Nukuin tämän yön huonosti, sillä minulla alkoi yön aikana erittyä sylkeä kokoajan ja paljon. No tietenkin nieleskelin sitten refleksimäisesti koko yön. Nyt kurkkuni tuntuu kuivalta ja jos nielen niin se tuntuu erittäin inhottavalta, tuntuu että limaa olisi jossain ( tarkemmin en osaa määritellä ) ja siksi syljen tällä hetkellä lasiin. Nyt on vähän flussainen olo ja mietinkin että johtuuko liiallinen syljen eritys siitä, vai jostain muusta. Arvostaisin kovasti jos vaivautuisitte vastaamaan :)
Liiallinen syljen eritys, tekemistä flunssan kanssa?
1
13114
Vastaukset
- tutuhkotunne
Minua vaivasi liiallinen syljeneritys muinoin lähes viikkokausia ja lopulta sen syyksi paljastui puhkeamaisillaan ollut viisaudenhammas. Periaatteessa syljen liikatuotanto ei yleensä koskaan johdu mistään vakavasta (jos unohdetaan vesikauhu), mutta monikin pikkujuttu voi aiheuttaa sitä tilapäisesti. Mikä hyvänsä naarmu tai limakalvovaurio riittää syyksi, esim. puraisu kieleen on erittäin tehokas keino kasvattaa syljen määrää muutaman päivän ajaksi. Flunssaan liittyvä nielun tulehtuminen riittävän ylhäällä voi aivan hyvin olla selitys. Allergiakin voi olla taustalla, mikäli ruoka-allergia aiheuttaa limakalvo-oireita suussa. Syljen liikaeritys on siitä kiusallinen vaiva, että se jää helposti päälle, vaikka sen alkuperäinen aiheuttaja häipyisi kuvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275