Mitä mieltä olette Postikullasta? Uskaltaako sinne lähettää vanhoja kultakoruja? Olen kuullut puhuttavan, että sinne lähetetystä kullasta saa liian pienen maksun eikä maksua toimiteta 24 tunnissa niin kuin mainoksessa luvataan.
Toisaalta olen kuullut myös päinvastaisia kokemuksia... Mitä mieltä siis olette Postikullasta?
Mielipiteitä Postikullasta!
2
199
Vastaukset
- Sanottiin telkkariss
Jos koruissa on jotain kiviä niin ei kannata lähettää, koska tuon sortin firmat maksavat vain kullasta painon mukaan. Jos korussa on jokin kivi sen oikea arvo saattaa olla huomattavasti korkeampi. Jos koru on käsintehty niin siitä ei myöskään saa oikeaa hintaa. Sen sijaan jos koru on massatuotantona tehty "bulkkikoru" niin sillä ei sitten ole muuta arvoa kuin se kullan arvo, joten siitä saa oikean hinnan noitten postijuttujenkin kautta.
- justseijingg
Ei kannata lähettää, voittoa ne koittaa vain saada. Kullan hinta nousee se on fakta. Amerikassakin yhtiöt tietää sen ja ostaa koko ajan kultaa odottaen hintojen nousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481