Nukuin tämän yön huonosti, sillä minulla alkoi yön aikana erittyä sylkeä kokoajan ja paljon. No tietenkin nieleskelin sitten refleksimäisesti koko yön. Nyt kurkkuni tuntuu kuivalta ja jos nielen niin se tuntuu erittäin inhottavalta, tuntuu että limaa olisi jossain ( tarkemmin en osaa määritellä ) ja siksi syljen tällä hetkellä lasiin. Nyt on vähän flussainen olo ja mietinkin että johtuuko liiallinen syljen eritys siitä, vai jostain muusta. Arvostaisin kovasti jos vaivautuisitte vastaamaan :)
Liiallinen syljen eritys, tekemistä flunssan kanssa?
1
12938
Vastaukset
- tutuhkotunne
Minua vaivasi liiallinen syljeneritys muinoin lähes viikkokausia ja lopulta sen syyksi paljastui puhkeamaisillaan ollut viisaudenhammas. Periaatteessa syljen liikatuotanto ei yleensä koskaan johdu mistään vakavasta (jos unohdetaan vesikauhu), mutta monikin pikkujuttu voi aiheuttaa sitä tilapäisesti. Mikä hyvänsä naarmu tai limakalvovaurio riittää syyksi, esim. puraisu kieleen on erittäin tehokas keino kasvattaa syljen määrää muutaman päivän ajaksi. Flunssaan liittyvä nielun tulehtuminen riittävän ylhäällä voi aivan hyvin olla selitys. Allergiakin voi olla taustalla, mikäli ruoka-allergia aiheuttaa limakalvo-oireita suussa. Syljen liikaeritys on siitä kiusallinen vaiva, että se jää helposti päälle, vaikka sen alkuperäinen aiheuttaja häipyisi kuvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670