Löysin naisen sukan pesukorista?

Ihmeissä

Nyt meillä mökötyssessio meneillään.Tivasin mieheltä, mistä sukka sinne tupsahtanut, koska koko on kaksi nroa omaani pienempi. Suuttui minulle siitä, että epäilen häntä ja väittää eksänsä sukaksi (josta on eronnut vuosi sitten).Mutta mistä sukka voi yhtäkkiän tipahtaa pyykkikoriin.
Olen ollut itse kaksi viikkoa kotoa pois, joten en jotenkin vain usko, että mies alkanut siivoilemaan kaappeja ja "vahingossa" sinne sukka lipsahtanut.

Mun mielestä jos mies olisi puhtaalla omallatunnolla, niin ei todellakaan suuttuisi asiasta niin lujaa kuin mitä nyt suuttui, vaan miettisi yhtä ihmeissään kuin minäkin että onko oikeasti jäänyt exän vanhoja vaatteita vielä sekaan.Mietin vaan että itsekseen se ei kuitenkaan sinne pyykkikoriin tupsahda......

26

1435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei exän sukka

Voihan se yhtä hyvin olla jonkun rakastajattaren sukka jos on tullut kiire lähtö tai jotain.

• landepaukku**

No voi nääs... Meillä kävi vuosia sitten niin, että pyykkikorista löytyi naisen toppahousut! Oikeesti... About samaa kokoa kuin itse olen - mutta koska en itse ole toppahousunaisia, siinä sitten ihmettelin ja kovasti. Miehen exän pöksythän ne... Mies oli heitellyt kevään tullen talvirojuja kaapistaan pois ja hyllyllä hänen omiensa seassa olivat The Pöksyt.
      Ehkä eri luokan asuste kuin yksittäinen sukka - mutta kyllä itse miettisin ensin, onko se sukka kulkeutunut jostain nurkista muiden vaatteiden mukana.

Ihan hyvät toppapöksyt muuten - käytin niitä seur talvena lumitöitä tehdessä, kun ostettiin talo landelta...

• vanha sanonta

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. :)

• 12+19

Meillä tupsahtelee niitä outoja naisten ja miesten vaatteita milloin mistäkin. Yleensä niiden omistaja löytyvät pienen miettimisen jälkeen tai ovat löytymättä. Yleensä syynä on se,e ttä vaikkapa reissussa on laittanut vahingossa kaverin sukan omaan laukkuunsa tai joku mies on käynyt miehen vieraana meillä saunomassa ja unohtanut aluhousunsa.

• Kadonneet vaatteet

Oletko Lappeenrannasta?

• Mustasukka'

Sukka voi olla kenen tahansa vieraan tai tavaroissa voi olla exän sukkia. Meillä ainakin oli exän vaatteita ja tavaroita vielä useankin vuoden jälkeen.

• näin on

Miehesi hutsu tahallaan laittanut kiusaksi ja vihjeeksi.

• niin niin

Olisiko mieheni hutsu laittanut myös tahallaan miehen alkkareihin pitkiä hiuksiaan? Epätoivoisia nuo kakkoset, kun yrittävät rikkoa liiton? Ja mies kulkee paskajäykkänä ja kuvittelee, etten tiedä.

• No ei siinä
        niin niin kirjoitti:

Olisiko mieheni hutsu laittanut myös tahallaan miehen alkkareihin pitkiä hiuksiaan? Epätoivoisia nuo kakkoset, kun yrittävät rikkoa liiton? Ja mies kulkee paskajäykkänä ja kuvittelee, etten tiedä.

paljon rikkomista ole, jos koko homma perustuu petokseen. Hyvä vaan, jos pettäjä jää kiinni ja petetty pääsee p*skasta eroon.

• Jospa rakastaja

Teki jäynän ja jätti sukan tahallaan koriin tarkoituksenaan aiheuttaa hämmennystä.

• Petturi kodissasi

Miehelläsi on jo ero ja osaa varmsti pettää uudelleenkin, sillä ilmeisesti petoksen vuoksi on eronnutkin.

No sukka voi jäädä ihan vahingossakin, tietysti saattaa olla, että jokin halusi kärayttää miehesi. Mutta tiedät varmasti, että ex:n sukka entiseltä ajalta ei ole kyseessä, nyt on talossa käynyt nainen poissaolosi aikana.

• sekin on mahdollista

Onko exällä pakannut vanha suola janottamaan sinun poissaollessa?

• Sattuuhan sitä

Ex kakkosellani oli paha tapa "unohdella" vaatteitaan kotiimme. Vaahtoiset alkkarit pyykkikoriin, sukkanauhasukat sängyn alle jne. Vaimo ihmetteli useasti enkä minä asiaan kiinnittänyt sen enempää huomiota kun ajattelin että hän oli unohdellut omia tavaroitaan. Näin kunnes kerran näin että ex kakkonen kävi vaimoni sukkalaatikolla hakemassa uudet stay up sukat repeytyneiden tilalle ja siinä yhteydessä hän tunnusti ottaneensa tilalle korvaavat kun oli useasti jättänyt omansa meille kotiin.

• vai yhdet sukat?

Onhan niitä kaikenlaisia sukkia, paitoja ym. vaatteita ja tuliaisia tullut laitettua miehen matkaan, kun hän on käynyt luonani, harva vaimo vain ei huomaa, mies sanoo ostaneensa torilta.

• Salaisuudet julki

Miehelläsi on sukkafetissi. Hän on varmaan varastanut sukan naapurin pyykeistä, tai sitten tilannut netistä jonkun käytetyn sukan. Jotkut köyhät opiskelija -tytöt myyvät käytettyjä pesemättömiä alushousujaan ja sukkiaan netissä, ja fetissi -miehet niitä ostaa. Sitten miehet haistelee kyseistä vaatekappaletta ja masturboivat samalla, tai masturboivat siihen vaatteeseen. Ehkä sun miehesi oli vetäissyt siihen sukkaan, ja se oli siksi menossa pesuun.

• Ihmeissä

Meillä ei ole käynyt vieraita puoleen vuoteen, joten sukka ei ole "vierailta jäänyt".asumme ulkomailla. mahdotonta, että exä olisi käynyt vanhoja muistelemassa, koska hän ei asu tässä maassa ja tiedän, että seurustelee jo uuden kanssa.avomieheni on nyt muuten piilottanut facebookista muiden kirjoittamat seinätekstit. Ei myöskään ole voinut päivittää statustaan parisuhteessa olevaksi.hänen tiedoissaan lukee edelleen "kiinnostunut naisista" joten piruuttain lisäsin sitten omaanikin profiiliin "kiinnostunut miehistä" ja poistin parisuhdestatuksen. Täältä pesee.
        Tiedän että se sukka on rakastajattaren sukka.Mies tosiaan ihan pokkana väitti, että se on minun sukka, mutta helvata vie, kait minä omat sukkani tiedän.
        Luottamukseen tuli iso särö nyt.

• Lastit

Tämä on muuten totta. Puoliso välillä ihmeissään kun olen käynyt ruikkaamassa lastit hänen sukkahousuihinsa tai korkokenkien sisälle.

• Oho, hui että!
        Ihmeissä kirjoitti:

Meillä ei ole käynyt vieraita puoleen vuoteen, joten sukka ei ole "vierailta jäänyt".asumme ulkomailla. mahdotonta, että exä olisi käynyt vanhoja muistelemassa, koska hän ei asu tässä maassa ja tiedän, että seurustelee jo uuden kanssa.avomieheni on nyt muuten piilottanut facebookista muiden kirjoittamat seinätekstit. Ei myöskään ole voinut päivittää statustaan parisuhteessa olevaksi.hänen tiedoissaan lukee edelleen "kiinnostunut naisista" joten piruuttain lisäsin sitten omaanikin profiiliin "kiinnostunut miehistä" ja poistin parisuhdestatuksen. Täältä pesee.
        Tiedän että se sukka on rakastajattaren sukka.Mies tosiaan ihan pokkana väitti, että se on minun sukka, mutta helvata vie, kait minä omat sukkani tiedän.
        Luottamukseen tuli iso särö nyt.

"Luottamukseen tuli iso särö nyt. "

Siinäkö se sitten oli? Vähän nalkutusta ja that's it? Ei ihme, että naisia petetään, jos "rangaistukset" on tuota luokkaa. Miten olis, jos heittäisit äijän pihalle avioeropaperit kourassa. Vois pistää vähän ukkoakin mietityttämään.

• onkohan se

Onkohan sukan omistaja Rakastajatar.

• daveson

Tuli iso särö?! Onkohan sitä luottamusta nyt enää olemassa ollenkaan... Kuullostaapa hienolta mieheltä ja sun reaktiosi vielä hienommalta.

• kurioo

Asutteko aasiassa..kiihottavaa kyllä jos aasialainen rakastaja käynyt nammm

• Ihmeissä

Sukalle löytyi pari ja molemmat heitettiin roskiin. Se toinen oli näköjään kutistunut pesussa reilusti pienemmäksi mitä kaapissa ollut, joten koomista mutta totta, tämä oli oikeasti väärä hälytys. Huh.Mies sanoi, ettei todellakaan ole pettäjätyyppiä. Se siitä.Asioista kannattaa puhua, ennen kuin ne paisuttaa omassa päässä suuremmiksi. Elämässä tulee riitoja ja vastoinkäymisiä, mutta jotenkin tuntuu että välillä kannattaa käydä pohjalla. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ei mustasukkaisuus paha asia ole, jos sitä pienessä mittakaavassa mukana on. Sehän vain osoittaa, että välittää toisesta.

• Huh-huh!!!

Se siis oikeasti oli sinun sukkasi, niinkö? Voi miesparkaa, millaisen naisen kanssa joutuu elämään. Ei käy kateeksi. Ihan muuten tiedoksi, että tuollainen syyttely johtaa siihen, että kynnys pettämiseen pienenee. Jos sinua jo valmiiksi syytetään jostain sellaista, mitä et ole tehnyt, niin mielessään sitä ajattelee asian niin, että miksei sitten saman tien pettäisi.

Jos oikeasti haluat hyvittää tämän miehellesi, niin älä nyt mitään makaronilaatikkoa ala väsäämään, vaan laita stay-upit jalkaan ja anna sille kunnon blow job.

• 65u786yh
        Huh-huh!!! kirjoitti:

Se siis oikeasti oli sinun sukkasi, niinkö? Voi miesparkaa, millaisen naisen kanssa joutuu elämään. Ei käy kateeksi. Ihan muuten tiedoksi, että tuollainen syyttely johtaa siihen, että kynnys pettämiseen pienenee. Jos sinua jo valmiiksi syytetään jostain sellaista, mitä et ole tehnyt, niin mielessään sitä ajattelee asian niin, että miksei sitten saman tien pettäisi.

Jos oikeasti haluat hyvittää tämän miehellesi, niin älä nyt mitään makaronilaatikkoa ala väsäämään, vaan laita stay-upit jalkaan ja anna sille kunnon blow job.

Sanos muuta! Ei hitto vie: "Ei mustasukkaisuus paha asia ole, jos sitä pienessä mittakaavassa mukana on. Sehän vain osoittaa, että välittää toisesta. "

Eikö aloittajaa yhtään edes hävetä raivoamisensa OMASTA sukastaan?!?!

• Anonyymi00025
        65u786yh kirjoitti:

Sanos muuta! Ei hitto vie: "Ei mustasukkaisuus paha asia ole, jos sitä pienessä mittakaavassa mukana on. Sehän vain osoittaa, että välittää toisesta. "

Eikö aloittajaa yhtään edes hävetä raivoamisensa OMASTA sukastaan?!?!

Joko on sukat löytyny?

• Anonyymi00026

Nainen sukan pesukoneessa. 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1900
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      385
      1797
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      684
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      675
    Aihe