Väsäsin parille nettideittipalstalle profiilini. Yritin olla mahdollisimman rehellinen, jottei tapaamisessa tule yllätyksiä. En ole laittanut kuvaa, mutta lähettänyt sen pyynnöstä. Olen keski-ikäinen nainen ja miehiltä on tullut runsaasti vastauksia ja useammankin kanssa on vaihdettu ajatuksia sähköpostitse.
Mutta missä vika, kun kiinnostus lopahtaa kuvan saamisen jälkeen? Kolmen kanssa olen ollut deiteillä ja mies katoaa sen jälkeen? Olen koko ikäni saanut kuulla olevani hyvännäköinen, monen mielestä todella hyvännäköinen. Tiedostan kuitenkin omat puutteeni ja pidän itseäni aivan tavallisena pulliaisena.
Mistä tämä voi johtua? Pelkäävätkö miehet hyvännäköisiä naisia? Silloin harvoin, kun tulee käytyä viihteellä, saan seisoskella seinäruusuna. Kun menen itse juttelemaan, miehet juttelevat kyllä, mutta eivät osoita kiinnostusta sen pidemmälle. Silti mies voi sanoa kohteliaisuuksia ulkonäöstä.
Mitä ihmettä pitäisi tehdä?
Onko "hyvännäköisyys" miehelle turn off?
22
494
Vastaukset
- Ikisinkku M
No kyllä se nyt vain valitettavasti taitaa olla niin että et mitenkään erityisen hyvännäköinen ole, luulisi muuten kiinnostavan jatkokin TAI ihan pieni mahdollisuus ehkä on että olet tosiaan niin helvetin hyvännäköinen että ne rassukat pelästyy, luulevat ettei ole mahdollista että olisit oikeasti vapaana, saattaisi selittää senkin jos eivät viihtelläääkään jutellessa innostu kun luulevat että olet varattu mutta tuo ensimmäinen vaihtoehto on kyllä todennäköisempi. No minulla on miehenä ollut vähän samaa kokemusta varsinkin nuorempana että jotkut innostuu hirveästi ja toiset ei juurikaan näytä mitään tunteita mutta semmoista se on, itse olen aina ajatellut että ne ulkonäön tykkäämiset on vaan niin mahdottoman erilaisia eri ihmisillä.
- Yksi.nainen
Minulla on paljon samanlaista kokemusta kuin aloittajalla. Ja myös sitä mitä arvailet. Minua luullaan usein varatuksi. "Ei noin hyvännäköinen nainen voi olla vapaa" ja "jos noin hyvännäköinen nainen on vapaa, siinä täytyy varmasti olla jotain vikaa". Ei ole muuta vikaa kuin se että olen eronnut. Eikä sekään ollut minun vika.
- Ikisinkku M
Yksi.nainen kirjoitti:
Minulla on paljon samanlaista kokemusta kuin aloittajalla. Ja myös sitä mitä arvailet. Minua luullaan usein varatuksi. "Ei noin hyvännäköinen nainen voi olla vapaa" ja "jos noin hyvännäköinen nainen on vapaa, siinä täytyy varmasti olla jotain vikaa". Ei ole muuta vikaa kuin se että olen eronnut. Eikä sekään ollut minun vika.
Tutulta kuulostaa, noita varsinkin nuorempana sai kuulla kyllästymiseen asti, tietysti sillä erolla että "nainen" tilalla "mies". Minkäs sille voi kun ei vaan löytynyt sopivaa kumppania niin pakko oli olla vapaa vaikkakin mielestään viaton.
- .....
Ei niin rumannäköistä ämmää ole, etteikö yksinkertaiset ja känniset luuserimiehet olisi kehuneet hyvännäköiseksi, kun yrittävät miellyttää. Tästä kärsii monasti kehujen kohde, joka alkaa itsekin uskomaan ja käyttätymään sen mukaisesti.
- fsfsdfsdfsd
Tuskin ulkonäkösi kovin kummoinen on. Suurinta osaa miehistä baareissa ei naisen luonne kiinnosta, vaan yrittävät arvalla lähestyä nättejä naisia ja vietellä.
- kyynär
Mutta jos on petolinnunp**se..Silloin pitää pelata itsevarmudella ja rynniä
rinnat tötteröllä eteenpäin. - nhfnfchnhg
sehän ei tietenkään ole tullut mieleesi, että syy kiinnostuksen lopahtamiseen olisi jossain muualla kuin ulkonäössä...?
- Arvon mekin ansaitse
Tähän minäkin meinasin tarttua että kun tietää omat puutteensa niin ne ehkä kaikottaa miehet.
Joillakin ne puutteet on sellaisia että haluaa esimerkiksi sekstailla muittenkin kanssa niin harva mies sellaista huolii.
- niih....
Tässä huomaa suomalaisen miehen tason. Aloittaja kysyi, voiko nainen olla miehelle liian hyvännäköinen. Täällä miehet yrittää tehdä kaikkensa osoittaakseen, että nainen on todellisuudessa vastenmielisen ruma. Eikä kukaan miehistä ole edes (oletettavasti) nähnyt aloittajaa.
- Arvon mekin ansaitse
En minä....
- Ikisinkku M
Ja tässä naisen tason,ei voi hyväksyä ilmeisintä vastausta vaan pitää kääntää miesten rehellinenja looginen vastaus joksikin yrittämiseksi, kuvaillun perusteella vain sanoimme tosiasiat enkä minä ainkaan edes väittänyt vastenmielisen rumaksi, totesin vain ettei välttämättä ole niin hyvännäköinen kuin ehkä kuvittelee, silti myönsin myös mahdollisuuden ylimaalliseen kauneuteen, pienen koska niin se vain on.
- Hippimeininki...
Saatat olla niin hyvän näköinen, ettei miehet uskalla suhteeseen kanssasi, koska tietävät että sinulla on vientiä koko ajan muuallekin.
Oma kokemukseni on sellainen, että erään ystävättäreni kanssa käytiin ravintoloissa (molemmat olemme tehneet mallikeikkoja, joten kai vähän tavallista nätempiä olemme), ja meitä eivät miehet uskaltaneet lähestyä!
Olimme myös pukeutuneet keskitasoa paremmin, sekin ehkä syynä.
Sitten kun lähdimme ulos tavis-farkuissa, eikä mitenkään erityisemmin laittautuneina, niin kyllä seuraa riitti! - älyäjahuumori
Ei se sitä merkitse, että jos on hyvännäköinen, niin automaattisesti miehet
on lääpällään. Pelkässä seksisuhteessa sillä pärjää, mutta muuten se
ei yksin riitä. Miehet eivät vaan tunteneet kemiaa. Sitä sattuu.
- Naikkonen!
Olen huomannut monen miehen uskaltavan lähestyä vain tavallisen näköisiä naisia. Jos kaunis nainen menee baariin, häntä uskaltavat lähestyä humalaiset tai hyvän itsetunnon omaavat ulkolaiset tai sitten menestyneet urheilijamiehet, esim. jääkiekkoilijat. Trust me näin se menee. Oma ulkolainen mieheni kerran ihmetteli, että tykkäävätkö suomalaiset miehet rumista naisista, kun jättävät kauniit väliin.
No minun existäni on muutama kaverini sanonut, että eivät ikinä uskaltaisi lähestyä tuollaista naista. Ehkäpä aloittajan väitteissä on perää. Omalla kohdallani hyvä ulkonäkö on toivottavaa, mutta liian laittautunut nainen antaa itsetään turhamaisen vaikutelman. Sellaisia en minäkään aivan helposti lähesty.
- werwerwer
Jaa-a... ei minulla tuollaista ongelmaa ole. Enää.
Tajusin itse, nuorempana, miksi miehet eivät lopulta kiinnostuneet minusta. En yksinkertaisesti ollut riittävän osaava keskustelija, enkä ollut olemukseltani lähestyttävä.
Toinen mahdollinen syy voi olla myös olemukseen liittyvä. Vaikka olen kaunis sekä vartaloltani että kasvoiltani, en ole pelottava/saavuttamaton sekä lyhyyteni että lähestyttävyyteni vuoksi. Nykyisin osaan myös olla riittävän itsevarma ollakseni myös viihdyttävä sekä huomioiva saaden keskustelukumppanin tuntemaan olonsa kotoisaksi.
Ravintolassa seuraani hakeudutaan jatkuvasti ja saan kyllä paljonkin huomiota. Jos näen miehen olevan minusta kiinnostunut, mutta hän ei vain uskalla tulla luokseni, menen itse hänen luokseen. Simple as that. Positiivisesti ovat olleet yllättyneitä ja otettuja.
Tuosta kuvan lähettämisen jälkeen katoamisesta. Minulle ei niin ole käynyt. Joskus on toki joku sanonut, että olet kyllä todella kaunis, mutta et tyyppiäni. Siinähän ei ole mitään pahaa sanoa noin. Ei tietenkään kukaan miellytä kaikkia. En itsekään viehäty kaikista miehistä, jotka periaatteessa voivat olla hyvinkin komeita, mutta... eivät vain minun tyyppiäni.
Ehkä sinulla on jotain kehitettävää itsessäsi, jos ulkonäkösi on kerran kunnossa. - TukuTukuTuku
Kuva kehiin, niin voidaan sanoa, oletko missiainesta vai seiskasta tuttujen siskosten toinen osapuoli.
- 567k68
Minkä ihmeen takia hyvännäköisyys olisi turn off? Niitä on miljoona asiaa jotka luo kokonaisuuden.
Äänesi voi olla ärsyttävä, saatat puhua itsekeskeisesti, saatat vaikuttaa ettei sinulla kiinnosta....blablabla
Vain tyhmät tekee kuvan perusteella johtopäätöksiä, - jossainhan se syy
En nyt ymmärrä tätä kuviota. Ainahan miehet (useimmat) ainakin on kiinostuneita
ulkonäöstä. No oletko kenties lihava, yrmeä ilmeeltäsi, tai tosikko.
Ei se kauneus riitä yksin. Uskokaa jo. Missit ja muut ns. hyvän-näköiset ne
vaihtaa miestä, kuin mustalaiset hevosta. Ulkokuori on yksiosa kiinnostusta,
mutta on paljon muita asioita, jotka ratkaisee lopullisesti ja niitähän riittää. - noitalinna huraaaa
Äkkiseltään voisi ajatella, että oletat itsesi olevan keskivertoa paremman näköinen ja käyttäydyt -tiedostamattasi ehkä- sen mukaisesti. Siis olemuksesi, ilmeesi, eleesi, muihin suhtautuminen "puhuu". Ehkä se ei ole kauhean viehättävä piirre ihmisessä kuvitella olevansa hyvännäköinen...??
Olen nuorempi kuin sinä, mutta olen aina olettanut, että miesten kehut ulkonäöstä kuuluu luokkaan "naisille puhutaan näin -iskä opetti/saadakseni tyydyttää omat tarpeeni".
Jos oisin ap, kysyisin noilta miehiltä rehellistä mielipidettä miksi he eivät halunneet jatkaa. En olettaisi mitään, vaan antaisin heidän kertoa omin sanoin. En siis kysyisi, että: "pitääkö tässä muuttua noita-akaksi jotta kiinnostais?" vaan nöyrästi:" Olisi mielenkiintoista tietää mikä minussa oli sellaista, ettei kiinnostanut?"- miekkonen.
vaan nöyrästi:" Olisi mielenkiintoista tietää mikä minussa oli sellaista, ettei kiinnostanut?"
Ja on aivan pomminvarmaa, että 90 prosenttia vastaajista, ei kerro todellista syytä, vaan antavat ympäripyreän kohteliaan vastauksen tyyliin "sä olet iha ok, mutta et vain minun tyyååiäni"
Tuosta aloittajan tapauksesta ei kovin paljoa voi sanoa, kun ei tiedä keiden kanssa on tapailtu ja keiden suusta ne kehumiset on kuultu.
Voihan hyvin olla mahdollista, että on tavoiteltu kuuta, eli miehiä, joihin omat rahkeet ei riitä (siis juurikin ulkonällisesti) ja ne kehut taas on tulleet niiden suusta, jotka taas ei niin hirveästi ole kiinnostaneet.
Mutta tämän enempää en lähde spekuloimaan, kun ei tapauksesta ole minkäänlaista taustatietoa, ei edes aloittajan ikää, joka etenkin naisten kohdalla on yksi erittäin oleellinen tekijä. Moni kakskymppisenä ulkonäöllisesti missitasoa oleva kaunotar, ei nelikymppisenä välttämättä ole enää edes katseen kestävää tasoa, joten ainakaan niillä vanholla kehuilla on siinä kohtaa turha kehuskella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800