Mielipiteitä Postikullasta!

Mitä mieltä olette Postikullasta? Uskaltaako sinne lähettää vanhoja kultakoruja? Olen kuullut puhuttavan, että sinne lähetetystä kullasta saa liian pienen maksun eikä maksua toimiteta 24 tunnissa niin kuin mainoksessa luvataan.

Toisaalta olen kuullut myös päinvastaisia kokemuksia... Mitä mieltä siis olette Postikullasta?
2244
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Jos koruissa on jotain kiviä niin ei kannata lähettää, koska tuon sortin firmat maksavat vain kullasta painon mukaan. Jos korussa on jokin kivi sen oikea arvo saattaa olla huomattavasti korkeampi. Jos koru on käsintehty niin siitä ei myöskään saa oikeaa hintaa. Sen sijaan jos koru on massatuotantona tehty "bulkkikoru" niin sillä ei sitten ole muuta arvoa kuin se kullan arvo, joten siitä saa oikean hinnan noitten postijuttujenkin kautta.

Äänestä
  • Ei kannata lähettää, voittoa ne koittaa vain saada. Kullan hinta nousee se on fakta. Amerikassakin yhtiöt tietää sen ja ostaa koko ajan kultaa odottaen hintojen nousua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

4+14 kirjoitti:

Mitä mieltä olette Postikullasta? Uskaltaako sinne lähettää vanhoja kultakoruja? Olen kuullut puhuttavan, että sinne lähetetystä kullasta saa liian pienen maksun eikä maksua toimiteta 24 tunnissa niin kuin mainoksessa luvataan.

Toisaalta olen kuullut myös päinvastaisia kokemuksia... Mitä mieltä siis olette Postikullasta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu