Mitä mieltä olette Postikullasta? Uskaltaako sinne lähettää vanhoja kultakoruja? Olen kuullut puhuttavan, että sinne lähetetystä kullasta saa liian pienen maksun eikä maksua toimiteta 24 tunnissa niin kuin mainoksessa luvataan.
Toisaalta olen kuullut myös päinvastaisia kokemuksia... Mitä mieltä siis olette Postikullasta?
Mielipiteitä Postikullasta!
2
242
Vastaukset
- Sanottiin telkkariss
Jos koruissa on jotain kiviä niin ei kannata lähettää, koska tuon sortin firmat maksavat vain kullasta painon mukaan. Jos korussa on jokin kivi sen oikea arvo saattaa olla huomattavasti korkeampi. Jos koru on käsintehty niin siitä ei myöskään saa oikeaa hintaa. Sen sijaan jos koru on massatuotantona tehty "bulkkikoru" niin sillä ei sitten ole muuta arvoa kuin se kullan arvo, joten siitä saa oikean hinnan noitten postijuttujenkin kautta.
- justseijingg
Ei kannata lähettää, voittoa ne koittaa vain saada. Kullan hinta nousee se on fakta. Amerikassakin yhtiöt tietää sen ja ostaa koko ajan kultaa odottaen hintojen nousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632