Olen siis etsimässä hyvää hiustenleiikkuu-paikkaa ja tarkoituksena olisi vain ohentaa paksuja hiuksiani ei värjäystä tai muuta radikaalia:) Olen käynyt hairstoressa, tukkapajassa, tyylitukassa ja melkein kaikissa!! hairstoressa en ole käynyt pariin vuoteen joten en tiedä nykyaikaisesta laadusta tai palvelusta oikein mitään.. Tiedättekö jotain hyvää paikkaa tässä helsingin ympäristössä?? Kiitos paljon!!
Paras hiustenleikkuu-paikka??
Pihlaa_
4
286
Vastaukset
- rgghgbg
Hairstore =D hah
Kannattaa katsella suosituksia. Esim. Puskaradio.fi (tai net) on hyvä paikka katsoa , mitä paikassa osataan. Itellä ihana vakkaripaikka, mutta sinne joutuu varaamaan ajan viikon-pari etukäteen.- pihlaa_
katsoin ton puskuradio.net :in ja siel sanotaan tosi vähän kampaamoista:/ mietin että voisin mennä hairstoreen kokeilemann mutta siellä puskuradiossa kuitenkin luki työn olevan kiireistä ja liian kallista laatuun nähden.. en sitte tiiä enää.. mutta kiitos
- minun mielestä
Itse käytän kampaamo Elisaa, siellä on hyvät kampaajat! ^___^
- Anonyymi
Ahhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672824
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.562012- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 841268
- 811080
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2001041- 951039