Tapahtui Jyskälässä: tositarina

Big-Bubba

Koska jengi VAATII mua koko ajan skrivaan lisää tositarinoita salilta ja Stadin yöelämästä niin kai se on vähän PAKKO kertoo lisää. Nyt liikutaan kuitenkin Stadin ulkopuolella.

No, yx kerta kesän alussa päätettiin bodarin kanssa mennä mun uudella Porschella testaan sekä autoa että Jyskälän salit, koska mun ja bodarin mielestä Keijo Reiman on Pappa Heikkisen ja Marko Savolaisen ohella AINOA kunnon kilpabodaaja mitä Suomesta löytyy. MÄ kyl voittasin kaikki bodausskabat, tosta vaan ilman mitään dieettejä tai muuta valmistelua, mä oon niin MASSIIVINEN ja TIUKASSA kondiksessa aina. Jos viittisin osallistuu niin mitalisade jatkuis ja jatkuis, sama voimanostopuolella. Mut on se niin homohommaa, keikistellä tsimmareissa ihme asennoissa, tanssahdella ja virnuilla yleisölle. EN IKINÄ alentus moiseen homotouhuun.

TOSI kovat kundit niinku mä ja bodari ei virnuilla koskaan, revetään vaan täysii kun nähään joku kynäniska tai susiruma persjalkanen muija. Rumat muijat yrittää valitettavan usein heittää läppää mut en mä viiti ees vastata, mix pitäs kun on niin paljon parempia mistä valita. Miksei naisilla ole itsekritiikkiä? Monet pitää roiskeläppääkin, vaikka sillä ruholla ei kandeis vaan laittaa ne takas Fiatin alle.

Tää Jyskälän junttiturnee oli vähän niinku kunnianosotus Reimanille, mut ei me sitä haluttu nähä. Ei me mitään homoja olla. MÄ oon idoli, ei muut. ANYWAY, oli vitun tylsää ajaa pohjoseen kun alko näkyä enemmän ja enemmän juntteja, onnex oli kunnon biili alla niin ei tarttenu kauaa ihmetellä. Vedettiin välillä piennarta pitkin jonojen ohi. VÄHÄN maalaiset tsiigas, ne ei ollut KOSKAAN nähny moista touhua eikä yhtä hienoo autoo kun mun Porsche.

FUNSATKAA: joku vitun juuba yritti matkii meitä ja tuli perässä piennarta pitkin... EI VITTU! Muutama minsa ja sen juntin joku-Toyota tai muu idän ihme oli katollaan. Hahahhaha, VITTU me REVETTIIN bodarin kanssa. Ei pidä ajaa lujaa jos ei klaaraa hommaa yhtä hyvin ku mä.

Kuitenkin meni yli tunti sinne vitun persläpeen vaikka uhosin bodarille et menee alle tunti. Lyötiin vetokin, jouduin ostaan bodarille viis kiloo hydrolysoitua heraa. Vieläkin vituttaa. Onneks sain ne yheltä mun fanilta, jolla on oma putiikki, halvalla, 90% ale eli 10 egee palo kuitenkin. Saatana.

Viimein perillä. WHAT THE FUCK!!! Mestahan on ihan käpykylä. ”Äkkii salille ja sit vittuun täältä”, bodari mesos. Rauhottelin sitä vähän, tsiigattiin vähän ympärille ja hogasin heti kolme VITUN sexyä muijaa jotka tsiigas meitä ihastuneena. Vielä enemmän kun vedin mun mahtavan ja KUULUISAN tupla-haba-posen.

Bodari vinkkas sormella pimut jutskaan. Sitten vähän tentattiin maitopilluja, jos ois joitai hyvii mestoi, mut ei niitä kuulemma ollu. Ei ihme, oli sen näkönen synkkä käpykylä. Alko taas vituttaa, kahessakin mielessä kun tsuumasin yhen pimun kaula-aukkoon. "Hihhihihih, mitä sää kattot", piimäpillu kihers. VITTU mä katon MITÄ mä haluun AINA ku mä haluun. Pimu säikähti ja alko pyydellä anteeks, ”eiku mä tarkotin et kato vaan”. No, rauhotun äkkii kun tsekkasin sen perät. Namupala.

Sovittiin et pimut tulee näyttään treenisalit meille ja sit mennään bisselle ja paneen niitä. Ne ite ehdotti panemista ennenku mä ees ehin. NOU hätä, I like fast women and fast cars. Näki kun pimut ihaili meitä, ”ja kun te ootte hesalaisia”, Hmhh, ollaan siis stadilaisia, oikasin niitä (Mikä VITUN Hesaaa???). Se oli pimuista jotain ihan ihmeellistä. Sääliks käy maalaisia. ”Onnex saa asuu Stadissa” bodari sano. Olin ihan samaa mieltä. Se on kuningas-mesta ja me mestan kingit. KAIKKI sanoo niin, ja jos ei sano, PIAN SANOO ku vähän ravistellaan niitä.

ANYWAYS, pimut tsennas sen junttilan ja pian hitattiin yx mesta minne kantsi mennä ineen tsekkaan tilanne ja vähä tsuumaan kamoja lähempää. VOI VITTU!!! Halpaa paskaa joka puolella, kestäiskö toi vinopenkki ees mua yksinään, saati sit kun rupeen vetään 250 kilolla vinopenaa. Alko vähän huolestuttaa. Ja ne kyykkytelineet. WHAT THE FUCK! ”Ei varmaan kestä 400 kiloo”, bodari funtsas ääneen. ”Pitäskö laittaa vaan 350 kiloo ja vetää etukyykkyy” mä funtsin. NOH, elämässä pitää ottaa riskejä ja päätettiin vetää SIKAKOVA pena/vinopena/ kyykkytreeni.

Laitteet veny ja paukku ja piti vitun kovaa kitinää, mut saatiin tehtyy MELKEEN koko treeni kun kyykkytelineet LYHISTY. Oltiin ladattu tankoon viishunttii romua ja olin jus nostanut kasin ja laiton romut takas, samassa telineet päätti nöyrtyä. HIRVEE METELI, koko sali tsiigas ja haukko henkeensä. Samaan aikaan kuulu samanlaista meteliä toiselta puolelta salia. Bodari siellä hajotti vinopenan, onneks sitä ei sattunut vaikka tanko putos sen rinnalle. Menin apuun ja nostin sen 260 kiloo pois bodarin sylistä. VITTU jengi tsiigas, ne ei ollu KOSKAAN NÄHNY vastaavaa, EI KUKAAN ollut missään- eikä tuliskaan näkeen ennen ku me mentäs hajottaan paikat.

Joku faksi singahti paikalle ja alko punasena kysellä mitä on tapahtunut. Sit ku se hogas laitteet paskana se alko mesoon, ääni kohos falsettiin ja se uhkas korvausvaatimuksilla. ”Totta turiset, turvenuija” bodari sano, ”me vaaditaan korvauksia kivusta ja särystä” HAH! Ihan niinku muka meitä sattus IKINÄ. Neuvolassa punnittava (

45

13575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hombre77

      Ihan kiva teksti. Nyt muutama tarkennus. Jos haluat mennä Jyväskylään alle tunnissa on keskinopeuden oltava yli 272 km/h, päättele siis että matka on tuon 272km. Ongelma, Porsche ei kulje niin paljon edes suoralla. Toinen ongelma, Tuollaista keskinopeutta ei pidä edes Schumi GP:ssä radalla. No sitten lisää. Jyväskylässä ei ole sexyjä naisia, tiedän kun olen sieltä kotoisin. Kolme, milläs salila sitä tuli käytyä kun oli niin halvat vehkeet? Stadi juttu oli hyvä, taidat olla itsekin maalta kun mainostat tuota että Helsingissä sanotaan Helsinki tai Stadi, eikä ikinä Hesa, oikea stadilainen tuohon ei puuttuisi. Nyt voi purukumipoika sitten vastata tähän niin ei ole niin tylsä iltapäivä vai mitä!

      • Hercules

        SIIS VITTU funtsatkaa vähän miten hyvin bubba SKRIVAA. Te luuserit; kumartakaa bubbaa tai se puristaa teiltä suolet ulos.


      • Hombre77
        Hercules kirjoitti:

        SIIS VITTU funtsatkaa vähän miten hyvin bubba SKRIVAA. Te luuserit; kumartakaa bubbaa tai se puristaa teiltä suolet ulos.

        nyt, ei tarvitse olla edes fiksu tajutakseen että hercules ja hubba-bubba ovat sama jamppa, sen verran samanlainen nuija kirjoitus tyyli teillä on!


      • bib-bubba
        Hombre77 kirjoitti:

        nyt, ei tarvitse olla edes fiksu tajutakseen että hercules ja hubba-bubba ovat sama jamppa, sen verran samanlainen nuija kirjoitus tyyli teillä on!

        kumartakaa häntä te kynäniskat ja muut homoneekerit


      • Big-Bubba
        bib-bubba kirjoitti:

        kumartakaa häntä te kynäniskat ja muut homoneekerit

        hyvä kun hogasitte


      • Vapaasielu
        Hercules kirjoitti:

        SIIS VITTU funtsatkaa vähän miten hyvin bubba SKRIVAA. Te luuserit; kumartakaa bubbaa tai se puristaa teiltä suolet ulos.

        Toi Big-Tupunapuputussu-Bubba ei SKRIVAA noita sen juttuja ite..ne on Mega-manin kirjottamia josta toi yks paska on vähä muunnellu ja väittää sit omaks..


      • pencil
        Vapaasielu kirjoitti:

        Toi Big-Tupunapuputussu-Bubba ei SKRIVAA noita sen juttuja ite..ne on Mega-manin kirjottamia josta toi yks paska on vähä muunnellu ja väittää sit omaks..

        Kirjoitat itsellesi.Pidät näin juttuja hengissä.Työtön.Sairas.


      • buahhahaha
        pencil kirjoitti:

        Kirjoitat itsellesi.Pidät näin juttuja hengissä.Työtön.Sairas.

        oletko pencil penis poju pikkasen sekasin? Suojatyössä? Terve ryppyreikä? Pysyt hengissä kun lopetat tänne skrivaamisen buahhahab buuahhahahahahahhahah


      • hercules
        Hombre77 kirjoitti:

        nyt, ei tarvitse olla edes fiksu tajutakseen että hercules ja hubba-bubba ovat sama jamppa, sen verran samanlainen nuija kirjoitus tyyli teillä on!

        no siehän sen tiijät, oot sie sen verta salapolliisi. uppeeta että siulla on nuinkin paljon aekoo tutkija kirjotustyylilöetä ja niistä vettää mojovia johtopäätöksijä. Siehän oot suomen serlokki holmesi, kun mie oon vuan suomen john holmesi, katteks käyp


      • aiwari
        Hercules kirjoitti:

        SIIS VITTU funtsatkaa vähän miten hyvin bubba SKRIVAA. Te luuserit; kumartakaa bubbaa tai se puristaa teiltä suolet ulos.

        Kipee Pelle niinku sinäkin!!!


    • Arnold

      Ja mieli kuvitus lentää hyvä läski bubba mielikuvitusta sulta ei puutu aivot kylläkin sinuna harkitsisin kuula ottaa leikkiä se on semmoinen hauska peli jota voit näiden homo kavereides kans pelata ja vaikka tehdä siitäkin jutun että ammuin itseäni mut oli ottassa niin paljon lihaksia että ei edes verta tullut!

      Mut hanki hyvä pikku poika elämä aloita pakkohoidosta jos edes sinne pääsisit!

      ps.homoilla vilkas mieli kuvitus!

      • pakkotoistolainen

        tätä on odotettu... ei voi muuta kuin nauraa


      • nuija ja tosi nuija
        pakkotoistolainen kirjoitti:

        tätä on odotettu... ei voi muuta kuin nauraa

        Teini-bubba kirjoitti itselleen viestin.Tätä oli odotettu.Teinitoisto-bubbapoika-väkisinmakuu.Seuratkaa tämän bubbapojan kirjoittelua tälle palstalle.Bubbapoika roikkuu täällä aamusta iltaan.Niin se on ollut jo iät ja ajat.Eikö kerro jotain?No,kaikki tietää.


      • Zapam
        nuija ja tosi nuija kirjoitti:

        Teini-bubba kirjoitti itselleen viestin.Tätä oli odotettu.Teinitoisto-bubbapoika-väkisinmakuu.Seuratkaa tämän bubbapojan kirjoittelua tälle palstalle.Bubbapoika roikkuu täällä aamusta iltaan.Niin se on ollut jo iät ja ajat.Eikö kerro jotain?No,kaikki tietää.

        Teksti kuvaa kyl hyvin bodareitten itsekeskeistä maailmaa, isot lihakset - pienet aivot


      • jimi 26
        Zapam kirjoitti:

        Teksti kuvaa kyl hyvin bodareitten itsekeskeistä maailmaa, isot lihakset - pienet aivot

        tekstiä jälleen kerran!!! lisää!!


      • köyhä
        jimi 26 kirjoitti:

        tekstiä jälleen kerran!!! lisää!!

        Huippua kehua omaa tekstiä?Vai mitä läski?


      • H. Moilanen
        jimi 26 kirjoitti:

        tekstiä jälleen kerran!!! lisää!!

        hahahahaahha täyttä rautaa! LISÄÄ!!!


      • Hercules

        ja niiden tavat. Oletkos itsekin suklaareiän perään?


    • rautapää

      vajaa???

      • Buban gimmafrendi

        BIG-Bubba (BIG = megamolo ja MASSAA) on maailman paras sängyssä, tosi hyvä paneen. Mä kostun kun vaan aattelenkin mun ihanaa Bubbaa


      • bubbanfinni
        Buban gimmafrendi kirjoitti:

        BIG-Bubba (BIG = megamolo ja MASSAA) on maailman paras sängyssä, tosi hyvä paneen. Mä kostun kun vaan aattelenkin mun ihanaa Bubbaa

        puppa-puppalla ei ole koskaan naista ollutkaan.Eikä tule muuten olemaankaan.Kaverin elämä on täällä.vituttais olla läski,sikaruma teinifinni,jolla on sikapieni kulli.Sille ei voi mitään.Pitää sillä ruholla tulla toimeen mitä on saanut.Vai mitä läsöperse puppa-puppa?


      • Botaaja
        bubbanfinni kirjoitti:

        puppa-puppalla ei ole koskaan naista ollutkaan.Eikä tule muuten olemaankaan.Kaverin elämä on täällä.vituttais olla läski,sikaruma teinifinni,jolla on sikapieni kulli.Sille ei voi mitään.Pitää sillä ruholla tulla toimeen mitä on saanut.Vai mitä läsöperse puppa-puppa?

        OK!


    • Pencil

      Jee, Bubba, sä oot paras, tosi mahtavaa! Vittu et mä ihailen sua, sä oot tosi hyvä tyyppi! Pääsispä joskus treenaa samalle salille ku sä! Mä varmaan kuolisin ihastuksesta...

    • Don A Tello

      ja pelastaa meidät kynäniskoilta ja homoneekereiltä. Bubba pressaksi!

      • tietoa

        suomea puhuva Jay Cutler


      • turkku
        tietoa kirjoitti:

        suomea puhuva Jay Cutler

        mikä on jyskälä, Jyväskylä? Turkku on vielä pahempi


      • Salo
        turkku kirjoitti:

        mikä on jyskälä, Jyväskylä? Turkku on vielä pahempi

        niinku sääkin


      • hmmh
        Salo kirjoitti:

        niinku sääkin

        määkin sääkin nääkin


    • how is your hauis

      miten erehdyinkään kehumaan aikaisempaa tarinaasi

      tämä on jo perseestä hubba bubba

      minä en tuon jälkeen vaadi muutakun että vedät itsesi jojoon mutta kun arvelen että katto paaru ei kestä painoasi voisit ottaa hirsiköyden ja työntää sen perseeseen ja vedät sitten suusta ulos

      narun pään joka tulee peräaukostasi voisit sitoa johonkin tolppaan kiinni ja sen pään joka tulee suusta sidot vaikka 100 kilon painon. lähde sitten ajamaan Porschellasi tuhatta ja sataa

      ei tarvitse kertoa missä teet tuon tempun koska luen sen sitten lehdestä... naureskellen

      • reenaaja

        tapa ittes saatanan kusipää, ja tee muut finninaamat


      • the real reenaaja
        reenaaja kirjoitti:

        tapa ittes saatanan kusipää, ja tee muut finninaamat

        hahah noin alas olet jo vajonnut, että täytyy oikein toisten nimimerkkeillä kirjoittaa!
        mitä luulet saavuttavasi? sinua halveksitaan ja nauretaan päin naamaa, etkä siltikkään ymmärrä!

        en tosin yhtään ihmettele, että tahtoisit olla minun salihousuissani, eli voit silloin tällöin käyttää samankaltaista nimimerkkiä esim. treenaaja, jos et kehittymättömillä aivoillasi muuta keksi!


      • the real reenaaja
        the real reenaaja kirjoitti:

        hahah noin alas olet jo vajonnut, että täytyy oikein toisten nimimerkkeillä kirjoittaa!
        mitä luulet saavuttavasi? sinua halveksitaan ja nauretaan päin naamaa, etkä siltikkään ymmärrä!

        en tosin yhtään ihmettele, että tahtoisit olla minun salihousuissani, eli voit silloin tällöin käyttää samankaltaista nimimerkkiä esim. treenaaja, jos et kehittymättömillä aivoillasi muuta keksi!

        olen kusipää näppylänaama jonka juttuja kukaan ei oikeasti lue, olen piilohomo ja haisen ryppyreiälle. Olen 15 vuotias ja asun netissä- huomaattehan että vastaan kaikkiin viesteihin jotka kohistuu muhun. Kattokaa kellonaikoja: olen niin tyhmä etten edes huomannut että mulle asetettiin ansa- ja "HUPS" sinne putos raudo homo. Lisäksi käytän koko ajan eri nikkejä niin että kaikki luulis että mua tuetaan vaikka oikeesti kaikki nauraa mulle. Mun viestejä lukee keskimäärin 100 ihmistä, tai siltä näyttää, koska suurin osa johtuu siitä että käyn napsuttelemassa viestejäni niin että näyttäisi että muutkin lukee niitä. Olen siis sairas homo enkä uskalla laittaa aikaa ja paikkaa jossa voisin ottaa turpaani. Olen surkea finninaamainen koulupoika homo.


      • hate u homos
        the real reenaaja kirjoitti:

        olen kusipää näppylänaama jonka juttuja kukaan ei oikeasti lue, olen piilohomo ja haisen ryppyreiälle. Olen 15 vuotias ja asun netissä- huomaattehan että vastaan kaikkiin viesteihin jotka kohistuu muhun. Kattokaa kellonaikoja: olen niin tyhmä etten edes huomannut että mulle asetettiin ansa- ja "HUPS" sinne putos raudo homo. Lisäksi käytän koko ajan eri nikkejä niin että kaikki luulis että mua tuetaan vaikka oikeesti kaikki nauraa mulle. Mun viestejä lukee keskimäärin 100 ihmistä, tai siltä näyttää, koska suurin osa johtuu siitä että käyn napsuttelemassa viestejäni niin että näyttäisi että muutkin lukee niitä. Olen siis sairas homo enkä uskalla laittaa aikaa ja paikkaa jossa voisin ottaa turpaani. Olen surkea finninaamainen koulupoika homo.

        on se pelle- ja nyt raudo ja muut hullut sanomaan että bubba vastas- mutta täällä onkin paikan OIKEA kingi te saatanan vitun hullut homot. mä otan teidän ip:t selville ja tapan jokasen finnisaatanan


      • idari rajan takaa
        hate u homos kirjoitti:

        on se pelle- ja nyt raudo ja muut hullut sanomaan että bubba vastas- mutta täällä onkin paikan OIKEA kingi te saatanan vitun hullut homot. mä otan teidän ip:t selville ja tapan jokasen finnisaatanan

        kuk aolet? lopeta ajoissa ennenkuin loukkaat itsesi i
        ainiin ja se ip: kun et sitä muuten selville saa 80:124.52.864 pelle paa tulee!


    • Urheilija

      mutta muuten toi juttu oli PERSEESTÄ!

    • google

      Mä oon paljon netissä mutta mitään näin paskaa en ole lukenut ikinä

      • buahahhahahahaa

        joko menee hauiskäännössä femma 35 kilolla?


    • The Real Bubba Fan

      eikä ihme, näppylänaamojen juttuja lukee 100-200 finninaamaa joihin ne vastaa ite ja sitten napsuttelee kirjotuksiaan... silti jää sun lukijämääristä semmoset 3000! Big-Bubba nimi jo takaa satoja lukijoita, hyvä niin. Tsemppiä sulle, ei ihme että tulee noin paljon vale-bubboja tänne.

      • hubba babba bubba

        Porche kulkee 315km/h, ett alle tunnissa menee.


    • halko-Arska

      Joku riisitautinen pyörätuolipoju kertoo typeristä fantasioistaan.

    • sivusta seurannut

      Reiman on ihan pelle

    • januu

      ruhmaseksia D::DD::D

    • Pappa Kuppa
    • Rx400

      Kirjoitajalla on lihakset leukaperissä ja aivot kuin herne.

    • Anonyymi

      Mikähän stadin kyrvänsyylä sinäkin olet?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe