi, ja sit pyys painelee "siitä" kohdasta. Mua kiihotti ihan mieletömästi se et se haluu pissata mun suuhun. Nuolin ja painelin sitä kohtaa ja ain välillä lirus pissaa mun suuhun. Sit se pyys hieroo kunnolla ja painoin aika kovaa ja pyörittelin sormea, sit alko meni ihan kaarelle ja alko täriseen ja sit alko tulla ihan kunnolla pissaa. Osan nielin ja osa valui mun päälle. Se oli kiihottavaa, likasta, syntistä...


      • Anna-19XX
        Anna-19XX kirjoitti:

        Hän kävi koko ajan rohkeammaksi ja vähitellen ihan kokonaan silitteli mun häpyä ja välillä rintojen välistä sormilla luikerteli... Kiihotuin silti, vaikka jokin mun sisällä sano et ei... mut silti annoin sen jatkua, ja päätin surra myöhemmin. Tein sit ihan rohkeen liikkeen kun hänen kätensä tottakai halusi mennä pidemmälle. Nostin reiteni äidin lantiolle ja levitin jalat kunnolla ja aattelin et antaa mennä... saa tapahtua ihan mitä vaan, teen ihan mitä vaan hän haluaa. Hän päästi tuhman "mmm" äänen ja samalla painoi kätensä mun jalkoväliin ja painoi sormen emättimen päälle, ja päästi uudestaan "mmmm" äänen, vissiinkai kun huomas et oon ihan kosteena. Hän hyväili syvältä ja ihanasti ja välillä paino kynnellä kipeesti gpisteen luonta. Liikuttelin itekkin peppua ylös ja alas ja huokailin ku tuntu niin järkyn hyvältä.

        Se alko olla sit kohta ihan... nussimista, naisten kesken. Sukurutsaa, insestiä, ja kaikkee sairasta vaik se kielletty kiima sit voitti. Siirryin kokonaan mun sängylle ja käännyin äitiin päin, nostin jalan sen pepun päälle ja ohjasin sen käden takas mun hävylle. Sit sanoin sille et "tätähän sä haluat... naida mun kanssa...". Sit ei puhuttu enää paljoa mitään... otin häneltä pyyhkeen pois edestä aloin hyväilee rintoja ja otin välil nännin suuhun ja sit vein käteni hänen jalkoväliin ja aloin työntelee sormilla ihan kiimasena. En ikinä ollu aatellu et mitään suukotteluja vakavampaa teen, mut huulet ja leuka täris mulla ku painettiin huulet yhteen ja alettiin suuteleen. Sain melkeen orkun pelkästä suutelusta... vatsassa tuntu sykettä vähän väliä ja sitä tunnetta mikä tulee just kun orkku alkaa.

        Mä käännyin selälleni ja äiti tuli sit mun päälle niinku mies. Levitin jalat ja paineltiin pillujamme toisiaan vasten... välillä tuli aika rietasta läiskettä meidän lantioista. Laitoin sormen meidän pillujen väliin ja hieroin molempia yhtäaikaa... ja välil otin sormen suuhun ja katoin sitä tuhmasti. Syntinen maku... no, siitä tuli mieleen tietty et mitä jos nuolen häntä. Se alko kiihottaa ihan mielettömästi. Nostin häntä olkapäistä istumaan mun päälle ja hetken kattelin kun hän liikutteli lantiotaan eteen ja taakse... sit otin häntä pepusta kiinni ja aloin vetää mun kasvoja kohti. Muistan edelleen sen tuoksun, sitä tuskin tuun koskaan unohtamaan. Kun hänen pillu oli siin edessä ni tuli sellai pakokauhun tunne, jotenkin masentava ja pelottava... mut silti painoin huuleni kii ja työnsin kielen niin syvälle ku meni, ja aloin maistaa sitä. Nuolin klittaa ihan tärinät päällä ja välil emätintä. Sekin sit alko tuntuu ok:lta ja halusin sitä vaan lisää. Nuolin ja imin ja kuuntelin hänen voihkimistaan. Työnsin sormet sisään ja aloin naimaan niillä samalla ku nuolin. Sit painoin jostain kohtaa mikä sai hänet kouristaan... tais joo olla gpiste ku löyty... no painoin aika kovaa ja pyöritin sormea ja sit hän huusi et "älä!" mut oli vähän myöhästä ja sain sellai pienen roiskauksen pissaa suuhuni. Sit hän pyyteli anteeks ja kerto et siin on sellai kohta et kun siit painelee ni tulee tunne et on pakko ponnistaa ja sit ei pysty pidättää. No, täytyy tunnustaa et olin omalla pissallaniki leikkiny jonkun kerran et ei se sillai mikään järkytys ollu. Ei se maku kyl mikään kovin herkullinen ole mut on siin se tuhma ja likainen juttu mikä kiihottaa mua. Välil ku nuolin häntä niin tarkotuksella painoin siit kohtaan pikkasen et ihan vähän lirahtaa. Oli aika syntisentuhmaa nuola pissasta ja märkää pillua. Hetken viel ku nuolin niin annoin hälle pitkän ja ihanan orkun. Sit hän tuli taas makoilee mun päälle ja paineltiin lantioita toisiaan vasteen ja suukoteltiin. Sit hän sanoi et "joo sitä haluan", ja vähän aikaa mietin et mitä haluaa, ja sit muistin sen mitä hältä kysyinkin. Sit hän alkoi kertoo tunnustuksia... oli monesti ajatellu tuhmia musta ja usein sormetellu itteensä viltin tai minkä tahansa alla piilossa ku kateltiin telkkua. Sillointällöin hän oli mun nukkuessa hänen vieressään painellut itseään mua vasten... tästä vois monet vaik oksentaa, mulle tuli vaa kiihottunu olo et mitä kaikkee voikaan seksin kans tehdä.

        Sit hän alko suukottelee mun vatsaa ja vähitellen meni mun jalkoväliä kohti. Halusin niin syntisesti tuntea kuinka mua nuollaan. Ja se tunne kun tunsin hänen huulet ja kielen niin laukesin nopeasti, ja vielä useamman kertaa. Kun oltiin siin sängyssä naitu pitkään ja monet orkut, niin äiti pyys mua kylppäriin. Se laitto mut makaan siihen ja anto taas pillunsa nuoltavaksi, ja sit pyys painelee "siitä" kohdasta. Mua kiihotti ihan mieletömästi se et se haluu pissata mun suuhun. Nuolin ja painelin sitä kohtaa ja ain välillä lirus pissaa mun suuhun. Sit se pyys hieroo kunnolla ja painoin aika kovaa ja pyörittelin sormea, sit alko meni ihan kaarelle ja alko täriseen ja sit alko tulla ihan kunnolla pissaa. Osan nielin ja osa valui mun päälle. Se oli kiihottavaa, likasta, syntistä...

        Sängys viel suihkun jälkeen leikittiin kunnes sit nukahdettiin. Aamu oli järkytys... mua masensi ja pelotti kun se kaikki vyöry mun mieleen. Teki mieli juosta jonnekkin, karkuun. Itketti, hävetti ja pelotti. JA sit jo juoksin vessaan ja oksensin mahan tyhjäks. En pelkästään krapulan takia, vaan myös henkisen pahoinvoinnin. Vähän aikaa itkin vessassa ja yritin jotain perusteluja keksiä asialle... en edes uskaltanu kohdata äitiä vaan annoin sen nukkua. No tietty sit hänkin heräs ja kuulin kun se huuteli mua. Olin menny lauteille ja itkin silmäni punaseksi siellä. Hän sit löysi mut, enkä kehannu silmiin katsoa. Sit näin äidin kaulan, kuinka olin syönyt sinne monta fritsua. Hitto kun se tuntu pahalta. Hän tuli mun viereen ja otti mut halaukseen yritti jotain lohduttavaa sanoa. Yritti perustella, kertoa miks se tapahtu ja et siitä ei ole mitään vaaraa eikä haittaa meille. Se oli meidän salainen juttu, meidän nautinto. Mulla vaan meni masennusaallot pitkin vatsaa ja katumus oli ihan kauhea. Ja purskahdin taas itkuun kun menin vessaan ja näin itseni peilistä. Mullakin oli fritsu kaulassa ja nännin vieressä. Aattelin et miten kauheelta ne näytti kun aattelee sitä et kuka ne teki.

        Jotein muutamien viikkojen päästä oli jo olo parempi. Siit ei menny sit kauaa kun mentiin taas sänkyyn. Sillä kertaa ei oltu otettu drinkkejä yhtään. Se oli vähän sellai terapiajuttu... ja sillä olikin vähän helpottava vaikutus, vaik asia kovin arkaluontonen ja luvaton onkin. Sen jälkeen ollaan oltu sängyssä monia kertoja ja jossain vaiheessa me käyttäydyttiin enemmänkin ku rakastavaiset ku äiti ja tytär. Mustasukkasuus tuli kuvioihin, epäilyt, syytökset... ja sitten lopulta se kaikki loppu. Nyt kun äiti on jo vanhus eikä enää pahasti sillä muisti pelaa,niin asia alkaa olla taakse jäänyttä. Kävin terapiassa joitakin kertoja,mutta syyksi sanoin ihan muuta. En kehdannut koskaan sanoa, että "minä nussin äitini kanssa". Eihän sellaista voi sanoa. Insesti on jotain järkyttävää... vaikka kiimasena haluaisitkin sitä, älä ikinä ikinä tee sitä! Kadut. Ja olo on mustaakin mustempi. Tee siinä nyt sitten töitä, kasvata omaa perhettä, ole hyvä vaimo jne. Elämässä voi joskus tyhmänä sortua järkyttäviin virheisiin.


      • Ark_ke
        Anna-19XX kirjoitti:

        Sängys viel suihkun jälkeen leikittiin kunnes sit nukahdettiin. Aamu oli järkytys... mua masensi ja pelotti kun se kaikki vyöry mun mieleen. Teki mieli juosta jonnekkin, karkuun. Itketti, hävetti ja pelotti. JA sit jo juoksin vessaan ja oksensin mahan tyhjäks. En pelkästään krapulan takia, vaan myös henkisen pahoinvoinnin. Vähän aikaa itkin vessassa ja yritin jotain perusteluja keksiä asialle... en edes uskaltanu kohdata äitiä vaan annoin sen nukkua. No tietty sit hänkin heräs ja kuulin kun se huuteli mua. Olin menny lauteille ja itkin silmäni punaseksi siellä. Hän sit löysi mut, enkä kehannu silmiin katsoa. Sit näin äidin kaulan, kuinka olin syönyt sinne monta fritsua. Hitto kun se tuntu pahalta. Hän tuli mun viereen ja otti mut halaukseen yritti jotain lohduttavaa sanoa. Yritti perustella, kertoa miks se tapahtu ja et siitä ei ole mitään vaaraa eikä haittaa meille. Se oli meidän salainen juttu, meidän nautinto. Mulla vaan meni masennusaallot pitkin vatsaa ja katumus oli ihan kauhea. Ja purskahdin taas itkuun kun menin vessaan ja näin itseni peilistä. Mullakin oli fritsu kaulassa ja nännin vieressä. Aattelin et miten kauheelta ne näytti kun aattelee sitä et kuka ne teki.

        Jotein muutamien viikkojen päästä oli jo olo parempi. Siit ei menny sit kauaa kun mentiin taas sänkyyn. Sillä kertaa ei oltu otettu drinkkejä yhtään. Se oli vähän sellai terapiajuttu... ja sillä olikin vähän helpottava vaikutus, vaik asia kovin arkaluontonen ja luvaton onkin. Sen jälkeen ollaan oltu sängyssä monia kertoja ja jossain vaiheessa me käyttäydyttiin enemmänkin ku rakastavaiset ku äiti ja tytär. Mustasukkasuus tuli kuvioihin, epäilyt, syytökset... ja sitten lopulta se kaikki loppu. Nyt kun äiti on jo vanhus eikä enää pahasti sillä muisti pelaa,niin asia alkaa olla taakse jäänyttä. Kävin terapiassa joitakin kertoja,mutta syyksi sanoin ihan muuta. En kehdannut koskaan sanoa, että "minä nussin äitini kanssa". Eihän sellaista voi sanoa. Insesti on jotain järkyttävää... vaikka kiimasena haluaisitkin sitä, älä ikinä ikinä tee sitä! Kadut. Ja olo on mustaakin mustempi. Tee siinä nyt sitten töitä, kasvata omaa perhettä, ole hyvä vaimo jne. Elämässä voi joskus tyhmänä sortua järkyttäviin virheisiin.

        Nii minkäköhän ikänen olet nyt ? Mietin et mahtaako tällasta tapahtua kuinkakin paljon tai vähän ...


      • Allways horny
        Anna-19XX kirjoitti:

        Sängys viel suihkun jälkeen leikittiin kunnes sit nukahdettiin. Aamu oli järkytys... mua masensi ja pelotti kun se kaikki vyöry mun mieleen. Teki mieli juosta jonnekkin, karkuun. Itketti, hävetti ja pelotti. JA sit jo juoksin vessaan ja oksensin mahan tyhjäks. En pelkästään krapulan takia, vaan myös henkisen pahoinvoinnin. Vähän aikaa itkin vessassa ja yritin jotain perusteluja keksiä asialle... en edes uskaltanu kohdata äitiä vaan annoin sen nukkua. No tietty sit hänkin heräs ja kuulin kun se huuteli mua. Olin menny lauteille ja itkin silmäni punaseksi siellä. Hän sit löysi mut, enkä kehannu silmiin katsoa. Sit näin äidin kaulan, kuinka olin syönyt sinne monta fritsua. Hitto kun se tuntu pahalta. Hän tuli mun viereen ja otti mut halaukseen yritti jotain lohduttavaa sanoa. Yritti perustella, kertoa miks se tapahtu ja et siitä ei ole mitään vaaraa eikä haittaa meille. Se oli meidän salainen juttu, meidän nautinto. Mulla vaan meni masennusaallot pitkin vatsaa ja katumus oli ihan kauhea. Ja purskahdin taas itkuun kun menin vessaan ja näin itseni peilistä. Mullakin oli fritsu kaulassa ja nännin vieressä. Aattelin et miten kauheelta ne näytti kun aattelee sitä et kuka ne teki.

        Jotein muutamien viikkojen päästä oli jo olo parempi. Siit ei menny sit kauaa kun mentiin taas sänkyyn. Sillä kertaa ei oltu otettu drinkkejä yhtään. Se oli vähän sellai terapiajuttu... ja sillä olikin vähän helpottava vaikutus, vaik asia kovin arkaluontonen ja luvaton onkin. Sen jälkeen ollaan oltu sängyssä monia kertoja ja jossain vaiheessa me käyttäydyttiin enemmänkin ku rakastavaiset ku äiti ja tytär. Mustasukkasuus tuli kuvioihin, epäilyt, syytökset... ja sitten lopulta se kaikki loppu. Nyt kun äiti on jo vanhus eikä enää pahasti sillä muisti pelaa,niin asia alkaa olla taakse jäänyttä. Kävin terapiassa joitakin kertoja,mutta syyksi sanoin ihan muuta. En kehdannut koskaan sanoa, että "minä nussin äitini kanssa". Eihän sellaista voi sanoa. Insesti on jotain järkyttävää... vaikka kiimasena haluaisitkin sitä, älä ikinä ikinä tee sitä! Kadut. Ja olo on mustaakin mustempi. Tee siinä nyt sitten töitä, kasvata omaa perhettä, ole hyvä vaimo jne. Elämässä voi joskus tyhmänä sortua järkyttäviin virheisiin.

        Todella hyvä tarina kaikkineen. Jatka vain kirjoittelua.


      • Anna-19XX
        Ark_ke kirjoitti:

        Nii minkäköhän ikänen olet nyt ? Mietin et mahtaako tällasta tapahtua kuinkakin paljon tai vähän ...

        Ikääni en viitsi sanoa, sori:) Ja kyllä tätä tapahtuu. Enemmän kuin uskoisi. Mutta kuitenkin harvemmin siten, että kumpikin osapuoli on siihen valmis ja halukas. Enemmänkin se on sellaista, josta tulee joko heti tai sitten myöhemmin ikävyyksiä, kuten jopa tuomioita, ja että lapsi joutuu käymään terapiassa, kun on laskettu himot järkeä käyttämättä vapaaksi alaikäistä lastaan kohtaan. Vaikkakaan en ole paras ihminen arvosteleen, mut ne äijät jotka käyttää lapsiaan hyväksi, niin se on jotain todella kuvottavaa. Venäjällähän esim se on järkyttävän yleistä. Ja uusioperheissä varsinkin, vaikkakaan ei ole insestistä kyse, niin monesti isäpuoli syyllistyy hyväksikäyttöön. Mut tää maailma on jo sellanen mitä ei ihmisluonto pysty käsittään.


      • vjhvjhv
        Anna-19XX kirjoitti:

        Ikääni en viitsi sanoa, sori:) Ja kyllä tätä tapahtuu. Enemmän kuin uskoisi. Mutta kuitenkin harvemmin siten, että kumpikin osapuoli on siihen valmis ja halukas. Enemmänkin se on sellaista, josta tulee joko heti tai sitten myöhemmin ikävyyksiä, kuten jopa tuomioita, ja että lapsi joutuu käymään terapiassa, kun on laskettu himot järkeä käyttämättä vapaaksi alaikäistä lastaan kohtaan. Vaikkakaan en ole paras ihminen arvosteleen, mut ne äijät jotka käyttää lapsiaan hyväksi, niin se on jotain todella kuvottavaa. Venäjällähän esim se on järkyttävän yleistä. Ja uusioperheissä varsinkin, vaikkakaan ei ole insestistä kyse, niin monesti isäpuoli syyllistyy hyväksikäyttöön. Mut tää maailma on jo sellanen mitä ei ihmisluonto pysty käsittään.

        Insesti ei ole synonyymi pedofilialle.

        Insesti voi sisältää kyllä pedofiliaa ja alaikäisen hyväksikäyttöä ja myös raiskaamista.

        Jos käyttää alaikäistä hyväkseen, kyse on alaikäisen hyväksikäytöstä, ei insestistä.

        Ei esimerkiksi homoseksuaalien välillä tapahtuvasta raiskauksesta puhuta homoseksin nimellä, vaan raiskaamisesta. Sama juttu heteroseksin kohdalla.

        Homoseksuaalinen tai heteroseksuaalinen seksi voi sisältää hyväksikäyttöä, jopa lapsen hyväksikäyttöä, pedofiliaa jne, mutta ne eivät ole synonyymeja.

        Älä siis syytä asiasta insestiä, vaan äitiäsi joka käytti sinua alaikäisenä hyväkseen.

        Täällä maailmassa on miljoonia insestisuhteita jotka ovat terveitä ja insestinen seksi tapahtuu kahden aikuisen välillä. Nuo parit kärsivät nyt samasta asiasta kuin homoseksuaalit kärsivät vielä sata vuotta sitten, eli hyväksikäytön ja sairauden stigmasta ja niiden taholta jotka eivät ymmärrä, eivätkä osaa erottaa noita termejä ja niiden merkityksiä toisistaan.

        Jos väität insestiä sairaudeksi, niin näytä se sairausluetteloista. Minä tiedän että sitä sinä et voi tehdä koska insesti ei ole parafilia.


    • Aika hyvä juttu.
      Minä taisin olla 4v kun isä kertoi mulle kuinka ihmeen kaunis prinsessa olen.
      Minusta tulisi aina kauniimpi, mitä enemmän isää pitäisin hyvänä.
      Olenkin sitä mieltä että olen kaunein prinsessa, mitä maa päällään kantaa.
      Niin paljon on tullut sitä kyrpää imettyä.
      Kymmenen vuotiaana olin jo mestari, kaikki koo ktylän miehet rakasti prinsessaa ja isällä viinaa piisas.
      Olin musikaalisesti melo lahjaks,joten koulu maksoi kaiken.
      Kas kun sielläkin oli joku joka tahtoi osansa.
      Oluin niin lahjakas ja kaunis, että kylän paras pändikin tahtoi minut, silloin lauloi virve rosti .
      Minäkin koitin laulaa. laittaa villatakkia päälle,kun piti mennä jämseenin poikien raiskattavaks.
      Kaseva laulo kisapurren lavalla, minä olin pakun takahutlaarissa ollin raiskatttavana.
      Oli kuulema tiukat perät.

      Pääsin karkuun.
      Isä keitti kotona pontikkaa,sano et kas huora tuli kotiin. Raiskas uudelleen. Olin 45v kun sain tietää että nää prinsessan tekijät oli mun adoptiovanhemmat. Elämä on kai ihanaa.

    • äly hoi älä jätä

      Huh huh kauheeta Anne 19.xxx...miten olit voinu viel nauttia siitä? Kyl mie olisin jo lopettanu tollaset touhut alkuunsa jo siel saunassa....hyi hitsi ihan puistattaa kun luin kirjoituksiasi. Kyl se oma äiti/oma sisko tai veli ynm on aina kiellettyjen listalla vaikka kuin huomasi et ajatus vois kiihottaa. Hrh insesti on kyl ihan pahinta syntiä mun mielets!

      • Anna-19XX

        Syitä on varmast monia. ”Kieroon kasvanut/kasvatettu”. Lapsi on nähny ja kuullu yhtä sun toista, ja on ollu äijänkörilään hiplattavana ja kuolattavana. Äiti oli seksikäs ja kaunis, ja ilmeisestikin käytti sitä hyväkseen miesten kanssa. Ja yhden naisenkin. Siis oon nähnyt äidin onnellisena miehen sylissä kun miehen kädet käy joka sopukan läpi. Ja olen nähnyt hänet täysin murtuneena. Niitä asioita, joista lapsi näkee äidin pitävän, oppii lapsi myöhemmin hakeutumaan sellaiseen. Ja kun on nähnyt äidin murtuneena, niin haluaa vain tehdä kaikkensa, et sais toisen hymyilemään… me kyllä tarvittaisiin jotain ammattilaista, että löytyis oikea vastaus:)

        Mut se seksin synkkä puoli. Moni ei edes tiedä siitä. Ja miten sinne joutuu, ja miks tuntee jopa kiellettyä halua. Mut varmasti se lähtee siitä, millaset vanhemmat sulla on, miten sua kasvatetaan… lähinnä moraaliset asiat. Jos lapsi sisäistää sellaisen asian, että äidin kanssa ”hellyydenosoitukset” on normaalia, niin sehän on sama kuin lapsi oppii lukemaan ja kirjoittamaan. Moraalisen ja siveellisen kasvatuksen puute voi saada aikaan huonoja asioita. Ja kun nälkä kasvaa syödessä, niin voimakas seksivietti vie pidemmälle. Äidin kans meillä ei ollut perinteinen äiti/tytär -suhde. Oltiin enemmänkin kavereita. Leikkimieliset hiplailut ja hyvien tapojen rajamailla, ja ehkä ylikin, pelleilyt, avoimesti seksistä puhuminen, myös ihan äärimmäisistä asioista, mahdollisesti äidin omassa lapsuudessa tapahtuneet kielletyt asiat jne. Sieltä kai se kipinä vähitellen syttyi kunnes hän rohkeni viedä asian pidemmälle, kevyen humalan rohkaisemana, ja mä sit annoin sen mennä pidemmälle. Aluks se tuntukin kauheelta ja pelottavalta, ja likasensyntiseltä. Mut siinä vaan tuli sellanen periksiantamisen tunne… joku outo antautumisen tunne, et nyt annan kaiken tapahtua estelemättä. Ja siihen ku ynnää päälle seksivietin ni se on menoa sit:) Ja tietty se rakkaus äitiä eli siis kaveria kohtaan, ja turvallisuuden tunne. Muutenkin kuin ”siinä” mielessä, äidin sylihän on maailman paras ja turvallisin paikka. Kaikki mitä siellä tapahtuu on… tai ainakin tuntuu siltä… on irti kaikesta pahasta.

        Mut meitä on monenlaisia ihmisiä, monella lailla kasvatettuja. Tottakai mä nyt tajuun miten väärin se kaikki oli, mut silloin oli viel kaikki niin uutta, ja toisaalta em. syistä johtuen houkuttelevaa, ja kun halusin vain miellyttää. Kyllä mä kuitenkin tiesin mitä mä tein. Vaikka välillä oli ristiriitainen olo ja halu lopettaa, niin se pimeäkin puoli kaikkine syvine tuntemuksineen oli liian houkutteleva. Ne hetket oli kirjaimellisesti irti todellisuudesta, ne kaikki orkut mitä sain, joskus pelkästä vatsan ja reisien hyväilystä, oli sellaista, mitä yksikään nainen tai mies ei pysty kokemaan normaalissa parisuhteessa. Jo pelkästään siitä ku äiti avas mun housuja mä aloin saamaan outoja horkkamaisia mut ihania väristyskohtauksia ja meinasin välil laskea alleni ku tuntu et koko alapää on ihan tulessa. Joskus heräsin siihen kun tunsin kädet lantiolla ja hän paineli itseään mua vasten ja sekin sai mun vatsan sykkiin ja kouristeleen. Kerran… jos toisenkin:)… hän laitto mut kontalleen ja tuli mun taakke niinku mies ja alko painelee ittees mua vasten, ja sormen päillä hyväili lantioo, peppua ja reisiä, ni pelkästään siitä saatoin saada voimakkaan orkun. Vaik mulla on mieheni kans seksi nautinnollista ni ei sellasta likaista mut ihanaa nautintoa saa tällai normaalissa parisuhteessa. Ne luvattomat asiat vie sut paljon syvemmälle. Vaik sä tiedät et se on kiellettyä, sä haluat sitä silti, ja nautit siitä enemmän kuin mistään… koska olin riittävän kehittyny hölmöydessäni et jätin ne murheet myöhemmälle pohdiskelulle:)

        Nää asiat on nyt muutamina viimepäivinä alkanu taas pyörii mun mieles ja aattelin ihan terapiana kirjottaa niistä ja josko löytyis joku kohtalotoveri, tai muuten vaan saada jotain vähän tukea. Vaik taitaa tällaisesta vaan tulla haukkuja:) No, ymmärrän kyllä.


    • capslock

      Laillista se on muun muassa Hollannissa, Ranskassa, Espanjassa, Turkissa, Venäjällä, Kiinassa ja Israelissa.
      Toisissa maissa lailista toisissa ei. vaikka itse olen sitä mieltä että insestiä ei ole hyvä laillistaa niin kuten tälläinen suhde kuin sinulla oli niin en pidä pahaana jos molemmat sitä halusivat ja teillhän oli enemäkin kaverillinen suhde ja kyllähän näitä tapahtuu paljon,ihan pornoteollisuudessaki näitä on ja on nyt jenkeissäki aika suosiossa.


      Olikohan se Irlanissa vain Englanissa kun tytär ei ollut koskaa nähnyt isäänsä ja kun he tapasivat sattumalta ja rakastuivat,eivätkä aluksi edes tienneet että he ovat sukua keskenään niin halusivat he silti jatkaa kun olivat rakastuneet ja lapsi tulossa ja tytär sanoi että"rakastuihin häneen heti ja rakastuisin ja rakastaisin vaikka hän ei olisi biologinen isäni",minusta tällännen rakkaus ja lapsen teko on sitä kielettyä sairasta,jota ei pidä koskaa lailistaa,vaikka tässä molemmat eivät tienneet mutta tälläinen tapa jossa äiti,poika/isä,tytär rakastuvat ja alkavat olemaan kuin aviopari ja lapsia tekemään niin ei

    • En usko annan tarinaa alkunkaan. Samanlaista paskaa ku pornolehtien seksijutut tuppaa olemaan, hahah!

      • Matoonki

        Voi VlTUN uuvatti XD Johtuukohan huomiosi samankaltaisuudesta siitä, että kirjoittajat on kaikki ihmisiä riippumatta missä, miten ja mihin juttu kirjoitetaan?

        Mut pakko sua on vähän valistaa kun vaikutat aika muussiaivolta. Kirjoituksen sävy kyllä eroaa novelleista ja keksityistä tarinoista kuin yö päivästä... tai sitten kirjoittaja on todella taidokas valehtelija tai vaihtoehtoisesti osaa eläytyä tarinaan kuin se olisi tapahtunut. Kirjoitus todellakin on kirjoitettu kuin kaverille kertoisi, eikä pornolehtityyliin. Huhhuh sun kanssa XD


    • No, vähän yliampuvaa tekstiä on aloituspostaus silti :P

    • Runkkari

      Raju juttu jos on tosi!

    • Niin, JOS tosi :)

      • Anonyymi

        Oletko vähän sinisilmäinen, et kai oikeasti kuvittele ettei tälläistä muka voi tapahtua elävässä elämässä? Kasva aikuiseksi.


    • isoveli valvoo

      tiedän toisen vähän samantyylisen tapauksen. mutta siellä tytär ei ollut omasta tahdostaan vaan pakotettuna. ja kyseessä oli nuori äiti puoli.
      tarinasi kuullostaa todella rankalta ja ymmärrän hyvin jos ahdistaa.

    • Hei Anna

      Äitis oli siis alussa aloitteellinen - silloin sinua pelotti ja masensi, mutta myös kiihotti. Naitte, olitte myöhemmin rakastavaisia ihan omasta halustasi. Sinä et tehnyt silti mitään väärin. Tajuan, ettet halunnut lopettaa eikä pystynyt lopettamaan.
      Ja virtuaalihalaus tässä.*
      Äitisi olisi kuulunut olla vastuullinen ja auktoriteettihahmo!

      Kuvailit, että teidän välit oli alun perinkin enemmän kaverilliset kuin äiti-tytär -välit. Drinksujen teko, pelleilyt, yhdessä tupakointi - kaikki kuin kaverien välisestä suhteesta.
      Ja alkoholi, joka vapautti... Tossa on paljon semmosia tekijöitä, jotka tekivät pohjan sille, että teidän välinne kehittyivät sellaisiksi, millaisiksi kehittyivät.

      Mulla ei ole omia kokemuksia insestistä. Oon kumminkin haaveillut paljon seksistä, jossa parterina olis
      oma vanhempani tai isovanhempani. Teinin halu / fantasiat eivät silti missään vaiheessa oikeuta vanhemman aloitteita.

      Tuli ylipäätään tekstiäs lukiessa paha olo SUN puolesta.

      Tuli mieleen, että voi olla, että kirjoitat aiheesta, joka on insestistään puhuvillekin tabu: se, miten itse halusi.
      Ehkä monet muutkin kohteena olleet ovat alkaneet haluta? Ehkä siitä ei vain puhuta.
      Alussa se on pelottanut ja masentanut, sitten himo on voinut tulla mukaan heti
      tai myöhemmin.?

      Sulla on siis nykyisin mies (ja että nautit seksistä hänen kanssaan), hyvä homma.
      Tietääkö hän tästä, millainen äitisuhtees muinoin oli?

    • lumike1

      Moi taas Anna. Vaikken pääse kirjautumaan tunnuksellani, niin tässä on sama lumike, joka kirjoitti viestin 3.10. Sua ei oo näkynyt tällä palstalla enää, mutta jos luet tän viestin, niin olis kiva kuulla susta :)

      Saattaisin tarvita hieman vertaistukea / juttuseuraa / jotakin, vaikka omalla kohdallani juttu on aivan eri kuin sulla.

      • Nothing wrong with it

        Ihmiset! Ei lesboudessa ole mitään väärää, eihän homoudessakaan ole! Mutta jos tosiaan olet hetero niin ymmärrän kyllä ahdistuksen ^_~


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe