Tiedän että tästä aiheesta on varmasti jo käyty paljon keskustelua eri palstoilla, mutta ajattelin nyt silti kertoa oman tilanteeni tänne. Minulla on nyt tummanruskea tukka, ja haaveilisin ihan platinan vaaleista. En ole värjännyt nyt hiuksiani yli 3kk, koska olen varautunut tähän vaalennus operaatioon. Vaalensin n. puoli vuotta sitten tukkaani itse kotona huonolla menestyksellä, päällyhiukset katkesivat alle olkapäiden mittaisiksi... Luovutin silloin hiusten vaalentamisesta, koska en voinut sietää keltaisenoranssin väriä mikä tukastani tuli. Nyt olen suunnitellut vaalentavani tukkaani raidoilla. Onnistuisikohan raitojen teko ihan kotona? Tarkoituksenani on värjätä kaikki päällyhiukset blondeiksi ja alahiukset mustiksi... Tietääkö kukaan joka itse on feikki blondi pystyykö tuota tummaa juurikasvua sitten kun on muuten blondi värjäämään pelkällä värillä vaaleaksi, vai pitääkö aina laittaa värinpoisto? Kiitos vastauksista! :)
Tummanruskeiden hiusten vaalennus raidoilla+ juurikasvun värjäys
blondiksi himoava
0
321
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912