Sain kutsun serkkuni juhliin. Tästä alkoi ongelma, mitä päälle. Kävin kaupoissa kiertelemässä, mitään sopivaa ei löytyny, tarttis tettää ompelijalla. Aloin penkoa kaappini sisältöä, sieltä löytyi vuosien takaa ihana mekko josta aina olen tykännyt. Nyt ongelmana on mekon tiukkuus, laihtua en enää kerkee. Kaapissa oli 70 luvulla käytössä ollut Triumph Gloria korsetti. Puin korsetin päälle ja sovitin mekkoa joka sopi kuin valettu päälleni. Ongelma oli ratkennut. Jälkeenpäin heräsi ajatus että kun esim halaamme tuttuja ja joku voi tuntea mekon läpi käyttäväni korsettia, mitä siitä ajatellaan. Olen ymmärtänyt ettei korsetteja enää käytetä. Olisiko parempi kun menisin ompelijalle ja teettäisin uuden? Ottakaa kantaa asiallisesti.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486