Ostin kondomipaketin.

toiveikas

Toivottavasti pääsen käyttämään ne kortsut. Tänäänkin aion lähteä baariin. Ehkä vihdoinkin onnistaa.

83

574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein toimittu!

      Onnea naisjahtiin! Älä kuitenkaan katkeroidu jos tulee pakit!

      • toiveikas

        En katkeroidu. Olen iloinen ja positiivinen ihminen ja vasta 23-vuotias. Kyllä minäkin vielä ihan varmasti tyttöystävän itselleni löydän. Ihan alkuun kelpaisi kyllä pelkkä seksikin, koska minulla ei ole vielä siitä kokemusta.


      • AaTeeÄmmä
        toiveikas kirjoitti:

        En katkeroidu. Olen iloinen ja positiivinen ihminen ja vasta 23-vuotias. Kyllä minäkin vielä ihan varmasti tyttöystävän itselleni löydän. Ihan alkuun kelpaisi kyllä pelkkä seksikin, koska minulla ei ole vielä siitä kokemusta.

        Miten voit olla vihaamatta naisia, jos et ole saanut pillua? Itse ainakin vihaan naisia, koska ne ei anna mulle ja fantasioin kostosta.


      • ööö,
        AaTeeÄmmä kirjoitti:

        Miten voit olla vihaamatta naisia, jos et ole saanut pillua? Itse ainakin vihaan naisia, koska ne ei anna mulle ja fantasioin kostosta.

        Ehkä kaikki ei ole yhtä vajaita, kuin sinä?


    • Komea Sinkkumies

      Minäkin ostin vuonna 2007. Niiden parasta ennen -päiväys meni viime jouluna.

    • :D

      ...lol......

    • 4+15

      Ihan turha luulo että niille kortsuille löytyis käyttöä. Mullakin on tänä kesänä ostettu paketti ja kohta varmaan huomaan että on pari vuotta kulunut ja ne on käyttökelvottomia, perkele.

    • Ei nykyään
      • 4+8

        Minä sähläsin yhden ainoan ja toistaiseksi viimeisen kerran elämässäni ilman kumia enkä onnistunut siltikään. Olenko nyt joku superluuseri?


    • Onnea pyttyyn. :)

      • Pytyssä oleva

        ei kaiketi tarvii kumeja... pytty = vankila, pakkolaitos


      • Pytyssä oleva kirjoitti:

        ei kaiketi tarvii kumeja... pytty = vankila, pakkolaitos

        No mites ne miehet?


    • Vedä kunnon

      kännit. Silloin saattaa irrotakin.

    • 4+8

      Ei ole kyllä kännin vetämisestä ollut mitään hyötyä tässä asiassa.

      • Viina ...

        ...poistaa estoloita


    • en tiedä

      No poistaa poistaa mutta ei silloin kyllä mikään toimi :( kanasutra : )

      • Toimii toimii

        Kokemusta on. Känniseksi on parasta


    • Onkohan noi mulla tuolla toissa kesänä vai koskahan ne on ostettu... Pitänee tarkistaa parastaennen päiväykset...

      • Hah 2014-6. Ei ole vielä raha hukkaan mennyt.


      • Oliko ...
        hahmotelma kirjoitti:

        Hah 2014-6. Ei ole vielä raha hukkaan mennyt.

        ....säästöpakkaus vai tavallinen?


      • Oliko ... kirjoitti:

        ....säästöpakkaus vai tavallinen?

        Hmm... Montahan niitä siinä oli... ei se mikään yhen levyn pakkaus ollu vaan vähä isompi... Mutta ei kyllä laatikkokaan... Sen verran harvoin kumeja ostelen, että en nyt osaa sanoa mikä pakkaus oli.


      • Eikö ole
        hahmotelma kirjoitti:

        Hmm... Montahan niitä siinä oli... ei se mikään yhen levyn pakkaus ollu vaan vähä isompi... Mutta ei kyllä laatikkokaan... Sen verran harvoin kumeja ostelen, että en nyt osaa sanoa mikä pakkaus oli.

        vielä yhtäkään kulunut?


      • Eikö ole kirjoitti:

        vielä yhtäkään kulunut?

        Mielummin pikakäyttönä koko pakkaus ku hitaasti pitkin elämää. :P


      • Monta pakkausta
        kanasutra kirjoitti:

        Mielummin pikakäyttönä koko pakkaus ku hitaasti pitkin elämää. :P

        sulla kuluu kuussa?


      • Monta pakkausta kirjoitti:

        sulla kuluu kuussa?

        0 :> ja muuten nolla kortsuakin. Mut enpä kyllä seksiäkään harrasta.


      • Eikö ole kirjoitti:

        vielä yhtäkään kulunut?

        On noita pari... kulunut, tosin olen sitä hölmöä tyyppiä joka unohtaakin usein. Onneakin tainnut olla matkassa tässä. Pari sellaista tässä on elämän aikana tullut kohdattua, että taisi käydä säkää että ei mitään saanut siitä hölmöydestä palkkioksi.


      • kanasutra kirjoitti:

        Mielummin pikakäyttönä koko pakkaus ku hitaasti pitkin elämää. :P

        Joillain meistä on tuo sex drivekin sen verran vaatimaton, että ei me viikonlopussa kato pakettia kadoteta.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Joillain meistä on tuo sex drivekin sen verran vaatimaton, että ei me viikonlopussa kato pakettia kadoteta.

        Kuhan totesin. ;P


      • ööpöö
        kanasutra kirjoitti:

        0 :> ja muuten nolla kortsuakin. Mut enpä kyllä seksiäkään harrasta.

        Mikset? Onko irtosuhteet turn-off?


      • ööpöö kirjoitti:

        Mikset? Onko irtosuhteet turn-off?

        Oon kääntynyt aseksuaaliksi.


      • kanasutra kirjoitti:

        Oon kääntynyt aseksuaaliksi.

        En voi vastustaa olla liittymättä kyselyyn...
        Oikeasti, miksi ei seksiä?
        Anteeksi tällainen uteliaisuus neidin asioita kohtaan.


      • hahmotelma kirjoitti:

        En voi vastustaa olla liittymättä kyselyyn...
        Oikeasti, miksi ei seksiä?
        Anteeksi tällainen uteliaisuus neidin asioita kohtaan.

        En mä nyt jumalauta oikeasti ole mikään aseksuaali. Mut ei oo ollut vähän aikaan ketään taas. En mä nyt vuotta selibaatissa, mut hyvin rauhallisissa merkeissä kuitenkin.

        Etin luultavasti jotain hienompaa ja vähemmän heart achea, kun pysynee omissa oloissaan ja omissa käsissään.


      • kanasutra kirjoitti:

        En mä nyt jumalauta oikeasti ole mikään aseksuaali. Mut ei oo ollut vähän aikaan ketään taas. En mä nyt vuotta selibaatissa, mut hyvin rauhallisissa merkeissä kuitenkin.

        Etin luultavasti jotain hienompaa ja vähemmän heart achea, kun pysynee omissa oloissaan ja omissa käsissään.

        No en minä helvetti sekuntiakaan epäillyt että olisit aseksuaali :D
        En mänyt vuotta, mutta hyvin rauhallisissa... Mitähän tuokin tarkoittaa :D


      • hahmotelma kirjoitti:

        No en minä helvetti sekuntiakaan epäillyt että olisit aseksuaali :D
        En mänyt vuotta, mutta hyvin rauhallisissa... Mitähän tuokin tarkoittaa :D

        ;) NO HYVÄ! ;D

        Se tarkoittaa sitä, että yhdestä viiteen ihmistä on saattanut pyöriä kuvioissa viimeisen vuoden aikana.


      • kanasutra kirjoitti:

        ;) NO HYVÄ! ;D

        Se tarkoittaa sitä, että yhdestä viiteen ihmistä on saattanut pyöriä kuvioissa viimeisen vuoden aikana.

        :D

        No en se jotain muuta, kuin mitä me muut tarkoitetaan sillä että ei ole seksiä ollut :P


      • hahmotelma kirjoitti:

        :D

        No en se jotain muuta, kuin mitä me muut tarkoitetaan sillä että ei ole seksiä ollut :P

        x)))


      • kanasutra kirjoitti:

        x)))

        Sun pitää tyttö muuten lisätä tota kortsujen kulutusta, vaikka et seksiä siis harrastakaan :1


      • hahmotelma kirjoitti:

        Sun pitää tyttö muuten lisätä tota kortsujen kulutusta, vaikka et seksiä siis harrastakaan :1

        On niitä saattanut kulua, vaan ei omasta omistuksesta. :P


      • kanasutra kirjoitti:

        On niitä saattanut kulua, vaan ei omasta omistuksesta. :P

        No ei niitä yksin kuluteta omastakaan tilistä :P


      • kanasutra kirjoitti:

        On niitä saattanut kulua, vaan ei omasta omistuksesta. :P

        Vaan joo tosiaam täällä kun me puhutaan siitä, että ei ole seksiä ollut... niin se tosiaan tarkoittaa sitä.
        Mut se siitä aiheesta.
        Yhtään vakavampia yrityksiä kuulunut noihin viimeisen vuoden yhteen viiva viiteen?


      • hahmotelma kirjoitti:

        Vaan joo tosiaam täällä kun me puhutaan siitä, että ei ole seksiä ollut... niin se tosiaan tarkoittaa sitä.
        Mut se siitä aiheesta.
        Yhtään vakavampia yrityksiä kuulunut noihin viimeisen vuoden yhteen viiva viiteen?

        Siis kauheeta kuulustelua! :D :D

        Nöff. :3 Jotain vanhoja juttuja saattoi olla levottomuuteen. Ja ehkä joku uusi jossain kohti. Mut eei.


      • kanasutra kirjoitti:

        Siis kauheeta kuulustelua! :D :D

        Nöff. :3 Jotain vanhoja juttuja saattoi olla levottomuuteen. Ja ehkä joku uusi jossain kohti. Mut eei.

        Ei tee hyvää pyöriä vanhojen juttujen seurassa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei tee hyvää pyöriä vanhojen juttujen seurassa.

        Toki ehkä se on henkilökohtaisen filosofian kysymyksiä, että millaisia vanhoja juttuja ja montako yhden ja viiden älistä pyörii kuvioissa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Toki ehkä se on henkilökohtaisen filosofian kysymyksiä, että millaisia vanhoja juttuja ja montako yhden ja viiden älistä pyörii kuvioissa.

        PYÖRI. Ei enää.


      • kanasutra kirjoitti:

        PYÖRI. Ei enää.

        Ah okei. Meinasin vaan, että jotku miehistä on semmosia, että ei ne jaksa kattella kovin montaa vanhaa juttua muijan kavereissa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ah okei. Meinasin vaan, että jotku miehistä on semmosia, että ei ne jaksa kattella kovin montaa vanhaa juttua muijan kavereissa.

        No en nää kyllä syytäkään, miks sellasia pitäis katella. Eiks ne syystä oo menneissä? :D


      • kanasutra kirjoitti:

        No en nää kyllä syytäkään, miks sellasia pitäis katella. Eiks ne syystä oo menneissä? :D

        No onhan noissakin eroa toisaalta... Onko pyörinyt kuvioissa merkityksettömiä tuttavuuksia, vaiko jotain merkittävämpiä, jotka vaan ilmestyy kuvioihin kerta toisen jälkeen... Mutta sehän ei minulle kuulu keitä kukakin pitää tai ei pidä langoilla. Anteeksi tämä julkea kuulustelu.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No onhan noissakin eroa toisaalta... Onko pyörinyt kuvioissa merkityksettömiä tuttavuuksia, vaiko jotain merkittävämpiä, jotka vaan ilmestyy kuvioihin kerta toisen jälkeen... Mutta sehän ei minulle kuulu keitä kukakin pitää tai ei pidä langoilla. Anteeksi tämä julkea kuulustelu.

        Tai semmosia joihin aina huomaa ottavansa yhteyttä, kun levottomaksi käy...


      • kanasutra kirjoitti:

        No en nää kyllä syytäkään, miks sellasia pitäis katella. Eiks ne syystä oo menneissä? :D

        Niin... eiks ne syystä oo menneissä muuten. Silti niitä pyöri kuvioissa. Olenpas kuulustelu tuulella näemmä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tai semmosia joihin aina huomaa ottavansa yhteyttä, kun levottomaksi käy...

        Aijaa... No en tarvii enää semmosia ku oon löytänyt paljon kivempia/tyydyttävämpiä keinoja ;D Mut en viitsi niistä täällä sanoa mitään. :D

        Pitää ittensä tyytyväisenä vaan niin... ;D


      • hahmotelma kirjoitti:

        Niin... eiks ne syystä oo menneissä muuten. Silti niitä pyöri kuvioissa. Olenpas kuulustelu tuulella näemmä.

        Ootko mustis nyt jostain mielikuvitusolennosta mitä? ;)


      • kanasutra kirjoitti:

        Ootko mustis nyt jostain mielikuvitusolennosta mitä? ;)

        Ehkä vähän. Mutta en arvannut sen olevan mielikuvitusolento.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ehkä vähän. Mutta en arvannut sen olevan mielikuvitusolento.

        Voisit käyttää mielikuvituksesi villeyden tuoman energian muualle ;)) Tai se vois olla aika.. Joo-o. Mä käytin nimittäin eilen ;) Ehkä tänäänkin voisi. Oli aika kuumaa se. :3 Kokeile, jos uskallat ;)


      • kanasutra kirjoitti:

        Voisit käyttää mielikuvituksesi villeyden tuoman energian muualle ;)) Tai se vois olla aika.. Joo-o. Mä käytin nimittäin eilen ;) Ehkä tänäänkin voisi. Oli aika kuumaa se. :3 Kokeile, jos uskallat ;)

        No ehkä mä vaan olen harrastamatta seksiä :P


      • hahmotelma kirjoitti:

        No ehkä mä vaan olen harrastamatta seksiä :P

        Selvä se sit ;)


      • habla.
        kanasutra kirjoitti:

        Kuhan totesin. ;P

        Viidelle tontulle pyyllistäny vuodessa ja se on sun mielestä hiljaista. Mahtaa jo ovi käydä sillonku oli vielä vilkasta. Tämän vuoksi mulle on niin vitun vaikeaa löytää naista, kun kaikki on kokomailman panoalustoja.. Minua niin raskaasti vituttaa kun näyttää, etttä kaikki ämmät on tasan samaa horo hattaraa. Aina,,,,,,tasan aina käy jossain kohtaa ilmi nämä saatanalliset legioonat ja komppaniat miehiä mitä niilä on nussittuna. Tuollaisiin naisiin vain on mahdotonta tuntea mitään viehätystä, tasan mahdotonta. Eivät edes tajua pitää omana tietonaan, vaan pitää torveta koko saatanan mailmalle mitenkä sitä persettä jaetaan ympäriinsä... Pitäiskö tähän nyt laittaa loppuun vielä joku saatanan PPPPP. Mikä vitun p. Mitähän tuokin paska on muka tarkoittavinaan.


      • habla. kirjoitti:

        Viidelle tontulle pyyllistäny vuodessa ja se on sun mielestä hiljaista. Mahtaa jo ovi käydä sillonku oli vielä vilkasta. Tämän vuoksi mulle on niin vitun vaikeaa löytää naista, kun kaikki on kokomailman panoalustoja.. Minua niin raskaasti vituttaa kun näyttää, etttä kaikki ämmät on tasan samaa horo hattaraa. Aina,,,,,,tasan aina käy jossain kohtaa ilmi nämä saatanalliset legioonat ja komppaniat miehiä mitä niilä on nussittuna. Tuollaisiin naisiin vain on mahdotonta tuntea mitään viehätystä, tasan mahdotonta. Eivät edes tajua pitää omana tietonaan, vaan pitää torveta koko saatanan mailmalle mitenkä sitä persettä jaetaan ympäriinsä... Pitäiskö tähän nyt laittaa loppuun vielä joku saatanan PPPPP. Mikä vitun p. Mitähän tuokin paska on muka tarkoittavinaan.

        Onpas sulla patoumia! :3


      • habla. kirjoitti:

        Viidelle tontulle pyyllistäny vuodessa ja se on sun mielestä hiljaista. Mahtaa jo ovi käydä sillonku oli vielä vilkasta. Tämän vuoksi mulle on niin vitun vaikeaa löytää naista, kun kaikki on kokomailman panoalustoja.. Minua niin raskaasti vituttaa kun näyttää, etttä kaikki ämmät on tasan samaa horo hattaraa. Aina,,,,,,tasan aina käy jossain kohtaa ilmi nämä saatanalliset legioonat ja komppaniat miehiä mitä niilä on nussittuna. Tuollaisiin naisiin vain on mahdotonta tuntea mitään viehätystä, tasan mahdotonta. Eivät edes tajua pitää omana tietonaan, vaan pitää torveta koko saatanan mailmalle mitenkä sitä persettä jaetaan ympäriinsä... Pitäiskö tähän nyt laittaa loppuun vielä joku saatanan PPPPP. Mikä vitun p. Mitähän tuokin paska on muka tarkoittavinaan.

        Tuohon asiallisesti aiheeseen jos yrittäisi vastata, niin aika iso miinushan se on jos toisella on hillittömän aktiivinen historia. Se vaatii sitten että vakuuttuu siitä, että se on vain historia.


      • habla.
        kanasutra kirjoitti:

        Onpas sulla patoumia! :3

        Minulla on.. Oon niin täynnä vitutusta että tekisi mieli panna perseeseen tuollaisia kumiaivoja.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tuohon asiallisesti aiheeseen jos yrittäisi vastata, niin aika iso miinushan se on jos toisella on hillittömän aktiivinen historia. Se vaatii sitten että vakuuttuu siitä, että se on vain historia.

        No, ehkä tää on vaan mun näkemykseni asioihin ja miehet on kyllä usein aika suppeita näiden kans.. :D Kun naisesta kyse.

        Mielummin aktiivinen historia kuin kokematon. Onpa ainakin jo nähnyt mitä se on ja ei se siitä sen ihmeellisemmäksi enää muutu, elämäs on tärkeämpiäki asioita ku juosta munan perässä. Oon liian usein ollut siinä tilanteessa, kun ei oo vielä "koettu tarpeeksi".


      • kanasutra kirjoitti:

        No, ehkä tää on vaan mun näkemykseni asioihin ja miehet on kyllä usein aika suppeita näiden kans.. :D Kun naisesta kyse.

        Mielummin aktiivinen historia kuin kokematon. Onpa ainakin jo nähnyt mitä se on ja ei se siitä sen ihmeellisemmäksi enää muutu, elämäs on tärkeämpiäki asioita ku juosta munan perässä. Oon liian usein ollut siinä tilanteessa, kun ei oo vielä "koettu tarpeeksi".

        Niin se on joissain tapauksissa. Joissain ei. En usko miehistä sen kummemmin.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Niin se on joissain tapauksissa. Joissain ei. En usko miehistä sen kummemmin.

        Mä itseasiassa luulen, että se, miksi miestä pelottaa naisen "kokemuksellisuus" johtuu siitä, että ehkä mies alitajusesti kelaa kelpaako tolle mikään ja miksi toi jäisi mun kanssa.. Miksi se mun kanssa jatkaisi sukua kun on muutenkin ollut noin holtiton.. Ja koska kokeneella naisella on sitä kokemusta ja vertailukohtaa (jota ei luonnollisesti pitäs harrastaa ollenkaan), miten sille vois kelvata tosiaan mikään niin sehän ois kauhee natsi vaan. Ja mitäs jos se jatkaa sukua jonkun toisen kanssa.. Mistä tiiän onko se lapsi mun..

        Oon muuten hyvä stimuloimaan kaikkia pelkoja.


      • kanasutra kirjoitti:

        Mä itseasiassa luulen, että se, miksi miestä pelottaa naisen "kokemuksellisuus" johtuu siitä, että ehkä mies alitajusesti kelaa kelpaako tolle mikään ja miksi toi jäisi mun kanssa.. Miksi se mun kanssa jatkaisi sukua kun on muutenkin ollut noin holtiton.. Ja koska kokeneella naisella on sitä kokemusta ja vertailukohtaa (jota ei luonnollisesti pitäs harrastaa ollenkaan), miten sille vois kelvata tosiaan mikään niin sehän ois kauhee natsi vaan. Ja mitäs jos se jatkaa sukua jonkun toisen kanssa.. Mistä tiiän onko se lapsi mun..

        Oon muuten hyvä stimuloimaan kaikkia pelkoja.

        Se on yksi syy. Toinen syy on se että pelkää sen jatkavan vamaa mitä se on tehnyt ennenkin...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Se on yksi syy. Toinen syy on se että pelkää sen jatkavan vamaa mitä se on tehnyt ennenkin...

        Siis jos se ei ole koskaan ennenkään kyennyt olemaan hakematta seuraavaa kokemusta, niin miksi minä olisin poikkeus.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Siis jos se ei ole koskaan ennenkään kyennyt olemaan hakematta seuraavaa kokemusta, niin miksi minä olisin poikkeus.

        Niin. Ja joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä edes uskaltaa myöntää tuollaisia ajatuksia, koska pitää olla mies. Niin sit ollaan tollasia ragepalloja varmaan niinkun toi yks tuossa? :3

        Ihmiset va unohtaa liia usein, et elämä on valintoja ja jokasen valintoihin pitäis luottaa. :P Ei niitä valintoja kuitenkaan huvikseen tehdä. Ja aina kun yks valinta on takana päin, voi valita toisin. Tai samoin. Eli vaikka aiemmin ois valinnut hyppelyn, voikin valita sitoutua. Tai sitten voi valita hyppiä edelleen. Mutta niin. Jos on yksi vaihtoehto, on yleensä myös sen vastapari olemassa.


      • kanasutra kirjoitti:

        Niin. Ja joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä edes uskaltaa myöntää tuollaisia ajatuksia, koska pitää olla mies. Niin sit ollaan tollasia ragepalloja varmaan niinkun toi yks tuossa? :3

        Ihmiset va unohtaa liia usein, et elämä on valintoja ja jokasen valintoihin pitäis luottaa. :P Ei niitä valintoja kuitenkaan huvikseen tehdä. Ja aina kun yks valinta on takana päin, voi valita toisin. Tai samoin. Eli vaikka aiemmin ois valinnut hyppelyn, voikin valita sitoutua. Tai sitten voi valita hyppiä edelleen. Mutta niin. Jos on yksi vaihtoehto, on yleensä myös sen vastapari olemassa.

        Kyse onkin siitä että niitä toisen valintoja ei voi ennakoida. Ne voi aloittaa hyppimisen uudelleenkin, jos niin valitsevat. Ja osalla ei tunnu olevan oikeasti edes kykyä valita, vaan ovat täysin impulssiensa mukana kulkevia... kyllä tahdostaan niiden mukana meneviä tai sanotaan välillä liian heikkoja niitä kontroloimaan...

        Eli voihan sitä niihin valintoihin luottaa, mutta ei voi luottaa mitä valintoja se toinen sitten tekeekään.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Kyse onkin siitä että niitä toisen valintoja ei voi ennakoida. Ne voi aloittaa hyppimisen uudelleenkin, jos niin valitsevat. Ja osalla ei tunnu olevan oikeasti edes kykyä valita, vaan ovat täysin impulssiensa mukana kulkevia... kyllä tahdostaan niiden mukana meneviä tai sanotaan välillä liian heikkoja niitä kontroloimaan...

        Eli voihan sitä niihin valintoihin luottaa, mutta ei voi luottaa mitä valintoja se toinen sitten tekeekään.

        Eläessä onneksi viisastuu. Tai pitäisi viisastua.

        Hyvin pärjää, kun nauttii hetkestä. Nauttii itsestään, jotta ei tarvitse muita nauttiakseen. Sillon voi aika hyvin valita, että ottaa sen yhen siihen vierelle nauttimaan kans. :P


      • habla.
        kanasutra kirjoitti:

        Niin. Ja joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä edes uskaltaa myöntää tuollaisia ajatuksia, koska pitää olla mies. Niin sit ollaan tollasia ragepalloja varmaan niinkun toi yks tuossa? :3

        Ihmiset va unohtaa liia usein, et elämä on valintoja ja jokasen valintoihin pitäis luottaa. :P Ei niitä valintoja kuitenkaan huvikseen tehdä. Ja aina kun yks valinta on takana päin, voi valita toisin. Tai samoin. Eli vaikka aiemmin ois valinnut hyppelyn, voikin valita sitoutua. Tai sitten voi valita hyppiä edelleen. Mutta niin. Jos on yksi vaihtoehto, on yleensä myös sen vastapari olemassa.

        Minun on pakko vastata vielä tähän kysymykseen, jotta kertakaikkiaan tajuat sinä ja kaltaisesi!

        Minua ei pelota tippaakaan, että sinä pettäisit tai jättäisit minut, ei , siitä ei ole alkuunkaan kysymys.. Kyse on siitä, että en voi kunnioittaa sinua. Menetän panohaluni kun ajattelenkin, että minun pitäisi ottaa jonkun lainavaimo itselleni, jota on nussittu vuodesta toiseen ja kolmanteen kolmansien henkilöiden toimesta ja sitten minun pitäisi ikäänkuin jatkaa siitä lainavaimon hoivaamista. Kuule kun minua ei sellainen sytytä yhtään ja tuskin muitakaan miehiä,mut kun niillä ei oo munaa kohdata yksinäisyyttä, niin ne myy sielunsa ja ottaa horo hattaran, mut asiat ne vaan säilyy takaraivossa ja siksi tässä valtakunnassa petetään ja erotaan kun mitään kunnioitusta ei oo koskaan ollutkaan ,, hetken hullaantuminen vain.


      • kanasutra kirjoitti:

        Eläessä onneksi viisastuu. Tai pitäisi viisastua.

        Hyvin pärjää, kun nauttii hetkestä. Nauttii itsestään, jotta ei tarvitse muita nauttiakseen. Sillon voi aika hyvin valita, että ottaa sen yhen siihen vierelle nauttimaan kans. :P

        Niin... on se mahdollista.


      • habla. kirjoitti:

        Minun on pakko vastata vielä tähän kysymykseen, jotta kertakaikkiaan tajuat sinä ja kaltaisesi!

        Minua ei pelota tippaakaan, että sinä pettäisit tai jättäisit minut, ei , siitä ei ole alkuunkaan kysymys.. Kyse on siitä, että en voi kunnioittaa sinua. Menetän panohaluni kun ajattelenkin, että minun pitäisi ottaa jonkun lainavaimo itselleni, jota on nussittu vuodesta toiseen ja kolmanteen kolmansien henkilöiden toimesta ja sitten minun pitäisi ikäänkuin jatkaa siitä lainavaimon hoivaamista. Kuule kun minua ei sellainen sytytä yhtään ja tuskin muitakaan miehiä,mut kun niillä ei oo munaa kohdata yksinäisyyttä, niin ne myy sielunsa ja ottaa horo hattaran, mut asiat ne vaan säilyy takaraivossa ja siksi tässä valtakunnassa petetään ja erotaan kun mitään kunnioitusta ei oo koskaan ollutkaan ,, hetken hullaantuminen vain.

        No kiitos selvennyksestä :) Hyvä, että on arvot noin kohdillaan sulla :)


    • rumamies

      En ole ikinä ostanut kortsuja. Koska tiedän että en koskaan saa naista, joten miksi tuhlata rahaa kortsuihin.

    • Ei kandee hankkia moista asiaa, kun ei tule käyttöä... omalle kohdalle kun ajattelee siis.

    • toive toteutunut

      Mäkin ostin ja onnisti heti. Kortsu banaanin päälle ja heti sain pyllyyni.

    • Ostitko juomu-

      kondomeja vai tavallisia?

    • Reipasta menoa

      Viisas nuorimies. Onnea matkaan. Ja käytä kans niitä kumeja....tarkoitan, että toiset ostaa, mutta eivät h-hetkellä laita vaan lipsuttelevat paljaalla. Ja ai jai. Tyttö itkee aamulla, kun pitää hakea jälkiehkäisypilleri ja tauti testit tehdään terkalla.

      Suojaat sillä itsesi ja tyttösi.

    • Itse en käytä

      koskaan kumia, mutta naisia onkin kaatunut kymmeniä.

      • Tauteja?

        AU-lapsia?


    • ei kaatoja?

      Jäikö paketti avaamatta?

    • mun idea

      Kanasutra=Hahmotelma vois mennä treffeille.

    • Herrasmies panee

      aina paljaalls

    • toiveikas.

      Uusi yritys tänään ja huomenna myös jos ei tänään tärppää.

    • Itse vetelen

      aina paljaalla.Se on parempaa niin

      • Olet kuule

        ääliö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe