keravalla ei ole mitään, Hyvinkäällä sentään on

shopbailuja :)

11

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Jumboon on lyhyt matka sieltä saa mitävain.

    • jumbo lähempänä

      hahhaha...nyt meni hyvinkääläisellä soppailut sekasin willojensa kanssa.

    • 9999

      kyllä meidän perhe menee ainaki willaan. Lyhyempi matka ja eri liikkeitä ku jumbossa.

    • biggerthanyours

      Hyvinkäällä ei oo muuta,kun helppo saada naista. Itse sillon tällön otan Keravalta junan ja meen perjantaina sinne,koskaan en oo tussua vaille jääny. Naiset myös valittanut hyvinkääläismiesten kullien koosta. Kuulemma sama,kun heiluttelis Hyvinkään jäähallissa mukaansa.

    • Ylpeä Keravalainen

      No aika pieni ja kälyinenhän tuo Willakin on.. Itse saan kaikki päivittäistavarat kyllä Keravalta, joko Prismasta, C-M:stä tai pienemmistä liikkeistä ja pääkaupunkiin kestää junalla rapiat 20 min. ja palvelutarjonta siellä on hieman eriluokkaa kuin tuppukylä-hyvinkään Willassa.. Ei millään pahalla:)

      Ja mikä tärkeintä.. Täällä on mukavan avarakatseinen ja rento pääkaupunkiseutulainen ilmapiiri kun taas oman kokemukseni mukaan Hyvinkäällä ollaan jo huomattavasti nurkkakuntaisempia ja juntimpia..

    • perhe matkalla hyvin

      Jukka poika esiintyy willan avajaisissa. Meidän perhe menee ainaki sillon sinne.

    • maatushka5

      Mitä muita artisteja sinne on tulossa?

      • haista-p.aska

        Käytä google hakua idiootti.


      • Ja sinä,
        haista-p.aska kirjoitti:

        Käytä google hakua idiootti.

        Osta itsellesi Käytöksen kultainen kirja.


    • keravallabudjaillu

      hyviä tarjouksia näyttää olevan ainakin avajaisten aikaan täytyypä mennä ihmettelemään

    • asunut hyvinkäällä ja keravalla,kyllä kerava voittaa(mut jäge voittaa keravankin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe